Teda nevím jak kdo ale já si po poslední aktualizaci ATS nemůžu vzít vlastní návěs.Vlezu do správce návěsů a objeví se mi nějaká žlutá cedule s menším nápisem velkých písmen TODO a nejde to dát pryč.
Já teda nevím ale aby v Hamburku bylo ve 23.55 vidět málem jako ve dne,trochu divný.Vůbec tam ty přechody ze světla na tmu jsou tam nějaký divný.Zlatý ATS.Tam je to akorát,aspon zatím.
Před 9měsíci jsem to psal do hlášení chyb, prý o tom vývojáři vědí, asi nato ale zapoměli 🙂
Vím ,že dřív po ránu byly brutálni mlhy, že si musel zpomalit protože nešlo vidět na krok, ty taky zmizely
Koho by zajimalo, jak bude vypadat Portland ve hre, tak se muze podivat na muj sestaveny okruh I-405 s I-5 z obrazku ze hry. Pridal jsem i nejaky popisky mist, aby se clovek lepe orientoval a mohl si to treba porovnat se skutecnou mapou Portlandu. https://imgur.com/a/PbpOT2P
Dobrej mazec, Portland se jim opravdu poved, jenom to dalnicni znaceni by mohlo byt o chlup lepsi, aby to vic odpovidalo realu. Vypada to, ze se dostaneme i do centra mesta, aspon to tak vypada podle 2. a 7. obrazku. Docela by me zajimalo, jestli v Portlandu bude i bypass I-205, po ktery by si clovek zkratil cestu mimo centrum z I-5 na I-84.
Až vyjde Oregon tak lidi stejně najdou chyby.To prostě nelze.I kdyby měli tisíce testerů a testovali to rok,lidi si vždy něco najdou.Nejsou to chyby které by se objevily hned po prvním testu.A přeci jenom,to DLC budou mít desetisíce lidí a to je kontrola.
Nebylo, vydavali jenom snimky ze hry a na podzim vydali 2 upoutavky. Je dobre ze na Gamesconu ukazali chystane novinky a nechali lidi i po urcitych usecich projet. Takhle aspon nalakaji vice lidi a ten stream co probehl nekde v cervnu, to byla taky dobra vec, clovek si aspon mohl udelat obrazek, na cem pracuji a jakou maji momentalne vizi. Takhle jsem na Oregon nateseny jeste vic.
Zdarec, dlouho jsem tu nebyl a tudíž nevím jestli to už zde někdo psal nebo ne, ale všimli jste si jak SCS přidává min. 3x do týdne mini updaty jak ETS2 tak ATS? Já ATS nehraji, tudíž nevím co se přidalo, ale v ETS2 třeba dodali oranž. stroboskopy a maják pro plato + dozadu ceduli long vehicle, také nové ráfky kol – které jsou tedy ještě nedodělané, jelikož nemají ani správnou texturu nebo nefungují s barvami – dále třeba kryty šroubů apod. Jsem opravdu zvědav, co vše bude ve finální vydání 1.32 a co teprve, jestli někdy bude DLC Trailers 😀
To je normální, že při betě jsou časté updaty/záplaty/buildy, které opravují chyby a přidávají postupně věci, které mají být ve finální verzi patche.
Je, konec konců, potřeba otestovat i ty záplaty, jestli je vše ok.
Aspoň mohu říct, že to dělají zodpovědně, někteří vývojáři si s tím moc hlavu nelámou a vydávají nedodělané paskvily, které po vydání ještě několik měsíců opravují a kde se objevují dokonce i nahlášené chyby.
Proto má u mne SCS jedničku. Ano, pár chybek se objevilo i ve finální verzi, nevychytá se nikdy nic na 100%, ale zatím to vždy u SCS bylo o jedné, max dvou malých opravách po vydání.
Na dnešní dobu, u her, nevídaná věc.
Hratelna ukazka z Gamesconu https://twitter.com/SCSsoftware/status/1033401999952363521
Startuje se v Crescent City (Kalifornie) a jede se smerem na Eureku po US 101. Konec je u odpocivadla, ktere muzete najit v clanku o US 101. Cili od Eureky po Crescent City nas ceka celkem dlouhy a pekny usek.
MKR: Jestli je to 100 000km, tak proc to zkracovat? To najede clovek si myslim vcelku rychle. Ja bych to tak udelal a urcite by to bylo v def souborech, takze by si to clovek pak sam upravil jak by mu to vyhovovalo. Ale to je jen teorie co by kdyby 😉
Som len tak uvažoval. SCS by mohlo pridať veci ako opotrebenie bŕzd, výmena oleja, servisné intervaly, technické a emisné kontroly… To by hádam výrobcovia uznať mohli. Len by boli skrátené, napr. miesto 100000km by bolo 25000km.
A čo mi vadí pri bete je že na Slovensku majú všetky návesy/prívesy tretie písmeno Y napríklad BA 111 YB.
MKR lenže na slovensku je vyhláška že návesy prívesy majú druhé dvojpísmenie začínajúce sa na Y. takže vadí ti to nevadí v reálnom živote to máš tak isto. a to je u mňa plus…
Mne zas vadí tá nálepka na návese určujúcu maximálnu rýchlosť… lebo tá sa dáva podľa bud konštrukčnej rýchlosti návesu alebo podľa vyhlášky štátu odkiaľ náves pochádza. mohli by to skôr dať ako „doplnok“
Tvl co to tam jezdí za „golfovej vozejk“?Se to motá pod kolama a málem jsem ho v tý tmě sejmul.Jinak je dobrý,že ty náhodný události udělai i na „okresky“.Ted ještě ty policajty,hasiče a záchranku „donutit“ jezdit s houkačkama a je to akorát.Myslím,že SCS na to má to udělat.Zajímalo by mě,jestli o něčem takovým uvažují.
Tak na Steamu se objevilo par novych obrazku v sekci Oregon DLC (puvodne jich bylo 10, ted jich je 17). Udelal jsem mensi porovnani The Dalles s realitou a k tomu jsem pridal 3 nove obrazky z Portlandu s popisem mista https://imgur.com/a/wONLVly
Na SCS foru se objevila mapa Oregonu s Washingtonem a mapa Utahu, jsou to podkladovy mapy z editoru hry. https://imgur.com/a/fH77AeB Sede trasy zrejme budou doplneny casem v dalsich updatech.
Asi prasklá odpadní trouba a poklopem v silnici to stříká pěkně vysoko.Stojí u toho dva žaludi ve vestách.Nepopisoval jsem to záměrně,myslel jsem,že už na to někdo narazil
Ten vypada taky dobre, na 8. snimku je videt AI truck, ktery veze sesrotovany auta, zrejme budeme jezdit i na srotak. Ted je na Steamu i ukazka z Oregonu a je tam videt i Portland, podle toho zaberu to vypada na krizeni US 30 a mestky I-405, ktera na jihu i na severu konci v I-5, tak je mozne, ze budeme moct jet i kolem Downtown v Portlandu. Snad se v Portlandu objevi i I-205 jako bypass. Uz aby to bylo, fakt se moc tesim! 🙂
Koukam, ze DLC Oregon nakonec bude mit na obalu opet Kenworth W900. Jinak ty novy snimky z Oregonu na Steamu vypadaji uzasne. Ten 9. obrazek (zluty Kenworth T680 na moste pres ricku a zeleznicni koleje), ten jsem poznal hned, jedna se o silnici US 197 u mestecka/vesnice Maupin.
Kdo by chtel videt par novych zaberu z Oregonu, tak at se mrkne na tenhle rozhovor https://www.youtube.com/watch?time_continue=7&v=uKunW0_NvT8 samotne zabery z Oregonu jsou od 4 min a cca 12 sekund
Nechápu kde byla chyba,ale po opětovném zapnutí hry to jde
Teda nevím jak kdo ale já si po poslední aktualizaci ATS nemůžu vzít vlastní návěs.Vlezu do správce návěsů a objeví se mi nějaká žlutá cedule s menším nápisem velkých písmen TODO a nejde to dát pryč.
Já nevím ale myslím,že mlhy v ETS byly ale nejsem si jistej jestli v jedničce nebo ve dvojce.Vím,že se někdy objevovali po ránu.
Já teda nevím ale aby v Hamburku bylo ve 23.55 vidět málem jako ve dne,trochu divný.Vůbec tam ty přechody ze světla na tmu jsou tam nějaký divný.Zlatý ATS.Tam je to akorát,aspon zatím.
Mne sa zdá, že od 1.30 tuším, sú tie prechody také neplynulé. Je normálne vidno, ale o sekundu sa zotmie. Čo je zvláštne, že mi to nerobí vždy.
Před 9měsíci jsem to psal do hlášení chyb, prý o tom vývojáři vědí, asi nato ale zapoměli 🙂
Vím ,že dřív po ránu byly brutálni mlhy, že si musel zpomalit protože nešlo vidět na krok, ty taky zmizely
Koho by zajimalo, jak bude vypadat Portland ve hre, tak se muze podivat na muj sestaveny okruh I-405 s I-5 z obrazku ze hry. Pridal jsem i nejaky popisky mist, aby se clovek lepe orientoval a mohl si to treba porovnat se skutecnou mapou Portlandu. https://imgur.com/a/PbpOT2P
Na blogu jsou obrázky z Portlandu
Dobrej mazec, Portland se jim opravdu poved, jenom to dalnicni znaceni by mohlo byt o chlup lepsi, aby to vic odpovidalo realu. Vypada to, ze se dostaneme i do centra mesta, aspon to tak vypada podle 2. a 7. obrazku. Docela by me zajimalo, jestli v Portlandu bude i bypass I-205, po ktery by si clovek zkratil cestu mimo centrum z I-5 na I-84.
Pár záberov z DLC Baltic, konkrétne z Ruska 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=WwQWwZFmfk0
Až vyjde Oregon tak lidi stejně najdou chyby.To prostě nelze.I kdyby měli tisíce testerů a testovali to rok,lidi si vždy něco najdou.Nejsou to chyby které by se objevily hned po prvním testu.A přeci jenom,to DLC budou mít desetisíce lidí a to je kontrola.
„Johnyprosnb“ to je normální provokace ze strany SCS.Tohle nebylo ani před vydáním New Mexico.Ukončily by to vydáním.
Nebylo, vydavali jenom snimky ze hry a na podzim vydali 2 upoutavky. Je dobre ze na Gamesconu ukazali chystane novinky a nechali lidi i po urcitych usecich projet. Takhle aspon nalakaji vice lidi a ten stream co probehl nekde v cervnu, to byla taky dobra vec, clovek si aspon mohl udelat obrazek, na cem pracuji a jakou maji momentalne vizi. Takhle jsem na Oregon nateseny jeste vic.
Zdarec, dlouho jsem tu nebyl a tudíž nevím jestli to už zde někdo psal nebo ne, ale všimli jste si jak SCS přidává min. 3x do týdne mini updaty jak ETS2 tak ATS? Já ATS nehraji, tudíž nevím co se přidalo, ale v ETS2 třeba dodali oranž. stroboskopy a maják pro plato + dozadu ceduli long vehicle, také nové ráfky kol – které jsou tedy ještě nedodělané, jelikož nemají ani správnou texturu nebo nefungují s barvami – dále třeba kryty šroubů apod. Jsem opravdu zvědav, co vše bude ve finální vydání 1.32 a co teprve, jestli někdy bude DLC Trailers 😀
To je normální, že při betě jsou časté updaty/záplaty/buildy, které opravují chyby a přidávají postupně věci, které mají být ve finální verzi patche.
Je, konec konců, potřeba otestovat i ty záplaty, jestli je vše ok.
Aspoň mohu říct, že to dělají zodpovědně, někteří vývojáři si s tím moc hlavu nelámou a vydávají nedodělané paskvily, které po vydání ještě několik měsíců opravují a kde se objevují dokonce i nahlášené chyby.
Proto má u mne SCS jedničku. Ano, pár chybek se objevilo i ve finální verzi, nevychytá se nikdy nic na 100%, ale zatím to vždy u SCS bylo o jedné, max dvou malých opravách po vydání.
Na dnešní dobu, u her, nevídaná věc.
Hratelna ukazka z Gamesconu https://twitter.com/SCSsoftware/status/1033401999952363521
Startuje se v Crescent City (Kalifornie) a jede se smerem na Eureku po US 101. Konec je u odpocivadla, ktere muzete najit v clanku o US 101. Cili od Eureky po Crescent City nas ceka celkem dlouhy a pekny usek.
Gamescom videa z nových mapových rozšířeních pro ETS2 a ATS.
https://www.youtube.com/watch?v=hHjAFwegzlQ
https://www.youtube.com/watch?v=RHn3qlqBPiQ
MKR: Jestli je to 100 000km, tak proc to zkracovat? To najede clovek si myslim vcelku rychle. Ja bych to tak udelal a urcite by to bylo v def souborech, takze by si to clovek pak sam upravil jak by mu to vyhovovalo. Ale to je jen teorie co by kdyby 😉
Som len tak uvažoval. SCS by mohlo pridať veci ako opotrebenie bŕzd, výmena oleja, servisné intervaly, technické a emisné kontroly… To by hádam výrobcovia uznať mohli. Len by boli skrátené, napr. miesto 100000km by bolo 25000km.
A čo mi vadí pri bete je že na Slovensku majú všetky návesy/prívesy tretie písmeno Y napríklad BA 111 YB.
MKR lenže na slovensku je vyhláška že návesy prívesy majú druhé dvojpísmenie začínajúce sa na Y. takže vadí ti to nevadí v reálnom živote to máš tak isto. a to je u mňa plus…
Mne zas vadí tá nálepka na návese určujúcu maximálnu rýchlosť… lebo tá sa dáva podľa bud konštrukčnej rýchlosti návesu alebo podľa vyhlášky štátu odkiaľ náves pochádza. mohli by to skôr dať ako „doplnok“
No však o to ide. Návesy majú klasické značky, ako ostatné autá nie Y ako tretie písmeno. Ale asi som sa trochu zle vyjadril, uznávam.
Tvl co to tam jezdí za „golfovej vozejk“?Se to motá pod kolama a málem jsem ho v tý tmě sejmul.Jinak je dobrý,že ty náhodný události udělai i na „okresky“.Ted ještě ty policajty,hasiče a záchranku „donutit“ jezdit s houkačkama a je to akorát.Myslím,že SCS na to má to udělat.Zajímalo by mě,jestli o něčem takovým uvažují.
Johnyprosnb Perfektní!!
Johnyprosnb Perfektní!!
Tak na Steamu se objevilo par novych obrazku v sekci Oregon DLC (puvodne jich bylo 10, ted jich je 17). Udelal jsem mensi porovnani The Dalles s realitou a k tomu jsem pridal 3 nove obrazky z Portlandu s popisem mista https://imgur.com/a/wONLVly
No tvl na Twitteru ted SCS umístilo krásnou fotku
Na SCS foru se objevila mapa Oregonu s Washingtonem a mapa Utahu, jsou to podkladovy mapy z editoru hry. https://imgur.com/a/fH77AeB Sede trasy zrejme budou doplneny casem v dalsich updatech.
Aha takze je to jedna z tech nahodnych udalosti 🙂
Asi prasklá odpadní trouba a poklopem v silnici to stříká pěkně vysoko.Stojí u toho dva žaludi ve vestách.Nepopisoval jsem to záměrně,myslel jsem,že už na to někdo narazil
Narazil jsem na to ve Friscu a včera poblíž Clovisu
Hellforce: kde strika voda z potrubi?
Tak musím uznat ta stříkající voda z prasklého potrubí to je vec.To se jim povedlo.Doufám,že přijdou i s jinýma situacema.
Mě se líbí hned ten další,desátej.Ten je nádhernej.
Ten vypada taky dobre, na 8. snimku je videt AI truck, ktery veze sesrotovany auta, zrejme budeme jezdit i na srotak. Ted je na Steamu i ukazka z Oregonu a je tam videt i Portland, podle toho zaberu to vypada na krizeni US 30 a mestky I-405, ktera na jihu i na severu konci v I-5, tak je mozne, ze budeme moct jet i kolem Downtown v Portlandu. Snad se v Portlandu objevi i I-205 jako bypass. Uz aby to bylo, fakt se moc tesim! 🙂
Tak Oregon pridali o pár minút nato, zdá sa mi, že sú tam pár nových snímkov: https://store.steampowered.com/app/800370/American_Truck_Simulator__Oregon/
Koukam, ze DLC Oregon nakonec bude mit na obalu opet Kenworth W900. Jinak ty novy snimky z Oregonu na Steamu vypadaji uzasne. Ten 9. obrazek (zluty Kenworth T680 na moste pres ricku a zeleznicni koleje), ten jsem poznal hned, jedna se o silnici US 197 u mestecka/vesnice Maupin.
Nová expanzia pridaná na Steam: https://store.steampowered.com/app/925580/Euro_Truck_Simulator_2__Beyond_the_Baltic_Sea/
Milan Černý: pokud je koupíš, a neuzamkneš je pro sebe, tak si je řidiči vezmou dle potřeby.
Díky