Archiv shoutboxu

10 780 comments

    1. Ja momentalne na svym Freightlineru Cascadii 125 od Jon Ruda pouzivam zvuky motoru DD-13-15-16 od ZeeMods. ZeeMods jsou sice za poplatek, ale ma to svuj duvod. Autor si vsechny zvuky zaznamenava/nahrava pres mikrofony, tak jako to dela SCS. Dobre motorove zvuky ma i kriechbaum, ale ten nejspis ATS uplne opustil a venuje se pouze ETS2. Zvuky od SlavJerry jsem jeste nevyzkousel, ale vim o nich. Dle toho co jsem postupem casu na SCS foru vycet, tak SCS ma dobre nahravky, akorat jejich problem v je celkovem namichani a vlozeni do hry, ale to se postupne meni k lepsimu. Jsem zvedavy, jak dopadnou nove nahravky pro Kenworth a Peterbilt, ktere porizovali ve Washingtonu vcetne nekterych zvuku prirody.

    1. Protoze v tom trucku nema motor Paccar, ale CAT (Caterpillar) 6NZ. Motory Cat, Cummins nebo Detroit Diesel vzdycky znely lepe, nez motory Paccar 🙂 Co se tyce trucku v USA a Kanade, tak tam existuje moznost poridit si uplne novy truck jako glider kit, do ktereho se vlozi pouzity motor a prevodovka z darcovskeho kamionu. To je taky duvod, proc nektere nove W900 nebo 389 vozi motory CAT, Detroit Diesel nebo Cummins.

        1. To Hellforce: Pani reporterka mela spis takove ty zakladni otazky. Prislo mi, ze snad ani nevedela o American Truck Simulatoru, protoze jeji otazky byly mireny na ETS2 vcetne jejiho uvodu pred rozhovorem.
          To Joshuatree: Pavel se umi rozmluvit, ale potrebuje ty spravne otazky. Kdyby se ho nekdo zeptal treba na verzi pro konzole, tak by nejspis rek v jakem stadiu se to nachazi. Samozrejme by dodal, ze to bude jeste nejakou dobu trvat.

    1. Ja ho prosel rychle, abych si nezkazil budouci pozitek z vlastni jizdy 😀 Trochu me zklamalo, jak je vyreseny prechod nasviceni mezi venkovnim svetlem a svetlem v podzemnich skladech. Pri pohledu z venku je videt, ze v podezemnim skladu je denni svetlo, ale kdyz se tam pomalu vjede s kamionem, tak to vypada, jako kdyby se den zmenil na noc. Je to porad lepsi, nez nic, ale do budoucna bude potreba prijit s nejakou vychytavkou, ktera bude resit i nasviceni v delsich tunelech behem dne.

      1. Já bych asi celkem ocenil přidání Screen Space Reflection. Protože mě celkem irituje u větších ploch když vidím, že se tam odráží úplnej nesmysl. Docela to ruší ponoření do hry. Například když jedu po nějakým mostě kterej má po stranách zábrany ze „skel“ a vidím v nich třeba blízkou krajinu, ale reálně tam žádná není protože ten most je ve výšce nad údolím. Nebo jinej příklad je výloha baráku a v něm odraz jinýho baráku, ale naproti jaksi žádnej není.

              1. Jo jo, to je další z příkladů. Hodně je to vidět když stojim v noci na semaforech za autobusem jak se najednou objeví odraz světel co se blíží 😀 Ale jako to ještě jakž takž beru v pohodě, ale ty odrazy ve výlohách a oknech to je peklo. Zvlášť když se tam ještě objeví odraz kterej děla malej baráček tak, jak kdyby ten baráček stál hned u tý výlohy místo silnice 😀 Proto bych ocenil alespoň ten Screen Space když už ne rovnou RT odrazy.

    1. San Francisco, Oakland i San Jose (Bay Area) dopadlo zmeho pohledu velice dobre i pres omezeni meritka 1:20. Dobre dopadlo i L.A. a San Diego. Je hodne znat, ze se SCS naucilo pouzivat ruzne triky, jak dostat co nejvic obsahu do maleho/tesneho prostoru. Pomahaji si treba i prekreslenim nekterych casti hranic na ingame mape. Recko treba nepatrne natahli na vysku. K tomu Missouri. Jeho vydani uz se nejspis pomalu blizi, protoze na mikro strance DLC Missouri uz zmizely ze seznamu nektere mozne dalsi blogy – seznam byl orezan. Mozna dlouhe cekani na vydani Missouri muze souviset s cekani na update 1.54.

      1. Co se mi ale líbí je ten jejich, snad to napíšu dobře, Paralax😄. To je fakt dobrý. Já se dost rozhlizim po městě a díky Trackiru5 je to jednodušší. A ty výlohy fakt vypadají reálně. Není to zatím všude ale je to pěkný. Ještě by to chtělo ještě trochu ty města zalidnit. Ale možná to třeba souvisí s náročnosti animace aby to nedělalo neplechu. Snad jsem nenapsal blbost🤔.

    1. Ano, ve Windows mas nahranou nejnovejsi verzi DirectX 12. Takze muzes hrat hry, ktere ji podporuji, ale taky muzes hrat starsi hry, ktere bezi treba na DirectX 9 nebo v pripade ATS/ETS2 na DirectX 11, protoze tam je zpetna kompatibilita. ATS i ETS2 bezi !!! ZATIM !!! na DirectX 11 nebo na OpenGL. DirectX 12 je myslim v obou hrach obsazeny, ale slouzi !!! POUZE !!! pro testovaci ucely. To je taky duvod, proc se ti pri spusteni ATS/ETS2 neobjevi jina moznost nez DirectX 11 nebo OpenGL.

      1. Dynamicke nakladani pro klanicove navesy by melo byt dostupne po cele mape ATS. Dalsi naves, ktery muze nakladat naklad (drevene hobliny/stepky) v lesnich taborech je Chip Van. U Chip Van bychom se do budoucna mohli dockat i dynamickeho vykladani. Mala ukazka zde: https://www.youtube.com/watch?v=XR0kklcrPlQ&list=PLc29AXdJLg8o3zjy6isuH2XgGD1cXnOPx

        Dynamicke nakladani je dostupne i pro navesy Grain Hopper (obili, kukurice, brambory, semena bavlniku, …).

    1. To zalezi na tobe. Pokud chces, aby vsichni lide videli na tvem profilu, napr. tvoji sbirku her, polozky v inventari, tvoje zakladni udaje, seznam tvych pratel, atd…, tak si to nastavis na „verejne“, pokud to chces sdilet jenom s prateli, tak to omezis pouze na „pouze pro pratele“. Posledni varianta „soukrome“ znamena, ze to nechces sdilet s nikym. Vliv na nacitani/loading ve hre to nema.

Zveřejnit odpověď