KoMa, tak ze je to i s tahacem. Ale i presto porad nemohu dosahnout vice jak 170 000 lb, at si vezmu jakykoliv tahac a nejtezsi naklad transformator, tak to porad nemohu dosahnout te hmotnosti.
Zdravím potreboval by som poradiť s pripojením na WoTr cez hru keď si idem vybrať online zákazku tak mi to tam niekoľko krát vyskočí že nedá sa pripojiť a že problém http proxy ale po niekolkých pokusoch sa to pripojí
Chtel bych se jen zeptat. Chci udelat v ATS Achivement –
How Heavy Am I?!
Použij silniční váhu se soupravou vážící alespoň 170 000 lb.
Ale ani za boha nemuzu najit naklad vazici vice jak 170 000 lb, snad maximalni 138 000 lb. Muzete mi poradit co je to za naklad, nebo je to mysleno i s tahacem?
Diky moc.
Dobre, to som potreboval vedieť.
Mňa nadrozmery nezaujímajú, ale samozrejme pekne, že zrobili niečo také…
Ja netrpezlivo čakám nové návesy do ETS 2, tak dúfam, že pribudnú s Talianskom resp. s patch-om 1.29 ako to bolo pri ATS.
Nový náves je aj tá potravinárska cisterna, tá tam predtým nebola ne?
@Til858 Jsou to dvě různá DLC. Heavy Cargo nejsou nadrozměry doslova, jsou to hlavně nadměrné těžké návěsy, ale rozměrově tak výjimečné nejsou. Tohle budou opravdu rozměrově nadměrné návěsy včetně misí s doprovodem.
morrelo: To DLC-čko so špeciálnymi nákladmi bude ako súčasť pôvodného DLC nadrozmerov alebo to bude ako samostatné DLC?
Že bude treba zaplatiť aj za nadrozmery a ešte samostatne špeciálne prepravy nadrozmerov?
@Raymy23: Mas pravdu, takhle vznikne prostor ve tvaru ,,L“. Vic by se mi libil Utah a Colorado, ale zase na druho stranu to bude prijemna zmena, opustit poustni oblasti.
Johnyprosnb: No tak to je fajn, ale svym zpusobem nelogicke. Chapu ze chteji jit nahoru kvuli PacCar, ale kdyz si vezmu dejme tomu zakazku v Novem Mexiku vpravo nahore a pojedu do Oregonu vpravo nahore, tak pojedu nelogicky strasnou oklikou, misto abych to vzal pres Colorado, Utah, Idaho az do Oregonu. Takhle pojedu pres Arizonu, skrz celou Nevadu… No ale neva, cim vetsi mapa, tim lip
Tak to vypada, ze pristim statem pro ATS bude opravdu Oregon, v editoru mapy jsou totiz novy znacky dalnic a silnic (I-84, I-105, U.S. Route 199, nebo Oregon Route 126). Dokonce jsou vytvoreny drzaky pro dalnicni ukazetele, ktery se pouzivaji v Oregonu.
Zdravím pánové, ATS moc nehraju a tak ne vždy odchytím všechny novinky, ale nevte jak dlouho tam je náklad „mobilní bariéra“? To tam přidali teď v betě?
Jo toho „humříka“ jsem si všiml taky.A dopravu dost zahustily.Já mám hustotu dopravy upravenou na maximum takže dneska jsem čekal asi pět minut než se mě „íáčka“ uráčily pustit.Navíc jeden blbec při jednom výjezdu na dálnici sčuchnul s jiným kamionem tak to bylo další zdržení.Tohle se jim vcelku povedlo
Tak to je mazec ty náhodný nehody, opravy na silnici…. . Jen by mě zajímalo jestli ty nehody a opravy silnic budou taky ve městě a na dálnicích, a všiml jsem si i toho že tam jsou nehody s 1 nabouraným autem a 2 nikde nebylo vidět tak to vypadá nato že ho někdo naboural a odjel od nehody což je taky pěkný detail. Ale ještě mají co pilovat protože tam byly lidi co měli chodila v asfaltu nebo auta kde měli kola v asfaltu ale to už je jen na doladění jinak aktualizace vypadá nádherně, počkám si ještě na kompletní výpis a pak půjdu na betu.
Neocekavane situace jako havarie a prace na ceste je paradni vec, ktera ve hre chybely. Urcite bych si to dokazal predstavit i v ETS2. Akorat jsem zvedavy jak na to bude reagovat AI doprava a jestli ty diry na ceste jsou jen textury a nebo se opravdu projevi i v samotne jizde tahacem, kdyz na ne najedu. Je jeste hodne nezodpovezenych otazek, ale tesim se na to.
Dynamické havárie a eventy, tak to je najväčšia očakávaná pecka 😮 🙂 som rád, že sa im podarilo to programátorsky urobiť a ešte keď vidím tie ultra nadrozmerné náklady a sprievod, tak to je dokonalosť sama
Map improvements (over 1000km of new roads) – look for CA-101, I-15, AZ-93 and few more.
Complete overhaul of navigation algorithms (direction aware, multiple modes)
Environmental lighting improvement
Time zones support
AdamoK: napadá mě, nemají třeba každý tahač jinou váhu? 🙂 Jakože třeba bude nejtěžší Kenworth W900 a tak…ale jen typuji 😀
KoMa, tak ze je to i s tahacem. Ale i presto porad nemohu dosahnout vice jak 170 000 lb, at si vezmu jakykoliv tahac a nejtezsi naklad transformator, tak to porad nemohu dosahnout te hmotnosti.
Zdravím potreboval by som poradiť s pripojením na WoTr cez hru keď si idem vybrať online zákazku tak mi to tam niekoľko krát vyskočí že nedá sa pripojiť a že problém http proxy ale po niekolkých pokusoch sa to pripojí
Chtel bych se jen zeptat. Chci udelat v ATS Achivement –
How Heavy Am I?!
Použij silniční váhu se soupravou vážící alespoň 170 000 lb.
Ale ani za boha nemuzu najit naklad vazici vice jak 170 000 lb, snad maximalni 138 000 lb. Muzete mi poradit co je to za naklad, nebo je to mysleno i s tahacem?
Diky moc.
Z toho popisu usuzuji, že se jedná o váhu i s tahačem.
Dobre, to som potreboval vedieť.
Mňa nadrozmery nezaujímajú, ale samozrejme pekne, že zrobili niečo také…
Ja netrpezlivo čakám nové návesy do ETS 2, tak dúfam, že pribudnú s Talianskom resp. s patch-om 1.29 ako to bolo pri ATS.
Nový náves je aj tá potravinárska cisterna, tá tam predtým nebola ne?
@Til858 Jsou to dvě různá DLC. Heavy Cargo nejsou nadrozměry doslova, jsou to hlavně nadměrné těžké návěsy, ale rozměrově tak výjimečné nejsou. Tohle budou opravdu rozměrově nadměrné návěsy včetně misí s doprovodem.
morrelo: To DLC-čko so špeciálnymi nákladmi bude ako súčasť pôvodného DLC nadrozmerov alebo to bude ako samostatné DLC?
Že bude treba zaplatiť aj za nadrozmery a ešte samostatne špeciálne prepravy nadrozmerov?
řekl bych že to je jeden z důvodů protože už i mě poušť leze krkem je to takové nezáživné už.
@Raymy23: Mas pravdu, takhle vznikne prostor ve tvaru ,,L“. Vic by se mi libil Utah a Colorado, ale zase na druho stranu to bude prijemna zmena, opustit poustni oblasti.
Johnyprosnb: No tak to je fajn, ale svym zpusobem nelogicke. Chapu ze chteji jit nahoru kvuli PacCar, ale kdyz si vezmu dejme tomu zakazku v Novem Mexiku vpravo nahore a pojedu do Oregonu vpravo nahore, tak pojedu nelogicky strasnou oklikou, misto abych to vzal pres Colorado, Utah, Idaho az do Oregonu. Takhle pojedu pres Arizonu, skrz celou Nevadu… No ale neva, cim vetsi mapa, tim lip
Tak to vypada, ze pristim statem pro ATS bude opravdu Oregon, v editoru mapy jsou totiz novy znacky dalnic a silnic (I-84, I-105, U.S. Route 199, nebo Oregon Route 126). Dokonce jsou vytvoreny drzaky pro dalnicni ukazetele, ktery se pouzivaji v Oregonu.
@Razor To není bug, jenom zaokrouhlení. A ten údaj není hmotnost návěsu, ale hmotnost nákladu.
Je to mazec ten návěs ale taky má docela dobrej bug když si přepnete hmotností jednotky na kilogramy a tuny tak mobilní bariéra má hmotnost 0 tun 🙂
Ano teď v betě. Už jsem ji vezl člověk su musí solidně nadjíždět do zatáček.
Zdravím pánové, ATS moc nehraju a tak ne vždy odchytím všechny novinky, ale nevte jak dlouho tam je náklad „mobilní bariéra“? To tam přidali teď v betě?
Jo toho „humříka“ jsem si všiml taky.A dopravu dost zahustily.Já mám hustotu dopravy upravenou na maximum takže dneska jsem čekal asi pět minut než se mě „íáčka“ uráčily pustit.Navíc jeden blbec při jednom výjezdu na dálnici sčuchnul s jiným kamionem tak to bylo další zdržení.Tohle se jim vcelku povedlo
@Razor, já si říkal že tam je pár nových aut. Myslím že i jedno nákladní 😀
Jedu si tak po San Franciscu a najednou Hummer, není to nějaká novinka ? Nebo to už tam bylo dříve ? 😀
@Marek Je to novinka aktualizace 1.29 přinesla do hry pár novejch AL aut
Tak to je mazec ty náhodný nehody, opravy na silnici…. . Jen by mě zajímalo jestli ty nehody a opravy silnic budou taky ve městě a na dálnicích, a všiml jsem si i toho že tam jsou nehody s 1 nabouraným autem a 2 nikde nebylo vidět tak to vypadá nato že ho někdo naboural a odjel od nehody což je taky pěkný detail. Ale ještě mají co pilovat protože tam byly lidi co měli chodila v asfaltu nebo auta kde měli kola v asfaltu ale to už je jen na doladění jinak aktualizace vypadá nádherně, počkám si ještě na kompletní výpis a pak půjdu na betu.
Neocekavane situace jako havarie a prace na ceste je paradni vec, ktera ve hre chybely. Urcite bych si to dokazal predstavit i v ETS2. Akorat jsem zvedavy jak na to bude reagovat AI doprava a jestli ty diry na ceste jsou jen textury a nebo se opravdu projevi i v samotne jizde tahacem, kdyz na ne najedu. Je jeste hodne nezodpovezenych otazek, ale tesim se na to.
Dynamické havárie a eventy, tak to je najväčšia očakávaná pecka 😮 🙂 som rád, že sa im podarilo to programátorsky urobiť a ešte keď vidím tie ultra nadrozmerné náklady a sprievod, tak to je dokonalosť sama
Tak tohle je naprosta parada, presne o tomhle jsem tady psal par mesicu zpet… 🙂
https://youtu.be/tpvNM54noTI
@Pavel68 Máš to hned nad touhle zprávou…
Ahoj,kde se dá zjistit,co bude ten patch 1.29 obsahovat?
http://blog.scssoft.com/2017/10/a-tv-show-visit.html paráda… 🙂
Připravované DLC pro ETS2
https://www.youtube.com/watch?v=43FyLMLwdFU
Docela bych bral nějaký podrobný soupis.
@MartasZLA Ve skutečnosti je tam toho podstatně více, ale tohle jsou pro hráče asi nejdůležitější změny 🙂
Super jdu to očekovat 🙂
Map improvements (over 1000km of new roads) – look for CA-101, I-15, AZ-93 and few more.
Complete overhaul of navigation algorithms (direction aware, multiple modes)
Environmental lighting improvement
Time zones support
pridali new naves