Archiv shoutboxu

10 950 comments

  1. No vypada to uzasne. Vsechno zacina byt cim dal vic rozmanitejsi a snaz zapamatovatelne nez kdyz se nejake sablony opakuji +- dokola s drobnyma upravama. To dopravni znaceni ocenuju hodne a jsem zvedav jestli uz se dokazu dostat jen skrze nej z bodu A do bodu B bez GPS, tak ze si budu pamatovat konkretni body trasy. Doted se mi to nepovedlo. Tedy v ETS2, v ATS jsem to myslim nezkousel jeste. No a super je pridavani okresek, ty mam hodne rad. Je to pro me lepsi nez porad jezdit po dalnici 😉

    1. Okresky jsou v ATS super, takhle nasvihany byl snad jenom update 1.32, ktery zpristupnil funkci vlastnictvi privesu a 3 nove trasy (US 95, US 191 a US 550). Tak nejak si rikam, ze si SCS jeste neco pro nas schovava jako prekvapko. Myslim si, ze by se v updatu 1.35 mohly objevit i nove trasy pro specialni prepravu. Co me trochu zarazilo je pridani prodejce trucku do Redding a Yuma.

  2. Zdarte chlapi. Potrebujem pomoc. Preinštaloval som WIN10, pred tým som si zazálohoval priečinok ETS2 z priečinku Dokumenty, aby som neprišiel o data z hry. Teraz som ich nakopíroval znova do priečinka ETS2 v Dokumentoch v novom WIN10, ale vôbec sa mi to v hre neobjavuje. Mám tam iba úplne nový profil. Tie moje staré profily tam nemám. Viete mi pomôcť, ako to urobiť, alebo kde to mám nakopírovať – tie moje pôvodné?
    Vopred vďaka za radu.

    1. Starší stroje si už ani neškrtnou, vývojáři by se měli nad tímhle zamyslet co když někdo si nemůže nový pc dovolit takovejch hráčů je mezi náma slušnej počet, nechal bych tam podporu i pro direct 9 aby si hráč mohl vybrat v nastavení grafiky tam si to přepnout na 9 nebo 11. Sice třeba Spintires MudRunner jede na directu 11 taky a zvládají to i slabé pc ale ta grafika je tam přizpůsobená tak aby to dávali i slabší stroje, mě sice direct 11 pomůže hra mi poběží o dost lépe než teď ale snažím se myslet i na hráče kteří takové naducané stroje nemají a nemůžou si je dovolit

  3. Proč si asi myslíš, že doteď neudělali Španělsko a Portugalsko? …
    Nehledě na to, že oni sami říkali, že varianta přeletu nebo něco cokoliv podobného je pro zbytečně komplikace, protože by museli někde udělat fiktivně nákladní letiště popřípadě železnici.

    ATS: Úplně jednoduše. Vzhledem k tomu, že mají/budou dělat i DLC zadarmo, tak logicky budou dělat zadarmo ty státy, které se nacházejí uprostřed. Proto by mělo být Idaho zadarmo. Pak klidně může následovat Wyoming, Colorado, Kansas, Oklahoma a tak dále.
    A na to lepit placené státy.
    Logicky se to snaží udělat tak, aby se hráč musel, co nejméně teleportovat.
    Což je mimo jiné vidět i u aktuální tvorby států pro ETS2… 2 velké X xx meších s podobnou rozlohou.

    Nebo si snad myslíš, že všechno od Mexica a dál bude jen placený? To by jim ta hra brzo umřela od hráčů, kteří si nehodlají něco kupovat 😀

        1. prečo by robili naraz celý Balkán? Rumunsko+Bulharsko+Moldavsko má rozlohu väčšiu, akú má Viva la France 🙂 už z podnikateľského hľadiska, radšej viac DLC za rovnaký peniaz (18.99 eur) ako robiť celý Balkán s menšími podrobnosťami a za cenu takú, že si to kúpi oveľa menej ľudí 🙂
          Ja to vidím na 1. dlc – Rumunsko, Bulharsko, Moldavsko a ako spojenie so základnou mapou Slovinsko a kus Srbska
          2. dlc – zvyšok Srbska, Chorvátsko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Kosovo (udajne plánujú aj túto oblasť, viď prieskum na SCS fóre) a Albánsko
          3. dlc – Macedonsko, Grécko a západ Turecka
          Tri pekné veľké DLC s mnohými podrobnosťami a ľudovou cenou 18.99 eur 🙂

          1. 3 DLC jsou na Balkán až moc. Vzhledem k tomu, že nechtějí, aby na funkčnost nějakého DLC bylo potřeba jiné placené DLC, tak by s tímto návrhem šli sami proti sobě.

            Z pohledu logiky by mělo/mohlo být:
            1. DLC: Rumunsko a Bulharsko, což potvrdili na streamu (+ možná třeba ještě to západní Turecko)
            2. DLC: Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko, Černá Hora, Makedonie a Albánie (+ možná to Řecko…)

            Ve finále bude možná druhé DLC ještě menší než to první, protože Rumunsko a Bulharsko jsou doopravdy obrovské, narozdíl od těch menších států u moře.

            1. To dokedy ten hoax bude pokračovať, že nechcú DLC, ktoré by potrebovalo ďalšie DLC? veď to vedia poriešiť mnoha spôsobmi a v ATS to určite budú musieť riešiť.
              Tak poďme rozobrať tvoj návrh z pohľadu veľkostí:
              1.dlc – 238 000 km2(Rumunsko) + 110 000 km2 (Bulharsko) a eventuélne 33 000 km2 (Moldavsko). Spolu je to: 381 000 km2
              2.dlc – 20 000 km2 (Slovinsko) + 56 000 km2 (Chorvátsko) + 88 000 (Srbsko + Kosovo) + 51 000 (Bosna a Hercegovina) + 13 000 (Čierna hora) + 28 000 (Albánsko) + 25 000 (Macedónsko). Spolu je to 281 000 km2. S Gréckom by to bolo 412 000 km2. Čo už je otázne, či by do toho šli pri tak rôznorodom prostredí ako je Balkán. To nie je Španielsko, kde je značenie a architektura rovnaká na celom veľkom území a Portugálsko je veľmi podobné Španielsku. Na balkáne je mix. moslimských a kresťanských krajín a rôznych jazykov.
              Inak, poďme sa pozrieť, koľko má Baltic cca zhruba: 65 000 (Litva) + 64 000 (Lotyšsko) + 45 000 (Estonsko) + asi 100 000 km2 (Rusko + Fínsko). Spolu je to 274 000 km2.
              DLC Italy má asi 250 000 km2. Samotné Taliansko má 301 000 km2, ale odpočítajme Sardiniu a sever Talianska.
              Takže, aj keby nezahrnuli Grécko do druhej tvojej avizovanej DLC, aj tak by to bolo veľmi slušná rozloha a krásne vykreslenie mixu moslimskej a kresťanskej kultúry môže byť príťažlivejšie než nahadzanie do jedného DLC skoro celý Balkán 🙂 fakt, to tretie DLC by malo byť Grécko a západ Turecka zvlášť. Aspoň podľa mňa 🙂

                1. Áno je. Pretože píšeš doslova, že nebudú robiť DLC, ktoré potrebuje ďalšie DLC. Takže takú Montanu alebo Floridu asi nikdy neuvidíme v ATS, lebo to potrebuje ďalšie DLC. Alebo že by pracovali na nejakom riešení, takže tento problém riešiteľný, čiže bezpredmetný a neviem, načo ho tu spomínaš a ešte s ním argumentuješ? 😀

  4. ATS vs ETS2.
    Když se dívám na dnešní statistiku na Steamu, tak mi to s ATS moc růžové nepřijde.
    Aktivních hráčů cca. 4 254 v maximu 4 655. Oproti ETS2 ( 19 134 a 29 000) to je dost velký rozdíl.
    Chápu, že ATS přišel později, ale řekl bych, že je v tom někde zakopaný pes.
    Jsem zvědavej, jestli vydání dalšího DLC pro ATS to zlepší, ale odhadoval bych, že asi ne nebo ne nějak výrazně.
    Budˇme tedy rádi za to, co je a ještě bude, jinak budeme dál jezdit na těch různých výtvorech nadšenců.

    1. O tech cislech vim, ale taky je dulezite sledovat pocet prodanych kopii. ATS melo tezsi pozici pri jeho vydani, hodne lidi bylo zklamano nedostatkem tahacu, malou mapou, atd…. Co by mohlo ATS pomoct jsou nove trucky a stat Texas, ktery si preje hodne lidi. Dalsi vec ktera by hre casem prospela je prestavba puvodni mapy. Jako novy hrac, ktery si chce koupit hru, tak dostane zakladni staty (CA, NV a AZ), ktere jsou kvalitou zpracovani na nizsi urovni v porovnani s NM, OR a WA. Pokud bude chtit lepsi kvalitu, tak je nucen zakoupit mapove rozsireni.

      1. Je sice pravda, že ATS má po 3 letech o polovinu méně hráčů, než ETS2, ale taky je nutno upozornit na fakt, že v ETS2 mělo v té době už poměrně velkou mapu a spoustu tahačů. A právě ten počet tahačů a velikost mapy je „alfa a omega“ všeho. Kdokoliv, kdo v tuto chvíli uvažuje o koupi ATS, tak Vám řekne, že čeká, až bude více obsahu ve hře.
        Protože, co si budeme podívat, tu mapu má člověk projetou opravdu rychle, i přestože stále přibývají nové mapové DLC.

        1. Jestli se nepletu, tak dobe vydani ATS uz byly vydany dve mapove expanze pro ETS2 (Go East a Scandinavia) a je fakt, ze i zakladni mapa ETS2 je mozna vetsi, nez zakladni mapa v ATS po zmene meritka. Behem lonskeho roku se zacaly davat nektere veci do pohybu, proto si myslim, ze letosni rok bude zlomovy. Pokud vse pujde podle planu, tak bychom se letos mohli dockat 2 mapovych rozsireni a mozna jednoho az dvou novych trucku (International Lonestar a Freightliner Cascadia). Cili tohle by mohl byt ten spravny impulz pro nove hrace, ale i ty stavajici.

  5. Jak probíhá ai řízení dopravy ?
    Jsou „jen“ nějaký obecný pravidla nebo je každá křižovatka a připojovací pruh řešen sólo?
    Už se mi podruhé stalo, tentokrát na připojovacím pruhu od dálniční váhy (v Oregonu), že se několik aut přede mnou, dvě bokem ťukla a nebyli schopný se znovu rozjet. Vytvoří se po chvíli pěkná kolona, ale ty dva tam stojí vedle sebe a nehnou se. Tentokrát jsem jim pomohl a jedno z nich trochu odtlačil, pak se rozjeli.
    Dobrá práce. 🙂 Zažil jste to už taky někdo?

  6. Pěkná debata. Ještě tu možná nezazněl názor, že vše se odvíjí od množství peněz, které mají k dispozici.
    Přednášku si ale odpustím, není potřeba nosit dříví do lesa. 🙂
    Ten „nový nástroj“ by bylo zajímavé aspoň trochu popsat. Je to něco, co nakoupili od jiných nebo objevili při své práci něco nového sami ???
    Fandím jim, jako každému, kdo dělá poctivou práci a ví, že opravdu dobré věci potřebují svůj čas.
    Přimlouvám se ale za zlepšení mapy, aby na ní bylo víc informací.
    Je to snad tak velký problém ?

    1. Podľa mňa ide o nejaký automatizačný systém, ktorý urýchľuje vývoj malých detailov napr. horách alebo celkovo v okolí a pod. Hlavne to šetrí čas a vývojár sa nemusí doslova patlať pri definovaní nejakých detailov terénu. Ale je to len môj tip, neberte má vážne 😀
      Myslím, že majú 1-2 vývojárov, rozumej programátorov, ktorý sa venujú automatizácii a vývoja nových nástrojov pre maperov, modelarov a pod.

Zveřejnit odpověď