V severozápadním rohu amerického státu Wyoming se nachází město Jackson, brána do národního parku Grand Teton. Místní náměstí je obklopeno čtyřmi oblouky z paroží losů a slouží jako místo pro setkávání, nakupování, stolování nebo jen tak k odpočinku. Ročně toto město však přiláká více než 3 miliony návštěvníků především díky vyhlášeným lyžařským střediskům všude kolem. V dnešní várce screenshotů z nadcházejícího rozšíření Wyoming pro American Truck Simulator si můžete prohlédnou právě toto malebné město a jeho okolí.
Nezapomeňte se také podívat na Steam stránku, kde si mimo jiné můžete přidat rozšíření Wyoming do seznamu přání:
Zdroj:
Napíšu to sem ať nenačínám další vlákno v shoutboxu. Při hraní ATS v noci jsem se zamyslel nad tím že v DLC od Oregonu má SCS dost dobře zmáknutou iluzi velkých měst i když je to v měřítku 1:3, tak mě napadlo a ano vím že se to nestane, ale co by jste řekli na to že by i zbytek mapy byl v tom samém měřítku a ne 1:19? Myslím konkrétně cesty mezi městy, městečky, ty by zůstali stejně velké jako teď, jen by člověk za stejnou dobu místo například 1900 mil, najel „jen“ 300 mil 🙂 Bavilo by vás to i tak, hráli by jste to? Já bych to bral všema deseti.
Mně teda ne, současné nastavení mi naprosto vyhovuje😉
To Raymy23: ATS je meritko 1:20. Nejak si nedokazu predstavit, ze bych jel napr. z Portlandu do Boise po dalnici I-84 a behem cele jizdy by uplynuly napr. 3 hodiny (ve svete ATS). To by bylo dost nerealne. V meritku 1:20 plyne cas dost rychle, ale odpovida to zhruba ujete vzdalenosti v realu. Kdyz pojedes v realu z Portlandu do Boise, tak ujedes +/- nejakych 436 mil a casove to vychazi podle Google na cca 6 hodin a 27 minut, s truckem tuto vzdalenost pojedes dele. Tedka jsem v ATS zkusil dat truck do centra Boise a na mape jsem jako cilovou cast zvolil krizovatku I-84 s I-5 v Portlandu a ukazalo mi to nejakych 412 mil a cas jizdy 7 hodin a 25 minut. Tady je krasne videt, ze to ma neco do sebe. Ale verim, ze by se tvoje myslenka mohla uchytit u lidi, kterym vadi rychle stridani dne a noci.
To Johnyprosnb: No já to nemyslel tak že by mapa zůstala stejná a jen by se změnil tok času. Moje myšlenka je právě města atp nechat tak jak jsou a dálnice, silnice mezi nimi natáhnout odpovídajícím způsobem tak aby to sedělo k tomu měřítku. Tj vlastně vzít v editoru map tu podkladovou mapu, zvětšit jí na to měřítko, „vystříhat“ města, městečka, ty přesunout na jejich novou pozici a udělat znova spojnice mezi nima. Opět by se spousta věcí dala použít znova, jenom by se takříkajíc natahovala ta krajina nebo jak to říct. V ATS se mi to ještě teda snad nestalo, ale v ETS2 třeba nedávno v Rumunsku jsem snad během dvou minut profrčel tři vesnice s tím že byla cedule konec jedné a po pár metrech začátek druhé, pak zase konec a začátek. V tomhle má ATS výhodu že v USA jednak nejsou moc řekněme vesnice našeho typu, ale taky že se tam lidi víc soustředí na jedno místo. Samozřejmě pak tam jsou případy kdy se slévá několik měst do jednoho, ale to už jsou zase megalopole. No ale co jsem tím příspěvkem chtěl říct je že mě by se prostě líbilo jet zakázku která by mi trvala třetinu času toho co v reálu. Teda uplně upřímně řečeno mě by se líbila i varianta 1:1, ale to už bych chtěl moc 😀
To Raymy23: Ja si nebyl uplne jisty, jestli jsem to spravne pochopil. Nejdrive jsem si myslel, ze mluvis o zmene meritka mapy z 1:20 na 1:3, ale kdyz jsi dale psal, ze by vzdalenost mezi mesty zustala stejna jako je ted, tak me prave napadlo, ze pises nejspis o zmene casu …. Zmena meritka z 1:20 na 1:3 by byla moc brutalni 😀 Na jeden stat by se cekalo x let a mnoho hracu by to ani nechtelo, protoze ne kazdy muze prosedet x hodin u ATS 🙂 Mne by se libilo, kdyby SCS sikovne zvetsilo mapu napr. na meritko 1:17, tak aby ten prostor navic, byl vyuzit u velkych mest jako je Seattle (dodelani obchvatu I-405), Portland (dodelani obchvatu I-205), v Boise bych zase rad videl velkou krizovatku s dalnici I-184 navedenou do centra Boise, atd…. Zajimave bude, az se SCS dostane dal na vychod USA, kde jsou staty daleko mensi, nez ty na zapade. Navic smerem na vychod houstne silnicni sit a pribyva i pocet velkych mest. Pri meritku 1:20 to bude hodne o kompromisech.
To Johnyprosnb: teď to po sobě čtu a je fakt že jsem to blbě formuloval tu větu – „Myslím konkrétně cesty mezi městy, městečky, ty by zůstali stejně velké jako teď…“. No holt to je tak když u toho zároveň pořád přemýšlíš nad tou představou a rovnou to přenášíš na „papír“ 😀 Jinak je mi jasné že se toho nedočkám a že by to asi nemělo takovou odezvu jako aktuálně. Ale tak já bych si vystačil s dobře zpracovaným Oregonem, Washingtonem. To je prostě oblast kterou „žeru“ ať už v ATS nebo ve flight simech. Takovej Oregon Truck Simulator, Pacific NW Truck Simulator to by bylo něco pro mě. 🙂
To Raymy23: Neboj, znam to 🙂 Pokud by si clovek chtel uzivat trucking v takhle velkem meritku, tak me napada jedine realita 🙂
Tak ty státy střední Ameriky jsou podobné rozlohou Washingtonu (ne-li větší) a podívej jak se s tím dokázali parádně vypořádat:) ale je pravda, že tam vážně začíná houstnout silniční sít..
To Spaca91: Oblast Midwest a jih bude na tvorbu jeste dobra. Nejhorsi oblast na tvorbu bude severovychod, tam se prave nachazi nejmensi staty v USA. Nektere jsou i o dost mensi, nez nase Ceska Republika.
Mestecko Jackson nema chybu! Krasne z toho srsi takova ta spravna country atmosfera horskeho mestecka. Nejvic se tesim az bude Wyoming doplnen statem Montana, ktery nabidne hodne podobnou atmosferu.
Malinko mě mrzí, že před Montanou dostal přednost Texas.
To jsme dva! Myslel jsem, ze jsem jedinej, kteremu to vadi:D Cekal jsem, ze budou postupovat tak jako vzdy a to z dolu nahoru na mape, no nevadi..
I ja si pral Montanu pred Texasem 😀