Mě třeba potěšila úprava navigace že když jedete v odbočovacím pruhu a trasa vás vede rovně tak vám ty zelené šipky naznačí že máte přejet do levého pruhu.
Ja chcem už OB 1.29 do ETS2.
Keď pribudnú rovnaké vylepšenia ako bolo u ATS-čka, tak to bude pekné oživenie – nový ťahač, nové autá v doprave, vylepšené nasvietenie, nehody a dúfam, že pribudnú aj nové návesy, nie iba ten jeden na prepravu áut. Naposledy som hral ETS2 – 3.10. , takže čakám a čakám… po vydaní Nového Mexika sa aspoň bude všetká pozornosť dávať do ETS2, doteraz sa točilo všetko okolo nového štátu do ATS.
Inak vykresľovanie ešte nebolo vylepšené v ATS ne?
@VonTroppau: No vidis, pokud se Peterbilt vyrabi v Texasu, tak je mozny ze Texas bude nasledovat po Oregonu. Po Texasu by mohl nasledovat Washington, Utah, Idaho, Colorado, …. vsechno by se to krasne propojilo.
@Hellforce: Hodne lidi nadavalo na poustni staty, ale kdyz jsem tedka videl Novy Mexiko, tak si rikam, ze ty pouste proti Arizone tam je daleko mene. Oregon bude fajn, jen si rikam do kteryho dalsiho statu se vyda tym, ktery pracoval na Novym Mexiku? Ja bych radsi Utah, ale v editoru mapy jsem zahlidnul znak I-45, coz je dalnice v Texasu.
Tak jestli chtějí opravdu vzdát hold Paccaru, jak zmiňovali, tak musí jít až do Washingtonu, kde je mimo jiné i sídlo Kenworthu. Peterbilt potom sídlí v Texasu. Takže můj tip je sever a potom dál na východ.
Tím je zatiaľ pre ATS jeden, aj keď do budúcnosti plánujú to rozšíriť na dva tímy, ale musia prísť ďalší zamestnanci. Čo sa týka ďalšieho stavu, musíme si uvedomiť, že už dva mesiace len testujú New Mexico a tie práce okolo toho, takže modelári a vyvojari map pravdepodobne 2 mesiace už makajú na novom štáte 😉 Keďže Oregon je menší štát ako New Mexico, tak to pôjde rýchlejšie 🙂 Očakávam tak do augusta 2018 už aj s testovaním, že príde Oregon 🙂
Mne v tejto hre chýba jedna jediná vec a to je pripájanie tých káblov a hadíc (čo sú vzadu na kabíne) do návesu.Veď predsa je nereálne aby ten náves svietil a blikal keď nie sú zapojené tie káble.Teraz nemyslím zase aby som musel vystúpiť z trucku a pozapájať to … to by bolo náročné vytvoriť atď.Stačí keby sa tam po pripojení návesu zapojili samy.Pre tých čo nevedia čo myslím tak tu je video : https://www.youtube.com/watch?v=o38dpdcYnAY v čase od cca 1:20 tam zapája tie káble a hadice
Jo no, to je tak když je zhnilo přejít na domovskou stránku webu 🙂
Nicméně i tak si myslím, že pokud by mělo kdy dojít k předělání původní části. Tak toto je jedna z možností, jak to zafinancovat.
Zdravím, chci se zeptat, mám na jednom profilu promods, rusmap a spoustu dalších modu na kamiony, když je budu chtít odendat a zahrát si třeba multiplayer, nebude mi hra padat? i kdybych ty mody pak chtěl zase zapnout?
Je to sice nepotvrzené, možná je to i fáma.
Ale taky je to jediná možnost, jak zafinancovat předělání základní části mapy (která je stará již cca 7let) na úroveň Francie, Skandinávie a budoucí Itálie. A tyto již vydané DLCéčka by se mohli stát základem pro ETS3.
Ja som za, ak ETS 3 bude o vylepšení starej mapy a dúfam že i Going East a ostatné všetko ostane, či už DLC, doterajšie novinky ale aj licencie k ťahačom a práve licencie môžu byť najväčšou prekážkou k ETS3.
„MartasZLA“ a právě na takových „prkotinách“ se to staví.Tu hru jak píšeš oživilo a to pořádně.Doufám,že časem udělají to,že i policejní auta budou „majákovat“ v provozu a ne jenom policejní.Klidně bych se spokojil kdyby to bylo v protisměru.Ono vidět třeba v noci policajty s majákem by tu hru zae oživilo a to pořádně
Doufám, že to taky přidaj do ETS 2 ty náhodný události atd. Sice jsme potom volali, tedá já aspoň už minimálně před třema rokama, než nějaký nový tahače, apod. Protože tím se stereotyp neodstraní. Naopak čím víc náhody, náhodných prvků = tím delší zábava.
Člověk by řekl že je to prkotina ty náhodné události ale ve skutečnosti to neuvěřitelně oživí hru. Silnice už nejsou tak mrtvé. Osobně se na to těším v ETS.
Musím reagovat na „Razor Johnyprosnb“ v tom smyslu,že maí naprostou pravdu.Už ted mám „stařecký třes“ a nemůžu se dočkat.A ted co tam přidali ty nový věci tak mě to začalo bavit ještě více.Už jsem to tu psal,střihnul jsem si jízdu Holbrooku do Eureky a ta mi normálně trvala kolem 50 minut,s těma překážkama to bylo o deset minut více a když si vezmu třeba jízdu z Hobbsu do Eureky tak to bude síla.
Na Novy Mexiko se tesim jak maly Jarda a rad si za to zaplatim. Kluci ze SCS odvadi dobrou praci v NM (vzdalena krajina vypada velice dobre, zeleznecni prejezd na krizovatce, dalnicni krizeni v Albuquerque, dalnicni exity jsou ocislovany, nahodny udalosti na silnici, ….), ta hra se neustale vyviji a vylepsuje. A mapa zase tak mala neni, ted kdyz clovek pojede z Novyho Mexika po I-10, nebo I-40 do Kalifornie, tak to nejaky cas zabere. Jsem toho nazoru, ze od SCS za malo penez dostavame nadstandardni obsah.
Johnyprosnb@ Mám stejný názor, proč těch 300 kč nebo klidně víc do toho nevrazit, a myslím si že za to jakou scs software odvádí skvělou práci to za to stojí podpořit je a zároveň tak i obě ty hry aby se dále rozvíjeli 🙂
Tebe muselo pekne jebnuť v hlave ASIR 😀 nielenže si dostal zadarmo Arizonu, rescale z 1:35 na 1:20, tandemy, tisíc km nových ciest a ešte aj náhodné udalostí, ty by si chcel ešte aj Nové Mexiko? a z čoho majú žiť programátori, designeri, modelári? zo vzduchu? 😀 povedz please že máš 10 rokov, to jedine by ťa ospravedlňovalo takú hlúposť povedať
A jak se ví ten přesný čas co tady odpočítává, SCS nikde přesný čas neuvádí, nebo se pletu?
Za par hodin, 3x hura! 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=ApIdcSxgiGA
Achievementy pre Mxicoooo
https://abload.de/img/achjcju8.png
Speciálně na staré mapě ETS2 by to bylo velmi užitečné.
Mě třeba potěšila úprava navigace že když jedete v odbočovacím pruhu a trasa vás vede rovně tak vám ty zelené šipky naznačí že máte přejet do levého pruhu.
Ja chcem už OB 1.29 do ETS2.
Keď pribudnú rovnaké vylepšenia ako bolo u ATS-čka, tak to bude pekné oživenie – nový ťahač, nové autá v doprave, vylepšené nasvietenie, nehody a dúfam, že pribudnú aj nové návesy, nie iba ten jeden na prepravu áut. Naposledy som hral ETS2 – 3.10. , takže čakám a čakám… po vydaní Nového Mexika sa aspoň bude všetká pozornosť dávať do ETS2, doteraz sa točilo všetko okolo nového štátu do ATS.
Inak vykresľovanie ešte nebolo vylepšené v ATS ne?
@VonTroppau: No vidis, pokud se Peterbilt vyrabi v Texasu, tak je mozny ze Texas bude nasledovat po Oregonu. Po Texasu by mohl nasledovat Washington, Utah, Idaho, Colorado, …. vsechno by se to krasne propojilo.
@cid3000: Na co jsem mel prijit?
to bylo myšlený na MartaseZLA ohledně Renaulta T
@Hellforce: Hodne lidi nadavalo na poustni staty, ale kdyz jsem tedka videl Novy Mexiko, tak si rikam, ze ty pouste proti Arizone tam je daleko mene. Oregon bude fajn, jen si rikam do kteryho dalsiho statu se vyda tym, ktery pracoval na Novym Mexiku? Ja bych radsi Utah, ale v editoru mapy jsem zahlidnul znak I-45, coz je dalnice v Texasu.
Tak jestli chtějí opravdu vzdát hold Paccaru, jak zmiňovali, tak musí jít až do Washingtonu, kde je mimo jiné i sídlo Kenworthu. Peterbilt potom sídlí v Texasu. Takže můj tip je sever a potom dál na východ.
Tím je zatiaľ pre ATS jeden, aj keď do budúcnosti plánujú to rozšíriť na dva tímy, ale musia prísť ďalší zamestnanci. Čo sa týka ďalšieho stavu, musíme si uvedomiť, že už dva mesiace len testujú New Mexico a tie práce okolo toho, takže modelári a vyvojari map pravdepodobne 2 mesiace už makajú na novom štáte 😉 Keďže Oregon je menší štát ako New Mexico, tak to pôjde rýchlejšie 🙂 Očakávam tak do augusta 2018 už aj s testovaním, že príde Oregon 🙂
Jo už jsem na to koukal předtím.No jo no,Oregon to jistí
http://blog.scssoft.com/2017/11/under-hood-us-traffic-signs.html
Vsem doporucuji mrknout na posledni obrazek 🙂
Mne v tejto hre chýba jedna jediná vec a to je pripájanie tých káblov a hadíc (čo sú vzadu na kabíne) do návesu.Veď predsa je nereálne aby ten náves svietil a blikal keď nie sú zapojené tie káble.Teraz nemyslím zase aby som musel vystúpiť z trucku a pozapájať to … to by bolo náročné vytvoriť atď.Stačí keby sa tam po pripojení návesu zapojili samy.Pre tých čo nevedia čo myslím tak tu je video : https://www.youtube.com/watch?v=o38dpdcYnAY v čase od cca 1:20 tam zapája tie káble a hadice
Marian@ Souhlas taky bych to chtěl ty kabely páč je to nereálné jak svině 🙂 vyvolává to prostě dojem že návěs si bere štávu přes točnici tahače 😀
pepdol vydá Renault T
MartasZLA@ wtf? To jako fakt?
A na to jsi jako prisel jak 😀
Jsem zvědav jak tuto Středu Scs oslaví 20 let.
ak sa nudite tak squirrel hrá – naživo New Mexico DLC https://go.twitch.tv/squirrel
Tak se jedná o stránku, kam může každý napsat svůj článek a udělat si srandu z ostatních. Jo, zjevně se jim to povedlo 😀
@miro20 Koukám, že bulvár už neví o čem psát. Ten článek mě fakt pobavil, musim uznat že autor má opravdu bujnou fantazii 😀
Jo no, to je tak když je zhnilo přejít na domovskou stránku webu 🙂
Nicméně i tak si myslím, že pokud by mělo kdy dojít k předělání původní části. Tak toto je jedna z možností, jak to zafinancovat.
Zdravím, chci se zeptat, mám na jednom profilu promods, rusmap a spoustu dalších modu na kamiony, když je budu chtít odendat a zahrát si třeba multiplayer, nebude mi hra padat? i kdybych ty mody pak chtěl zase zapnout?
http://www.24aktuelles.com/598496935d368/scs-software-arbeitet-an-neuem-simulator.html čo si myslite o tomto?
miro20@ Blbost žádnej ets3 nebyl oznámen kdyby začali pracovat na ets3 tak určitě by o tom dali vědět na svém blogu a na Twiteru
Je to sice nepotvrzené, možná je to i fáma.
Ale taky je to jediná možnost, jak zafinancovat předělání základní části mapy (která je stará již cca 7let) na úroveň Francie, Skandinávie a budoucí Itálie. A tyto již vydané DLCéčka by se mohli stát základem pro ETS3.
Ja som za, ak ETS 3 bude o vylepšení starej mapy a dúfam že i Going East a ostatné všetko ostane, či už DLC, doterajšie novinky ale aj licencie k ťahačom a práve licencie môžu byť najväčšou prekážkou k ETS3.
„MartasZLA“ a právě na takových „prkotinách“ se to staví.Tu hru jak píšeš oživilo a to pořádně.Doufám,že časem udělají to,že i policejní auta budou „majákovat“ v provozu a ne jenom policejní.Klidně bych se spokojil kdyby to bylo v protisměru.Ono vidět třeba v noci policajty s majákem by tu hru zae oživilo a to pořádně
Doufám, že to taky přidaj do ETS 2 ty náhodný události atd. Sice jsme potom volali, tedá já aspoň už minimálně před třema rokama, než nějaký nový tahače, apod. Protože tím se stereotyp neodstraní. Naopak čím víc náhody, náhodných prvků = tím delší zábava.
No ja si myslim ze do ETS2 to pridaji podobne jako v ATS, tedy spolecne s Italii.
Člověk by řekl že je to prkotina ty náhodné události ale ve skutečnosti to neuvěřitelně oživí hru. Silnice už nejsou tak mrtvé. Osobně se na to těším v ETS.
Musím reagovat na „Razor Johnyprosnb“ v tom smyslu,že maí naprostou pravdu.Už ted mám „stařecký třes“ a nemůžu se dočkat.A ted co tam přidali ty nový věci tak mě to začalo bavit ještě více.Už jsem to tu psal,střihnul jsem si jízdu Holbrooku do Eureky a ta mi normálně trvala kolem 50 minut,s těma překážkama to bylo o deset minut více a když si vezmu třeba jízdu z Hobbsu do Eureky tak to bude síla.
Hoši, nevíte ke každému státu v ATS kolik má kilometrů nebo mílí silnic? 😀
Na Novy Mexiko se tesim jak maly Jarda a rad si za to zaplatim. Kluci ze SCS odvadi dobrou praci v NM (vzdalena krajina vypada velice dobre, zeleznecni prejezd na krizovatce, dalnicni krizeni v Albuquerque, dalnicni exity jsou ocislovany, nahodny udalosti na silnici, ….), ta hra se neustale vyviji a vylepsuje. A mapa zase tak mala neni, ted kdyz clovek pojede z Novyho Mexika po I-10, nebo I-40 do Kalifornie, tak to nejaky cas zabere. Jsem toho nazoru, ze od SCS za malo penez dostavame nadstandardni obsah.
Johnyprosnb@ Mám stejný názor, proč těch 300 kč nebo klidně víc do toho nevrazit, a myslím si že za to jakou scs software odvádí skvělou práci to za to stojí podpořit je a zároveň tak i obě ty hry aby se dále rozvíjeli 🙂
Tebe muselo pekne jebnuť v hlave ASIR 😀 nielenže si dostal zadarmo Arizonu, rescale z 1:35 na 1:20, tandemy, tisíc km nových ciest a ešte aj náhodné udalostí, ty by si chcel ešte aj Nové Mexiko? a z čoho majú žiť programátori, designeri, modelári? zo vzduchu? 😀 povedz please že máš 10 rokov, to jedine by ťa ospravedlňovalo takú hlúposť povedať
Si zabil ASIR.
@ASIR ty jsi blbej ty vole… 😀 😀 To snad není ani možný a @Hellforce…dobře ty! 😀
„ASIR“ v čem je jako malá.Neměl by si spíše obrátit na toho,kdo navrhoval hranice Novýho Mexika,SCS s tím nemá nic společnýho.