Na googlu jsem skousel, ale tu cestinu jsem nenasel. Jedou cestinu, kterou jsem nasel je prelozeny umelou inteligenci a ta moc neunguje.. Na web. strankankach kounitni preklady cestinu maj.
ProMods vydal dalsi rozsireni Britske Kolumbie. Update 1.4 nabidl moznost navstivit hlavni mesto Victoria na ostrove Vancouver Island. Update 1.5 pridava mesta Langford, Nanaimo, Campbell River, Nimpkish a Port Hardy. Timhle rozsirenim by mel byt ostrov Vancouver Island kompletni. Lide, co na Vancouver Island pracovali, se nejspis presunou do dalsich casti Britske Kolumbie. Z dostupnych informaci je znamo, ze probiha prace na rozsireni silnice Trans-Canada Highway 1 pres mesto Revelstoke smerem k provincii Alberta. Dalsi prace probiha na severu, ktera zahrnuje mesto Prince Rupert a silnici Trans-Canada Highway 16. V budoucnu, az bude mesto Prince Rupert dostupne, bude mezi Port Hardy a Prince Rupert fungovat trajekt. Odkaz na upoutavku 1.5 : https://www.youtube.com/watch?v=zu9_ogMqkoU
Spooks dal dohromady rozpracovane odkryte casti mapy statu Ilinois (update 1.56) a sloucil to s mapou, ktera je k videni v nejnovejsi upoutavce pro American Truck Simulator. Odkaz zde: https://i.imgur.com/a1Oy17U.png
Tak jsem mrknul na to nový video SCS on the road a docela mě překvapilo, že nahrávali i zvuky zavírání dveří či kufru (pokud se nepletu). Nejsem velký podporovatel toho jejich Road Tripu a stále si o tom myslím svoje, ale tohle bylo zajímavý. Ale na druhou stranu, ten Raptor od Fordu vypadá fakt úžasně👍
Pokud by SCS v budoucnu pridalo moznost tahani privesu pro pickupy, tak bych to uvital. Libila by se mi i moznost spoluprace pri tazeni nadrozmerneho nakladu. Jeden hrac bude ridit kamion a dalsi hraci mu budou odklanet dopravu.
Tak si rikam, zda se letos vubec dockame nejakeho trucku. 8 mesicu je temer za nami a dosud nam SCS nic nenaservirovalo. Cekal jsem, ze letos by mohl dorazit aspon Peterbilt 579 next gen nebo predelany 389. Letos to je velka bida ohledne trucku. Snad to jeste SCS do konce roku napravi 🙂
Hoy všichni, chci se zeptat nevíte proč scs udělali to že když si v rychké zakázce vezmu náklad nadměrný nad 25 tun vždycky mě hra dá motor který má poloviční výkon? Já jen že vezmu 5 tun plastů a dá to Volvo se 780 koňmi, ale vezmu betonové nosníky 51 tun a Volvo 500 koní, já nechápu to dřív dávali na to tahače co měli plný výkon na takové náklady proč je tomu teď jinak jako jakou to má logiku na 5 tun 780 koní a na 51 nebo 70, 500 koní, docela mě to štve 😀
Ja bych potreboval, aby upgradoval zvuk motoru DD13-15-16 vcetne zvuku interieru pro Freightliner 😀 ale na druhou stranu chapu, ze pracuje s tim, co mu jeho moznosti dovoli. Videl jsem par jeho fotek z nahravani zvuku a dle SPZ na kamionech to bude clovek zijici v UK.
On Pavel nekde rek, ze hodne veci (autobusy, auta, konzole, …) prijde na prelomu roku 2025/26. Je videt, ze diky rustu SCS se zacinaji rozjizdet veci, ktere zustaly v supliku nebo se na nich prubezne pracovalo, ale jen v male mire. Ja tak trochu doufam, ze s konzolovou verzi prijdou i nejake optimalizace pro PC (multithreading, vylepsene vyhlazovani hran, atd…). Taky by bylo dobre, kdyby SCS zapracovalo na AI.
Prosím vzpomene si někdo jaké náklady vozil při plnění archievementu MASTODONT!Zkoušel jsem všechny možné těžké náklady a nic měto nazaznamenalo.A v archievementu podél černého moře mě chybí náklad Mangália Konstanta,dá se na něj také narazit,mě se to ještě nepovedlo a to už to zkouším asi čtrnáct dnů,dik za případné rady.
Mastodon: musia byť za sebou 3 zákazky zo špeciálnej prepravy ktoré majú dohromady aspoň 195 ton, takže to musí byť 2x Výmenník tepla po 70 ton, a 3 niečo aspoň z váhou 55 ton, teda Priemyselný kondenzátor(60t) alebo Podvozok ťažobného nákladného auta(55t), prípadne zasa výmenník. Tieto achievy robievam vždy cez rýchle zákazky, hľadanie ma nebaví 🙂 To platí aj u toho čierneho mora, vždy po každej normálnej zákazke vyskúšam pozrieť rýchle, a raz sa vždy objaví 🙂
Tak prvni balice vozidel bude mit automobilka Ford. https://blog.scssoft.com/2025/07/ats-road-trip-ford-car-pack.html Docela se tesim toho Mustanga ve verzi Fastback, ale i F150 se mi libi. S pridanim aut do ATS by mohly prijit i tezky pick-upy jako je Ford F250/F350 nebo Dodge RAM 2500/3500 ci Chevrolet Silverado 2500/3500 s kterymi bychom mohli tahat navesy. Tahle moznost by svym zpusobem mohla obohatit hru hlavne v pocatecni fazi kariery 🙂
Čtu na blogu ty komentáře a nechápu kritiku některých jedinců nejvíc mě dostal koment že je to vztyčený prostředníček pro lidi co mají rádi hru s kamiony. Vážně ty lidi jsou tak neskutečně řeknu slušně hloupý že právě proto je to placenné DLC a kdo to nechce stačí si DLC nekupovat a nemá to ve hře, že není to povinnost mít ve hře…. za mě je to paráda a jsou kamionové firmy ve světě které využívají dodávky pick upy nebo i osobní vozy s přívěsy na menší zakázky takže nechápu tu kritiku některých jedinců však je to skvělý nápad dát do hry auta, navíc když chci prozkoumat mapu no tak na co brát tahač? Stačí vzít toho krasavce Mustang 67 a jet bádat světem, jen tak dál SCS tohle je skvělý krok vpřed stejně jako ty dálkové autobusy pro ETS2 🙂
Nekteri lide jsou obcas na palici. Z meho pohledu ty auta budou fajn. Kolikrat jsem mel nutkani si stahnout nejaky mod v podobe auta a projet se po mape jinak, nez s nalozenym truckem. Nektere ty silnice pres narodni parky si o to rikaji 🙂 Libi se mi, ze SCS pridava dalsi moznosti, jak vyuzit jejich mapy. Autobusy pro ETS2 budou skvely doplnek, jak obohatit hru. Dokonce by mely byt v planu i tandemy pro ETS2. V ATS by vozidla typu pick-up mohly mit vyuziti i jako doprovodna vozidla behem prevozu nadrozmerneho nakladu. 1 hrac by ridit truck s nadrozmerny nakladem a dalsi hraci by s pick-upy odklaneli okolni dopravu. Z meho pohledu by to mohlo rozsirit rezim konvoj o dalsi zajimavy prvek. Dokonce jsem videl i nejaka videa, kde hraci zkouseli tenhle typ scenare.
Moznosti je dost 🙂 SCS by melo pridat k pick-upum moznost tahat navesy. Sice by to znamenalo vymodelovat nove typy navesu urcene pro pick-upy, ale obohatilo by to hratelnost.
Na googlu jsem skousel, ale tu cestinu jsem nenasel. Jedou cestinu, kterou jsem nasel je prelozeny umelou inteligenci a ta moc neunguje.. Na web. strankankach kounitni preklady cestinu maj.
Kdes se netu da najit cestina pro tuhle
hru: https://store.steampowered.com/app/1845910/Dragon_Age_The_Veilguard/
Slovo Google ti nic nerika?
ProMods vydal dalsi rozsireni Britske Kolumbie. Update 1.4 nabidl moznost navstivit hlavni mesto Victoria na ostrove Vancouver Island. Update 1.5 pridava mesta Langford, Nanaimo, Campbell River, Nimpkish a Port Hardy. Timhle rozsirenim by mel byt ostrov Vancouver Island kompletni. Lide, co na Vancouver Island pracovali, se nejspis presunou do dalsich casti Britske Kolumbie. Z dostupnych informaci je znamo, ze probiha prace na rozsireni silnice Trans-Canada Highway 1 pres mesto Revelstoke smerem k provincii Alberta. Dalsi prace probiha na severu, ktera zahrnuje mesto Prince Rupert a silnici Trans-Canada Highway 16. V budoucnu, az bude mesto Prince Rupert dostupne, bude mezi Port Hardy a Prince Rupert fungovat trajekt. Odkaz na upoutavku 1.5 : https://www.youtube.com/watch?v=zu9_ogMqkoU
Spooks dal dohromady rozpracovane odkryte casti mapy statu Ilinois (update 1.56) a sloucil to s mapou, ktera je k videni v nejnovejsi upoutavce pro American Truck Simulator. Odkaz zde: https://i.imgur.com/a1Oy17U.png
Tak jsem mrknul na to nový video SCS on the road a docela mě překvapilo, že nahrávali i zvuky zavírání dveří či kufru (pokud se nepletu). Nejsem velký podporovatel toho jejich Road Tripu a stále si o tom myslím svoje, ale tohle bylo zajímavý. Ale na druhou stranu, ten Raptor od Fordu vypadá fakt úžasně👍
Pokud by SCS v budoucnu pridalo moznost tahani privesu pro pickupy, tak bych to uvital. Libila by se mi i moznost spoluprace pri tazeni nadrozmerneho nakladu. Jeden hrac bude ridit kamion a dalsi hraci mu budou odklanet dopravu.
Informace o sluzbe steam :
https://cdr.cz/clanek/steam-od-roku-2026-konci-s-podporou-32bitovych-windows
Tenhle problem se tyka pouze 0,01 % lidi, coz je zanedbatelna cast.
Ma prekvapuje, že to malo ešte podporu, však 32 bitov je out off date tak 15 rokov 🙂
Budouci rozsireni mapy ProMods: Canada https://blog.promods.net/2025/09/preview-vancouverisland/
Tak si rikam, zda se letos vubec dockame nejakeho trucku. 8 mesicu je temer za nami a dosud nam SCS nic nenaservirovalo. Cekal jsem, ze letos by mohl dorazit aspon Peterbilt 579 next gen nebo predelany 389. Letos to je velka bida ohledne trucku. Snad to jeste SCS do konce roku napravi 🙂
Jo jo, taky čekám. Před vánoci ukazovali tři vozítka a zatím bida🤢
Dalsi mesic skoro za nami a porad nic. To je bida 😀
Hoy všichni, chci se zeptat nevíte proč scs udělali to že když si v rychké zakázce vezmu náklad nadměrný nad 25 tun vždycky mě hra dá motor který má poloviční výkon? Já jen že vezmu 5 tun plastů a dá to Volvo se 780 koňmi, ale vezmu betonové nosníky 51 tun a Volvo 500 koní, já nechápu to dřív dávali na to tahače co měli plný výkon na takové náklady proč je tomu teď jinak jako jakou to má logiku na 5 tun 780 koní a na 51 nebo 70, 500 koní, docela mě to štve 😀
Ahoj kamioňáci, vyšel dobrej motorovej mod od Zeemods CAT C12 i s podporou ZAF. Hezkej zvuk do ATS
Ja bych potreboval, aby upgradoval zvuk motoru DD13-15-16 vcetne zvuku interieru pro Freightliner 😀 ale na druhou stranu chapu, ze pracuje s tim, co mu jeho moznosti dovoli. Videl jsem par jeho fotek z nahravani zvuku a dle SPZ na kamionech to bude clovek zijici v UK.
Konecne konzole!!! Ja uz ani nedoufal…
On Pavel nekde rek, ze hodne veci (autobusy, auta, konzole, …) prijde na prelomu roku 2025/26. Je videt, ze diky rustu SCS se zacinaji rozjizdet veci, ktere zustaly v supliku nebo se na nich prubezne pracovalo, ale jen v male mire. Ja tak trochu doufam, ze s konzolovou verzi prijdou i nejake optimalizace pro PC (multithreading, vylepsene vyhlazovani hran, atd…). Taky by bylo dobre, kdyby SCS zapracovalo na AI.
Tak žiadne nové Iveco minimálne 5 rokov v hre neuvidíme, zasa zmenili majiteľa:o)
Toho bych se nebal. Kdyby chtel novy majitel zariznout spolupraci mezi Ivecem a SCS, tak by byl proti sobe, protoze by prisel o dobrou reklamu.
Prosím vzpomene si někdo jaké náklady vozil při plnění archievementu MASTODONT!Zkoušel jsem všechny možné těžké náklady a nic měto nazaznamenalo.A v archievementu podél černého moře mě chybí náklad Mangália Konstanta,dá se na něj také narazit,mě se to ještě nepovedlo a to už to zkouším asi čtrnáct dnů,dik za případné rady.
Mastodon: musia byť za sebou 3 zákazky zo špeciálnej prepravy ktoré majú dohromady aspoň 195 ton, takže to musí byť 2x Výmenník tepla po 70 ton, a 3 niečo aspoň z váhou 55 ton, teda Priemyselný kondenzátor(60t) alebo Podvozok ťažobného nákladného auta(55t), prípadne zasa výmenník. Tieto achievy robievam vždy cez rýchle zákazky, hľadanie ma nebaví 🙂 To platí aj u toho čierneho mora, vždy po každej normálnej zákazke vyskúšam pozrieť rýchle, a raz sa vždy objaví 🙂
Díky za info,dám se do toho podle Vaší rady.
tandemove privesi uz mate v ETS chybaju solo lkw k pripojrniu tandemoveho Privesu a DVOJ ose privesi s OJOM na pripojenie LKW
Tak prvni balice vozidel bude mit automobilka Ford. https://blog.scssoft.com/2025/07/ats-road-trip-ford-car-pack.html Docela se tesim toho Mustanga ve verzi Fastback, ale i F150 se mi libi. S pridanim aut do ATS by mohly prijit i tezky pick-upy jako je Ford F250/F350 nebo Dodge RAM 2500/3500 ci Chevrolet Silverado 2500/3500 s kterymi bychom mohli tahat navesy. Tahle moznost by svym zpusobem mohla obohatit hru hlavne v pocatecni fazi kariery 🙂
Čtu na blogu ty komentáře a nechápu kritiku některých jedinců nejvíc mě dostal koment že je to vztyčený prostředníček pro lidi co mají rádi hru s kamiony. Vážně ty lidi jsou tak neskutečně řeknu slušně hloupý že právě proto je to placenné DLC a kdo to nechce stačí si DLC nekupovat a nemá to ve hře, že není to povinnost mít ve hře…. za mě je to paráda a jsou kamionové firmy ve světě které využívají dodávky pick upy nebo i osobní vozy s přívěsy na menší zakázky takže nechápu tu kritiku některých jedinců však je to skvělý nápad dát do hry auta, navíc když chci prozkoumat mapu no tak na co brát tahač? Stačí vzít toho krasavce Mustang 67 a jet bádat světem, jen tak dál SCS tohle je skvělý krok vpřed stejně jako ty dálkové autobusy pro ETS2 🙂
Nekteri lide jsou obcas na palici. Z meho pohledu ty auta budou fajn. Kolikrat jsem mel nutkani si stahnout nejaky mod v podobe auta a projet se po mape jinak, nez s nalozenym truckem. Nektere ty silnice pres narodni parky si o to rikaji 🙂 Libi se mi, ze SCS pridava dalsi moznosti, jak vyuzit jejich mapy. Autobusy pro ETS2 budou skvely doplnek, jak obohatit hru. Dokonce by mely byt v planu i tandemy pro ETS2. V ATS by vozidla typu pick-up mohly mit vyuziti i jako doprovodna vozidla behem prevozu nadrozmerneho nakladu. 1 hrac by ridit truck s nadrozmerny nakladem a dalsi hraci by s pick-upy odklaneli okolni dopravu. Z meho pohledu by to mohlo rozsirit rezim konvoj o dalsi zajimavy prvek. Dokonce jsem videl i nejaka videa, kde hraci zkouseli tenhle typ scenare.
Přesně tak souhlas, a o tandemech vím ty budou možná i dřív než autobusy akorát pro ATS nejspíš tandemy nebudou protože v Americe je moc nepoužívají 🙂
Pokud vim, tak pro ATS se momentalne nic takoveho nechysta, ale rigid trucky by cast lidi uvitala.
Ak to sleduješ dlhodobejšie, tak takto toxicky sa prejavujú dookola stále tie isté nicky 🙂
Joshuatree: Ano je mi to jasný toho si všímám
U toho Ram 3500 mě napadla možnost přidat i návěs pro převoz koní a to by se dalo taky využít celkem pěkně jako „zakázky“
Moznosti je dost 🙂 SCS by melo pridat k pick-upum moznost tahat navesy. Sice by to znamenalo vymodelovat nove typy navesu urcene pro pick-upy, ale obohatilo by to hratelnost.