Silniční síť v rozšíření Francie pro Euro Truck Simulator 2

Nedílnou součástí připravovaného rozšíření Francie pro Euro Truck Simulator 2 jsou nové modely silnic, křižovatek a různých dálničních obchvatů. Velká část vývoje byla věnována také vylepšení systému horizontálního dopravního značení, které nyní umožňuje lépe přizpůsobit čáry na silnici podle pravidel dané země.

Na rozšíření Francie se ovšem bude pracovat ještě několik měsíců, stejně jako v případě předchozích DLC je kladen velký důraz na detailnost prostředí.

Novinka 1 Novinka 2
Novinka 3 Novinka 4
Novinka 5

Poznámka: Snímky byly pořízeny v rozpracované části mapy, takže např. stromy a keře budou ve finální verzi nové.

12 komentářů

  1. Toto mám chápať ako ? : Poznámka: Snímky byly pořízeny v rozpracované části mapy, takže např. stromy a keře budou ve finální verzi nové.

    Vidím na snímkach použité ešte niektoré stromy z pôvodnej hry, takže mám konečne chápať, že vo finalnej verzii budu všetké staré stromy nahradené novými ?
    Nechápte to ako moju nechápavosť, len si nechcem robiť nádeje, dokým to neuvidím v konečnej verzii, pretože keď som videl v Škandinávii použité staré stromy z pôvodnej hry ETS2 a Going East tak som myslel, že „vyskočím z kože“.
    Francúzsko očakávam úlne prepracované do bodky, všetko nové, a nie ako v Škandinávii použité staré cesty z pôvodnej hry a textúry a pod.
    Pretože v súčasnej hre les vyzerá ako nejaký ovocný sad.

      1. Mne ide len o to, aby neboli použité z pôvodnej hry ETS2 a Going East, samozrejme tie ktoré boli zrobené pre Škandináviu brezy, kriky, tak s tým nemám problém , aby boli použité vo FRA…
        Nech to beru ako novú hru a nie latanie-platanie z jedneho DLC-čka do druhého…

        Napr. nie najlepšie porovnanie, ale aby ste chápali o čo mi ide, Rockstar Games by spojili GTA San Andreas s GTA V… No ako by to vyzeralo? Ako teraz ETS2, rozdiel medzi pôvodnou hrou a Škandináviou a teraz FRA. Oni sa ešte opovážia používať tie textúrové sprepáčením sračky z „Half-Life 1“ …

          1. Najlepšie by bolo keby to človek nemusel riešiť, aby robili svoju prácu na 100 %, čo sa v poslednom čase, ale aj celkovo nedá povedať…
            Nechcem „negovať“ ich prácu, ale nepačí sa mi ich prístup k ETS 2 za posledný rok.
            Patch-e nepriniesli skoro nič, naposledy poriadný patch bol minulý rok, keď vydali Mercedes Actros.
            Spomínali plno noviniek a prešlo kopec času a plno z toho šlo do zabudnutia. Tak buď to neoznámim, keď to nie je isté, že to bude aj v skutočnosti v tej hre alebo nech sú radšej ticho so sľubmy. Mňa nezaujíma čo bude o 2-5 rokov v tej hre, resp. čo by chceli oni v budúcnosti, slovo chcieť je široký pojem, ktorý neznamená nič, dokým to nie je zrobené…
            A oni toho už nasľubovali, pre príklad: zvuky, keď naraziš do auta, kamiónu…
            Funguje to? nie… načo to bolo dobre na nič…

            1. SCS nic neslibovalo. To že něco nezajímá tebe, neznamená, že to nezajímá ostatní. Ono taky nějakou tu chvilku totiž zabere než se vytvoří něco v takový kvalitě jako to dělá SCS. Ještě sem pozvi otomana a budete dokonalá dvojka která bude likvidovat další web. Zase jen kritika, kritika a kritika. To že poslední patch vyšel minulý rok vůbec neni pravda, poslední vyšel cca týden zpátky, takže nevim o co ti zas jde. Navážet se do práce SCS běž laskavě na Truckgame.
              A ještě by mě zajímalo jestli máš v pořádku sluch. Protože ty zvuky když do něčeho narazíš tam jsou snad už od první verze hry.

Napsat komentář