@Rorys
Mám dva profily na jednom mám 2m KM na druhém 1.5M km asi 3900 hodin na steamu + asi 1000 hodin mimo steam když jsem ze začátku měl jen krabicovku bez steamu.
Dnes jsem si projel s truckem celou silnici OR/NV 140, musim rict, ze ta poustni cast v Nevade na me udelala velky dojem. Hodne se mi libi zpracovani krajiny a otevrenost koridoru vcetne vzdalenych kopcu. Clovek ma nyni pocit, ze projizdi skutecnou Nevadou. Snad se jednou dockame i retuse zakl. mapy, myslim si, ze to hre hodne prospeje. Docela by me zajimalo, jestli SCS spoji Medford s Klamath Falls silnici OR 140, nebo nejakou jinou. Co jsem koukal, tak tech moznosti je vice. Napr. silnice OR 62 ktera vede z Medford kolem Krateroveho jezera a napojuje se na silnici US 97 kousek nad Klamath Falls, dalsi moznosti je silnice OR 140, ktera vychazi ze silnice OR 62 a napojuje se taktez na silnici US 97, kousek pred Klamath Falls. Pokud by existovaly obe varianty, tak by to mohlo dobre fungovat s funkci objizdky.
Nevím proč ale když jsem dneska jel zakázku ze Stockholm do Sosnovyj Bor, vezl jsem tam do té elektrárny čtvercové trubky tak se mi po tom hra zasekla potom co jsem tu zakázku dokončil, dělá to furt a nevím co s tím dál jestli je save poškozen nebo tam je nějaká chybka? Na 1.34 jsem už jel několik zakázek a zatím bez problému až na tenhle problém.
Jako MAN je super překvapila mě i spotřeba. Na 1200 km to mělo průměr 28.8l/100km. Ta malá nádrž zas taky problem snad neni ne ? Tak budu častěji tankovat a je to 😛
Na tom Manu mi přijde zvláštní, jak u XXL kabiny to čelní sklo sahá hodně nahoru. Z pohledu zevnitř to vypadá, jakoby ta kabina byla nahoře uříznutá, když není vidět ten horní rám. A přes nastavení sedačky se to nezachrání. Možná to přeháním u takového detailu, ale asi se přes to nepřenesu 😀 Verze XLX vypadá zevnitř mnohem lépe. Jinak ale skvělá práce 🙂
Co jsem cetl na foru SCS, tak udajne na celnim skle chybi ztmavovaci pruh na horni strane skla, ktery byva u vozidel na celnich a nekdy i zadnich sklech, bocni okynka za dvermi i ty nad dvermi jsou udajne moc svetla, pry by mely mit tmavsi barvu. Nekteri jedinci nadavali na spatny interier, ale prijde mi, ze si pletou verze efficientline 2 a efficientline 3, pritom SCS na blogu jasne pise, ze se jedna o verzi efficientline 2. Co jsem porovnaval interier MANa TGX efficientline 2 z traileru se skutecnym interierem, tak mi prijde dobre udelany. Jediny co je mozna odlisny je graficke zpracovani displeje mezi budiky (tachometrem a otackomerem), treba v ATS to neni presne udelany. Holt blbcum se nikdy nezavdecis. 🙂
Přesně tak. Můžeme být rádi, že tu hru stále vyvíjejí a přidávají se nové věci. A když se nám něco nelíbí, tak se prostě přizpůsobíme 🙂 A na ty verze jak píšeš se mrknu.
V Tonopah jsem byl zrovna včera a když jsem si to před chvíli projel tak je vidět neskutečný rozdíl na to, že je to malé městečko a jaký dělají důraz na detaily. 🙂
jj pre mňa je to fakt kvalitná práca 😉 ale nie pre každého, stačí isť do scs fóra a opäť je tam hate na starší model Mana tak ako pri VNL trucku. V tomto ja nie som náročný, ja som náročný na modelovanie prostredia, krajín, ciest, budov atď… 🙂
Ten Man E6 se opravdu povedl, jediný co mě na tom mrzí je to že podvozky s 3 nápravami mají pouze 400 litrů palivové nádrže, to mi přijde dost divný tak snad se jedná jen o chybu kterou opraví ale jestli to tak opravdu má být tak to je docela špatný, protože jinak musím každou 2 zakázku tankovat a to nejezdím moc dlouhý max tak 800 km. Když jsem měl Scanii S tak u ní jsem tankoval při stejných zakázkách tak každou 4 až 5 zakázku.
Tak jsem to vyzkoušel a všechny 3 nápravové mají jen 400-450 litrů. Já mám zrovna tu s 450 litry, jinak bych musel koupit 4 nápravovou která má 960 litrů nebo 2 nápravovou s 1160 litry. Ale bohužel 3 nápravové mají všechny 400-450 litrů.
Nojo ona totiž u toho delšiho Mana chybí nádrž na levé straně toho jsem si nevšiml. Jezdim se Scanii a myslel jsem že to bude jak u ní, krátká 3napr. 600l a dlouhá 3napr. už 1000l
Já si toho také nejdříve nevšiml až když jsem tankoval když jsem měl prázdnou nádrž 🙁 ale zase to místo tam je takže si myslím že by měla jít aspoň dokoupit kdyby byla ta možnost a výrobce to tak opravdu měl i v nabídce. Spíše tam má být třeba formou dokoupení nádrže a scs nato zapomnělo nebo nevím protože mi přijde jako kravina mít jen 400-450 litrů nádrž.
Mam to podobne, taky kladu vetsi duraz na kvalitu zpracovani mapy, nez na tahace. Volvo VNL i dalsi tahaci v ATS nejsou 100% verny svy predloze. SCS to moc dobre vi, proto nove tahace jako je nova Scania, ci International Lonestar vytvari podle nove presnejsi metody. Stary Lonestar, ktery se objevil na obrazku jako render v roce 2016, tak ten SCS zrusilo a cely model vytvari znovu od piky. Vzit stary model a predelat ho na soucasnou uroven kvality nove Scanie muze byt tezsi a zdlouhavejsi, nez vytvorit cely model od zakladu. Lide by taky meli vedet, ze soucasne tempo vyroby 3D modelu tahacu je cca 2-3 tahaci za rok, pokud by SCS zacalo predelavat cely vozovy park, tak to bude maraton na hodne dlouhou dobu. Proto si myslim, ze je dulezite vytvaret nove tahace a postupne rozsirovat rady 3D grafiku a dalsich potrebnych lidi na tvorbu tahacu, kteri urychli vyvoj novych tahacu i predelani tech soucasnych.
Update 1.34 je tu! Pro ETS2 novy MAN, Pro ATS bylo prestaveno mesto Tonopah v Nevade, dale byl pridan novy druh navesu (na drevo) a dalsi usek silnice OR 140 https://blog.scssoft.com/2019/02/ats-and-ets2-update-134.html Silnice OR 140 nema chybu!
Tohle je video ode mě. Mody tam nějaky mám, ale pak jsem tam jel asi třikrát za sebou a bez problemů a to jsem je neodstraňoval
Zkus tam znovu projet a když ti to bude dělat, tak pokud máš nějaky mody jak psal lukas251, tak je odstraň a zkus to
4.2. od 17:30 bude vyrocni stream pro ATS. Carthoo na SCS foru vytvoril vlakno, kde muzete napsat 2 otazky, na ktere chcete ohledne ATS odpovedet. Vysilani muzete sledovat na Twitch.TV, nebo na Steamu.
Bude to pěkné moct se podívat zase o kus dál.
Je to úžasná mravenčí práce, takhle virtuálně budovat svět.
Někdo tu psal, kolik už má SCS lidí, kteří na tom dělají a když si kliknete ve hře na tu ikonku autorů, tak začne jet pěkně dlouhý seznam jmen.
Sám jsem tím byl překvapenej ( čekal jsem tak 30-40 lidí, ale 150 ne ).
Až poskočí technika o kus dál a bude stačit něco natočit nebo vyfotit a přidat do virtuálního světa, kde to nějaký sw sám zpracuje, tak to bude pro ně lehčí a práce půjde rychleji.
To už je možná až moc času na vydání, když už to teď dali na Steam, což běžně dělají až pár měsíců před vydáním.
Nicméně oproti Oregonu má o 1/3 rozlohu, takže čistě teoreticky nezabere tolik času na tvorbu.
Pokud za cca měsíc vyjde 1.34, tak si myslím, že v květnu ho tu máme jako na koni společně s 1.35 😀
Je pravda, že Washington je menší ako Utah, takže pôjde to rýchlejšie, no na druhú stranu vývoj nových modelov a väčšia práca na autentickostí štátu môže vývoj predlžiť. Vezmite si, že odlíšiť Oregon od puštného New Mexika nie je vážny problém, ale odlíšiť Washington od Oregonu je už ťažšie. A stále myslíme aj n testovanie obsahu, čo je 1-2 mesiace času. Takže vo veľmi optimistickom scenári to príde už v júli, ale nespoliehal by som sa nato 🙂
Ted jsem zkoumal mapu Washingtonu a hledal mista z obrazku, 1. obrazek pochazi z mesta Wenatchee, druhy obrazek z mesta Everett, 3. a 6. ze Seattlu. Jen tak pro srandu jsem to vsechno zvyraznil na mape Washingtonu, ktera byla kratkodobe k dispozici v editoru mapy. https://imgur.com/a/G18CTcD Uvidime s cim prijde SCS v dalsich tydnech.
Trosku jiny level tohle oznameni. 😀 Co pamatuji, kdyz v SCS oznamovali Nove Mexiko, nebo Oregon, tak pridali par snimku mimo mesta a nejaka video upoutavka, nebo pridani produktu na Steam, na to jsme si jeste x mesicu museli pockat. SCS se na blogu pochlubilo ze si projeli celou US 101 a prej to je parada, jinak na 4. snimku je silnice US 101 (most pres reku Chehalis ve meste Aberdeen). Zaverem dodam, ze bych nebyl prekvapeny, kdyby Washington vysel do leta.
Tak tak ako hovoríš, príde to skôr ako Oregon, veď sme asi nedopatrením videli, že pracovali na tom už v máji 2018. Ok, menší tím to bol určite oproti tímu, čo dorábal Oregon, ale podľa mňa už toho veľa postihali porobiť súdiac podľa obrázkov, takže vidím to na vydanie asi v prielome augusta/septembra 🙂
3. vyroci ATS se pomalu blizi, SCS nam zrejme potvrdi nazev statu na kterem pracuje. Docela by me zajimalo, co prinese dalsi update (1.34). SCS se u updatu 1.33 zminilo, ze v budoucnu muzeme ocekavat pokracovani silnice OR 140 az do Nevady. Sam jsem nasel dalsi kousek rozpracovane casti teto silnice, ale pak je tu jeste model hotelu Timberline Lodge, ktery lezi pod horou Mt. Hood v Oregonu kousek od silnice US 26. Libi se mi, ze SCS vytvari nove silnice v jiz vytvorenych statech, diky tomu houstne silnicni sit a prospeje to i objizdkam.
Johnyprosb – myslim, že1.34 přinese nové kupovatelné návěsy, podvalníky nebo cisterny, pak projíždějící AI policii záchranku a hasiče s aktivní sirénou.
Ahoj nevite jak se jmenují firmy: továrna na lokomotivy, papírna, výroba nábytku. Je to achievement průmyslový standart. Dík
Podívej se na tento web, tam jsou všechny achievementy v pobaltí.
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1580965545
Super, dík 🙂
Rorys: asi 3700 hodin a 2,3MKm
Zdarec kolegové 😉 Jen tak mě zajímá, kolik máte na profilech najeto km a nahraný čas? 😀
@Rorys
Mám dva profily na jednom mám 2m KM na druhém 1.5M km asi 3900 hodin na steamu + asi 1000 hodin mimo steam když jsem ze začátku měl jen krabicovku bez steamu.
Dnes jsem si projel s truckem celou silnici OR/NV 140, musim rict, ze ta poustni cast v Nevade na me udelala velky dojem. Hodne se mi libi zpracovani krajiny a otevrenost koridoru vcetne vzdalenych kopcu. Clovek ma nyni pocit, ze projizdi skutecnou Nevadou. Snad se jednou dockame i retuse zakl. mapy, myslim si, ze to hre hodne prospeje. Docela by me zajimalo, jestli SCS spoji Medford s Klamath Falls silnici OR 140, nebo nejakou jinou. Co jsem koukal, tak tech moznosti je vice. Napr. silnice OR 62 ktera vede z Medford kolem Krateroveho jezera a napojuje se na silnici US 97 kousek nad Klamath Falls, dalsi moznosti je silnice OR 140, ktera vychazi ze silnice OR 62 a napojuje se taktez na silnici US 97, kousek pred Klamath Falls. Pokud by existovaly obe varianty, tak by to mohlo dobre fungovat s funkci objizdky.
Dnes jsem si to projel také. Tvá slova mohu jedině potvrdit. Uplně mi padala čelist jak to vypadá neskutečně reálně!! :-)))
Nevím proč ale když jsem dneska jel zakázku ze Stockholm do Sosnovyj Bor, vezl jsem tam do té elektrárny čtvercové trubky tak se mi po tom hra zasekla potom co jsem tu zakázku dokončil, dělá to furt a nevím co s tím dál jestli je save poškozen nebo tam je nějaká chybka? Na 1.34 jsem už jel několik zakázek a zatím bez problému až na tenhle problém.
Jako MAN je super překvapila mě i spotřeba. Na 1200 km to mělo průměr 28.8l/100km. Ta malá nádrž zas taky problem snad neni ne ? Tak budu častěji tankovat a je to 😛
dobrý chici se jen zeptat proc mi po aktualizaci pada hra ikdyz nemám zadný mod zpusteny děkuji
Na tom Manu mi přijde zvláštní, jak u XXL kabiny to čelní sklo sahá hodně nahoru. Z pohledu zevnitř to vypadá, jakoby ta kabina byla nahoře uříznutá, když není vidět ten horní rám. A přes nastavení sedačky se to nezachrání. Možná to přeháním u takového detailu, ale asi se přes to nepřenesu 😀 Verze XLX vypadá zevnitř mnohem lépe. Jinak ale skvělá práce 🙂
Co jsem cetl na foru SCS, tak udajne na celnim skle chybi ztmavovaci pruh na horni strane skla, ktery byva u vozidel na celnich a nekdy i zadnich sklech, bocni okynka za dvermi i ty nad dvermi jsou udajne moc svetla, pry by mely mit tmavsi barvu. Nekteri jedinci nadavali na spatny interier, ale prijde mi, ze si pletou verze efficientline 2 a efficientline 3, pritom SCS na blogu jasne pise, ze se jedna o verzi efficientline 2. Co jsem porovnaval interier MANa TGX efficientline 2 z traileru se skutecnym interierem, tak mi prijde dobre udelany. Jediny co je mozna odlisny je graficke zpracovani displeje mezi budiky (tachometrem a otackomerem), treba v ATS to neni presne udelany. Holt blbcum se nikdy nezavdecis. 🙂
Přesně tak. Můžeme být rádi, že tu hru stále vyvíjejí a přidávají se nové věci. A když se nám něco nelíbí, tak se prostě přizpůsobíme 🙂 A na ty verze jak píšeš se mrknu.
V Tonopah jsem byl zrovna včera a když jsem si to před chvíli projel tak je vidět neskutečný rozdíl na to, že je to malé městečko a jaký dělají důraz na detaily. 🙂
Musím říct že ten Man se jim povedl opravdu vysoce kvalitní práce, jako vždy.
jj pre mňa je to fakt kvalitná práca 😉 ale nie pre každého, stačí isť do scs fóra a opäť je tam hate na starší model Mana tak ako pri VNL trucku. V tomto ja nie som náročný, ja som náročný na modelovanie prostredia, krajín, ciest, budov atď… 🙂
Ten Man E6 se opravdu povedl, jediný co mě na tom mrzí je to že podvozky s 3 nápravami mají pouze 400 litrů palivové nádrže, to mi přijde dost divný tak snad se jedná jen o chybu kterou opraví ale jestli to tak opravdu má být tak to je docela špatný, protože jinak musím každou 2 zakázku tankovat a to nejezdím moc dlouhý max tak 800 km. Když jsem měl Scanii S tak u ní jsem tankoval při stejných zakázkách tak každou 4 až 5 zakázku.
To není chyba to je fakt, Man s 3 nápravami má o 200l menší nádrž než Scania s 3. Musiš si koupit tu delší 3 nápravovou
Tak jsem to vyzkoušel a všechny 3 nápravové mají jen 400-450 litrů. Já mám zrovna tu s 450 litry, jinak bych musel koupit 4 nápravovou která má 960 litrů nebo 2 nápravovou s 1160 litry. Ale bohužel 3 nápravové mají všechny 400-450 litrů.
Nojo ona totiž u toho delšiho Mana chybí nádrž na levé straně toho jsem si nevšiml. Jezdim se Scanii a myslel jsem že to bude jak u ní, krátká 3napr. 600l a dlouhá 3napr. už 1000l
Já si toho také nejdříve nevšiml až když jsem tankoval když jsem měl prázdnou nádrž 🙁 ale zase to místo tam je takže si myslím že by měla jít aspoň dokoupit kdyby byla ta možnost a výrobce to tak opravdu měl i v nabídce. Spíše tam má být třeba formou dokoupení nádrže a scs nato zapomnělo nebo nevím protože mi přijde jako kravina mít jen 400-450 litrů nádrž.
Mam to podobne, taky kladu vetsi duraz na kvalitu zpracovani mapy, nez na tahace. Volvo VNL i dalsi tahaci v ATS nejsou 100% verny svy predloze. SCS to moc dobre vi, proto nove tahace jako je nova Scania, ci International Lonestar vytvari podle nove presnejsi metody. Stary Lonestar, ktery se objevil na obrazku jako render v roce 2016, tak ten SCS zrusilo a cely model vytvari znovu od piky. Vzit stary model a predelat ho na soucasnou uroven kvality nove Scanie muze byt tezsi a zdlouhavejsi, nez vytvorit cely model od zakladu. Lide by taky meli vedet, ze soucasne tempo vyroby 3D modelu tahacu je cca 2-3 tahaci za rok, pokud by SCS zacalo predelavat cely vozovy park, tak to bude maraton na hodne dlouhou dobu. Proto si myslim, ze je dulezite vytvaret nove tahace a postupne rozsirovat rady 3D grafiku a dalsich potrebnych lidi na tvorbu tahacu, kteri urychli vyvoj novych tahacu i predelani tech soucasnych.
Vyšel Man Man TGX Euro 6 https://blog.scssoft.com/2019/02/ats-and-ets2-update-134.html
Update 1.34 je tu! Pro ETS2 novy MAN, Pro ATS bylo prestaveno mesto Tonopah v Nevade, dale byl pridan novy druh navesu (na drevo) a dalsi usek silnice OR 140 https://blog.scssoft.com/2019/02/ats-and-ets2-update-134.html Silnice OR 140 nema chybu!
Zajímavý Volvo doporučuji zhlédnout 😉 https://www.youtube.com/watch?v=lqbWIYjREmo
No tvl Lonestar.Už aby tam byl
Tu budú dôležité body z dnešného streamu 😉 https://www.reddit.com/r/trucksim/comments/an3n7j/ats_anniversary_stream_notes_february_4_2019/
ano tento https://www.youtube.com/watch?v=7g-YWbGCfRA&t=1s ale tu sa mu zdvihnul , ale mne nie
Tohle je video ode mě. Mody tam nějaky mám, ale pak jsem tam jel asi třikrát za sebou a bez problemů a to jsem je neodstraňoval
Zkus tam znovu projet a když ti to bude dělat, tak pokud máš nějaky mody jak psal lukas251, tak je odstraň a zkus to
Zkusim tam teď zajet, jestli to nedělá, mody tam mám stejny jak když mi nespadl
Funguje: https://www.youtube.com/watch?v=o5nZ-2twRTU
ok dakujem ja som vymazal s modu traffic možno to malo niečo stym spoločne , idem skusiť.
zdravim stalo sa vam že v meste Ventspils v DLC Baltic sa nedvihne most ked prechadza lod.
Zdarec, myslíš tady ten: https://www.youtube.com/watch?v=7g-YWbGCfRA&t=1s
https://www.youtube.com/watch?v=7dyyM7q1gZo
Nemáš nějaký mód? Protože jsem měl podobný problém v ATS a zjistil jsem, že je to módem.
Mám ho v profile ( http://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=380967)
good 🙂 pekne pekne najazdené 😉
@palino já mám k miliónu km, ještě všechny achievementy 😉 https://www.worldoftrucks.com/en/online_profile.php?id=840513
Zdravím chalani
Chcem sa pochváliť prvý milión km na WoTr je úspešne za mnou. Snáď za 2 roky bude ďalší.
No mohol by si poslať link na tvoj profil vo WoTr, keď sa už chváliš 😛
4.2. od 17:30 bude vyrocni stream pro ATS. Carthoo na SCS foru vytvoril vlakno, kde muzete napsat 2 otazky, na ktere chcete ohledne ATS odpovedet. Vysilani muzete sledovat na Twitch.TV, nebo na Steamu.
Johnyprosnb@
Muzes poslat odkaz prosim te? Diky
sleduj blog SCS a tam máš všetko 😉 https://blog.scssoft.com/
Bude to pěkné moct se podívat zase o kus dál.
Je to úžasná mravenčí práce, takhle virtuálně budovat svět.
Někdo tu psal, kolik už má SCS lidí, kteří na tom dělají a když si kliknete ve hře na tu ikonku autorů, tak začne jet pěkně dlouhý seznam jmen.
Sám jsem tím byl překvapenej ( čekal jsem tak 30-40 lidí, ale 150 ne ).
Až poskočí technika o kus dál a bude stačit něco natočit nebo vyfotit a přidat do virtuálního světa, kde to nějaký sw sám zpracuje, tak to bude pro ně lehčí a práce půjde rychleji.
Už aby přišel ten novej MAN, už se na něj těšim jak malé děcko 🙂
Je tu někdo nebo požíváte alkoholické nápoje jako já?
Neviem, či si si nezmýlil stránku, ale tu nie je zoznamka opilcov 😀
To už je možná až moc času na vydání, když už to teď dali na Steam, což běžně dělají až pár měsíců před vydáním.
Nicméně oproti Oregonu má o 1/3 rozlohu, takže čistě teoreticky nezabere tolik času na tvorbu.
Pokud za cca měsíc vyjde 1.34, tak si myslím, že v květnu ho tu máme jako na koni společně s 1.35 😀
Je pravda, že Washington je menší ako Utah, takže pôjde to rýchlejšie, no na druhú stranu vývoj nových modelov a väčšia práca na autentickostí štátu môže vývoj predlžiť. Vezmite si, že odlíšiť Oregon od puštného New Mexika nie je vážny problém, ale odlíšiť Washington od Oregonu je už ťažšie. A stále myslíme aj n testovanie obsahu, čo je 1-2 mesiace času. Takže vo veľmi optimistickom scenári to príde už v júli, ale nespoliehal by som sa nato 🙂
Ted jsem zkoumal mapu Washingtonu a hledal mista z obrazku, 1. obrazek pochazi z mesta Wenatchee, druhy obrazek z mesta Everett, 3. a 6. ze Seattlu. Jen tak pro srandu jsem to vsechno zvyraznil na mape Washingtonu, ktera byla kratkodobe k dispozici v editoru mapy. https://imgur.com/a/G18CTcD Uvidime s cim prijde SCS v dalsich tydnech.
Zdarec piráti silnic 🙂 nemáte zkušenosti tady s touhle stránkou:https://www.enginevoicerecords.com/
Takže Washington je oficiálne potvrdený 😉 ani nečakali na to výročie 😀 sú rovnako nedočkaví to oznámiť ako sme my nedočkaví po nových informáciach 😀 😉
Trosku jiny level tohle oznameni. 😀 Co pamatuji, kdyz v SCS oznamovali Nove Mexiko, nebo Oregon, tak pridali par snimku mimo mesta a nejaka video upoutavka, nebo pridani produktu na Steam, na to jsme si jeste x mesicu museli pockat. SCS se na blogu pochlubilo ze si projeli celou US 101 a prej to je parada, jinak na 4. snimku je silnice US 101 (most pres reku Chehalis ve meste Aberdeen). Zaverem dodam, ze bych nebyl prekvapeny, kdyby Washington vysel do leta.
Tak tak ako hovoríš, príde to skôr ako Oregon, veď sme asi nedopatrením videli, že pracovali na tom už v máji 2018. Ok, menší tím to bol určite oproti tímu, čo dorábal Oregon, ale podľa mňa už toho veľa postihali porobiť súdiac podľa obrázkov, takže vidím to na vydanie asi v prielome augusta/septembra 🙂
Man E6
Tohle videjko se objevilo na Twitteru https://www.youtube.com/watch?v=O1Zbp5UbPEA
Pobaví to, vidět lítat kamiony jako krabičky.
Ale jinak to je přesně to proč nehraji multiplayer.
3. vyroci ATS se pomalu blizi, SCS nam zrejme potvrdi nazev statu na kterem pracuje. Docela by me zajimalo, co prinese dalsi update (1.34). SCS se u updatu 1.33 zminilo, ze v budoucnu muzeme ocekavat pokracovani silnice OR 140 az do Nevady. Sam jsem nasel dalsi kousek rozpracovane casti teto silnice, ale pak je tu jeste model hotelu Timberline Lodge, ktery lezi pod horou Mt. Hood v Oregonu kousek od silnice US 26. Libi se mi, ze SCS vytvari nove silnice v jiz vytvorenych statech, diky tomu houstne silnicni sit a prospeje to i objizdkam.
Johnyprosb – myslim, že1.34 přinese nové kupovatelné návěsy, podvalníky nebo cisterny, pak projíždějící AI policii záchranku a hasiče s aktivní sirénou.
Tady je jeste odkaz na vlakno CZ rebuildu na SCS foru – https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=32&t=267135