World of Trucks – otázky a odpovědi

Od vydání veřejné betaverze updatu 1.22 dostali vývojáři z SCS Software spoustu otázek ohledně nových online zakázek na World of Trucks. Ty nejčastější otázky se rozhodli zodpovědět a my vám přinášíme jejich překlad.

Novinka 1

Proč je pro všechny zakázky nastavena stejná lhůta 6 hodin?

Během beta aktualizací může docházet k několika restováním serverů, a proto jsme chtěli zabránit přerušení zakázky uprostřed dlouhé jízdy. Do budoucna plánujeme tuto funkci rozšířit, lhůta bude stanovena jednotlivě pro každou zakázku. Lhůty pro doručení úzce souvisejí s implementací budoucích herních prvků, zejména různé následky při vypršení nákladu.


Chci si pro svou online zakázku dojet, ne k ní být „teleportován“.

To je zcela pochopitelné, snažíme se to umožnit do budoucího World of Trucks updatu. Pro tentokrát jsme začali s nejjednodušším nastavením podobnému „rychlým zakázkám“.


Plánujete převést hru jednoho hráče do multiplayeru?

World of Trucks byl představen jako volitelný způsob hraní vedle klasické hry jednoho hráče. Budeme hru jednoho hráče stále vylepšovat a přidávat do ní nové funkce a obsah, ale nechceme to přehánět a opravovat to, co mnoho hráčů nepovažuje za rozbité. World of Trucks by měl následně nabídnout alternativní způsob hraní s bohatou, ale řízenou interakcí mezi hráči, ať už v podobě virtuálních firem nebo sdílení stejné mapy a vytváření konvojů ve společném multiplayeru.


Hra mě nutí nepřekračovat rychlostní limit 90 km/h ve všech online zakázkách. Chci ho vypnout, proč nemůžu?

Protože World of Truck sdílí stejný svět mezi hráči, musíme zajistit, aby všichni měli stejné možnosti a zároveň omezení. Momentálně hledáme správnou rovnováhu mezi přísnou kontrolou určitých aspektů hry a možnostmi přizpůsobení hry podle preferencí hráče. V každém případě musí být v jádru hry nastavena základní pravidla, která bude muset každý hráč dodržovat, aby se spravedlivě porovnávali hráči a jejich dovednosti. Omezovač rychlosti vypadá v současně době jako správný kandidát pro taková pravidla. jinak by lidé jezdící na hranici fyzických a právních možností měli výhodu nad ostatními hráči řídící se podle pravidel.


Můžu změnit svoje výchozí město na World of Trucks?

Budete ho moci změnit po skočení betaverze, nicméně opravdu to není potřeba dělat. Nic takového, jako špatně zvolené výchozí místo, neexistuje. Výběr startovního města nemá žádné dlouhodobé následky, tento výběr je zapotřebí jen abyste měli kde začít své online zakázky.


Proč na World of Trucks nejsou žádné online zakázky ze Skandinávie?

Momentálně je World of Trucks propojen pouze se základní hrou. Prosím, buďte trpěliví, na systému umožňujícím připojit rozšíření Na východ!, Skandinávie a kterékoliv budoucí mapové DLC, se pracuje.


Jsem zmatený z WOTR času a herního času. Proč zavádět další hodiny, když už jsme si zvykli na fungování hry s herním časem?

Na základě počáteční zpětné vazby to vypadá, že musíme zlepšit prezentaci WOTR času ve hře a na webové stránce. Celý systém je založen na reálném čase, nikoli zrychleném herním čase, z prostých důvodů – když hru současně hrají tisícovky lidí a sdílejí stejné informace o zakázce, nelze koordinovat jejich aktivity s použitím jejich lokálního herního času. A je lepší to založit na globálně srozumitelném pojetí času – jako je třeba koordinovaný světový čas – než na něčem uměle vytvořeném. Takže všechny servery budou používat WOTR čas, ale do budoucna může být přizpůsoben vaší časové zóně, a také se budeme snažit přizpůsobit věci tak, aby se zobrazoval relativní zbývající čas namísto nějakého absolutního času.


Nevidím, kolik peněz jsem získal z online zakázek na webu.

To, co nyní spouštíme, je pouze mezikrok, hybrid kombinující klasickou hru jednoho hráče s přetrvávajícím online systémem. Později zavedeme zcela oddělený ekonomický systém pro World of Trucks s použitím různých (reálnějších) sazeb a výdajů, než který jsme zavedli před několika lety pro zrychlenou hru jednoho hráče. Nyní to může být docela matoucí, protože z online zakázek získáváte herní peníze, ale navždy tomu tak nebude.


Proč u WOTR zakázek nevidím spotřebu paliva?

Právě na tom pracujeme a snad tuto funkci do konce testování zprovozníme. Správné řízení spotřeby paliva a souvisejících výdajů bude součástí budoucích updatů, jakmile představíme více herních prvků pro virtuální firmy. Momentálně se palivo spotřebuje v každém tahači, kterým jedete, není ale úplně jednoduché o ní informovat, protože online zakázka může být přerušena nebo dokonce prolínána s klasickými zakázkami.


Rád bych na World of Trucks viděl zobrazenou mapu, která by mi pomohla vybrat si další online zakázku.

Také bychom byli rádi, kdybyste ji viděli. Pracujeme na tom 🙂


Bonus: Co se stalo se zvuky tahačů Volvo?

V současné době prochází zvuky dolaďováním, zejména zvuky v kabině jsou docela nevyvážené. Tato aktualizace přináší do hry novou sadu nejnovějších zvuků z reálného tahače, zatím však ještě v poněkud syrovém stavu.

Napsat komentář