Silniční síť v rozšíření Arizona pro American Truck Simulator

Arizona nebude pouhým dalším obyčejným rozšířením pro American Truck Simulator. Původní mapa Kalifornie a Nevady se začala vytvářet více než před dvěma roky, a přestože byla po celou dobu vývoje dolaďována, proces designování map a silnic byl z velké části založen na staré generaci nástrojů a modelů. Během této doby se nástroje pro tvorbu map výrazně vylepšily, především díky pracím na Skandinávii a Francii pro ETS2, což se projeví i na mapě Arizony.

Novinka 1 Novinka 2

Vývojáři už nejsou omezováni předem připravenými modely křižovatek, které se ve stejné podobě vyskytovaly po celé mapě, a díky modulárnímu systému mají při tvorbě křižovatek mnohem větší možnosti. Tento systém umožňuje na sebe napojovat různé části křižovatek (nadjezdy/podjezdy, zatáčky či chodníky) a vytvářet tak různorodé křižovatky blížící se těm skutečným.

Novinka 3 Novinka 4

Od samotných počátků vývoje truckových her (počínaje prvním 18 Wheels of Steel až do aktuálního ATS) bylo pro vývojáře problémem málo místa při vytváření map kvůli jejich měřítku. V případě Arizony se vývojáři velmi snaží různé typy silnic mezi sebou jasně oddělovat příslušnými křižovatkami a díky tomu na sebe lépe navazují také rychlostní limity, což zároveň přispívá k plynulosti jízdy.

Novinka 5 Novinka 6

K autentičnosti silnic a křižovatek přispívá také nový systém horizontálního značení a rovněž jsou hustěji umisťovány výstražné a informativní značky.

Novinka 7

14 komentářů

                1. V pořádku,já jsem se tu ptál,protože jsem netušil že bude zdarma,nebot se ted o ATS nezajímám,Hellforce666 mi odpověděl a před chvílí jsem narazil na článek kde je to jasně uvedeno,takže se tu ptám jako blbec.

Napsat komentář