Propojovací kabely v nadcházející aktualizaci pro ATS a ETS2

Nadcházející aktualizace 1.31 pro American Truck Simulator a Euro Truck Simulator 2 nabídnou jednu z dlouho očekávaných kosmetických funkcí, a sice propojovací kabely.

Jak můžete vidět ve videu, kabely fyzikálně reagují na okolní prostředí a vývojáři museli upravit všechny tahače a návěsy pro jejich použití, což jsou zřejmě důvody, proč jsme čekali tak dlouho. Hráč zároveň bude mít tři možnosti, jak se budou kabely zobrazovat:

  • Simulované kabely propojující tahač a všechny návěsy
  • Simulované kabely propojující tahač a pouze první návěs
  • Simulace kabelů zcela vypnutá
Novinka 1

Na tomto screenshotu vývojáři rovněž rozklíčovali hádanku v jedné z předchozích novinek. Mnoho lidí kupodivu tipovalo tandemy, ale jedná se o 8×4 nadstavbu nových tahačů Scania, která nás pravděpodobně také čeká v nadcházející aktualizaci.

25 komentářů

    1. Ako áno, ale zober si to z toho hľadiska, ktorí vývojárí sa hre venujú po už šiestom roku od vydania?
      Potom je tu ďalšia vec ohľadom nových vozítok. Je to tu veľmi čaasto omieľané, ale spomeniem ešte raz. SCS si nemôže dovoliť dať reálny truck do hry, bez licencie,to isté aj náves. To že tu mal byť mighty griffin už dávno je pravda, ale SCS má na môj vkus príliš veľa rozpracovaných projektov a málo programátorov.

      PS:Ale samozrejme je to tvoj názor.

      1. Tak teda naozaj neviem,ktorej inej hre by sa mali venovať,ak nie ETS2 a ATS.Pokiaľ viem,sú dva tímy ktoré sa venujú každej hre zvlášť.Neviem o tom,že by pracovali na ETS3,alebo na nejakej inej hre.(Pokiaľ sa mýlil,tak ma oprav)
        Inak,aby som len nehejtoval:)Mám origo ETS2 aj všetky DLC a odohratých takmer 500 hodín(pre niekoho málo) a je to jedna z mojich obľúbených hier.
        Prijal by som viacej vylepšení(nielen mapy) a to častejšie.

        1. Máš rôzne štúdiá, ktoré radšej vydajú novú hru, ako by mali vylepšiť, opraviť starú. Tak som to myslel, že v niektorých prípadoch by bolo jednoduchšie začať na “zelenej lúke“, ako niečo nové implementovať do starej hry. Alebo ak si myslel to s projektami, tak to vysvetlím tak, že SCS sa venuje naraz veľa vylepšeniam. Keď beriem len ETS2, tak Baltic, Krone, Mighty griffin pre novú SCANIU, káble, nejaké tie nové funkcie(neviem aké, dúfam, že od SCS to nie je len bluf, keď to hovoria v rozhovoroch)…
          A aj ja by som prijal viac vylepšení, no ale čo sa dá robiť.

  1. Kabely jsou opravdu super. To jsem vůbec nečekal.
    Líbí se mi i nový 8×4 podvozek pro novou Scanii☺
    Zajímalo by mě, jestli bude 8×4 i pro MAN nebo DAF. To samé i Mercedes mp3 a Volvo FH 2009. Tyto podvozky mi chybí. Snad budou 8×4 i v ATSku, až vyjde Special Transport pro ATS.

    Nevím jestli o tom někdo něco ví, ale nevíte někdo, jestli SCS bude časem přidávat nové podvozky 8×4 nebo 8×6 i pro výše uvedené tahače?

        1. Hlavne nekteri lide nectou informace. Ti co je ctou, tak moc dobre vedi ze novy trucky nejsou ve hre kvuli licencim. A naprosto chapu SCS, proc nevydava informace o vyjednavani, je lepsi byt zticha, zbytecne by kolem toho bylo velky halo. Akorat si rikam, ze kdyz ma SCS dohodu s PACCAR na Peterbilt a Kenworth, coz muze byt dany dlouholetou spolupraci, jelikoz PACCAR vlastni i DAF, ktery je zastoupen v ETS2, proc treba neni ve hre i Freightliner, Sterling Trucks a Westernstar, ktery spadaji pod Daimler AG a ten vlastni i Mercedes, ktery je taktez v ETS2? Jasne, je o to zase o licencich, ale pamatuji si, ze Daimler byla jedina spolecnost, ktera vydala licence i do Rig n Roll, zbytek trucku mel jiny nazev. Verim, ze v budoucnu by Daimler mohl nabidnout licence na Freightliner, Westernstar a Sterling Trucks. Preci jenom se SCS uz ma nejakou zkusenost.

          1. Ještě mě napadá, že když má SCS potvrzené licence na Kenworth a Peterbilt, proč tedy nevyjednávají licence nejprve u nich na nějaké jiné modely? Vím, že výrobci chtějí propagaci nejnovějších modelů, ale na druhou stranu, kdyby se jim podařilo vyjednat nový model alespoň u jednoho z výrobců, nakoplo by to ostatní. Stejně tomu bylo i u nové Scanie a Renaultu T a MANu Euro6. Proč by se stejná strategie nemohla použít tady?
            Myslím, že v ATS by takové Kenworth C500, Kenworth k100, Kenworth k200, Kenworth T800 nebo Peterbilt 362 by nebyly vůbec špatné.

            1. SCS si delalo fotky Kenworthu T880 kdyz byli na navsteve v PACCAR a porizovali zvuk z T800, ale je mozny ze ten zvuk T800 mohli porizovat jenom kvuli motoru, ktery se pouziva i jinych modelech. Nekteri lide (vcetne me) si mysli, ze T880, nebo i T800 by se mohli objevit spolu s DLC Oregon, protoze uz vime, ze v Oregonu budeme svazet drevo do papiren a mozna i jinych drevozpracujicich zavodu/fabrik. Oba modely se porad prodavaji a co jsem tedka koukal, tak Peterbilt ma model 567 Heritage (mensi omlazeny 389) ten by se mi ve hre take libil a model 579 se tedka dela i v provedeni Ultraloft a vypada to moc pekne.

Napsat komentář