Vychází DLC Heavy Cargo Pack pro American Truck Simulator

Nové DLC Heavy Cargo Pack s nadměrně těžkými náklady pro American Truck Simulator právě vychází a již si jej můžete zakoupit na Steamu. Cena balíčku byla stanovena na 4,99 € (~130 Kč), přičemž aktuálně si jej můžete pořídit se slevou za zahajovací cenu 4,49 € (~120 Kč).

Obsah DLC Heavy Cargo Pack

Nové náklady:
  • Pásový traktor
  • Buldozer
  • Překladač kontejnerů
  • Podvozek překladače
  • Kabelový naviják
  • Silniční fréza
  • Terénní jeřáb
  • Skrejpr
  • Transformátor

Kromě neobvyklých nákladů (s hmotností od 25 do 56 tun) jsou hlavním lákadlem tohoto DLC samotné návěsy, které jsou oproti těm evropským složeny z několika částí. První část nejblíže tahači se nazývá jeep a napojuje se na točnici klasickým způsobem. Druhou částí je samotný podvalník, na kterém je umístěn náklad, a poté v závislosti na celkové hmotnosti může následovat ještě třetí část nazývaná spreader nebo také stinger, která slouží k rozložení váhy na další nápravy při větší délce. Všechny tři částí mají své otočné body, takže couvání s tímto návěsem je opravdu výzva a obecně není doporučováno.

Novinka 1 Novinka 2

Kvůli nadměrně těžkým nákladům byly v nedávné aktualizaci do hry přidány také nové varianty motorů a převodovek (s krásnými náhledovými obrázky). Všechny tahače mají nyní k dispozici alespoň 600koňový motor a některé tahače ještě výkonnější. Pokud ovšem lpíte na úsporném ježdění, méně výkonné motory jsou samozřejmě stále k dispozici.

Novinka 3 Novinka 4

Přehled všech doposud vydaných stažitelných balíčků (DLC) pro ATS naleznete zde.

26 komentářů

  1. Tak uz jsem take zkousel zaprahnout 3 dilnou soupravu a zaden med teda. To co je v ETS2 jako nadrozmer, tak to je uplna prochazka ruzovym sadem, ale v ATS, to uz je teda pekna sila.

    Akorat nevim, proc mi neslo udelat vykladku na nejtezsi obtiznost? mel jsem ji zacernenou. Jestli je to az od vyssiho levelu nebo proste by tam neslo nacouvat na tu nejtezsi obtiznost, nevim no.

    1. Adamok, včera jsem taky jel s tím nejdelší s nakladačem na kontejnery a taky docela kruté. Jako malé okresky jsou katastrofa a sjezd z dálnice nebo jen dálnice a nějaké zatáčky, kde je to zúžené, tak si to zabírám celé pro sebe. Jako zatím kde jsem jel, tak mne to ani nenabídlo. je pravda, že mám nastaveno, že ať to mám vždy na nejtěžší parkování. Ale jako když jsem jel s tím 3 dílným, tak jsem vjel do firmy (docela mazec přes bránu a nesejmout boudu a pak jen jet rovně a konec, žádné couvání za roh nebo nějak složitě a kdyby to nastalo, tak bych to parkoval asi až do teď 😀

  2. Tak som si našiel chvíľku času a spravil som jednu zákazku v ATS s nadrozmerom je to super len ma trochu mrzí, že majáčiky sa nedajú umiestniť na pozíciu prídavných svetiel na vrchu kabíny tak isto ako aj klaksóny. Bolo by to fajn keby časom pridali aj takúto možnosť konfigurácie, pri peterbilte teraz nemôžem využiť zväčšenú kabínu, čo je škoda, ak chcem mať aj majáčiky.

        1. Co se toho týče tak by se mi líbila možnost nějakého inventáře. Přece jen, když měníš serepetičky na palubce, tak je hned prodávat nemusíš. Ano, sice to jsou drobné částky, ale i tak. Je jasný, že v inventáři nebude jiný podvozek, převodovka, výfuky atd., ale hrníčky, vlaječky, případně ta „hadra“ na předku.
          To jsou věci, kvůli kterým by nemuselo být nutný jezdit do servisu. Pak by mohly být věci, který by si člověk mohl měnit jen v garáži a servisu, jako disky, pneu, světýlka…
          Prostě trochu logicky. To že koupím nové disky, neznamená, že staré musím hned prodat, to že vyměním hranatá světla za kulatá, neznamená, že už je nebudu chtít jindy použít.

          1. Mě nejde o nějaký kravinky který tu popisuješ,jde mi jen o ty dvě věci,tedy vlajky a ten nápis.Prostě jsem předpokládal,že bude nějaká možnost při nevození nadměráků se těch dvou věcí zbavit automaticky a ne kvůli tomu jezdit do servisu.Ano mám to koupený ale ještě neznamená,že to tam musí bejt furt.Ale třeba se to k SCS donese a oni udělají nějakou tu možnost.Jinak majáky jsou dobrá věc,ty mě tam chyběly.

Napsat komentář