Archiv shoutboxu

10 950 comments

  1. Dnes jsem si projel s truckem celou silnici OR/NV 140, musim rict, ze ta poustni cast v Nevade na me udelala velky dojem. Hodne se mi libi zpracovani krajiny a otevrenost koridoru vcetne vzdalenych kopcu. Clovek ma nyni pocit, ze projizdi skutecnou Nevadou. Snad se jednou dockame i retuse zakl. mapy, myslim si, ze to hre hodne prospeje. Docela by me zajimalo, jestli SCS spoji Medford s Klamath Falls silnici OR 140, nebo nejakou jinou. Co jsem koukal, tak tech moznosti je vice. Napr. silnice OR 62 ktera vede z Medford kolem Krateroveho jezera a napojuje se na silnici US 97 kousek nad Klamath Falls, dalsi moznosti je silnice OR 140, ktera vychazi ze silnice OR 62 a napojuje se taktez na silnici US 97, kousek pred Klamath Falls. Pokud by existovaly obe varianty, tak by to mohlo dobre fungovat s funkci objizdky.

  2. Nevím proč ale když jsem dneska jel zakázku ze Stockholm do Sosnovyj Bor, vezl jsem tam do té elektrárny čtvercové trubky tak se mi po tom hra zasekla potom co jsem tu zakázku dokončil, dělá to furt a nevím co s tím dál jestli je save poškozen nebo tam je nějaká chybka? Na 1.34 jsem už jel několik zakázek a zatím bez problému až na tenhle problém.

  3. Na tom Manu mi přijde zvláštní, jak u XXL kabiny to čelní sklo sahá hodně nahoru. Z pohledu zevnitř to vypadá, jakoby ta kabina byla nahoře uříznutá, když není vidět ten horní rám. A přes nastavení sedačky se to nezachrání. Možná to přeháním u takového detailu, ale asi se přes to nepřenesu 😀 Verze XLX vypadá zevnitř mnohem lépe. Jinak ale skvělá práce 🙂

    1. Co jsem cetl na foru SCS, tak udajne na celnim skle chybi ztmavovaci pruh na horni strane skla, ktery byva u vozidel na celnich a nekdy i zadnich sklech, bocni okynka za dvermi i ty nad dvermi jsou udajne moc svetla, pry by mely mit tmavsi barvu. Nekteri jedinci nadavali na spatny interier, ale prijde mi, ze si pletou verze efficientline 2 a efficientline 3, pritom SCS na blogu jasne pise, ze se jedna o verzi efficientline 2. Co jsem porovnaval interier MANa TGX efficientline 2 z traileru se skutecnym interierem, tak mi prijde dobre udelany. Jediny co je mozna odlisny je graficke zpracovani displeje mezi budiky (tachometrem a otackomerem), treba v ATS to neni presne udelany. Holt blbcum se nikdy nezavdecis. 🙂

      1. Ten Man E6 se opravdu povedl, jediný co mě na tom mrzí je to že podvozky s 3 nápravami mají pouze 400 litrů palivové nádrže, to mi přijde dost divný tak snad se jedná jen o chybu kterou opraví ale jestli to tak opravdu má být tak to je docela špatný, protože jinak musím každou 2 zakázku tankovat a to nejezdím moc dlouhý max tak 800 km. Když jsem měl Scanii S tak u ní jsem tankoval při stejných zakázkách tak každou 4 až 5 zakázku.

              1. Já si toho také nejdříve nevšiml až když jsem tankoval když jsem měl prázdnou nádrž 🙁 ale zase to místo tam je takže si myslím že by měla jít aspoň dokoupit kdyby byla ta možnost a výrobce to tak opravdu měl i v nabídce. Spíše tam má být třeba formou dokoupení nádrže a scs nato zapomnělo nebo nevím protože mi přijde jako kravina mít jen 400-450 litrů nádrž.

      2. Mam to podobne, taky kladu vetsi duraz na kvalitu zpracovani mapy, nez na tahace. Volvo VNL i dalsi tahaci v ATS nejsou 100% verny svy predloze. SCS to moc dobre vi, proto nove tahace jako je nova Scania, ci International Lonestar vytvari podle nove presnejsi metody. Stary Lonestar, ktery se objevil na obrazku jako render v roce 2016, tak ten SCS zrusilo a cely model vytvari znovu od piky. Vzit stary model a predelat ho na soucasnou uroven kvality nove Scanie muze byt tezsi a zdlouhavejsi, nez vytvorit cely model od zakladu. Lide by taky meli vedet, ze soucasne tempo vyroby 3D modelu tahacu je cca 2-3 tahaci za rok, pokud by SCS zacalo predelavat cely vozovy park, tak to bude maraton na hodne dlouhou dobu. Proto si myslim, ze je dulezite vytvaret nove tahace a postupne rozsirovat rady 3D grafiku a dalsich potrebnych lidi na tvorbu tahacu, kteri urychli vyvoj novych tahacu i predelani tech soucasnych.

  4. Bude to pěkné moct se podívat zase o kus dál.
    Je to úžasná mravenčí práce, takhle virtuálně budovat svět.
    Někdo tu psal, kolik už má SCS lidí, kteří na tom dělají a když si kliknete ve hře na tu ikonku autorů, tak začne jet pěkně dlouhý seznam jmen.
    Sám jsem tím byl překvapenej ( čekal jsem tak 30-40 lidí, ale 150 ne ).
    Až poskočí technika o kus dál a bude stačit něco natočit nebo vyfotit a přidat do virtuálního světa, kde to nějaký sw sám zpracuje, tak to bude pro ně lehčí a práce půjde rychleji.

    1. Je pravda, že Washington je menší ako Utah, takže pôjde to rýchlejšie, no na druhú stranu vývoj nových modelov a väčšia práca na autentickostí štátu môže vývoj predlžiť. Vezmite si, že odlíšiť Oregon od puštného New Mexika nie je vážny problém, ale odlíšiť Washington od Oregonu je už ťažšie. A stále myslíme aj n testovanie obsahu, čo je 1-2 mesiace času. Takže vo veľmi optimistickom scenári to príde už v júli, ale nespoliehal by som sa nato 🙂

    1. Trosku jiny level tohle oznameni. 😀 Co pamatuji, kdyz v SCS oznamovali Nove Mexiko, nebo Oregon, tak pridali par snimku mimo mesta a nejaka video upoutavka, nebo pridani produktu na Steam, na to jsme si jeste x mesicu museli pockat. SCS se na blogu pochlubilo ze si projeli celou US 101 a prej to je parada, jinak na 4. snimku je silnice US 101 (most pres reku Chehalis ve meste Aberdeen). Zaverem dodam, ze bych nebyl prekvapeny, kdyby Washington vysel do leta.

  5. 3. vyroci ATS se pomalu blizi, SCS nam zrejme potvrdi nazev statu na kterem pracuje. Docela by me zajimalo, co prinese dalsi update (1.34). SCS se u updatu 1.33 zminilo, ze v budoucnu muzeme ocekavat pokracovani silnice OR 140 az do Nevady. Sam jsem nasel dalsi kousek rozpracovane casti teto silnice, ale pak je tu jeste model hotelu Timberline Lodge, ktery lezi pod horou Mt. Hood v Oregonu kousek od silnice US 26. Libi se mi, ze SCS vytvari nove silnice v jiz vytvorenych statech, diky tomu houstne silnicni sit a prospeje to i objizdkam.

Zveřejnit odpověď