Ahoj, po asi 3 měsíční odmlce se opět vrací k hraní ETS2 a ATS a jsem opravdu mile překvapen co vše se do hry přidalo a co se mám také přidat. Odmlku od hraní jsem neměl kvůli ohranosti jednotlivých her, ale z důvodu opravy PC a hlavně z důvodu maturity, kterou jsem úspěšně složil. Jsem rád, že opět mohu být zpět a komentovat novinky a bavit se s vámi o různých věcech ohledně ETS2 nebo ATS.
Pjotr
„Milan Koubek“ pokud vím,tak o údržbě nikdy nepsali nebo o tom aspon nevím a co se týká toho vrácení.Ona to není zase tak velká „vracečka“.Jedná se fakt o malej kousek ale uvidíš sám.
Já si myslím že mě to vrátí na začátek protože se mi to stalo skoro na začátku zakázky, ujel jsem asi 30 km. Jinak teď jsem koukal na WoTr a mají tam napsáno SERVICE UNDER MAINTENANCE, takže buď dělají údržbu, ale to si myslím že by dali o tom dopředu vědět spíše jim to spadlo tak se teď snaží to opravit.
Je to možné protože teď jsem koukal na radar tak v Praze by měla bouřka být. Tak uvidíme třeba to zachvíli pojede. Jinak když se mi tam zakázka pozastavila tak budu pak pokračovat na tom místě kde jsem skončil nebo to budu muset jet od začátku?
Ahoj, nevite proc me u vylozeni nakladu u toho eventu porad pise, ze nelze synchronizovat tvou aktualni pozici…Uz se me to stalo dvakrat za sebou, nevite co s tim? Na WoT jsem prihlasen, mam splneno 7 nakladu ale ted to nejde…Diky
Ahoj mě se to taky teď stalo, akorát jsem tu zakázku začal ujel tak 30 km a pak mi to napsalo že nelze synchronizovat postup, po dalších asi 30 km mi to úplně padlo, takže zakázka se mi pozastavila tak jsem zvědav až to znovu půjde jestli budu muset jet od začátku nebo ne. Podle mě mají přetížený server tak to vypadlo.
„astronom“ no to patřilo i na tebe a ještě na toho druhýho.Já když jedu přes starou mapu tak mi to nic nedělá.Prostě jedu.Už jsem to chtěl navrhnout tomu když mu to tak vadí,at si koupí Antonova a lítá přes tu podle tebe a toho druhýho špatnou mapu
Jj, to byla první věc, kterou jsem zkoumal, jak jsem ty fotky viděl na twitteru.
A dalo se to čekat, když tam je sídlo Paccaru, navíc to i dříve potvrdili.
Zdá sa, že tím nových vývojarov už pracuje na novom DLC, zatiaľ čo zvyšok dokončuje Oregon.To je moc dobrá stratégia a možno sa im podarí skutočne tento rok alebo budúci vytvoriť dve paralelné tímy. Vyzerá to tak, že tento rok sa môžme tešiť na dve mapové DLC 😉
To VonTroppau: Ano, drive jsem nekde cetl, ze SCS by po Novem Mexiku chtela pokracovat na sever, udajne kvuli PACCAR, takze to nakonec asi pravda byla.
To astronom: Hele bud nasadili nove vyvojare na Washington, nebo cast tymu co pracuje na Oregonu presunuli na Washington, je mozny ze na Oregonu uz neni zapotrebi tolik lidi, protoze zaklad uz je hotovy a ted uz se doladuji jenom detaily. Osobne tipuji vydani Oregonu behem leta. Kdyz to tak vezmu, tak prvni indicie o Oregonu prisla 7.11.2017 v clanku ,,Under The Hood: US Traffic Signs“ a kveten uz je skoro pryc, cili prace na Oregonu uz musi bezet cca 8 mesicu, proto si myslim, ze koncem cervna by mohlo zacit uzavrene beta testovani.
Na Oregon se opravdu tesim, hodne se mi libila na Google mape krajina kolem silnice U.S. 97 a 101. A myslim si, ze i dalsi silnice/dalnice nabidnou hezkou scenerii. Je fakt, ze cast lidi mozna bude nastvana, protoze si preji po Oregonu stat Utah a Idaho, ale na druhou stranu je mozna lepsi dodelat cely zapadni pobrezi a pote pomalu, ale jiste expandovat smer vychod. Jenom mam trochu obavy, kdy se SCS vrhne na Texas, preci jenom bych byl radsi, kdyby SCS po Washingtonu vytvorila staty jako je Utah, Idaho, Colorado, Wyoming a Montana, pak by se mohli pustit do Texasu. Tim bychom ziskali aspon nejaky herni prostor, ktery by nebyl tak stereotypni a nabidnul by i vice trasovych variant z bodu A do bodu B.
Zdravím…mohol by mi niekto priblížiť ako funguje modifikácia https://truckersmp.com/
Neviem si to dostatočne predstaviť, o čo sa v tom multiplayeri jedná.
O to, že jezdíš s kámošema co máš na Steamu 🙂 a potkáváš další reálné hráče. MP funguje bez AI a modů a má několik serverů a na každém jsou jiné „podmínky“ pro hraní
Zdravím, mám jeden dotaz. Před aktualizací 1.31 jsem měl mapu ETS2 prozkoumanou na 100%, teď po aktualizaci 99,99%. Zkoušel jsem hledat i v diskuzích na steamu a taky pomocí modu na odhalení neprozkoumaných silnic, ovšem při velikosti mapy se všemi DLC je k ničemu. Nevíte, kde by mohl ten kus cesty být, případně má to někdo stejně?
Díky za odpověď 🙂
Hroch18: Jo,měl jsem to stejně při stažení beta verze. Prohlídni si pořádně Itálii. Jednak to byla firma Vitas Power v Tarantu a pak ještě nějaký nájezd na dálnici,ale už si nepamatuji přesně,kde to bylo.
Mě by zajímalo, jestli se někdy dočkáme nějakého Addon DLC. Chce to angel eye, nové klaksony, barevné led osvětlení a mnoho dalšího. Někdo může oponovat, že je na to mnoho modů na workshopu, ale po zkušenostech s kompatibilitou je nepoužívám a navíc hraju i MP a tam použít mody nejdou.
S těmi chodci je to trochu složitější myslím a nejde ani tak o výkon počítačů. SCS se snaží dělat hry, které mohou hrát i děti, mají PEGI 3, čili už od 3 let. Podmínkou tohoto hodnocení je ale mimo jiné to, že ve hře nebude ani náznak násilí. Tím by ale přejíždění chodců (i kdyby se jimi dalo projet skrz a nic se jim nestalo) bezpochyby bylo. Aby k tomu nedocházelo, všimněte si, že všichni lidé jsou v místech, kam se nedá zajet (za plotem na hřišti, za patníky ve městě nebo třeba na vyvýšené rampě ve skladu). Aby bylo více chodců ve městě, musely by všude přibýt zábrany (což by ale nebylo podel reálu) nebo by se možná dal vyvinout nějaký systém, aby třeba chodci uskakovali. Ale to by stálo čas a myslím, že je spousta důležitějších věcí co přidat do hry než tohle.
Myslím, že ne. Je to stejné, jako byl vánoční event. Ty návěsy jsou určeny jen pro ten daný event a WoTr zakázky. Na Krone návěsy si budeme muset počkat na DLC.
Pokud to není nějaký bug,tak dá. Já mám event už odježděný a přestože teď nemám profil propojený s WoTrem,tak se mi zobrazuje v nabídce nákladů. Nicméně takový náklad se ti do eventu nebude započítávat,pouze přes WoTr. http://i65.tinypic.com/rsfos0.png
Vcelku by mě zajímalo,jestli SCS neuvažuje o vetším zalidnění měst v ATS.Ono je to trochu divný když se vjede třeba do San Franciska a vypadá to tam jak ve městě duchů.Ovšem nabízí se otázka,jestli to nebude mít náhodou vliv na plynulost hry.I když ted se jim povedlo upravit problém se zrcátkama kdy i ve Vegas mi to jede velmi dobře tak i u zalidnění by to třeba časem šlo též upravit.Ale jsem laik nerozumím jejich práci ale je to jen takovej asi blbej nápad
Podla mňa by početnosť ľudí malo byť nastaviteľné v súbore config tak ako početnosť dopravy na cestách. Každý sa rozhodne sám podľa výkonu svojho počítača 😉
Matiku, o 2 body, ústní mám za skoro 2 týdny.
„Will949 Děkuji a to je mi Tě líto, pokud to není tajné, tak co jsi nezvládl (písemné nebo ústní)? :/
Děkuji Morrelo. @Pjotr, gratuluji k maturitě, já si ju jdu znova zkusit v září 😀 😀
„Hellforce“ Děkuji mnohokrát! Určitě 😀 🙂
„Pjotr“ Gratuluji k maturitě a doufám,že mě „doženeš“ v ATS
Tady posílám screen z ETS2, kde se nachází šedé místo na mapě.
https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/911296191718460466/8C12294C7918866F33B13246D2D7847BE8AD72C9/
Ahoj, po asi 3 měsíční odmlce se opět vrací k hraní ETS2 a ATS a jsem opravdu mile překvapen co vše se do hry přidalo a co se mám také přidat. Odmlku od hraní jsem neměl kvůli ohranosti jednotlivých her, ale z důvodu opravy PC a hlavně z důvodu maturity, kterou jsem úspěšně složil. Jsem rád, že opět mohu být zpět a komentovat novinky a bavit se s vámi o různých věcech ohledně ETS2 nebo ATS.
Pjotr
Zdravím, ja už sem zapomněl, jak odstranim volant ve hře? Dekuji
@Will949 Pomocí příkazu r_steering_wheel 0
Me to furt nejde, uz druhej den..
Jo mimochodem,už to jede
„Milan Koubek“ pokud vím,tak o údržbě nikdy nepsali nebo o tom aspon nevím a co se týká toho vrácení.Ona to není zase tak velká „vracečka“.Jedná se fakt o malej kousek ale uvidíš sám.
„Milan Koubek“ Mě to vrátilo o pár minut zpět a jel jsem dál
Já si myslím že mě to vrátí na začátek protože se mi to stalo skoro na začátku zakázky, ujel jsem asi 30 km. Jinak teď jsem koukal na WoTr a mají tam napsáno SERVICE UNDER MAINTENANCE, takže buď dělají údržbu, ale to si myslím že by dali o tom dopředu vědět spíše jim to spadlo tak se teď snaží to opravit.
@Milan Koubek Přesně tak… 🙂 nebo je to kvůli těm buřinám třeba jsou bez proudu.
Je to možné protože teď jsem koukal na radar tak v Praze by měla bouřka být. Tak uvidíme třeba to zachvíli pojede. Jinak když se mi tam zakázka pozastavila tak budu pak pokračovat na tom místě kde jsem skončil nebo to budu muset jet od začátku?
@BorecS51 Tím to určitě nebude, protože WoTr jede na serverech od Amazonu.
@Doc46 mám pocit že to mají nějaký přetížený taky mě to vypadává.
Ahoj, nevite proc me u vylozeni nakladu u toho eventu porad pise, ze nelze synchronizovat tvou aktualni pozici…Uz se me to stalo dvakrat za sebou, nevite co s tim? Na WoT jsem prihlasen, mam splneno 7 nakladu ale ted to nejde…Diky
Ahoj mě se to taky teď stalo, akorát jsem tu zakázku začal ujel tak 30 km a pak mi to napsalo že nelze synchronizovat postup, po dalších asi 30 km mi to úplně padlo, takže zakázka se mi pozastavila tak jsem zvědav až to znovu půjde jestli budu muset jet od začátku nebo ne. Podle mě mají přetížený server tak to vypadlo.
„astronom“ no to patřilo i na tebe a ještě na toho druhýho.Já když jedu přes starou mapu tak mi to nic nedělá.Prostě jedu.Už jsem to chtěl navrhnout tomu když mu to tak vadí,at si koupí Antonova a lítá přes tu podle tebe a toho druhýho špatnou mapu
Bez konštruktívnej kritiky by mali vývojari menšiu motiváciu s tým niečo robiť. Tak si nás váž, pretože vdaka nám budeš mať zadarmo prerobenú mapu 🙂
No některý fnukálkové budou mít částečně radost.Něco se objevilo na blogu.
Prečo fnukálkové? neviem, ale prechádzať starou časťou mapy a neplakať nad ňou môžu len tí najotrlejší vodiči 🙂
Na Twitteru se objevily tyto fotky https://twitter.com/martin_linek/status/998205084159881221/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23998205084159881221 kdyz se podivate na tu, na ktery je vyvojar jak pracuje na mape, tak podle znacek se da snadno dohledat o jaky mesto a stat se jedna. Zde pridavam odkaz na misto, ktery ma vyvojar zobrazeny na pravem monitoru https://www.google.com/maps/@46.6245149,-120.511755,3a,30y,346.07h,87.14t/data=!3m7!1e1!3m5!1sA6_geTJLdLLpltNliCFDrw!2e0!5s20120501T000000!7i13312!8i6656 Takze pristim statem je … 🙂
Jj, to byla první věc, kterou jsem zkoumal, jak jsem ty fotky viděl na twitteru.
A dalo se to čekat, když tam je sídlo Paccaru, navíc to i dříve potvrdili.
Zdá sa, že tím nových vývojarov už pracuje na novom DLC, zatiaľ čo zvyšok dokončuje Oregon.To je moc dobrá stratégia a možno sa im podarí skutočne tento rok alebo budúci vytvoriť dve paralelné tímy. Vyzerá to tak, že tento rok sa môžme tešiť na dve mapové DLC 😉
To VonTroppau: Ano, drive jsem nekde cetl, ze SCS by po Novem Mexiku chtela pokracovat na sever, udajne kvuli PACCAR, takze to nakonec asi pravda byla.
To astronom: Hele bud nasadili nove vyvojare na Washington, nebo cast tymu co pracuje na Oregonu presunuli na Washington, je mozny ze na Oregonu uz neni zapotrebi tolik lidi, protoze zaklad uz je hotovy a ted uz se doladuji jenom detaily. Osobne tipuji vydani Oregonu behem leta. Kdyz to tak vezmu, tak prvni indicie o Oregonu prisla 7.11.2017 v clanku ,,Under The Hood: US Traffic Signs“ a kveten uz je skoro pryc, cili prace na Oregonu uz musi bezet cca 8 mesicu, proto si myslim, ze koncem cervna by mohlo zacit uzavrene beta testovani.
Na Oregon se opravdu tesim, hodne se mi libila na Google mape krajina kolem silnice U.S. 97 a 101. A myslim si, ze i dalsi silnice/dalnice nabidnou hezkou scenerii. Je fakt, ze cast lidi mozna bude nastvana, protoze si preji po Oregonu stat Utah a Idaho, ale na druhou stranu je mozna lepsi dodelat cely zapadni pobrezi a pote pomalu, ale jiste expandovat smer vychod. Jenom mam trochu obavy, kdy se SCS vrhne na Texas, preci jenom bych byl radsi, kdyby SCS po Washingtonu vytvorila staty jako je Utah, Idaho, Colorado, Wyoming a Montana, pak by se mohli pustit do Texasu. Tim bychom ziskali aspon nejaky herni prostor, ktery by nebyl tak stereotypni a nabidnul by i vice trasovych variant z bodu A do bodu B.
Ale hlavně je tam hodně …………….. který si to pletou s demolition derby,hlavně v ETS2 proto jsem MP přestal před půl rokem jezdit.
@morrelo: Ďakujem veľmi pekne.
@mikhail800 Ahoj, tady bys měl najít vše: http://svetsim.cz/aplikace/truckersmp/
Zdravím…mohol by mi niekto priblížiť ako funguje modifikácia https://truckersmp.com/
Neviem si to dostatočne predstaviť, o čo sa v tom multiplayeri jedná.
O to, že jezdíš s kámošema co máš na Steamu 🙂 a potkáváš další reálné hráče. MP funguje bez AI a modů a má několik serverů a na každém jsou jiné „podmínky“ pro hraní
Tak Vám povím, nová Scania 8×4, se hodí když spěcháte 😀
https://worldoftrucks.com/en/image_detail.php?id=00000000003556AE&back=online_profile.php%3Fid%3D209585
Zdravím, mám jeden dotaz. Před aktualizací 1.31 jsem měl mapu ETS2 prozkoumanou na 100%, teď po aktualizaci 99,99%. Zkoušel jsem hledat i v diskuzích na steamu a taky pomocí modu na odhalení neprozkoumaných silnic, ovšem při velikosti mapy se všemi DLC je k ničemu. Nevíte, kde by mohl ten kus cesty být, případně má to někdo stejně?
Díky za odpověď 🙂
Hroch18: Jo,měl jsem to stejně při stažení beta verze. Prohlídni si pořádně Itálii. Jednak to byla firma Vitas Power v Tarantu a pak ještě nějaký nájezd na dálnici,ale už si nepamatuji přesně,kde to bylo.
Ty blaho, taky bych bral 100% 😀 kdysi bez DLC jsem to měl. Pak přišly první a teď to pořád klesá pač nemám tolik času co dřív 😀
Díky moc 🙂
„Kamioňák“ jo to co si napsal má svoji logiku a to železnou.
Zaujímavý článok 😉 http://www.auto.cz/vozili-cement-co-vsechno-musi-ridic-takoveho-vozidla-zvladnout-121805
Mě by zajímalo, jestli se někdy dočkáme nějakého Addon DLC. Chce to angel eye, nové klaksony, barevné led osvětlení a mnoho dalšího. Někdo může oponovat, že je na to mnoho modů na workshopu, ale po zkušenostech s kompatibilitou je nepoužívám a navíc hraju i MP a tam použít mody nejdou.
S těmi chodci je to trochu složitější myslím a nejde ani tak o výkon počítačů. SCS se snaží dělat hry, které mohou hrát i děti, mají PEGI 3, čili už od 3 let. Podmínkou tohoto hodnocení je ale mimo jiné to, že ve hře nebude ani náznak násilí. Tím by ale přejíždění chodců (i kdyby se jimi dalo projet skrz a nic se jim nestalo) bezpochyby bylo. Aby k tomu nedocházelo, všimněte si, že všichni lidé jsou v místech, kam se nedá zajet (za plotem na hřišti, za patníky ve městě nebo třeba na vyvýšené rampě ve skladu). Aby bylo více chodců ve městě, musely by všude přibýt zábrany (což by ale nebylo podel reálu) nebo by se možná dal vyvinout nějaký systém, aby třeba chodci uskakovali. Ale to by stálo čas a myslím, že je spousta důležitějších věcí co přidat do hry než tohle.
zdravim da sa jazdiť s navesom krone aj bez pripojenia World of Trucks? nemožem ho najisť v nabitke navesou
Myslím, že ne. Je to stejné, jako byl vánoční event. Ty návěsy jsou určeny jen pro ten daný event a WoTr zakázky. Na Krone návěsy si budeme muset počkat na DLC.
Pro účast v eventu je vyžadována aktualizace 1.31.2.1 pro ETS2 a propojení profilu s World of Trucks účtem.
Pokud to není nějaký bug,tak dá. Já mám event už odježděný a přestože teď nemám profil propojený s WoTrem,tak se mi zobrazuje v nabídce nákladů. Nicméně takový náklad se ti do eventu nebude započítávat,pouze přes WoTr.
http://i65.tinypic.com/rsfos0.png
Vcelku by mě zajímalo,jestli SCS neuvažuje o vetším zalidnění měst v ATS.Ono je to trochu divný když se vjede třeba do San Franciska a vypadá to tam jak ve městě duchů.Ovšem nabízí se otázka,jestli to nebude mít náhodou vliv na plynulost hry.I když ted se jim povedlo upravit problém se zrcátkama kdy i ve Vegas mi to jede velmi dobře tak i u zalidnění by to třeba časem šlo též upravit.Ale jsem laik nerozumím jejich práci ale je to jen takovej asi blbej nápad
Podla mňa by početnosť ľudí malo byť nastaviteľné v súbore config tak ako početnosť dopravy na cestách. Každý sa rozhodne sám podľa výkonu svojho počítača 😉