Testovací update 1.18 pro Euro Truck Simulator 2, nová verze SCS Blender Tools

Dle očekávání vývojáři spouštějí veřejné testování updatu 1.18 krátce po vydání toho předchozího. Hlavní novinkou updatu je implementace nového tahače Mercedes-Benz Actros 2014, mimo to ale opravuje přes tisíc různých chyb v modelech či mapě nebo také přidává velmi žádaná světla pro denní svícení. Zároveň vyšla i nová verze SCS Blender Tools přinášející mnoho nových funkcí.

Novinka 1

Změny, které update přináší:

  • Přidán nový tahač Mercedes-Benz Actros 2014.
  • Přidána značka Mercedes-Benz do hry.
  • Vylepšena vegetace.
  • Přidána světla pro denní svícení pro tahače Iveco Hi-Way, Mercedes-Benz Actros 2014, Volvo FH a DAF XF Euro 6.
  • Přidány nové skiny návěsů.
  • Přidány nové rádiové stanice.
  • Přidána podpora pro spawnování chodců v závislosti na počasí a podpora pro vícero animací.
  • Přidána podpora pro otevírání modelů z modifikací.
  • Přes tisíc různých oprav v modelech a mapě.
  • Známý problém: zvuky nového Actrosu stále potřebují doladit.

Testovací update 1.18 pro Euro Truck Simulator 2 si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Non-Steam verze bude dostupná po skončení veřejného testování.


Zároveň vyšla nová verze SCS Blender Tools, jejíž hlavní novinkou je podpora pro exportování návěsů a AI vozidel z Blenderu do ETS 2.

Novinka 1

Novinky v SCS Blender Tools (anglicky):

  • New and better visualization of SCS materials based on Blender nodes system.
  • „Look“ system implementation (The „look“ is our internal name for what people usually call „skins“).
  • Lamp Tools – lamp material preview and helper tool for positioning UV mappings.
  • Wrap Tool – vertex colors wrapping.
  • Collision Locators support.
  • SCS Project Base path can be changed in import screen too.
  • SCS Root Object is better visualized to make it clearly visible how it is positioned and which axis points where.
  • Vertex Colors range adopted to pipeline (0.5 is neutral; what is more will be brighter in game; what is less will be darker in game).
  • Added export success info if there are no errors or warnings during export.

Jak začít s SCS Blender Tools?

GitHub Wiki

Wiki je pravděpodobně nejdůležitějším místem dedikovaným pro SCS Blender Tools. Najdete zde veškeré úvodní procedury a odkazy ke stažení. Zároveň je tam umístěn kompletní zdrojový kód.


Fórum

Na oficiálním SCS fóru naleznete také vlákno vytvořené přímo pro SCS Blender Tools. Pokud se chcete na něco zeptat či nahlásit chybu nebo naopak šířit své nápady, tohle je přesně místo pro vás. Vývojáři se budou snažit fórum monitorovat a odpovídat na dotazy, ale nebudou moci vyhovět úplně všem.


Oficiální web ETS 2, modovací stránka

Pokud jste zapomněli odkazy výše, v této sekci vždycky najdete vše potřebné. Zároveň zde najdete veškeré další programy, utility a návody pro modování.

Napsat komentář