Testovací update 1.26 pro Euro Truck Simulator 2

Dnešním dnem začíná veřejné testování aktualizace 1.26 pro Euro Truck Simulator 2, která je zároveň přípravou na nadcházející DLC Vive la France! Vývojáři mají v plánu vydat finální verzi této aktualizaci současně s vydáním nového DLC. Po interním testování byla již odstraněna většina chyb, stále však ještě můžete na nějaké menší problémy narazit, a právě od toho je tu veřejné testování. Následuje výčet všeho, co můžete v nové aktualizaci vyzkoušet.

Hlavní novinky

  • Přepracována původní část Francie – Nově vytvořená část Francie je podle slov vývojářů nádherná, a tak by byla škoda, kdyby se zapomnělo na tu původní část. Na obrázku níže můžete vidět původní oblast Francie, která byla přepracována. Nejedná se o kompletní předělání od základů, přesto si při jízdě budete moci všimnout nových modelů, nových křižovatek či textur s vyšším rozlišením. Pomyslnou třešničkou na dortu je pak Paříž, která naopak kompletně od základů přepracována je.
    Novinka 1
  • Nové převodovky pro všechny tahače – Vývojáři přizpůsobili a přidali nové možnosti převodovek tahačů. Nově tak budete mít na výběr od klasických nebo rychloběžných převodovek až po Allison 4500. Zkušení řidiči také určitě ocení přesné specifikace převodových poměrů.
    Novinka 2
  • Vyhledávání v obchodě s vylepšeními – Do obchodu s vylepšeními a do prohlížeče tahačů bylo přidáno vyhledávací pole, díky kterému budete moci rychle najít konkrétní tuningový prvek nebo nátěr. Vedle vyhledávání navíc najdete velmi užitečné tlačítko umožňující filtrování výsledků podle jednotlivých DLC.
    Novinka 3

Další funkce a vylepšení

Programový kód:
  • Přidáno nastavitelné zorné pole v interiéru každého tahače.
  • Přidána nastavitelná obtížnost parkování.
  • Přidány výdaje najatých řidičů za opravy tahačů a tankování do výpisů.
  • Přidáno okno informující o aktualizaci nebo downgradu hry.
  • Přidány libry a krátké tuny jakožto volitelné hmotnostní jednotky.
  • Vylepšena simulace tlaku vzduchu návěsu.
  • Zvuk upozorňující na nízký tlak vzduchu je nyní aktivní pouze při běžícím motoru.
  • Přepracovány výpočty valivého odporu.
  • Dovednost ekologické jízdy nyní používá stejné výpočty u najatých řidičů jako u hráče.
Modifikace:
  • Změněny parametry mapy (climate_profile, map_data).
  • Přidány modifikovatelné parametry přiblížení vnitřní kamery (speed, factor).
  • Přidáno otáčení o 1° pro klávesy Ctrl+R a o 90° pro klávesu Home.
  • Spojena okna pro značku a upravitelnou značku.
  • Přepracována šablona značek a jejich modelů z prohlížeče obsahu.
  • Přidán rozestup písmen do editoru značek.
  • Přidáno ukládání historie navigace prohlížeče obsahu.
  • Přidána podpora pro změnu denního/nočního efektu a dědičná propojení pro lod_model_hookup_u.

Testovací update 1.26 pro Euro Truck Simulator 2 si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Non-Steam verze bude dostupná po skončení veřejného testování. Brzy bude následovat také nová aktualizace pro American Truck Simulator.

20 komentářů

            1. Tak som to trochu preskúmal, prešiel tri francúzske mestá a vidím, že v mestách nenastalá absolútne žiadna zmena okrem Paríža v ktorom som ešte nebol, ale aj tak to nezachráni.
              Úplne mi uniká pointa tohto rebuild-u, že vlastne načo sa to robilo, keď mestá zostali v pôvodnom stave a budovy zostali tiež pôvodne okolo ďialnic tie stodoly plechové čo môžme vidieť aj na SK, PL a ďalšie objekty a aj na niektorých úsekoch zostali pôvodne cesty s textúrou z čias minulých…
              Určite ešte po čase niečo napíšem len to musím ešte lepšie preskúmať a nechcem robiť unáhlené závery.
              Verím že DLC bude na jedničku, ale tento rebuild som videl inak ako toto. Berem to z časti ako prídavok zadarmo, keď pridali Maďarsko tzv. šunt.

              1. @Til858, Tak ja zase s tebou nemohu souhlasit. Me na druhou stranu prijde, ze se prepracovani stavajicich mest a okoli povedl na jednicku. Uz jenom nove krizovatky, mytne brany a sjezdy a najezdy na dalnice. Proste za me hodne velke +
                A co se tyce dalsich veci, tak naprosta spokojenost, po kterych jsem hodne dlouho touzil u ETS.
                A tim myslim, vyber obtiznosti vykladky tak jako u ATS. Dale to je vetsi rozhled v kabine, diky nove funkci.
                Ja jsem naprosto spokojeny s novym patchem 1.26 a to az vyjde DLC Viva, tak to uz bude uplne parada.
                Proste za me, maximalni spokojenost s novym patchem.

                1. AdamoK: Ja nechcem aby to vyznelo kritický alebo podobne, len som čakal, že zrobia mestá úplne od nuly, ale oni zostali v pôvodnom stave…
                  Prestavby pôvodných ciest sú celkom fajn, ale mojim orlím očiam nič neuknikne a mám tam isté maličke výhrady – pôvodne cesty na kratkých úsekoch, nekonečný príbeh: „moje“ stromy – mám na mysli to, že sú tam ešte stále použité staré tzv. čutky, a čo je najhoršie sú použité aj v Paríži. Prečo sa SCS stále vracia do minulosti? Používanim starých objektov.
                  Teraz som v Paríži a musím povedať, že o niekoľko level-ov vyššie oproti Škandinávii, takže palec hore a DLC-čko nech je rovnake na chlp.
                  Potom môžme čakať pri DLC-čku Talianska to isté ako teraz, rebuild pôvodnej mapy a zostanu tie isté mestá a z časti okolie. Takým spôsobom sa nezbavíme pôvodnej hry ETS 2 spred štyroch rokov ani v roku 202*.

          1. Převodový poměr má spojitost s počtem zubů a to takovou, že když si vezmeš soukolí, kde pastorek(hnací kolo) bude mít 10 zubů a hnané kolo 20 zubů, tak podle vzorce i=z2/z1=20/10=2, zjistíš, že převodový poměr je 2. Tzn, že když budeš mít vstupní otáčky (na pastorku) např 500ot/min tak výstupní otáčky (na hnaném kolu) budou 250ot/min, vstupní otáčky vydělíš převodovým poměrem, takže 500/2=250. A co ty poměry ovlivňují? Čím větší převodový poměr, tím sice menší výstupní otáčky, ale zase větší síla (krouticí moment), která(ý) se může přenést. Z toho vyplývá, čím větší převodový poměr, tím víc ti kamion utáhne. 🙂

    1. Jak tu někdo správně napsal, souvisí to s počtem zubů. Obecně – číslo vyšší než 1 je převod do pomala, menší než 1 do rychla. Přesně opačně to platí pro moment na kolech. Tedy čím vyšší je číslo u převodovky, tím pomaleji je tahač schopen jet, ale zároveň má větší sílu, takže vyjede prudší kopec, případně utáhne těžší náklad. No a čím menší je nejmenší číslo, tím větší má max. rychlost. To se hodí, i když jezdíš podle předpisů, protože na dálnici na max. převodový stupeň bude mít menší otáčky a tím menší spotřebu.

      Snad je to srozumitelné. 🙂

Napsat komentář