Archiv shoutboxu

10 950 comments

  1. Koukám, že je půlka března a ti frajeři z SCS zase šmudlaj jednu mapu do ATS věčnost… při týhle rychlosti – dvě mapy za rok – se ta Amerika bude dělat pomalu půl století 🙁
    Vždyť jenom kolik je států US ? A kde je Střední a Jižní Amerika. No tak hlavně, že jsou strašně světoví a ani v Česku nemají český stránky…
    Zdá se mi, že si vzali moc velký krajíc a trochu kuckají :-/
    P.S. Já anglicky umím, no problem, ale nemyslím si, že je to fér vůči našincům – všeobecně !!

    1. Ach jaj, zasa štekot človeka, ktorý vie prd o vývoji hier 🙂 a taktiež vie prd aj o veľkostí amerických štátov a štátov v EU 😀 ver tomu, že aktuálne ATS ponúka viac kilometrov kvalitnej mapy ako ETS2. Pretože ak si odmyslíš tragické Nemecko, Veľkú Britániu a DLC Na východ, tak ti ostane Škandinávia, časť Francúzska, Taliansko a Pobaltie. Všetky vymenované majú kvalitu na úrovní. V ATS už základná mapa je na úrovní Škandinávie a aj keď mapovanie je dnes inde, viď Oregon, tak stále je to luxusná mapa a podobne veľká ako luxusne urobená časť Európy 😉
      A ak sa ti máli, tak ti nič nebráni k stiahnutiu hnusnej mapy známej ako Coast to Coast a môžeš pariť tisíce km, ktoré vyzerajú všade rovnako 😀

        1. Nepoklonkuj… a pět let Ti stačit teda rozhodně nebude.
          O vývoji her toho vím celkem dost, ale mě nezajímá jak se hra vyvíjí, ale jak (jim) to dlouho trvá.
          Donedávna to SCS dělalo pomalu na koleně v pár lidech – teď jich tam mají sice habakuk (snad až sto šedesát), ale zatím žádný posun 🙁
          Ano, C2C je mapa jednoduchá, nicméně autor na ní eveidentně pracuje, snaží se; a když se podívám na ProMods, Southern region apod. tak ty mapy jsou mnohem bohatší, než třeba odlflákutá Itálie. Teprve Balt je opravdu luxusní, to je nádherná práce.
          Staré mapy – Česko, Německo (už jen část) a Na východ se těžko můžou hodnotit, neboť vznikly dost dávno.
          Aby bylo jasno! Nehodnotím SCS podle kvality, ale podle jejich zoufalé liknavosti! Spočítejte si, vy všichni přitakávači, kolik států je v Americe (myšlen kontinent (!, když je to American TS) a dopočítáte se – při rychlosti dvou map za rok – kolik vám bude let, až to (možná) někdy dotáhnou do konce…hahaha 😀

          1. Kto povedal, že musia dokončiť USA? Ty? Oni môžu ešte fungovať 2 roky a potom si povedať, že majú dosť zarobené a končia. Nikde nie je napísané, že musia vyvinúť celé USA 🙂
            Hovoríš o odflaknútom Taliansku. Ona není odflaknutá, ale podľa reality. Pamiatky sa nachádzajú tam mimo diaľníc, na ktoré je Taliansko bohaté alebo sú mimo priemyselných centier miest. Pobaltské štáty a Rusko, ktoré boli kedysi súčasťou ZSSR a ako vieme, mali u riti životné prostredie a preto pamiatky sú hneď vedľa priemyselných centier. Takže rozprávaš len a len bludy. A ak budeme nútiť SCS k rýchlejšiemu vývoju, utrpí kvalita produktu. Tak skľudní hormón a miesto tliachania, na ktoré vďaka demokrácii máš právo, radšej povzbudzuj SCS k tomu, aby čo najrýchlejšie vytvorili tretí a štvrtý tím v rámci ATS projektu 😉

            1. Radši ty hormony zklidni ty…přecházíš do osobní roviny !
              A politiku s ekologií sem můžeš tahat taky asi jenom ty, chlapečku.
              Nějak těžce neseš, že někdo může mít jinej názor, než ty a nepodkuřuje, v tomto případě, firmě SCS.
              Nevím, proč bych je měl povzbuzovat, když jim za jejich software platím ? !
              Nebo ty snad povzbuzuješ mlékárny, aby vyráběly víc mléka 😛 😀 ?
              Je tedy hodně diskutabilní, kdo tady tlachá…
              Jinak – když se navážíš do Pobaltí a Ruska, které měli starost o kulturní památky u riti, tak když se jinde po Evropě jezdí kolem památek – spíše dominantních a pro ty které státy specifických staveb – taky taky tyhle státy měli starosti o své kulturní dědictví u riti ??:-P
              Byls někdy v některém státě Pobaltí? Litva.. Estonsko.. Lotyšsko… Bělorusko ?
              Anebo v Rusku, kde mají hromady a hromady kulturních (sakrálních) památek. Viděl jsi na vlastní oci Petěr? A památky nestojí – samozřejmě – u hutí a sléváren. Nebo naopak. Zajeď se podívat do Německa, do Porýní – tam uvidíš průmysl kontra památky 😀
              Bylo by zajímavý zjistit, kolik lidí dělá mapy ProMods, Southern region, Ruské prostory atd., atd. Kolik lidí udělalo mapu Mexika? Napřed jeden a teď – možná – tři.
              A nejsou to žádný mapy ala C2C.
              Teď je – ještě – boom na ATS/ETS, ale nic netrvá věčně, takže by si měli pospíšit. Když tohle jezdíš léta, tak už máš všechno projetý dvakrát – anebo ne 🙂 ?
              A ten argument, že od toho ustoupí a rozšiřování hry zatnou – no, ten je samozřejmě možný, ale, myslím, málo pravděpodobný.
              Prostě mě nepřesvědčíš, že rychlost vývoje dvě mapy za rok je v pořádku.
              Howgh. Tečka.

              1. To ti musím jak malému decku povedať, že v talianských mestách je zákaz prejazdu kamiónmi, hlavne k centru a PRETO uvidíš len málo pamiatok oproti pobaltským štátom? čo je na tom nepochopiteľné?
                ProMods a tie ďalšie módy vo väčšine prípadov využívajú modely od SCS. Porovnaj si napr. Elbtunnel od ProMods a od SCS https://promods.net/viewtopic.php?f=2&t=6164&start=2260 😉 Takže módy nikdy nebudú tak kvalitné ako mapa od SCS, to si zapamätaj.
                No nič, povedal som si tvoje a odmietam ďalej pokračovať v diskusii s takýmto deckom, ktorý nezvláda ani protiargumenty. Nech už povieš čokoľvek, nereagujem. Komunita si o tebe i tak už urobila svoj úsudok, tak sa strápňuj ďalej 🙂

                1. To Hombre: SCS odvadi dobrou praci, hra se od vydani za ty 3 roky a ctvrt posunula o velky kus dopredu. Behem vyvoje se SCS rozhodlo pro zmenu meritka z 1:33 na 1:20, tudiz doslo k zastaveni praci na DLC Nove Mexiko, ktere vyslo az o rok pozdeji. Take je potreba brat v potaz to, ze na Novem Mexiku ke konci vyvoje pracovalo cca 7-8 lidi, s vyvojem Oregonu se pocet lidi dale rozsiroval a vime, ze na Washingtonu se pracuje cca od kvetna 2018 (tenkrat se objevila fotka ze studia SCS, na ktere bylo videt, jak nekdo pracuje v oblasti mesta Yakima), zrejme v te dobe zacal vznikat 2. mapovaci tym. Pokud vsechno pujde hladce, tak letos bychom se mohli dockat 2 mapovych expanzi. Na SCS foru probehla debata, kde se mluvilo o vzniku 3. mapovaciho tymu, coz by opet urychlo vyvoj USA. Dalsi vec, kterou dost hracu/lidi nebere v potaz je velikost zapadnich a vychodnich statu, zapadni staty jsou vetsi, nez ty vychodni, az se SCS dostane ke statum jako jsou Sev. a Jiz. Dakota, Nebraska, Kansas, Oklahoma, tak by se mel vyvoj zrychlit (je mozne, ze SCS bude vychodni staty vydavat v balickach, jako je tomu u nekterych mapovych expanzi pro ETS2). Je spoustu spolecnosti, ktere maji velke plany, ale vetsina z nich svoje projekty nedotahnou ani do konce. U SCS vidim snahu, neustale vymysli nove veci napr. nahodne udalosti, objizdky, mozna casem pribudou i zachranne slozky, kterym budeme muset uhybat do stran, aby mohly projet, update 1.35 by mel byt 1. fazi prechodu na DirectX 11, pridavaji nove nastroje do editoru mapy, u Oregonu to byly nove funkce stetcu, ted pridali novy nastroj na tvorbu krajiny. Snaha a vyvoj k lepsimu tu ze strany SCS je.

  2. Nedival se nekdo na projekt Sierra Nevada Remake od Jbte? Ja uz ho sleduji od zacatku a musim rict, ze posledni varky screenshotu vypadaji velice dobre, i kdyz tam jsou videt nejaky nedostatky, tak o nich tvurce vi a hodla to doladit. O co se vlastne jedna, Jbte se rozhodl vytvorit nove cesty pres pohori Sierra Nevada v Kalifornii a Nevade, vytvoril nove vytvoril silnici CA 120, kterou jiz mame ve hre od SCS, dalsi silnici je CA 108, udajne to je jedina silnice, po ktere smi jezdit nakladni doprava, dale vytvoril mesto Oakdale, ktere je ve hre pouze jako oblast s nekolika firmami. Ma v planu prestavet mesta jako je Carson City, Reno, Fresno, Truckee, vcetne opravy silnic jako je I-80, I-580 a US 395. Taktez planuje vytvoreni mesta Visallia, Bishop, atd…. Sam jsem zvedavy, jak to bude vypadat ve finalni verzi. Odhadovany termin vydani je kolem kvetna. Zde pridavam odkaz na projekt https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=194&t=260011

  3. @Raymy23
    Mít takovádle zrcátka není vůbec špatný nápad. Má to své výhody i nevýhody. Já osobně se tedy přikláním do té pozitivnější poloviny 😉 ale jedna z nesporných nevýhod je taková, že když ti to někdo očesá, tak to bude stát ranec 😀 a navíc je v tom hodně elektroniky, což se prostě časem jednou posere. Technickou životnost to NEMUSÍ mít takovou, jako klasická zrcátka. No nevím. Je to dobrý nápad, ale mě se to nelíbí. Asi bych s tím v realu nejezdil, ale jde o zvyk 🙂

  4. Ja ti tvuj nazor neberu, jen diskutuji. No tak myti by me fakt netrapilo, to maj urcite osetreny. Zvlast kdyz mas vodeodolne kamery atd. Toho bych se vubec nebal. Rozliseni kamer uz vubec ne v dnesni dobe 4k kamer atd. Vem si ze klidne muze byt v „zrcatku“ jen cocka a vnitrnosti jako takove ve strese, nebo jinde. Nemusis moderni technologii ale sam ji pouzivas 😀 Proste vyvoj nezastavis. Jak jsem psal, to by jsme porad mohli jezdit na paru, na drevenych kolech bez tlumicu atp. Vzdyt to prece fungovalo, tak proc to vylepsovat ze? Ber to takhle.

  5. Marku promin, ale touhle logikou bychom dneska porad byli u parniho pohonu atd. Vzdyt to prece fungovalo… Zrcatka za me super, zvlast pokud si muzes treba pri couvani obraz priblizit atd. Nemluve o prakticnosti umisteni uvnitr viz treba kdyz jde ridic spat, pri desti atd. A budiky, to uz je vec vkusu, ale zase je to prakticke a muze mit ridic vicero informaci pred sebou a prepinat si je libovolne.

    1. Dívám se na ně (monitory) a trochu mě překvapuje, že ať je to úhlopříčka 24´nebo i 27´ (za 9 tis.)
      stále to je rozlišení jen full HD (1920×1080). To mi přijde neúměrné k jinak top ostatním parametrům.
      Ten rozdíl ve frekvencích, bych rád viděl, když je to všechno rozlišení 1080p.
      Věřím, že u nějaké akční hry to bude využité, ale u simulátoru ?
      U toho 27´to musí být hodně „zrnité“, ale asi není. V tom se moc nevyznám.

      1. Na ETS2/ATS bych si asi poridil sirsi monitor, jinak rozliseni 1920×1080 je na 24″ monitoru v pohode, spis u tech 27″ je to takova hranice. Koukal jsem na videa na youtube a hodne se mi libilo rozliseni 2560×1080, je to pomer stran 21:9, vyhled z kabiny tahace byl o dost lepsi, nez u rozliseni 1920×1080 a s pouzitim TrackIR by to mohlo byt jeste o fous lepsi. Bacha na vysoke rozliseni, cim vetsi, tim vetsi zatez na grafickou kartu.

Zveřejnit odpověď