Zdravím.Pri ATS aktualizovalo mi hru 1.33 ale pridanú cestu SR 140 na mape nemám vyznačenú.Cloud ,návesy áno.Aj keď porovnávam Video-ukážku aktualizácie,tak vidím rozdiel.Čo s tým ? Ďakujem.
Johnyprosnb: No jak ti to popsat… Ja jsem s tim spokojenej. Mam nastaveni pro T150 na pc v tom Control panelu a v ETS2/ATS uz si to jen ladim dle chuti. Ono jeste me napada jestli to nemuze mit souvislost s nastavenim ve hre jak je tam citlivost rizeni a (ne)linearita. Jinak ten volant pouzivam jak na zavody, tak i dalsi druhy simulace rizeni a to jak na PC, tak i na PS4. No a vzdycky jsem si to dokazal nastavit tak abych z toho mel dobry pocit, konkretne hry co mam – ETS2, ATS, rFactor2, F1 15-18, NASCAR Heat 1-3, WRC5, Project CARS 1-2, GT Sport a dalsi
To Raymy23: vcera jsem to zkousel poladit a zatim marne, nastavoval jsem to jak control panelu Thrustmaster, tak i v ATS. Zkusim to poladit jeste o vikendu, vcetne tipu od NoobSaibot. Diky kluci za vase reakce. 🙂
To Raymy23 a morrelo: Kluci, zkusil jsem nastavit centrovani zpetne vazby na max., kdyz vyjizdim z krizovatky, parkoviste, nebo z nejaky spolecnosti, tak se mi volant sotva pohne zpet, pri vyssich rychlostech se vraci, ale pri nizkych ne. Tak jsem zkusil pridat i na sile zpetne vazby, to pomohlo, ale neda se s tim jezdit, klade to uz moc velky odpor. S kamionem jsem v realu nejezdil, ale myslim si, ze moderni kamiony maji posilovace rizeni a kdyz vyjizdi z krizovatky, tak se jim kola rovnaji, stejne jako u osobaku. Dneska jsem si schvalne zkusil centrovani volantu v aute s posilovacem rizeni, vyjizdel jsem z parkoviste a kola s volantem se centrovaly/rovnaly, ale i tak ten volant nekladl odpor. Samozrejme, ze beru navedomi ze ATS je hra a ze chovani volantu na PC muze byt dost odlisne. Raymy23, mohl bys mi popsat chovani tveho T150? Ono je taky dost mozne, ze muj T500 RS si s ATS nemusi rozumet, protoze to je volant spise pro zavodni simulatory a silu odezvy ma hodne silnou.
Kdyz jezdite v ETS2/ATS na klavesnici a mate natoceny kola do strany, tak pri pridani plynu se volant v kabine i kola vraci do rovne polohy, jako v aute. Vlastnim volant Thrustmaster RS 500, v ATS kdyz ho otocim a nedrzim ho, tak se mi nevrati do centralni polohy pri jizde, musim ho vracet sam. Co jsem koukal na videa, tak mi prislo ze to nedela jenom muj volant, ale i jine volanty, proto se chci zeptat umi vubec ATS/ETS2 vracet volant do rovny polohy pri jizde?
Jelikož jsem tak trochu mapový šťoural, tak tentokrát jsem si detailně projížděl silnici OR 140 a obdivoval její krásu. V Lakeview jsem narazil na značky silnice OR 140, které pokračovaly dál se silnicí US 395. Kousek nad městem se nachází odbočka na silnici US 395 z které silnice OR 140 volně pokračuje (v budoucnu až do Nevady). Podle toho co jsem objevil, tak to vypadá, že SCS už na dalším úseku pracuje a je dost možné že v updatu 1.34 dostaneme její pokračování. Zde přidávám menší galerii z rozestavěného úseku silnice OR 140 https://imgur.com/a/CklEOuM
V budoucnu bych si přál víc takových silnic, např. silnice OR 62 mezi Medford a Klamath Falls, nebo úsek silnice CA 299 z Redding přes Burney až na křižovatku s CA 139 u Canby. A musím pochválit SCS, že vyšla vstříc lidem, kterým se nelíbil model Volva VNL, menší úpravy/opravy přiblížily model VNL víc ke skutečnému modelu. Takže za mě velká spokojenost.
Super, že rozširujú cestnú sieť v už postavených štátoch. Som zvedavý, či to urobia i v ETS2. Napr. v Škandinávii či vo Francúzsku sú kopec ciest, ktoré by mohli pridať. Ale to sa dočkáme až po pseudo rebuilde starej mapy. Tak by som si prial kompletnú zmenu základnej mapy, pridať menšie cesty v Nemecku, Beneluxu a hlavne v Poľsku, kde je potenciál menších ciest snáď najväčší. Keď pozerám Baltic, urobili ho pekne na husto. Ak by urobili Poľsko tak husté, tak máme zrazu aspoň 5000 km nových ciest 😀
Prestavba starych casti mapy v ETS2 je urcite dobra vec, co pamatuji z drivejsiho hrani, tak me v ETS2 vadily nektere dalnicni krizovatky a nektere dalnicni useky mely dost ostre zatacky. Ja treba patrim k tem, co by si v budoucnu prali prestavbu zakl. mapy ATS. Zakl. mape by urcite prospelo predelani nekterych mest, prevazne v Kalifornii, revitalizace krajiny a roztazeni koridoru podel silnic, jako to je v Oregonu a v Novem Mexiku, pridani novych odpocivadel, oprava nekterych mapovych chyb napr. posunuti mesta Carson City v Nevade vic k Renu a do jeho obchvatu napojit silnici US 50, nebo oprava mesta Tonopah, kde jsou spatne navrzeny silnice. V nekterych castech mapy bych pridal maly mesta jako scenerii, treba na silnici US 395 bych pridal mesta Lee Vinning (krizovatka CA 120 a US 395), Bishop (spojeni US 6 a US 395) a Lone Pine odkud by mohla vest zkratka k CA 190. Vyhodou je, ze SCS nebude muset vytvaret nove textury a modely, protoze modely jsou na vysoke urovni a vetsina textur tez.
Tak zatim ma aktualizovane Late Autumn/Early winter pro ETS2. Zbytek vcetne zimy pro ATS je zatim 1.32. U ATS bych asi necekal ze bude mit pro 1.33 dokud to nebude normalni vydani a ne beta 😉
Spaca91: No co ja vim, tak tyhle mody dela snad jen Grimes (aby to melo kvalitu) a ten teprve aktualizuje u ETS2. Pak asi aktualizuje i ATS. Jen teda pro me osobne tedy zimni mod se snehem i na silnici… No prijde mi to divne vzhledem ke statum ktere jsou ve hre. Jediny ke kteremu by ten snih tak nejak sedel je snad Oregon, v ostatnich je to sakra vzacnost 😉
Tak co se týká toho, že by v těch státech sníh nebyl je mi jasné :-). Jen mám rád zimu a hlavně sníh, proto bych rád jak v ETS tak i v ATS měl ze dva měsíce tohle bílé roční období :-P. Takže do Vánoc se nedočkáme myslíš?
Zdravím ve spolek, chtěl jsem zahrát American TS, na notasu kde mám win10 ale nejde to spustit, prosím poraďte, nejsem ITak, a je to pro mě dobrý relax. 🙂 Díky Milan
Tezko rict cim to je. Vyskakuje ti nejaka chybova hlaska? Jestli ti to predtim normalne slo, tak zkusit nahrat nove ovladace grafiky, nebo zkusit spustit hru primo ze Steam aplikace.
pepdol – jenze to z logiky veci nepujde porad a tusim ze to bylo receno ohledne ETS2. Jinak clovek by se do washingtonu dostal i bez Oregonu. Moznosti je nekolik – trajekt, vlak, pripadne nova moznost letadla. Nicmene si myslim a taky je to podlozene rozhovorem s Pavlem Seborem, ze dalsi opravdu bude Washington kvuli Paccaru. Uz jen proto ze by jim vysli vstric a mohli by treba dostat diky tomu dalsi licence na dalsi trucky od Paccaru. Taky ale vime ze jsou 2 map tymy a je mozne ze treba dalsi DLC bude dvojite a bude to jak Washington, tak i Utah, dokazal bych si predstavit i variantu Washington a Idaho
Ktery stat v ATS bude dalsi je si troufam rict naprosto jasne a logicke. Bude to Washington protoze jednak Seattle a hlavne Bellevue -> ustredi Paccar 😉
Tak jsem si pustil editor mapy ATS a prochazel jsem si okraj Nevady a Oregonu. Z mapy zmizelo rozestaveny mesto Yakima ve Washingtonu vcetne dalsich rozpracovanych casti, jediny co se zmenilo je nove udelany breh ve Washingtonu u Megler Bridge (vede pres nej US 101 z Astoria). Z katalogu veci pro tvorbu mapy zmizely 2 znacky silnic pro Utah, ale v Nevade pod mestem Ely se objevila odbocka a silnice US 50 az do Utahu. Cili se da rici, ze Utah a Washington jsou opravdu ve vyvoji. Ktery stat bude driv, to uz vysledovat neda, ale tipoval bych asi to na Washington, v editoru mapy se da najit vic veci, ktery na nej odkazuji, na Utah skoro nic.
Podle mě bude nový stát Utah nebo Idaho, na Washington by bylo potřeba jiné DLC a SCS někde řekli že nechtějí dělat DLC ke kterému bude potřeba jiné DLC, protože ti co by neměli dlc Oregon, by se do Washingtonu nedostali.
ach jo, to je už pomaly historická mantra, že SCS nechce robiť štáty, ktoré potrebujú iné štáty. Kedysi bolo sci-fi aj vlastníctvo trailerov alebo random eventy, dnes už SCS rozmýšľa nad implementovaním chodcov a o veľkej zmene AI prevádzky podľa nedávnych prehlásení, takže toto vyriešiť je len o dohode, či to dajú ako transport vlakom, loďou, lietadlom alebo primitívne, že dojdeš na hranicu a tam ťa zelená ikonka transportuje na hranicu iného štátu. Len treba vyriešiť ekonomiku, tým myslím napr. to, či zo základnej mapy sa budú generovať zakázky do štátu, ktorý máš zakúpený 😉
Inak, Washington má spoločné s ostatnými štátmi Tichý oceán a z toho čo vyplýva? napr. trajekt z Los Angeles do nejakého mesta vo Washingtone. Takže ešte stále nemusia implementovať iný typ transportu ako doteraz. Až Texas, Wyoming, Montana, Colorado a ďalej do vnútrozemia nemajú spoločnú hranicu so základnou mapou ATS a sú vo vnútrozemí, čiže žiadne spojenie cez oceán alebo more ako v základnej mape ETS2 s Baltic.
Nj, ale proc potom s prichodem updatu 1.32 byly na mape zvyrazneny cesty a mesta v Oregonu (ktery v te dobe jeste nebyl vydan), Washingtonu a Utahu. V Texasu byly zvyrazneny pouze dalnice. Navic v katalogu objektu, silnic, textur, … v editoru mapy se objevily znacky silnic a dalnic pro Washington a Utah. Po vydani Oregonu, bylo mozne najit ve Washingtonu rozpracovane mesto Yakima, dalnici I-82, druhy breh reky Columbie nad Portlandem, kde byly rozpracovany sjezdy a cast spojky mezi I-5 a I-205 a za mostem nad Astorii pokracovala US101 hloubeji do Washingtonu. Po updatu 1.33 vsechno zmizelo, jediny co zustalo a zaroven se zmenilo k ,,finalni“ podobe byl prave 2. breh reky Columbie nad Astoria, tedka clovek vidi krasne zpracovanou cast US 101 jak jde do tunelu, nad kterym se nachazi delostrelecka pevnost. Zkoumal jsem Idaho, momentalne neexistuji zadny naznaky, ze by se na nem pracovalo. Dokonce v editoru mapy jdou dohledat nektere nove modely pro Washington. Sam Ondrej Dufek v jednom rozhovoru rekl, ze existuji urcity indicie, podle kterych lze uhodnout dalsi staty, ktere jsou momentalne ve vyvoji.
Zdravím.Mám problémy s ETS 2.Od public beta 1.33 mi to trhá ,seká.Po kúpe Baltic sea idem normálne po hranicu od Baltic Sea to ide nenormálne.Predtým som občas mal mapu Promods.Po kúpe Baltic Sea som pri prvom otvorení hry mal osem miest označených na žlto,čiže som bol v nich? Ako odstrániť zvyšky modu Promods-nakoľko to považujem za príčinu.Mýlim sa?Poraďte.Ďakujem
Ne to se mi nestalo ale všiml sem si že když nemůžu třeba s double návěsem projet nemůžu se vytočit někde všechna auta hážou varovky, jinak co sem poslal astronom ten seznam věcí s toho streamu scs tak píšou tam malá vozidla, to bych chtěl do hry malé náklaďáky jako Mercedes Atego, Avia, Iveco Eurocargo, Volvo FM, Scania P a další ať to přidají
Kolaps dopravy.
Dojel jsem do svého druhého města v pobaltí – Klaipedy a hned na prvním kruháči ťukl osobák z boku do kamiónu, ten hodil výstražný světla a ani se nehnul. Chvíli jsem čekal jestli nepřijedou policajti a vyřeší to ( jako nová náhodná událost – což by bylo hodně cool) nebo se sám rozjede, ale po cca. 2 minutách beze změn, jsem to vzal po trávě a objel je.
Možná jsem málo čekal. Kdyby to bylo podle reálu, kdo ví za jak dlouho by třeba přijeli. Znáte to. 🙂
Stalo se vám už taky něco takového ?
Ja si myslim ze co se tyce zvere, tak bude behat okolo silnic a jestli i pres, tak to bude resene tak ze to bude v dostatecne vzdalenosti aby ji clovek nemohl srazit. Co se tyce chodcu pres prechod, tak to si myslim ze bude tak ze jakmile padne cervena, tak se tam udela neviditelna stena a k tomu cloveku se proste nedostanes. Takze vlk (hrac) se nazere a koza (SCS-PEGI3) zustane cela.
Ja by som skôr navrhoval spôsob, ktorý implementovali v špeciálnom transporte. Ak zrazíš človeka, tak ti zákazka skončila a môžeš sa vrátiť na poslednú uloženú hru. Samozrejme dostaneš pri tom pokutu i penále na hodnotení zákazky. Detaily už nechávam na fantázii SCS 🙂
Ahoj lidi 😉 Mám dotaz, bude zase nějaká soutěž o rozšíření do ETS2? Já jen zda mám čekat z nákupem a držet si pěsti zda se na mě štěstěna zašklebí 😉😄 Díky za info 😉
Inak ak niekto nestihol včerajší stream, tak tu je súhrn toho, čo sa tam povedalo. https://www.reddit.com/r/trucksim/comments/a1iati/scs_software_livestream_notes_november_29_2018/
Najviac má potešilo, že sú dva mapové tímy i pre ETS2 a že už robia predvýskum ďalších častí Ruska 🙂 rovnako sa dočkáme i chodcov a i lesnej zveri, čo je snáď môj splnený sen 😀 taktiež po 6-7 DLC majú v úmysle vrátiť sa a vyleštiť starú mapu. Dúfam, že tým leštením sa myslelo kompletná zmena mapy podľa najnovších merítok. No nechajme sa prekvapiť. Fakt sa zdá, že Balkán a potom možno Španielsko alebo Írsko budú ďalšie expanzie.
Tak tobě chybí chodci a lesní zvěř ? A to jako že se budou procházet po silnici a ty budeš muset kličkovat nebo dupat na brzdy, abys je nerozmázl :-)) . Nebo je chceš „sbírat“ jako body v jiných hrách. :-))
To už chybí ještě cyklisté a motorkáři.
Ak zrazíš chodca, tak pokuta a strata reputácie. Jo mohli by ešte pridať reputáciu, keď prídu chodci 😀 samozrejme žiadne krváky nebudú, ľudia budú celý i po zrážke podobne ako keď ty kamiónom naraziš na malé prťavé autičko a div sa svete, ono je bez jediného škrabanca 😛 😀
Zdravím.Stručne-doposiaľ hra ETS2 bežala vcelku v pohode.Aj pri Promods map Baltic bol v pohode.Teraz som zakúpil Baltic Sea a od poľských hraníc to seká a hodne.Môj PC-Procesor Intel i3,pamäť 8GB,grafika nVIDIA GTX750.Čo by ste mi poradili.Ďakujem.
Eduard Boldižár (astronom) @ No jako to je jasné čím větší požadavky tím lepší věci tam dají třeba i sníh což bych moc chtěl to by byla bomba ale musíš taky myslet na to že ne každej má prachy na novou mašinu, a to jak scs říkají že dělají vše proto aby hra jela i na slabších strojích není to pravda kámoš má intel HD 4000 kraksnu a laguje mu to jak h*vado a na novou mašinu nemá
Jako já můžu říct mě hra se taky občas seká, ale už to nějak neřeším k vánocům si chci sestavit PC tak už snad pojedu bez sekání. Ono by to mohlo jet už bez sekání protože jako za tu cenu co to budu kupovat by mi to nemělo klesnout pod 60 FPS 😀
To je pravda, můžu potvrdit a ještě doplnit, že zažívám jakoby 2 typy záseků.
Při jednom jede truck stále plynule, ale klesají FPS až se začne i obraz sekat (pod 18 fps, asi znáte).
Teď ale v těch novějších updatech, FPS ani neklesají (stále jsou okolo 40 fps), ale jízda se mění jakoby přískokem vpřed ( truck zpomalí a pak zase vyrazí vpřed). Pc odborníci budou snad rozumět.
Jednou jsem to viděl v nějakém snad i oficiálním traileru s hudbou ( jestli to bylo k DLC Oregon) už nevím.
Říkal jsem si, jestli to mělo být jako epické ztvárnění, ale když jsem to pak zažil, tak už to epic nebylo. 🙁
Zdarec to sekání mi dělalo taky i když jsem měl nabušenou grafiku. Způsobovalo to to že jsem měl v počálu slabej procesor s pamětěmi, jakmile jsem je vyměnil za výkonější a přidal paměť šlape to bez sekání, teda téměř, krom jemnyho seku při automatickym ukládání
Takže pouze silnější nebo lepší grafika nestačí, mám to vyzkoušeny
Nemas nejaky mapovy mod?
Zdravím.Pri ATS aktualizovalo mi hru 1.33 ale pridanú cestu SR 140 na mape nemám vyznačenú.Cloud ,návesy áno.Aj keď porovnávam Video-ukážku aktualizácie,tak vidím rozdiel.Čo s tým ? Ďakujem.
Johnyprosnb: No jak ti to popsat… Ja jsem s tim spokojenej. Mam nastaveni pro T150 na pc v tom Control panelu a v ETS2/ATS uz si to jen ladim dle chuti. Ono jeste me napada jestli to nemuze mit souvislost s nastavenim ve hre jak je tam citlivost rizeni a (ne)linearita. Jinak ten volant pouzivam jak na zavody, tak i dalsi druhy simulace rizeni a to jak na PC, tak i na PS4. No a vzdycky jsem si to dokazal nastavit tak abych z toho mel dobry pocit, konkretne hry co mam – ETS2, ATS, rFactor2, F1 15-18, NASCAR Heat 1-3, WRC5, Project CARS 1-2, GT Sport a dalsi
To Raymy23: vcera jsem to zkousel poladit a zatim marne, nastavoval jsem to jak control panelu Thrustmaster, tak i v ATS. Zkusim to poladit jeste o vikendu, vcetne tipu od NoobSaibot. Diky kluci za vase reakce. 🙂
To Raymy23 a morrelo: Kluci, zkusil jsem nastavit centrovani zpetne vazby na max., kdyz vyjizdim z krizovatky, parkoviste, nebo z nejaky spolecnosti, tak se mi volant sotva pohne zpet, pri vyssich rychlostech se vraci, ale pri nizkych ne. Tak jsem zkusil pridat i na sile zpetne vazby, to pomohlo, ale neda se s tim jezdit, klade to uz moc velky odpor. S kamionem jsem v realu nejezdil, ale myslim si, ze moderni kamiony maji posilovace rizeni a kdyz vyjizdi z krizovatky, tak se jim kola rovnaji, stejne jako u osobaku. Dneska jsem si schvalne zkusil centrovani volantu v aute s posilovacem rizeni, vyjizdel jsem z parkoviste a kola s volantem se centrovaly/rovnaly, ale i tak ten volant nekladl odpor. Samozrejme, ze beru navedomi ze ATS je hra a ze chovani volantu na PC muze byt dost odlisne. Raymy23, mohl bys mi popsat chovani tveho T150? Ono je taky dost mozne, ze muj T500 RS si s ATS nemusi rozumet, protoze to je volant spise pro zavodni simulatory a silu odezvy ma hodne silnou.
Nevím jestli to funguje i na tvůj volant, ale já na svůj G27 používám toto a všechno v pořádku. 🙂
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=109&t=49772&hilit=g27
Presne tak, mam T150 a vraci se mi. Jeste mam v Control panelu T150ky zaskrutnute v menu gain settings uplne dole auto-center by game
@Johnyprosnb Umí, viz nastavení zpětné vazby, centrování.
Kdyz jezdite v ETS2/ATS na klavesnici a mate natoceny kola do strany, tak pri pridani plynu se volant v kabine i kola vraci do rovne polohy, jako v aute. Vlastnim volant Thrustmaster RS 500, v ATS kdyz ho otocim a nedrzim ho, tak se mi nevrati do centralni polohy pri jizde, musim ho vracet sam. Co jsem koukal na videa, tak mi prislo ze to nedela jenom muj volant, ale i jine volanty, proto se chci zeptat umi vubec ATS/ETS2 vracet volant do rovny polohy pri jizde?
Jelikož jsem tak trochu mapový šťoural, tak tentokrát jsem si detailně projížděl silnici OR 140 a obdivoval její krásu. V Lakeview jsem narazil na značky silnice OR 140, které pokračovaly dál se silnicí US 395. Kousek nad městem se nachází odbočka na silnici US 395 z které silnice OR 140 volně pokračuje (v budoucnu až do Nevady). Podle toho co jsem objevil, tak to vypadá, že SCS už na dalším úseku pracuje a je dost možné že v updatu 1.34 dostaneme její pokračování. Zde přidávám menší galerii z rozestavěného úseku silnice OR 140 https://imgur.com/a/CklEOuM
V budoucnu bych si přál víc takových silnic, např. silnice OR 62 mezi Medford a Klamath Falls, nebo úsek silnice CA 299 z Redding přes Burney až na křižovatku s CA 139 u Canby. A musím pochválit SCS, že vyšla vstříc lidem, kterým se nelíbil model Volva VNL, menší úpravy/opravy přiblížily model VNL víc ke skutečnému modelu. Takže za mě velká spokojenost.
Super, že rozširujú cestnú sieť v už postavených štátoch. Som zvedavý, či to urobia i v ETS2. Napr. v Škandinávii či vo Francúzsku sú kopec ciest, ktoré by mohli pridať. Ale to sa dočkáme až po pseudo rebuilde starej mapy. Tak by som si prial kompletnú zmenu základnej mapy, pridať menšie cesty v Nemecku, Beneluxu a hlavne v Poľsku, kde je potenciál menších ciest snáď najväčší. Keď pozerám Baltic, urobili ho pekne na husto. Ak by urobili Poľsko tak husté, tak máme zrazu aspoň 5000 km nových ciest 😀
Prestavba starych casti mapy v ETS2 je urcite dobra vec, co pamatuji z drivejsiho hrani, tak me v ETS2 vadily nektere dalnicni krizovatky a nektere dalnicni useky mely dost ostre zatacky. Ja treba patrim k tem, co by si v budoucnu prali prestavbu zakl. mapy ATS. Zakl. mape by urcite prospelo predelani nekterych mest, prevazne v Kalifornii, revitalizace krajiny a roztazeni koridoru podel silnic, jako to je v Oregonu a v Novem Mexiku, pridani novych odpocivadel, oprava nekterych mapovych chyb napr. posunuti mesta Carson City v Nevade vic k Renu a do jeho obchvatu napojit silnici US 50, nebo oprava mesta Tonopah, kde jsou spatne navrzeny silnice. V nekterych castech mapy bych pridal maly mesta jako scenerii, treba na silnici US 395 bych pridal mesta Lee Vinning (krizovatka CA 120 a US 395), Bishop (spojeni US 6 a US 395) a Lone Pine odkud by mohla vest zkratka k CA 190. Vyhodou je, ze SCS nebude muset vytvaret nove textury a modely, protoze modely jsou na vysoke urovni a vetsina textur tez.
Tak zatim ma aktualizovane Late Autumn/Early winter pro ETS2. Zbytek vcetne zimy pro ATS je zatim 1.32. U ATS bych asi necekal ze bude mit pro 1.33 dokud to nebude normalni vydani a ne beta 😉
Spaca91: U ETS2 pry ano. Jak ATS, to nevim
Spaca91: No co ja vim, tak tyhle mody dela snad jen Grimes (aby to melo kvalitu) a ten teprve aktualizuje u ETS2. Pak asi aktualizuje i ATS. Jen teda pro me osobne tedy zimni mod se snehem i na silnici… No prijde mi to divne vzhledem ke statum ktere jsou ve hre. Jediny ke kteremu by ten snih tak nejak sedel je snad Oregon, v ostatnich je to sakra vzacnost 😉
Tak co se týká toho, že by v těch státech sníh nebyl je mi jasné :-). Jen mám rád zimu a hlavně sníh, proto bych rád jak v ETS tak i v ATS měl ze dva měsíce tohle bílé roční období :-P. Takže do Vánoc se nedočkáme myslíš?
Najdu do ATS zimní mod? I na silnicích, díky.
Na 1.33 asi ještě nic co..
Zdravím ve spolek, chtěl jsem zahrát American TS, na notasu kde mám win10 ale nejde to spustit, prosím poraďte, nejsem ITak, a je to pro mě dobrý relax. 🙂 Díky Milan
Tezko rict cim to je. Vyskakuje ti nejaka chybova hlaska? Jestli ti to predtim normalne slo, tak zkusit nahrat nove ovladace grafiky, nebo zkusit spustit hru primo ze Steam aplikace.
@Milan Zatím ne.
Ahoj chci se zeptat nevíte jestli už TruckBook komunikuje s 1.33? Mě stále s hrou nekomunikuje 🙁
pepdol – jenze to z logiky veci nepujde porad a tusim ze to bylo receno ohledne ETS2. Jinak clovek by se do washingtonu dostal i bez Oregonu. Moznosti je nekolik – trajekt, vlak, pripadne nova moznost letadla. Nicmene si myslim a taky je to podlozene rozhovorem s Pavlem Seborem, ze dalsi opravdu bude Washington kvuli Paccaru. Uz jen proto ze by jim vysli vstric a mohli by treba dostat diky tomu dalsi licence na dalsi trucky od Paccaru. Taky ale vime ze jsou 2 map tymy a je mozne ze treba dalsi DLC bude dvojite a bude to jak Washington, tak i Utah, dokazal bych si predstavit i variantu Washington a Idaho
Ktery stat v ATS bude dalsi je si troufam rict naprosto jasne a logicke. Bude to Washington protoze jednak Seattle a hlavne Bellevue -> ustredi Paccar 😉
Tak jsem si pustil editor mapy ATS a prochazel jsem si okraj Nevady a Oregonu. Z mapy zmizelo rozestaveny mesto Yakima ve Washingtonu vcetne dalsich rozpracovanych casti, jediny co se zmenilo je nove udelany breh ve Washingtonu u Megler Bridge (vede pres nej US 101 z Astoria). Z katalogu veci pro tvorbu mapy zmizely 2 znacky silnic pro Utah, ale v Nevade pod mestem Ely se objevila odbocka a silnice US 50 az do Utahu. Cili se da rici, ze Utah a Washington jsou opravdu ve vyvoji. Ktery stat bude driv, to uz vysledovat neda, ale tipoval bych asi to na Washington, v editoru mapy se da najit vic veci, ktery na nej odkazuji, na Utah skoro nic.
Dik za novinky, na oba štáty sa teším. Ktoré príde skôr nejak neriešim, hlavne nech je to kvalitne odvedená práca 😉 🙂
Podle mě bude nový stát Utah nebo Idaho, na Washington by bylo potřeba jiné DLC a SCS někde řekli že nechtějí dělat DLC ke kterému bude potřeba jiné DLC, protože ti co by neměli dlc Oregon, by se do Washingtonu nedostali.
ach jo, to je už pomaly historická mantra, že SCS nechce robiť štáty, ktoré potrebujú iné štáty. Kedysi bolo sci-fi aj vlastníctvo trailerov alebo random eventy, dnes už SCS rozmýšľa nad implementovaním chodcov a o veľkej zmene AI prevádzky podľa nedávnych prehlásení, takže toto vyriešiť je len o dohode, či to dajú ako transport vlakom, loďou, lietadlom alebo primitívne, že dojdeš na hranicu a tam ťa zelená ikonka transportuje na hranicu iného štátu. Len treba vyriešiť ekonomiku, tým myslím napr. to, či zo základnej mapy sa budú generovať zakázky do štátu, ktorý máš zakúpený 😉
Inak, Washington má spoločné s ostatnými štátmi Tichý oceán a z toho čo vyplýva? napr. trajekt z Los Angeles do nejakého mesta vo Washingtone. Takže ešte stále nemusia implementovať iný typ transportu ako doteraz. Až Texas, Wyoming, Montana, Colorado a ďalej do vnútrozemia nemajú spoločnú hranicu so základnou mapou ATS a sú vo vnútrozemí, čiže žiadne spojenie cez oceán alebo more ako v základnej mape ETS2 s Baltic.
Nj, ale proc potom s prichodem updatu 1.32 byly na mape zvyrazneny cesty a mesta v Oregonu (ktery v te dobe jeste nebyl vydan), Washingtonu a Utahu. V Texasu byly zvyrazneny pouze dalnice. Navic v katalogu objektu, silnic, textur, … v editoru mapy se objevily znacky silnic a dalnic pro Washington a Utah. Po vydani Oregonu, bylo mozne najit ve Washingtonu rozpracovane mesto Yakima, dalnici I-82, druhy breh reky Columbie nad Portlandem, kde byly rozpracovany sjezdy a cast spojky mezi I-5 a I-205 a za mostem nad Astorii pokracovala US101 hloubeji do Washingtonu. Po updatu 1.33 vsechno zmizelo, jediny co zustalo a zaroven se zmenilo k ,,finalni“ podobe byl prave 2. breh reky Columbie nad Astoria, tedka clovek vidi krasne zpracovanou cast US 101 jak jde do tunelu, nad kterym se nachazi delostrelecka pevnost. Zkoumal jsem Idaho, momentalne neexistuji zadny naznaky, ze by se na nem pracovalo. Dokonce v editoru mapy jdou dohledat nektere nove modely pro Washington. Sam Ondrej Dufek v jednom rozhovoru rekl, ze existuji urcity indicie, podle kterych lze uhodnout dalsi staty, ktere jsou momentalne ve vyvoji.
Zdá se mi to a nebo jsou ty nové ačívementy docela brutální v počtu zakázek proti těm z minulého DLC? 🙂
Teda jak to tak ctu, tak chodci nebo zvirata je asi to posledni co bych v ets chtel:D 100 nazoru 100 chuti no. Predstavu mam uplne jinou:)
Neboj, bude posuvník a keď chceš sterilný svet, tak to dáš na nulu 😛 a každý je spokojný 😀
http://jyxo.info/uploads/2B/2b0aabd3870ce69951609133867052c30f2e7d8c.jpg
Ešte ma napadla taká drobnosť, ktorá mi chýba v hre. Diaľkové značky. Prečo tam nie sú? ani v ETS2 ani ATS? nevie niekto dôvod?
Zdravím.Mám problémy s ETS 2.Od public beta 1.33 mi to trhá ,seká.Po kúpe Baltic sea idem normálne po hranicu od Baltic Sea to ide nenormálne.Predtým som občas mal mapu Promods.Po kúpe Baltic Sea som pri prvom otvorení hry mal osem miest označených na žlto,čiže som bol v nich? Ako odstrániť zvyšky modu Promods-nakoľko to považujem za príčinu.Mýlim sa?Poraďte.Ďakujem
Ne to se mi nestalo ale všiml sem si že když nemůžu třeba s double návěsem projet nemůžu se vytočit někde všechna auta hážou varovky, jinak co sem poslal astronom ten seznam věcí s toho streamu scs tak píšou tam malá vozidla, to bych chtěl do hry malé náklaďáky jako Mercedes Atego, Avia, Iveco Eurocargo, Volvo FM, Scania P a další ať to přidají
Kolaps dopravy.
Dojel jsem do svého druhého města v pobaltí – Klaipedy a hned na prvním kruháči ťukl osobák z boku do kamiónu, ten hodil výstražný světla a ani se nehnul. Chvíli jsem čekal jestli nepřijedou policajti a vyřeší to ( jako nová náhodná událost – což by bylo hodně cool) nebo se sám rozjede, ale po cca. 2 minutách beze změn, jsem to vzal po trávě a objel je.
Možná jsem málo čekal. Kdyby to bylo podle reálu, kdo ví za jak dlouho by třeba přijeli. Znáte to. 🙂
Stalo se vám už taky něco takového ?
Ja si myslim ze co se tyce zvere, tak bude behat okolo silnic a jestli i pres, tak to bude resene tak ze to bude v dostatecne vzdalenosti aby ji clovek nemohl srazit. Co se tyce chodcu pres prechod, tak to si myslim ze bude tak ze jakmile padne cervena, tak se tam udela neviditelna stena a k tomu cloveku se proste nedostanes. Takze vlk (hrac) se nazere a koza (SCS-PEGI3) zustane cela.
Ja by som skôr navrhoval spôsob, ktorý implementovali v špeciálnom transporte. Ak zrazíš človeka, tak ti zákazka skončila a môžeš sa vrátiť na poslednú uloženú hru. Samozrejme dostaneš pri tom pokutu i penále na hodnotení zákazky. Detaily už nechávam na fantázii SCS 🙂
Ahoj lidi 😉 Mám dotaz, bude zase nějaká soutěž o rozšíření do ETS2? Já jen zda mám čekat z nákupem a držet si pěsti zda se na mě štěstěna zašklebí 😉😄 Díky za info 😉
Čest, to je novinka od 1.33 ti policajti v Superbu ? 😀
Inak ak niekto nestihol včerajší stream, tak tu je súhrn toho, čo sa tam povedalo. https://www.reddit.com/r/trucksim/comments/a1iati/scs_software_livestream_notes_november_29_2018/
Najviac má potešilo, že sú dva mapové tímy i pre ETS2 a že už robia predvýskum ďalších častí Ruska 🙂 rovnako sa dočkáme i chodcov a i lesnej zveri, čo je snáď môj splnený sen 😀 taktiež po 6-7 DLC majú v úmysle vrátiť sa a vyleštiť starú mapu. Dúfam, že tým leštením sa myslelo kompletná zmena mapy podľa najnovších merítok. No nechajme sa prekvapiť. Fakt sa zdá, že Balkán a potom možno Španielsko alebo Írsko budú ďalšie expanzie.
Tak tobě chybí chodci a lesní zvěř ? A to jako že se budou procházet po silnici a ty budeš muset kličkovat nebo dupat na brzdy, abys je nerozmázl :-)) . Nebo je chceš „sbírat“ jako body v jiných hrách. :-))
To už chybí ještě cyklisté a motorkáři.
Ak zrazíš chodca, tak pokuta a strata reputácie. Jo mohli by ešte pridať reputáciu, keď prídu chodci 😀 samozrejme žiadne krváky nebudú, ľudia budú celý i po zrážke podobne ako keď ty kamiónom naraziš na malé prťavé autičko a div sa svete, ono je bez jediného škrabanca 😛 😀
Zdravím.Stručne-doposiaľ hra ETS2 bežala vcelku v pohode.Aj pri Promods map Baltic bol v pohode.Teraz som zakúpil Baltic Sea a od poľských hraníc to seká a hodne.Môj PC-Procesor Intel i3,pamäť 8GB,grafika nVIDIA GTX750.Čo by ste mi poradili.Ďakujem.
Kúpiť si lepšiu grafiku 😛 čím viac budú mať ľudia lepšie grafiky, tým lepšie dodatky do hry budú 🙂
Eduard Boldižár (astronom) @ No jako to je jasné čím větší požadavky tím lepší věci tam dají třeba i sníh což bych moc chtěl to by byla bomba ale musíš taky myslet na to že ne každej má prachy na novou mašinu, a to jak scs říkají že dělají vše proto aby hra jela i na slabších strojích není to pravda kámoš má intel HD 4000 kraksnu a laguje mu to jak h*vado a na novou mašinu nemá
Jako já můžu říct mě hra se taky občas seká, ale už to nějak neřeším k vánocům si chci sestavit PC tak už snad pojedu bez sekání. Ono by to mohlo jet už bez sekání protože jako za tu cenu co to budu kupovat by mi to nemělo klesnout pod 60 FPS 😀
To je pravda, můžu potvrdit a ještě doplnit, že zažívám jakoby 2 typy záseků.
Při jednom jede truck stále plynule, ale klesají FPS až se začne i obraz sekat (pod 18 fps, asi znáte).
Teď ale v těch novějších updatech, FPS ani neklesají (stále jsou okolo 40 fps), ale jízda se mění jakoby přískokem vpřed ( truck zpomalí a pak zase vyrazí vpřed). Pc odborníci budou snad rozumět.
Jednou jsem to viděl v nějakém snad i oficiálním traileru s hudbou ( jestli to bylo k DLC Oregon) už nevím.
Říkal jsem si, jestli to mělo být jako epické ztvárnění, ale když jsem to pak zažil, tak už to epic nebylo. 🙁
Zdarec to sekání mi dělalo taky i když jsem měl nabušenou grafiku. Způsobovalo to to že jsem měl v počálu slabej procesor s pamětěmi, jakmile jsem je vyměnil za výkonější a přidal paměť šlape to bez sekání, teda téměř, krom jemnyho seku při automatickym ukládání
Takže pouze silnější nebo lepší grafika nestačí, mám to vyzkoušeny