Archiv shoutboxu

10 952 comments

  1. Ahoj, po asi 3 měsíční odmlce se opět vrací k hraní ETS2 a ATS a jsem opravdu mile překvapen co vše se do hry přidalo a co se mám také přidat. Odmlku od hraní jsem neměl kvůli ohranosti jednotlivých her, ale z důvodu opravy PC a hlavně z důvodu maturity, kterou jsem úspěšně složil. Jsem rád, že opět mohu být zpět a komentovat novinky a bavit se s vámi o různých věcech ohledně ETS2 nebo ATS.
    Pjotr

  2. Na Twitteru se objevily tyto fotky https://twitter.com/martin_linek/status/998205084159881221/photo/1?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=https%3A%2F%2Fs9e.github.io%2Fiframe%2Ftwitter.min.html%23998205084159881221 kdyz se podivate na tu, na ktery je vyvojar jak pracuje na mape, tak podle znacek se da snadno dohledat o jaky mesto a stat se jedna. Zde pridavam odkaz na misto, ktery ma vyvojar zobrazeny na pravem monitoru https://www.google.com/maps/@46.6245149,-120.511755,3a,30y,346.07h,87.14t/data=!3m7!1e1!3m5!1sA6_geTJLdLLpltNliCFDrw!2e0!5s20120501T000000!7i13312!8i6656 Takze pristim statem je … 🙂

      1. To VonTroppau: Ano, drive jsem nekde cetl, ze SCS by po Novem Mexiku chtela pokracovat na sever, udajne kvuli PACCAR, takze to nakonec asi pravda byla.
        To astronom: Hele bud nasadili nove vyvojare na Washington, nebo cast tymu co pracuje na Oregonu presunuli na Washington, je mozny ze na Oregonu uz neni zapotrebi tolik lidi, protoze zaklad uz je hotovy a ted uz se doladuji jenom detaily. Osobne tipuji vydani Oregonu behem leta. Kdyz to tak vezmu, tak prvni indicie o Oregonu prisla 7.11.2017 v clanku ,,Under The Hood: US Traffic Signs“ a kveten uz je skoro pryc, cili prace na Oregonu uz musi bezet cca 8 mesicu, proto si myslim, ze koncem cervna by mohlo zacit uzavrene beta testovani.
        Na Oregon se opravdu tesim, hodne se mi libila na Google mape krajina kolem silnice U.S. 97 a 101. A myslim si, ze i dalsi silnice/dalnice nabidnou hezkou scenerii. Je fakt, ze cast lidi mozna bude nastvana, protoze si preji po Oregonu stat Utah a Idaho, ale na druhou stranu je mozna lepsi dodelat cely zapadni pobrezi a pote pomalu, ale jiste expandovat smer vychod. Jenom mam trochu obavy, kdy se SCS vrhne na Texas, preci jenom bych byl radsi, kdyby SCS po Washingtonu vytvorila staty jako je Utah, Idaho, Colorado, Wyoming a Montana, pak by se mohli pustit do Texasu. Tim bychom ziskali aspon nejaky herni prostor, ktery by nebyl tak stereotypni a nabidnul by i vice trasovych variant z bodu A do bodu B.

  3. Zdravím, mám jeden dotaz. Před aktualizací 1.31 jsem měl mapu ETS2 prozkoumanou na 100%, teď po aktualizaci 99,99%. Zkoušel jsem hledat i v diskuzích na steamu a taky pomocí modu na odhalení neprozkoumaných silnic, ovšem při velikosti mapy se všemi DLC je k ničemu. Nevíte, kde by mohl ten kus cesty být, případně má to někdo stejně?
    Díky za odpověď 🙂

  4. S těmi chodci je to trochu složitější myslím a nejde ani tak o výkon počítačů. SCS se snaží dělat hry, které mohou hrát i děti, mají PEGI 3, čili už od 3 let. Podmínkou tohoto hodnocení je ale mimo jiné to, že ve hře nebude ani náznak násilí. Tím by ale přejíždění chodců (i kdyby se jimi dalo projet skrz a nic se jim nestalo) bezpochyby bylo. Aby k tomu nedocházelo, všimněte si, že všichni lidé jsou v místech, kam se nedá zajet (za plotem na hřišti, za patníky ve městě nebo třeba na vyvýšené rampě ve skladu). Aby bylo více chodců ve městě, musely by všude přibýt zábrany (což by ale nebylo podel reálu) nebo by se možná dal vyvinout nějaký systém, aby třeba chodci uskakovali. Ale to by stálo čas a myslím, že je spousta důležitějších věcí co přidat do hry než tohle.

  5. Vcelku by mě zajímalo,jestli SCS neuvažuje o vetším zalidnění měst v ATS.Ono je to trochu divný když se vjede třeba do San Franciska a vypadá to tam jak ve městě duchů.Ovšem nabízí se otázka,jestli to nebude mít náhodou vliv na plynulost hry.I když ted se jim povedlo upravit problém se zrcátkama kdy i ve Vegas mi to jede velmi dobře tak i u zalidnění by to třeba časem šlo též upravit.Ale jsem laik nerozumím jejich práci ale je to jen takovej asi blbej nápad

Zveřejnit odpověď