Vychází finální verze aktualizací 1.3 pro ATS a 1.24 pro ETS2

Po úspěšném veřejném testování konečně vycházejí finální verze aktualizací 1.24 pro Euro Truck Simulator 2 a 1.3 pro American Truck Simulator spolu s bezplatným DLC Arizona.

Novinka 1
Novinka 2

Jak vývojáři slíbili, rozšíření o stát Arizona je dostupné zdarma pro všechny majitele ATS, bez ohledu na to kde nebo kdy jste si hru zakoupili. Takto na nový stát upoutávají vývojáři: „Projeďte se ulicemi 15 nových měst, včetně hlavního a největšího města Phoenix, a navštivte jižní střediska Flagstaff a Tucson. Objevte část slavné silnice Route 66 a její důležité milníky. Přejeďte řeku Colorado přes unikátní mosty a prohlédněte si spoustu nádherných výhledů a slavných turistických atrakcí v této oblasti.“

Vývojáři by rádi poděkovali všem účastníkům veřejného testování za jejich zpětnou vazbu, která velmi pomohla zejména při dolaďování Arizony a při zátěžovém testu World of Trucks.

Novinka 3 Novinka 4

Veškerý obsah nových aktualizací jsme si představili v předchozích novinkách, pro přehlednost si je ale ještě jednou shrneme:

Novinka 5 Novinka 6
Hlavní funkce:
  • Vylepšena podpora externích World of Trucks zakázek (přímé ovládání ve hře, nabídka nákladů).
  • Přidána možnost simulace kolizí tahače a návěsu při připojování.
  • [Pouze ATS] Přidány externí WoTr zakázky.
  • [Pouze ATS] Přidáno DLC Arizona.
Programový kód:
  • Přidána možnost vypnout automatické vypínání blinkru.
  • Přidána možnost vypnout zvýrazňování rychlosti.
  • [Pouze ETS2] Pohyb příslušenství v kabině už nevyžaduje DLC.
  • Výrazně vylepšena simulace měniče momentu.
  • Vylepšeno chování automatické převodovky.
  • Přidána podpora XInput rozhraní.
  • Přidána UI podpora pro 4. a 5. ovladač.
  • Přidána UI podpora pro poziční přepínače řadicí páky.
Data:
  • [Pouze ETS2] Přepracovány tahače Scania.
  • [Pouze ATS] Přidána nová příslušenství pro tahače Peterbilt 579 a Kenworth T680 (přední nosníky, deflektory, boční světelné panely).
  • [Pouze ATS] Přidán podtlakový klakson pro všechny tahače (atribut air_horn).
  • [Pouze ATS] Přidány nové zvuky motoru pro Kenworth W900 (sání vzduchu).
  • [Pouze ATS] Vyváženy zvuky v interiéru všech tahačů.
  • [Pouze ATS] Přidána data motorů specifická pro USA.
  • [Pouze ATS] Přidána nová silnice ze San Rafael do Eureka a nové město Ukiah na této silnici.
Modifikace:
  • [Pouze ETS2] Opraveno názvosloví jednotek – většina příslušenství do interiéru a některé další modifikace musejí být aktualizovány.
  • Parametry poškození byly vyjmuty z game_data.sii a některé další byly přidány (včetně faktorů opotřebení a poškození dílů).
  • Upraveny hodnoty motorů (křivka točivého momentu, limity otáček za minutu).
  • Přidána data zpětné vazby pro XInput rozhraní (force_feedback.sii).
  • Přidána data měniče momentu a rozdělena data manuální spojky (physics.sii).
  • Přesunuta data z hnacího kola na hnací nápravu.
  • Přidána kontrola návaznosti vnitřní kamery.

33 komentářů

        1. To co píšeš zní rozumně. Já co se týče aut, tak mám rád ty starý. A celkově nemam moc rád nějaký přemodernizovaný technologie. Ale nechci rozebírat důvody, protože bych začal pak vypisovat co všechno se mi na tom nelíbí a to by se pochopitelně nelíbilo tobě, stejně jako mě by se nelíbilo kdybys tady začal nadávat na starý auta. No a pak by tu mohla vzniknout hádka nebo něco na ten smysl, takže bych tuhle debatu radši dál nerozvíjel. 😀 Ať tu vládne pohoda dál a nikdy neskončí! 😉

          1. Mi to nevadí,já se nehádam,jen komunikuji a už vůbec nenadávám na starý trucky,to že píšu,že jsou hnusné zevnitř,tím nemyslím doslovně hnusné,jen prostě starý a strohý interier,ony jsou zvenčí nádherné,robustní,vyzařuje s nich síla,ale jezdím s pohledu kabiny,tak proto mi to nesedí.Tato debata něměla za ukol nějakou hádku,ale jen výměnu názoru,takže to uzavírám 🙂 🙂

                1. Když už jsme u te debaty,já nemám ameriky nainstalované,mám je smazané,ted je nehraji čekám až se mi do nich bude chtít,tak si je koupím a to že jsem tvrdil jednu zakazku a hodil jsem w900 do šrotu,jsem nemyslel špatně,dříve nebo později s ním budu a chci jezdit hlavně kvůli jeho robustnosti,na interier si člověk časem zvykne a bude mu připadat hezký.Je to jen o zvyku.

                2. Ne ne a ještě ne.Ten poslední je pěknej ale to ostatní.Myslím,že jako oživění do hry jo,ale já bych do toho nešel.Když si vemu ten truck Lonestar tak ten mi připadá jako z budoucnosti a dokonce bych si ho aj vzal ale tohle co je na těch obrázkách,hm nic pro mě.Jak píše Carb…..líbí se mi ty starý trucky jako je KW900 či Peterbilt 389.

            1. To že mají licenci na evropské Volvo ještě neznamená,že ji musí mít na to americké.V USA jsou jiné podmínky pro udělování licencí a co jsem tu četl,tak zrovna Volvo nepatří mezi ty,který by se měli do hry „hrnout“.Myslím si,že morrelo nebo Skipper podají lepší vysvětlení.
              Ohledně toho čím jezdím,momentálně to rvu s tím novým Kenworthem,předtím jsem jezdil Peterbiltem ale moje základní vozítko je KW900,s tím mám zatím najeto přes 150 tísíc mil.Je to málo,protože to prostřídávám

  1. Zdravím,
    než položím dotaz, tak bych chtěl ocenit práci mistra morrela. Chodím zde již delší dobu „inkognito“ a fascinuje mě, v jak krátké rychlosti dokáže reagovat na články z oficiálního SCS blogu, přeložit je a hodit zde na web. Klobouk dolů.

    A dotaz. Existuje někde podrobný popis všech změn z poslední „stabilní“ verze na tuto aktuální (myslím ETS2). Vím, že to kdysi to uváděli přímo na svých stránkách.

    Něco takového:
    http://www.eurotrucksimulator2.com/update/ets2_1_22_patchnotes.html

    1. Díky moc, takový komentář vždycky potěší. Teď už na to naštěstí nejsem zcela sám, takže můžeme reagovat ještě rychleji 🙂

      Co se týče dotazu, pokud nestačí ten náš – http://svetsim.cz/euro-truck-simulator-2/informace-o-hre/aktualizace/ – tak nejpodrobnější výpisy jsou zde – http://steamcommunity.com/app/227300/discussions/0/412447331651632209/ – jako testeři dostáváme ještě podrobnější, ale u těch si nejsem úplně jistý, jestli se mohou zveřejnit.

Napsat komentář