Archiv shoutboxu

10 950 comments

  1. Že ho vůbec ještě máte potřebu řešit. Vždyť je už od pohledu vidět, že je nejlepší kamarád 13-letého autora mapy Slovenska a kvůli tomu je prostě ta mapa nejlepší ze všech a naopak SCS dělá vše nejhůř.
    A když ještě někdo napíše, že WOS je lepší než ETS a ATS dohromady, tak to chce mít hodně odvahy. Místo psaní nesmyslných komentářů bych radši doporučoval pokračovat v psaní úkolů z češtiny na pondělí, protože se to nedá ani pořádně číst 🙂

  2. Johny 35 – Ty me tedy bavis. Takze dotazu jak ti to bezi v Barcelone u PM mapy jsi se proste vyhnul. Prej nemluv mi o enginu 😀 Engine je dost podstatna vec viz jak jsem psal drive. Ty si proste vyvoj hry predstavujes jako hurvinek valku. Naopak nikomu do zadku nelezu, pokud s necim mam problem, tak to ale neresim tady, nybrz na oficialnim foru. K tve odpovedi Atronomovi – Jasne, tak on nikdo z SCS neumi anglicky atp jo? A jak tam teda dostali ty ostatni jazyky co tam jsou? Realnejsi varianta je ze se jednalo o dabing vysilacek a to chapu ze by delalo problem, protoze dabing stoji nemale penize. Viz treba Kingdom Come Deliverance a absence CZ dabingu. Na zaver ohledne toho ze by Astronom nevedel jaky rozdil je mezi HDR a 4K, tak mi prosim rekni ze hrajes se zapnutym HDR a na 4K kdyz se na to ptas.

  3. Johny 35 – Ehm ja nikde netvrdil ze mas nadupane PC… Dobre kdyz to mas tak v pohode, tak mi povez jak ti to slape treba v Barcelone a jinych vetsich mestech. Obzvlaste me ale zajima ta Barcelona. A precti si jeste jednou co jsem ti psal o enginu hry a pridavani funkci. Tedy pokud vis co to je engine hry, jinak to nema smysl ti to vysvetlovat. Mimochodem gratuluji, jses kouzelnik kdyz tvrdis ze mas skoro minimalni pozadavky a hrajes na plnne detaily. Ke vsemu s PM mapou.

    1. Raymy23 – hele občas se to sekne ale nestěžuji si pač na originál mapě se to asi každému sekalo v Polsku , ve francii a i malinko v italii . a další věc nemluv mi o enginu ta hra je venku 6 let a ne týden takže za 6 let v ETS už mohlo byt plno věci ale jestli si ten typ člověka co leze akorát scs do zadku tak to nemá s tebou ani rozebírat že za 6 let už tam mohlo byt plno věci a pokud máš rad nekompletní věci ve hře tak to tě lituji

      1. Drive meli malo zamestnancu a tak si nemohli dovolit pridavat tolik veci do hry najednou. Staci se podivat na vyvoj ATS, kolik lidi na nem pracovalo na uplnem zacatku a kdyz srovnas ATS z doby vydani a z dnesniho dne, tak je tam sakra rozdil. Vsechno to je o lidech. Bud rad, ze vubec SCS neco dela, jiny studio by vydalo hru, par zaplat a nazdar! A co se tyce vlastnictvi privesu, tak SCS samo uvedlo, ze se budou pridavat postupne.

  4. Johny 35 – Vis ono SCS by tu mapu taky dokazalo udelat jako ProMods, ale vis proc neudela? Protoze optimalizace jestli ti to neco rika. Je velka cast hracu, fanousku kteri nemaji nadupane herni PC a proto se snazi SCS drzet minimalni pozadavky dole a tim padem mit sirsi skalu hracu, kteri si hru zakoupi a uzivaji si ji. No a co se tyce funkci u 18 wos, ktere nejsou u ETS2/ATS, tak k tomu ti povim jen to ze evidentne netusis jak se programuji hry. Mas dany engine hry a do nej vse musis napasovat, tak aby ti ta hra bezela v poradku. No a ten engine ma take sve limity, pripadne ho musis upravit a to ve vysledku muze byt vic ke skode nez uzitku, protoze ty tam napasujes nejakou zadanou funkci, jenze ta ti rozsype treba dve uplne jine funkce zdanlive nesouvisejci.

    1. Raymy23 – a ty si myslíš jako že mám nadupané pc ? já hrají ets skoro na minimalni požadavky a promods mapou nemám žádný problém i na plné detaily tak nepiš něco že by mapa mohla někomu robit problémy . tak jako sorry ale když už v základu hry není MP mohli ho za těch 6 let už dávno do hry přidat a když ne MP tak aspoň to že budeš ve hře potkávat své zaměstnance , dávat jim zakázky a mohli jste jezdit třeba spolu i do firem na vykládky společně i do přístavu a také mohli přidat vysílačku ale co my bylo nato kdysi odpovězeno tak víš proč neudělali do dnes vysílačku pač nikdo z nich neumí mluvit cizíma jazyky asi neumí používat google překladač ? a taky bys svoje zaměstnance mohl vyplácet když vyděláváš x peněz a ve hře ani je moc nevyužiješ ? tak se zase nezastávej scs

      1. dajak si sa rozbehol 😀 najprv mňa kritizuješ, že kritizujem starú mapu a rebuild Nemecka a potom ty skritizuješ SCS sa dajakú vysielačku z 18 WoS? lol 😀 ja som nikdy nekritizoval SCS tak že ich zhadzujem za neovládanie angličtiny 😀 kebyže som taký kritik ako ty, tak poviem, že rebuild Nemecka je preto na hovno, lebo nikdy neboli v Nemecku a žiadny obrázok z Nemecka na googlu nevedia pohľadať 😀 aspoň tak mi pripadá tvoja kritika 🙂 to je už hejt než kritika, ja kritizujem s logickými argumentami, ty splietaš pradivné pavučiny akože kritiky, aj keď je to len negatívna emócia kvôli vysielačke. A odporúčam porovnať grafiku 18 WoS a ETS2, ak nevidíš rozdiel,tak si buď slepý alebo ignorant 🙂

  5. Čaute kamioňáci, tak som pozrel tú mapu Slovenska, resp. ten mód, a písali ste, že to robí podľa skutočnosti, ale nevidím tam ani náznak reálnych miest, je to na úrovni základnej mapy a DLC Východ, kde sú urobené mestá a tabule s názvami akože skutočných miest, fiktívne križovatky,staré objekty a pod.
    Nikomu radosť neberem, ale určite to neosloví hráčov, ktorý hrajú čistú oficiálnu hru bez módov, a by si povedali, že tento mód stojí za hranie, predsa je to moja krajina(ČR,SR a pod.)
    Pokiaľ sa človek pustí do tvorby vlastnej mapy, tak nemôže očakávať nejakú extra kvalitu bez použitia/vytvorenia aj vlastných objektov daného miesta.
    To by potom vyzeralo ako keby SCS doteraz používalo dookola tie isté objekty – budovy, vegetáciu v každej krajine, napr. Taliansko vs Fínsko, keď všetci veľmi dobre vieme, že sú to rozdielné krajiny a nemajú rovnakú architektúru, krajinu.
    Jednoducho povedané, tá mapa Slovenska od toho tvorcu vyzerá ako DLC Východ, ani jeden kilometer cesty nevyzerá ako v skutočnosti, to akokeby som povedal, že mesto Košice z DLC Východ je podľa reálu, jedine vďaka čomu človek spozná to mesto je dom sv. Alžbety a to je tak všetko.
    Ale keď sa nájdu hráči ktorým to robí radosť, tak nemám nič proti, je to len môj názor, „nikomu hračku z ruky neberem“ 🙂
    Prajem veľa šťastných kilometrov bez nehody.

    1. já ty tvůj názor neberu ale on na rozdíl od scs udělal skoro cele Slovensko i z Ruskem a ne že scs udělá jen 3 města a tím to pro ně konči . ano je to sice mod ale do originál mapy a na druhou stranu děla to člověk sám kterému je 13 kdyby si sledoval občas některá živa vysílaný na yt tak tam se sním hráči bavili kde testovali jeho mapu a všichni SK hráči z toho byli nadšeni

        1. no a když se nato podíváš z jiného pohledu tak cela hra je nudná ad udělá scs cokoliv tak to nemění nic na tom že hra pořad bude nudná budeš pořad jezdit sám sem tam a nic na originál mapě je to pak už jen o honěni Km a nic nového kdyby scs udělala tu možnost aby si své zaměstnance potkával na cestách , vybíral jim zakázky třeba i stejné co vezeš ty sám do nějakého města jed spolu ve dvojici a pokecat spolu přes vysílačku jaky je počasí atd. tak by to taky bylo o něčem jiném . si porovnej originál mapu z promods ten rozdíl uvidíš hned promods 100% lip pro pracována nežli originál mapa tak bud rád že někdo aspoň něco udělá ale to se tu nikoho nechci zastávat ale mohlo by to Slovensko vypadat lip to souhlasím ale zase je člověk rád když si někam zajede dal než furt lítat na místa které už zná

          1. áno, k tým vysielačkám a stretnutí so svojimi zamestnancami sú super veci, na ktoré tiež čakám. Ale očakávam to až v DirectX11, keď zdvihnú minimálne požiadavky a tak už nebudú limitovaný počítačmi skoro z minulého storočia 😀 pretože stretávať zamestnancov na cestách znamenajú výpočty naviac. Ale nemyslím, že by to bol až taký problém. Ako človek, ktorý už s programovaním má skúsenosť, by som urobil tak, že ten zamestnanec by bol len objekt s nejakými premennými, ktorí by sa zhmotnil do kamióna, až pokým by sme minuli oproti sebe. Jedine čo by trebalo je číselne sledovať pohyb zamestnanca, čo je ten výpočet naviac. K tomu dať random zrážky a pod…, čo by bolo opäť len hranie sa s číslami.
            Tak je to i s mapou, nenačítava sa celá, len kúsok, v ktorom sa aktuálne nachádzaš. Tak šetríš grafiku i procesor.

            1. ono by bohatě stačilo kdyby scs nechali totálně základ hry co býval v sérii 18 wos a pak do ets udělat celou komplet EU mapu pač mapa je základ hry a pak přidávat třeba nějaké ti blbiny jak já říkám. pač v 18 wos si měl skoro všechno krom multiplayeru a člověka to bavilo víc a když se těšil na ETS 2 že přinese ta hra něco víc třeba že už bude mít v sobe multiplayer a new mapu jinak vše zůstane stejné z 18 wos a pak když si koupil ets tak si s toho byl spíš víc zklamaní nežli natěšení. a když tedka něčím přijde scs ta to je víc hráč vytočený nežli z pokojen stou fyzikou to taky přehnali když tedy dělali fyziku tak to měli udělat na způsob ON/OFF ne každý chce jezdit z reálnou fyzikou a ani v reálu se ti nepřevrací tahač při 70 km/h když chce někdo jezdit z reálnou fyzikou tak jsou nato modifikace a jsou 100% lepši nežli čim přišlo scs . já kuli tomu jsem si stáhl radši mod Volva vnl 670 pač ten v sobe nemá reálnou fyziku takže se mi to auto nepřevrací a když budu chtít tak si tu reálnou fyziku sosnu jako mod . a co si budeme nalhávat a ruku na srdce těch chyb je v celém ETSku ještě pořad dost

              1. SCS odvadi dobrou praci, neustale ETS2/ATS vylepsuje a pridavaji do her nove prvky (vlastnictvi privesu, nadmerne naklady, specialni preprava, nove druhy navesu, …) a v budoucnu budou pridavat dalsi a dalsi. Urcita cast prvku pochazi z hlav hracu, coz si myslim ze je uzasny. Maloktere herni studio nasloucha hracum a snazi se jim vyjit vstric. Ja osobne jsem rad, ze SCS neustale zlepsuje kvalitu novych map. Pro ATS neexistuje kvalitni mapovy mod, jako napr. zminovany PROMODS pro ETS2, ktery je mimochodem moc pekne udelany, ale na ukor vykonu PC. Bud se ti hra libi, nebo nelibi, a vzdycky muzes zavitat na stranky SCS fora a tam napsat, co bys treba vylepsil, nebo udelal jinak. 🙂

                1. myslím že česká časť vývojarov, čiže väčšina pozná tento web a určite už zaznamenali naše diskusie o hre, takže i táto diskusia može nejakým spôsobom ovplyvniť ich rozhodovanie. Čo sa týka 18 WoS, sorry ale tá grafika bola tragikomedická. Som rád, že vyšlo ATS/ETS2 nezávisle od iných ich hier, no okrem britského a nemeckého simulatoru, z ktorých vlastne vzišiel ETS2 a neskôr ATS.

                2. ano přiznávám nejlepší je asi vlastnit návěsy ale taky to nepři naši komplet všechny návěsy a vymoženosti kde máš u vlastních návěsu vylepšováni poziček , přidávaní cedulek na dveře , atd. kde máš zbytek návěsu co se týče na kontejnery , sklopky , cisterny atd. takže když SCS něco děla tak to má dělat pořádně a ze vším. stejně tak jak k tomu bylo pravé u krone trailer pack ve fotkách ukazovali náves na kontejnery a pak si zjistil že ho ani vlastnit nemůžeš a přidali ho až do verze 1.33 . ještě že na tohle jsou bud modi že mažeš vlastnit návěsy na těžkou přepravu nebo převážet auta a nebo rovnou už i kontejnery a nebo si přidáš návěsy rovnou do textového souboru hry které chceš mít ve hře návody najdeš na yt .

                  Eduard Boldižár (astronom)

                  no pokud koukáš na grafiku a ne nato co 18 wos všechno na svou dobu přinášelo tak mužů říct že bylo 100x lepši nežli co najdeš ETS a pokud koukáš na grafiku tak ets už taky grafikou nic moc a pokud používáš pořad vysoce dynamický rozhraní HDR tak to si ještě asi nevyděl grafiku ve 4K

  6. Jezis proc jste temer porad nespokojeny? Misto aby jste byli radi ze SCS projevuje snahu zlepsit puvodni casti mapy a to zdarma, tak si skoro porad jen stezujete. A ano ukazuju hlavne na tebe astronome. O hru se staraji jako malokdo, neustale ji vylepsuji updaty, pridavky zdarma. Kdyby na starou, puvodni cast mapy ani nesahli, tak bych nerekl ani popel, protoze to proste odpovida standartu doby vydani

    1. konštruktívna kritika nie je sťažovanie 😀 tak ako niekto rieši detaily k ťahačom a že sú to prkotiny, viď stačí si prečítať SCS fórum a aké majú požiadavky, to len vtedy by si kukal 😀 mňa ultra detaily ťahačov alebo trailerov alebo fyziky až tak nezaujímajú (aj keď je to super, že i v tomto sa snažia, viď zlepšený dážď), zato riešim vyobrazenie okolia, krajiny, prírody, miest a pod. pretože to najviac vidím na ceste, nie dajaký zle zaoblený rám na ťahači.
      Bez sústavného tlaku fanúšikov by SCS mohlo zlenivieť alebo dokonca nepochopiť alebo zle interpretovať, čo chce komunita, viď. nedávna kauza s mobilnou verziou Diabla, snáď o tom už každý vie 😀 takže áno, budem ďalej kritický a nie, nebudú to hejty typu ja chcem za dva roky 40 nových amerických štátov, inak na vás nakydám všetku špinu sveta, ako to niektorí robia. Tak snáď si to už pochopil 🙂

      1. Bohužel musím v tomto souhlasit. Toto téma bylo hodně probíráno, a většinou všichni říkali, že tyto města jsou jako trn v oku, což je samozřejmě pravda. Otázkou je, proč se jim do té úpravy tolik nechce. Vždyť ty města nejsou tak velká, aby jim zabrali nějakou velkou dobu na předělání. Viz. Frankfurt. Ve hře relativně malý město a od 1.32 je nádherně předělaný. Proč to tedy nejde i u ostatních, když to šlo tady? 😀

        1. asi budem teraz fakt hnidopich ako ten, kto kritizuje zadnú stranu Volva VNL, ale Frankfurt má od štandardov napr. aktuálneho Milana fakt ďaleko 😀 ani žiadnu pamiatku nepridali, furt je to kockaté jak bolo, poskladané z objektov Viva la France 😀 sam Mandelsoft (hlavný vývojár ProMods a aktuálne pracuje v SCS) sa priznal, že bol na začiatku jediným vývojárom v rebuilde a musel improvizovať.

      2. Eduard Boldižár (astronom) Ahoj docela mě zaráží že si se nenaučil dělat v map editoru ta možnost tady je aby si každý hráč udělal mapu jakou chce tak proč si tu originál mapu nepřekopeš podle sebe ?
        se koukni jeden slovensky hráč udělal do originál mapy skoro cele Slovensko jsou tam ještě 2 města v Rusku a bude ještě přidávat par měst v Polsku a v ČR a opravdu ta mapa stoji zato https://i.postimg.cc/4dcj8Tgj/ets2-20181110-201110-00.png a pokud chceš návod jak zprovozníš map editor tak je to strašně jednoduché koukni na yt .)

          1. tu mapu děla klučina kterému je 13let a je ze slovenská a děla to podle reálných fotek . já si budu upravovat dálnici z Prahy do Brna aby ta dálnice vypadala též reálně i z uzavírkami https://i.postimg.cc/HnHQ7DNk/rsd-foto-d1-modernizace-03-hvezdonice-ostredek1-1470563903847-99.jpg a ještě do všech přístavu plánuji dat celní kontroly a mapa se jmenuje Europa a najdeš ji tu ETS 2 – New Slovakia Map by KimiSlimi

              1. sorry jako, ale je to ešte horšie ako som si myslel. To nemá na kvalitu ProMods ani zďaleka. A pri tom ProMods tiež vysokou mierou len používa objekty z DLC, ale pridávajú tam i hodne svojich nových modelov a značenie je dosť realistické. Ale stále je to mód a majú málo modelárov, takže kvalita nie je ako u nových DLC od SCS. Veď tie najnovšie fotky Balticu nahovoria, čo znamená kvalita, jedinečnosť miest a super atmosféra. Áno videl som i pár podobných domkov vo Fínsku ako v Škandinávii, ale je to ok, pretože je to podľa reality a skutočne sú domy podobné v celej Škandinávii. Ale neviem si predstaviť, aby škandinavské domy boli v Rusku. To by som už vytýkal.

                1. Johny 35
                  Chápu, že jsi asi jeho kamarád, ale ta mapa zase není tak hodně skvělá, jak tu líčíš. Koukal jsem na pár videí na YT a je to takové… Suché, hodně originálních objektů, ale většinu věcí napsal Astronom. Ještě mi v tvých zprávách chybí věta, že to Slovensko je lepší, než celá mapa od SCS…
                  Jinak mimochodem, když je v tom ETSku „tolik“ chyb, tak proč je teda nejdeš reportnout, hmmm? 🙂

                2. TheFloxiCz – když už se pustím do repasu default mapy od scs tak už ji překopu podle reálných fotek i z uzavírkami dálnic a silnic , přidal bych do všech přístavu celní kontroly atd pač ta mapa za 6 let to opravdu postrádá říkám porovnej si mapu PROMODS a originál mapu a myslím si že promods mapu by si jezdil furt nežli bys jezdil na originál mapě pač promods mapa by tě opravdu víc chytla nežli originál mapa a pak by si též nadával na originál mapu nebo spíše na cele scs že neumí si z mapou pohrát . jinak ne není to můj kámoš já se z dětmi nebavím 😀

                3. Johny 35
                  A ta pointa je? Mj. Psal jsem o tom Slovensku, nikoliv o ProMods. Na ProMods nema zatim zadna mapa a asi mit jeste dlouho nebude.

                4. TheFloxiCz – tak psal si něco o ets a chybách tak jsem to bral tak že mluvíš o cele mapě ? tam jsou ti chyby dálnice nevypadají jak dálnice nikde pořádné uzavírky a informační cedule které by tě upozorňovali bud na nehodu nebo práci na vozovce atd. a co se tyče SK mapy tak nato že to děla 13 létej klučina tak si zaslouží uznaní nemyslíš nežli kritiku bych chtěl vidět tvůj výtvor 😀 a ano PROMODS je jedna z mála vynikajících map do ETS

                5. „nato že to děla 13 létej klučina tak si zaslouží uznaní nemyslíš nežli kritiku bych chtěl vidět tvůj výtvor“
                  Mě nezajímá, jestli mu 10,12,15,20 nebo 25 let… Nemusíš mi to stále podsouvat. Takže místo toho, aby jsme ho kritizovali a díky tomu ho vedli ke zlepšení kvality, tak budeme říkat, že je to v pohodě, máš nejlepší mapu, atd… Takhle to doopravdy nefunguje. A za tu větu o mém výtvoru ti posílám slušný výsměch, s tímto by jsme ještě jezdili na základní mapě :))

        1. Hmm – tak úplně jedno, kdy se toho dočkám, mě tedy,osobně, jedno není, protože při tempu, jakým přidávají mapy – a to jenom ve Státech – to bude trvat dvacet let… 🙁
          A vůbec; je „American Truck…“ myšlen jako „USA Truck…“ anebo all Amerika ?
          Tedy , třeba Aljaška, Nicaragua, Bolívie, Peru !!
          Jestli tak (líbilo by se mi jezdit po peruánských „stezkách“ v Kordillerách), tak toho už se asi nedožiju… 😛 😀

    1. A tu je rozpisané čo bude v 1.33 ETS2, ATS bude určite podobné
      https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=41&t=263336

      Changelog:
      Double flatbed trailers (Scandinavia DLC required)
      Buyable container and brick trailers (flatbed variants) and cargo market
      Steam cloud based profiles
      Reusable truck and trailer configuration templates
      Physics improvements (suspension, damping, braking, cogs)
      Rain drops behavior on glass improved
      Music shuffling
      Country and city name localization settings
      g_disable_beacons (for people that have issue with blinking lights, 0/1/2)
      Krone Boxliner ownable (Krone DLC required)

        1. To úprimne dúfam že nie. Ale podľa tej správy o tom nemeckom evente sa zdá, že pokračovanie rebuildu začne až po vydaní Balticu. A snáď dovtedy už rozdelia tím na dve častí, jeden pravdepodobne väčší tím bude robiť nové DLC a ten menší sa pustí do úplného rebuildu Nemecka s novými firmami, novými budovami, pamiatkami, značením atď.

Zveřejnit odpověď