Ahoj mám takový menší dotaz, nevíte do čeho narazil ten osobák? Takhle to mívám skoro furt a vrtá mi hlavou do čeho asi tak mohl narazit. Stalo se vám to někdy taky? https://prnt.sc/nccmy5
No vypada to uzasne. Vsechno zacina byt cim dal vic rozmanitejsi a snaz zapamatovatelne nez kdyz se nejake sablony opakuji +- dokola s drobnyma upravama. To dopravni znaceni ocenuju hodne a jsem zvedav jestli uz se dokazu dostat jen skrze nej z bodu A do bodu B bez GPS, tak ze si budu pamatovat konkretni body trasy. Doted se mi to nepovedlo. Tedy v ETS2, v ATS jsem to myslim nezkousel jeste. No a super je pridavani okresek, ty mam hodne rad. Je to pro me lepsi nez porad jezdit po dalnici 😉
Okresky jsou v ATS super, takhle nasvihany byl snad jenom update 1.32, ktery zpristupnil funkci vlastnictvi privesu a 3 nove trasy (US 95, US 191 a US 550). Tak nejak si rikam, ze si SCS jeste neco pro nas schovava jako prekvapko. Myslim si, ze by se v updatu 1.35 mohly objevit i nove trasy pro specialni prepravu. Co me trochu zarazilo je pridani prodejce trucku do Redding a Yuma.
Uz se tesim az to uvidim na vlastni oci, OR 140 je krasna silnice, jedna z mych oblibenych, OR 58 vede krasnou prirodou a co me vykouzlilo velky usmev je silnice CA 299, kterou jsem si ve hre pral mit kompletni. https://blog.scssoft.com/2019/04/new-road-connection.html?m=1
Zdarte chlapi. Potrebujem pomoc. Preinštaloval som WIN10, pred tým som si zazálohoval priečinok ETS2 z priečinku Dokumenty, aby som neprišiel o data z hry. Teraz som ich nakopíroval znova do priečinka ETS2 v Dokumentoch v novom WIN10, ale vôbec sa mi to v hre neobjavuje. Mám tam iba úplne nový profil. Tie moje staré profily tam nemám. Viete mi pomôcť, ako to urobiť, alebo kde to mám nakopírovať – tie moje pôvodné?
Vopred vďaka za radu.
@morrelo: Veľká vďaka … už len tá otázka ma nasmerovala. Tam som veru nemal nič – prázdna zložka. Tam som tam nakopíroval to, čo bolo v tej zložke v starom WIN a som tam, kde som pred tým skončil.
Vďaka ešte raz … 🙂
Washington vypada luxusne, tesim se na spojeni s Oregonem. Jsem zvedavy, kdy nam SCS predstavi mesto Seattle. Jinak jeho vydani tipuji po odladeni updatu 1.35.
Potesilo by me, kdyby SCS vydalo dalsi clanky k DLC Washington, napr. mesto Seattle, odpocivadla, priroda, mosty, nebo silnici US 101, ci nejakou zajimavou oblast.
Starší stroje si už ani neškrtnou, vývojáři by se měli nad tímhle zamyslet co když někdo si nemůže nový pc dovolit takovejch hráčů je mezi náma slušnej počet, nechal bych tam podporu i pro direct 9 aby si hráč mohl vybrat v nastavení grafiky tam si to přepnout na 9 nebo 11. Sice třeba Spintires MudRunner jede na directu 11 taky a zvládají to i slabé pc ale ta grafika je tam přizpůsobená tak aby to dávali i slabší stroje, mě sice direct 11 pomůže hra mi poběží o dost lépe než teď ale snažím se myslet i na hráče kteří takové naducané stroje nemají a nemůžou si je dovolit
Direct 9 je viazaný na Windows XP. Microsoft prestal podporovať Win XP a Direct 9 s ním tiež končí. Množstvo takých počítačov je pod 1%, takže by som s toho nerobil takúto tragédiu, ako ju niektorí zveličujú 🙂
Ak máš grafiku, ktorá podporuje DirectX 11 a viac, tak sa nemusíš ničoho báť 🙂 pochybujem, že v pohode rozbehneš Win 10 na DirectX 9 grafike 🙂 možno je tam nejaká podpora, ale nemyslím, že to moc Microsoft podporuje.
Tak Windows XP to už je historický systém ani Steam už na něm nefunguje direct 9 ten se ještě podporuje ale příští rok už končí taky. Pokud grafika direct 11 podporuje tak jako šance tam je že hra pojede ale nezáleží ještě i na procesoru nebo paměti ram? Direct 11 přeci zvedne nároky na hru nebo se pletu?
Hej, si úplne za vodou 😀 tvoj strach je pri grafike s DirectX 12 úplne bezvýznamný 😉
asi jo…ale nějak mi začalo padat ETS2,,,
Proč si asi myslíš, že doteď neudělali Španělsko a Portugalsko? …
Nehledě na to, že oni sami říkali, že varianta přeletu nebo něco cokoliv podobného je pro zbytečně komplikace, protože by museli někde udělat fiktivně nákladní letiště popřípadě železnici.
ATS: Úplně jednoduše. Vzhledem k tomu, že mají/budou dělat i DLC zadarmo, tak logicky budou dělat zadarmo ty státy, které se nacházejí uprostřed. Proto by mělo být Idaho zadarmo. Pak klidně může následovat Wyoming, Colorado, Kansas, Oklahoma a tak dále.
A na to lepit placené státy.
Logicky se to snaží udělat tak, aby se hráč musel, co nejméně teleportovat.
Což je mimo jiné vidět i u aktuální tvorby států pro ETS2… 2 velké X xx meších s podobnou rozlohou.
Nebo si snad myslíš, že všechno od Mexica a dál bude jen placený? To by jim ta hra brzo umřela od hráčů, kteří si nehodlají něco kupovat 😀
Oni sami potvrdili, že některá DLC budou zadarmo. Pokud máš stále problém s agrumenty a fakty, tak prosím, ideálně ani nereaguj, protože co příspěvek, to perla.
Je jasné, že to nedělají zadarmo… To přece nikdo neříká, ale ty (asi pravděpodobně) víš minimum informací o jejich tvorbě, ale stále tady slýchávám nějaké chytré poznámky na moje fakta a argumenty 😉
Dolož mi dôkazom, že bude zadarmo nejaké DLC. A nemyslím tým dajaké kozmetické veci, ale jednu novú mapu. Inak len táraš somariny a snažíš sa vykrúcať, aby si tu nebol za hlupáka.
Vpredvanocnim streamu ukazoval Pavel Sebor obrazky a na jednom byla videt silnice Transfagarasan a na dalsich dvou lide poznali Hunedoara „Dracula“ Castle (oboji Rumunsko) a Veliko Tarnovo (Bulharsko), ale je mozne, ze tam budou i dalsi staty, napr. Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, … (cela byvala Jugoslavie).
prečo by robili naraz celý Balkán? Rumunsko+Bulharsko+Moldavsko má rozlohu väčšiu, akú má Viva la France 🙂 už z podnikateľského hľadiska, radšej viac DLC za rovnaký peniaz (18.99 eur) ako robiť celý Balkán s menšími podrobnosťami a za cenu takú, že si to kúpi oveľa menej ľudí 🙂
Ja to vidím na 1. dlc – Rumunsko, Bulharsko, Moldavsko a ako spojenie so základnou mapou Slovinsko a kus Srbska
2. dlc – zvyšok Srbska, Chorvátsko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Kosovo (udajne plánujú aj túto oblasť, viď prieskum na SCS fóre) a Albánsko
3. dlc – Macedonsko, Grécko a západ Turecka
Tri pekné veľké DLC s mnohými podrobnosťami a ľudovou cenou 18.99 eur 🙂
3 DLC jsou na Balkán až moc. Vzhledem k tomu, že nechtějí, aby na funkčnost nějakého DLC bylo potřeba jiné placené DLC, tak by s tímto návrhem šli sami proti sobě.
Z pohledu logiky by mělo/mohlo být:
1. DLC: Rumunsko a Bulharsko, což potvrdili na streamu (+ možná třeba ještě to západní Turecko)
2. DLC: Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko, Černá Hora, Makedonie a Albánie (+ možná to Řecko…)
Ve finále bude možná druhé DLC ještě menší než to první, protože Rumunsko a Bulharsko jsou doopravdy obrovské, narozdíl od těch menších států u moře.
To dokedy ten hoax bude pokračovať, že nechcú DLC, ktoré by potrebovalo ďalšie DLC? veď to vedia poriešiť mnoha spôsobmi a v ATS to určite budú musieť riešiť.
Tak poďme rozobrať tvoj návrh z pohľadu veľkostí:
1.dlc – 238 000 km2(Rumunsko) + 110 000 km2 (Bulharsko) a eventuélne 33 000 km2 (Moldavsko). Spolu je to: 381 000 km2
2.dlc – 20 000 km2 (Slovinsko) + 56 000 km2 (Chorvátsko) + 88 000 (Srbsko + Kosovo) + 51 000 (Bosna a Hercegovina) + 13 000 (Čierna hora) + 28 000 (Albánsko) + 25 000 (Macedónsko). Spolu je to 281 000 km2. S Gréckom by to bolo 412 000 km2. Čo už je otázne, či by do toho šli pri tak rôznorodom prostredí ako je Balkán. To nie je Španielsko, kde je značenie a architektura rovnaká na celom veľkom území a Portugálsko je veľmi podobné Španielsku. Na balkáne je mix. moslimských a kresťanských krajín a rôznych jazykov.
Inak, poďme sa pozrieť, koľko má Baltic cca zhruba: 65 000 (Litva) + 64 000 (Lotyšsko) + 45 000 (Estonsko) + asi 100 000 km2 (Rusko + Fínsko). Spolu je to 274 000 km2.
DLC Italy má asi 250 000 km2. Samotné Taliansko má 301 000 km2, ale odpočítajme Sardiniu a sever Talianska.
Takže, aj keby nezahrnuli Grécko do druhej tvojej avizovanej DLC, aj tak by to bolo veľmi slušná rozloha a krásne vykreslenie mixu moslimskej a kresťanskej kultúry môže byť príťažlivejšie než nahadzanie do jedného DLC skoro celý Balkán 🙂 fakt, to tretie DLC by malo byť Grécko a západ Turecka zvlášť. Aspoň podľa mňa 🙂
Áno je. Pretože píšeš doslova, že nebudú robiť DLC, ktoré potrebuje ďalšie DLC. Takže takú Montanu alebo Floridu asi nikdy neuvidíme v ATS, lebo to potrebuje ďalšie DLC. Alebo že by pracovali na nejakom riešení, takže tento problém riešiteľný, čiže bezpredmetný a neviem, načo ho tu spomínaš a ešte s ním argumentuješ? 😀
Poměrně nedávno byl takový podobný bundle. Hra + všechny mapové rozšíření + Cargo pack a Special Transport, pak nějaké další drobnůstky. Ale nejsem si jist cenou. Jestli mohla být celková sleva 25 %, tak bych asi přeháněl. Ono, co si budeme povídat… Na různých eshopech ty DLC seženeme s 50 a více procentní slevou 😀
ATS vs ETS2.
Když se dívám na dnešní statistiku na Steamu, tak mi to s ATS moc růžové nepřijde.
Aktivních hráčů cca. 4 254 v maximu 4 655. Oproti ETS2 ( 19 134 a 29 000) to je dost velký rozdíl.
Chápu, že ATS přišel později, ale řekl bych, že je v tom někde zakopaný pes.
Jsem zvědavej, jestli vydání dalšího DLC pro ATS to zlepší, ale odhadoval bych, že asi ne nebo ne nějak výrazně.
Budˇme tedy rádi za to, co je a ještě bude, jinak budeme dál jezdit na těch různých výtvorech nadšenců.
O tech cislech vim, ale taky je dulezite sledovat pocet prodanych kopii. ATS melo tezsi pozici pri jeho vydani, hodne lidi bylo zklamano nedostatkem tahacu, malou mapou, atd…. Co by mohlo ATS pomoct jsou nove trucky a stat Texas, ktery si preje hodne lidi. Dalsi vec ktera by hre casem prospela je prestavba puvodni mapy. Jako novy hrac, ktery si chce koupit hru, tak dostane zakladni staty (CA, NV a AZ), ktere jsou kvalitou zpracovani na nizsi urovni v porovnani s NM, OR a WA. Pokud bude chtit lepsi kvalitu, tak je nucen zakoupit mapove rozsireni.
Je sice pravda, že ATS má po 3 letech o polovinu méně hráčů, než ETS2, ale taky je nutno upozornit na fakt, že v ETS2 mělo v té době už poměrně velkou mapu a spoustu tahačů. A právě ten počet tahačů a velikost mapy je „alfa a omega“ všeho. Kdokoliv, kdo v tuto chvíli uvažuje o koupi ATS, tak Vám řekne, že čeká, až bude více obsahu ve hře.
Protože, co si budeme podívat, tu mapu má člověk projetou opravdu rychle, i přestože stále přibývají nové mapové DLC.
Jestli se nepletu, tak dobe vydani ATS uz byly vydany dve mapove expanze pro ETS2 (Go East a Scandinavia) a je fakt, ze i zakladni mapa ETS2 je mozna vetsi, nez zakladni mapa v ATS po zmene meritka. Behem lonskeho roku se zacaly davat nektere veci do pohybu, proto si myslim, ze letosni rok bude zlomovy. Pokud vse pujde podle planu, tak bychom se letos mohli dockat 2 mapovych rozsireni a mozna jednoho az dvou novych trucku (International Lonestar a Freightliner Cascadia). Cili tohle by mohl byt ten spravny impulz pro nove hrace, ale i ty stavajici.
Pro nové hráče by se mohla vydat nějaká Deluxe nebo Complete Edice ATS, ve které by mohli dostat celé západní pobřeží Ameriky. To by mohlo být povzbuzující. All in one. 🙂
Tak oni na Steamu existuji ruzne slevove akce, treba v dobe kdy vychazi nejaka nova expanze pro ATS, tak maji slevy na ostatni veci, nebo v dobe vyroci. Vytvorit nejakou edici, ktera by v sobe zahrnovala zakl. hru + par statu by nebyl spatny napad.
Jak probíhá ai řízení dopravy ?
Jsou „jen“ nějaký obecný pravidla nebo je každá křižovatka a připojovací pruh řešen sólo?
Už se mi podruhé stalo, tentokrát na připojovacím pruhu od dálniční váhy (v Oregonu), že se několik aut přede mnou, dvě bokem ťukla a nebyli schopný se znovu rozjet. Vytvoří se po chvíli pěkná kolona, ale ty dva tam stojí vedle sebe a nehnou se. Tentokrát jsem jim pomohl a jedno z nich trochu odtlačil, pak se rozjeli.
Dobrá práce. 🙂 Zažil jste to už taky někdo?
Pěkná debata. Ještě tu možná nezazněl názor, že vše se odvíjí od množství peněz, které mají k dispozici.
Přednášku si ale odpustím, není potřeba nosit dříví do lesa. 🙂
Ten „nový nástroj“ by bylo zajímavé aspoň trochu popsat. Je to něco, co nakoupili od jiných nebo objevili při své práci něco nového sami ???
Fandím jim, jako každému, kdo dělá poctivou práci a ví, že opravdu dobré věci potřebují svůj čas.
Přimlouvám se ale za zlepšení mapy, aby na ní bylo víc informací.
Je to snad tak velký problém ?
Podľa mňa ide o nejaký automatizačný systém, ktorý urýchľuje vývoj malých detailov napr. horách alebo celkovo v okolí a pod. Hlavne to šetrí čas a vývojár sa nemusí doslova patlať pri definovaní nejakých detailov terénu. Ale je to len môj tip, neberte má vážne 😀
Myslím, že majú 1-2 vývojárov, rozumej programátorov, ktorý sa venujú automatizácii a vývoja nových nástrojov pre maperov, modelarov a pod.
A co vodopady? Ty v ATS taky nejsou, nebo o zadnym momentalne nevim, muzete je videt na obrazku jak je most pres ktery jede T680. Jinak moc pekna prace, sice me to cekani na nove staty zabiji, ale kdyz pak vidim kolik lasky tomu SCS dalo, tak jim to plne odpoustim 😀
Milý Hombre,když ti to tak povídá,co kdybys nám udělal novou mapu všech států USA a zbytek obou Amerik?,lepší než od SCS,a koukej sebou hodit,ať to máš na vánoce hotový,přeci nebudeme čekat skoro půl století…
Ahoj mám takový menší dotaz, nevíte do čeho narazil ten osobák? Takhle to mívám skoro furt a vrtá mi hlavou do čeho asi tak mohl narazit. Stalo se vám to někdy taky? https://prnt.sc/nccmy5
No vypada to uzasne. Vsechno zacina byt cim dal vic rozmanitejsi a snaz zapamatovatelne nez kdyz se nejake sablony opakuji +- dokola s drobnyma upravama. To dopravni znaceni ocenuju hodne a jsem zvedav jestli uz se dokazu dostat jen skrze nej z bodu A do bodu B bez GPS, tak ze si budu pamatovat konkretni body trasy. Doted se mi to nepovedlo. Tedy v ETS2, v ATS jsem to myslim nezkousel jeste. No a super je pridavani okresek, ty mam hodne rad. Je to pro me lepsi nez porad jezdit po dalnici 😉
Okresky jsou v ATS super, takhle nasvihany byl snad jenom update 1.32, ktery zpristupnil funkci vlastnictvi privesu a 3 nove trasy (US 95, US 191 a US 550). Tak nejak si rikam, ze si SCS jeste neco pro nas schovava jako prekvapko. Myslim si, ze by se v updatu 1.35 mohly objevit i nove trasy pro specialni prepravu. Co me trochu zarazilo je pridani prodejce trucku do Redding a Yuma.
Uz se tesim az to uvidim na vlastni oci, OR 140 je krasna silnice, jedna z mych oblibenych, OR 58 vede krasnou prirodou a co me vykouzlilo velky usmev je silnice CA 299, kterou jsem si ve hre pral mit kompletni. https://blog.scssoft.com/2019/04/new-road-connection.html?m=1
Koukám že tu chybí jeden článek o Washingotnu proč tu není? https://blog.scssoft.com/2019/03/farming-in-washington-state.html
Vedi o tom, bude brzo doplnen. 🙂
Tak tohle je vazne nadhera, vodopady, zasnezeny vrcholky hor, huste lesy,… uz aby to bylo, fakt se tesim https://blog.scssoft.com/2019/04/washington-landscapes.html?m=1
Preview k Washingtonu https://www.rockpapershotgun.com/2019/04/09/american-truck-simulator-washington-preview/
Ďalšie diel informácii a obrázkov o patchi 1.35, teraz zameraný na ETS2 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/04/trailer-news-part-2-euro-truck.html
Zdarte chlapi. Potrebujem pomoc. Preinštaloval som WIN10, pred tým som si zazálohoval priečinok ETS2 z priečinku Dokumenty, aby som neprišiel o data z hry. Teraz som ich nakopíroval znova do priečinka ETS2 v Dokumentoch v novom WIN10, ale vôbec sa mi to v hre neobjavuje. Mám tam iba úplne nový profil. Tie moje staré profily tam nemám. Viete mi pomôcť, ako to urobiť, alebo kde to mám nakopírovať – tie moje pôvodné?
Vopred vďaka za radu.
@vasekg Hoj, kolik složek máš ve složce …\Dokumenty\Euro Truck Simulator 2\profiles?
@morrelo: Veľká vďaka … už len tá otázka ma nasmerovala. Tam som veru nemal nič – prázdna zložka. Tam som tam nakopíroval to, čo bolo v tej zložke v starom WIN a som tam, kde som pred tým skončil.
Vďaka ešte raz … 🙂
http://www.cumil.tv/kategoria/tipy-a-navody/video/5350/vyzera-to-sice-hlupo-no-jednoduchy-zlepsovak-plni-svoj-ucel-perfektne?fbclid=IwAR3pqC1mBuIFwx59KV0eiZAa8c6Qll26gpiE4B2nJ764PumPePv_T5lYjB8
Originální volant 🙂
@morrelo: Super, dekuji za odpoved 🙂
@Johnyprosnb Víme o tom, bude brzy doplněn 😉
Jeden clanek zde chybi a to https://blog.scssoft.com/2019/03/farming-in-washington-state.html, ale i po prelozeni Googlem se da pochopit o cem je rec 🙂
Nové snímky z rozšíření pro ETS2 https://blog.scssoft.com/2019/04/ets2-teasing.html
Verzia 1.35 je tu čo nevidieť 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/04/update-135-closed-beta-testing.html
Ďalšia várka obrázkov Washingtonu 😉 vidím, že vydanie DLC je blízko 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/03/farming-in-washington-state.html
Washington vypada luxusne, tesim se na spojeni s Oregonem. Jsem zvedavy, kdy nam SCS predstavi mesto Seattle. Jinak jeho vydani tipuji po odladeni updatu 1.35.
https://blog.scssoft.com/2019/03/trailer-news-part-1-american-truck.html Ty blaho, tak tohle je mazec!
Potesilo by me, kdyby SCS vydalo dalsi clanky k DLC Washington, napr. mesto Seattle, odpocivadla, priroda, mosty, nebo silnici US 101, ci nejakou zajimavou oblast.
Díky za info. Hmm tak to je pro mě gupi😃. Škoda že není ETS2 na xbox
Ahoj, chcu se zeptat, jelikož počítačům moc nerozumím. Ten prechod na Direct 11, pomůže to starším počítačům, nebo to bude ještě horší? 😃
Starší stroje si už ani neškrtnou, vývojáři by se měli nad tímhle zamyslet co když někdo si nemůže nový pc dovolit takovejch hráčů je mezi náma slušnej počet, nechal bych tam podporu i pro direct 9 aby si hráč mohl vybrat v nastavení grafiky tam si to přepnout na 9 nebo 11. Sice třeba Spintires MudRunner jede na directu 11 taky a zvládají to i slabé pc ale ta grafika je tam přizpůsobená tak aby to dávali i slabší stroje, mě sice direct 11 pomůže hra mi poběží o dost lépe než teď ale snažím se myslet i na hráče kteří takové naducané stroje nemají a nemůžou si je dovolit
Direct 9 je viazaný na Windows XP. Microsoft prestal podporovať Win XP a Direct 9 s ním tiež končí. Množstvo takých počítačov je pod 1%, takže by som s toho nerobil takúto tragédiu, ako ju niektorí zveličujú 🙂
ale jámmám starý laptop s win10..
Ak máš grafiku, ktorá podporuje DirectX 11 a viac, tak sa nemusíš ničoho báť 🙂 pochybujem, že v pohode rozbehneš Win 10 na DirectX 9 grafike 🙂 možno je tam nejaká podpora, ale nemyslím, že to moc Microsoft podporuje.
Tak Windows XP to už je historický systém ani Steam už na něm nefunguje direct 9 ten se ještě podporuje ale příští rok už končí taky. Pokud grafika direct 11 podporuje tak jako šance tam je že hra pojede ale nezáleží ještě i na procesoru nebo paměti ram? Direct 11 přeci zvedne nároky na hru nebo se pletu?
na počítači mám 12..takže to je ok že?
Hej, si úplne za vodou 😀 tvoj strach je pri grafike s DirectX 12 úplne bezvýznamný 😉
asi jo…ale nějak mi začalo padat ETS2,,,
Proč si asi myslíš, že doteď neudělali Španělsko a Portugalsko? …
Nehledě na to, že oni sami říkali, že varianta přeletu nebo něco cokoliv podobného je pro zbytečně komplikace, protože by museli někde udělat fiktivně nákladní letiště popřípadě železnici.
ATS: Úplně jednoduše. Vzhledem k tomu, že mají/budou dělat i DLC zadarmo, tak logicky budou dělat zadarmo ty státy, které se nacházejí uprostřed. Proto by mělo být Idaho zadarmo. Pak klidně může následovat Wyoming, Colorado, Kansas, Oklahoma a tak dále.
A na to lepit placené státy.
Logicky se to snaží udělat tak, aby se hráč musel, co nejméně teleportovat.
Což je mimo jiné vidět i u aktuální tvorby států pro ETS2… 2 velké X xx meších s podobnou rozlohou.
Nebo si snad myslíš, že všechno od Mexica a dál bude jen placený? To by jim ta hra brzo umřela od hráčů, kteří si nehodlají něco kupovat 😀
Ani ty nejdeš do práce len preto, aby si niečo robil zadarmo 🙂 Jedine, že sa držíš mamičkinej sukne, tak potom chápem tvoj postoj 🙂
Oni sami potvrdili, že některá DLC budou zadarmo. Pokud máš stále problém s agrumenty a fakty, tak prosím, ideálně ani nereaguj, protože co příspěvek, to perla.
Je jasné, že to nedělají zadarmo… To přece nikdo neříká, ale ty (asi pravděpodobně) víš minimum informací o jejich tvorbě, ale stále tady slýchávám nějaké chytré poznámky na moje fakta a argumenty 😉
Dolož mi dôkazom, že bude zadarmo nejaké DLC. A nemyslím tým dajaké kozmetické veci, ale jednu novú mapu. Inak len táraš somariny a snažíš sa vykrúcať, aby si tu nebol za hlupáka.
Byla vydaná upoutávka na nové DLC do ETS2 co si myslíte že to bude? Já bych to viděl na Rumunsko společně bud s Ukrajinou a Běloruskem nebo se Slovinskem, Chorvatskem.. až po Řecko https://blog.scssoft.com/2019/03/a-road-to-somewhere-new.html
Z předvánočního streamu od SCS je pravděpodobné, že to bude Rumunsko + Bulharsko
Vpredvanocnim streamu ukazoval Pavel Sebor obrazky a na jednom byla videt silnice Transfagarasan a na dalsich dvou lide poznali Hunedoara „Dracula“ Castle (oboji Rumunsko) a Veliko Tarnovo (Bulharsko), ale je mozne, ze tam budou i dalsi staty, napr. Slovinsko, Chorvatsko, Srbsko, … (cela byvala Jugoslavie).
prečo by robili naraz celý Balkán? Rumunsko+Bulharsko+Moldavsko má rozlohu väčšiu, akú má Viva la France 🙂 už z podnikateľského hľadiska, radšej viac DLC za rovnaký peniaz (18.99 eur) ako robiť celý Balkán s menšími podrobnosťami a za cenu takú, že si to kúpi oveľa menej ľudí 🙂
Ja to vidím na 1. dlc – Rumunsko, Bulharsko, Moldavsko a ako spojenie so základnou mapou Slovinsko a kus Srbska
2. dlc – zvyšok Srbska, Chorvátsko, Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Kosovo (udajne plánujú aj túto oblasť, viď prieskum na SCS fóre) a Albánsko
3. dlc – Macedonsko, Grécko a západ Turecka
Tri pekné veľké DLC s mnohými podrobnosťami a ľudovou cenou 18.99 eur 🙂
3 DLC jsou na Balkán až moc. Vzhledem k tomu, že nechtějí, aby na funkčnost nějakého DLC bylo potřeba jiné placené DLC, tak by s tímto návrhem šli sami proti sobě.
Z pohledu logiky by mělo/mohlo být:
1. DLC: Rumunsko a Bulharsko, což potvrdili na streamu (+ možná třeba ještě to západní Turecko)
2. DLC: Slovinsko, Chorvatsko, Bosna a Hercegovina, Srbsko, Černá Hora, Makedonie a Albánie (+ možná to Řecko…)
Ve finále bude možná druhé DLC ještě menší než to první, protože Rumunsko a Bulharsko jsou doopravdy obrovské, narozdíl od těch menších států u moře.
To dokedy ten hoax bude pokračovať, že nechcú DLC, ktoré by potrebovalo ďalšie DLC? veď to vedia poriešiť mnoha spôsobmi a v ATS to určite budú musieť riešiť.
Tak poďme rozobrať tvoj návrh z pohľadu veľkostí:
1.dlc – 238 000 km2(Rumunsko) + 110 000 km2 (Bulharsko) a eventuélne 33 000 km2 (Moldavsko). Spolu je to: 381 000 km2
2.dlc – 20 000 km2 (Slovinsko) + 56 000 km2 (Chorvátsko) + 88 000 (Srbsko + Kosovo) + 51 000 (Bosna a Hercegovina) + 13 000 (Čierna hora) + 28 000 (Albánsko) + 25 000 (Macedónsko). Spolu je to 281 000 km2. S Gréckom by to bolo 412 000 km2. Čo už je otázne, či by do toho šli pri tak rôznorodom prostredí ako je Balkán. To nie je Španielsko, kde je značenie a architektura rovnaká na celom veľkom území a Portugálsko je veľmi podobné Španielsku. Na balkáne je mix. moslimských a kresťanských krajín a rôznych jazykov.
Inak, poďme sa pozrieť, koľko má Baltic cca zhruba: 65 000 (Litva) + 64 000 (Lotyšsko) + 45 000 (Estonsko) + asi 100 000 km2 (Rusko + Fínsko). Spolu je to 274 000 km2.
DLC Italy má asi 250 000 km2. Samotné Taliansko má 301 000 km2, ale odpočítajme Sardiniu a sever Talianska.
Takže, aj keby nezahrnuli Grécko do druhej tvojej avizovanej DLC, aj tak by to bolo veľmi slušná rozloha a krásne vykreslenie mixu moslimskej a kresťanskej kultúry môže byť príťažlivejšie než nahadzanie do jedného DLC skoro celý Balkán 🙂 fakt, to tretie DLC by malo byť Grécko a západ Turecka zvlášť. Aspoň podľa mňa 🙂
Ta informace je hoax? Aha, a proto to říkal sám Pavel Šebor na streamu…
Áno je. Pretože píšeš doslova, že nebudú robiť DLC, ktoré potrebuje ďalšie DLC. Takže takú Montanu alebo Floridu asi nikdy neuvidíme v ATS, lebo to potrebuje ďalšie DLC. Alebo že by pracovali na nejakom riešení, takže tento problém riešiteľný, čiže bezpredmetný a neviem, načo ho tu spomínaš a ešte s ním argumentuješ? 😀
Teaser na chystané DLC do ETS2 https://www.youtube.com/watch?v=oRYvt79bFEU
Poměrně nedávno byl takový podobný bundle. Hra + všechny mapové rozšíření + Cargo pack a Special Transport, pak nějaké další drobnůstky. Ale nejsem si jist cenou. Jestli mohla být celková sleva 25 %, tak bych asi přeháněl. Ono, co si budeme povídat… Na různých eshopech ty DLC seženeme s 50 a více procentní slevou 😀
ATS vs ETS2.
Když se dívám na dnešní statistiku na Steamu, tak mi to s ATS moc růžové nepřijde.
Aktivních hráčů cca. 4 254 v maximu 4 655. Oproti ETS2 ( 19 134 a 29 000) to je dost velký rozdíl.
Chápu, že ATS přišel později, ale řekl bych, že je v tom někde zakopaný pes.
Jsem zvědavej, jestli vydání dalšího DLC pro ATS to zlepší, ale odhadoval bych, že asi ne nebo ne nějak výrazně.
Budˇme tedy rádi za to, co je a ještě bude, jinak budeme dál jezdit na těch různých výtvorech nadšenců.
O tech cislech vim, ale taky je dulezite sledovat pocet prodanych kopii. ATS melo tezsi pozici pri jeho vydani, hodne lidi bylo zklamano nedostatkem tahacu, malou mapou, atd…. Co by mohlo ATS pomoct jsou nove trucky a stat Texas, ktery si preje hodne lidi. Dalsi vec ktera by hre casem prospela je prestavba puvodni mapy. Jako novy hrac, ktery si chce koupit hru, tak dostane zakladni staty (CA, NV a AZ), ktere jsou kvalitou zpracovani na nizsi urovni v porovnani s NM, OR a WA. Pokud bude chtit lepsi kvalitu, tak je nucen zakoupit mapove rozsireni.
Je sice pravda, že ATS má po 3 letech o polovinu méně hráčů, než ETS2, ale taky je nutno upozornit na fakt, že v ETS2 mělo v té době už poměrně velkou mapu a spoustu tahačů. A právě ten počet tahačů a velikost mapy je „alfa a omega“ všeho. Kdokoliv, kdo v tuto chvíli uvažuje o koupi ATS, tak Vám řekne, že čeká, až bude více obsahu ve hře.
Protože, co si budeme podívat, tu mapu má člověk projetou opravdu rychle, i přestože stále přibývají nové mapové DLC.
Jestli se nepletu, tak dobe vydani ATS uz byly vydany dve mapove expanze pro ETS2 (Go East a Scandinavia) a je fakt, ze i zakladni mapa ETS2 je mozna vetsi, nez zakladni mapa v ATS po zmene meritka. Behem lonskeho roku se zacaly davat nektere veci do pohybu, proto si myslim, ze letosni rok bude zlomovy. Pokud vse pujde podle planu, tak bychom se letos mohli dockat 2 mapovych rozsireni a mozna jednoho az dvou novych trucku (International Lonestar a Freightliner Cascadia). Cili tohle by mohl byt ten spravny impulz pro nove hrace, ale i ty stavajici.
Pro nové hráče by se mohla vydat nějaká Deluxe nebo Complete Edice ATS, ve které by mohli dostat celé západní pobřeží Ameriky. To by mohlo být povzbuzující. All in one. 🙂
Tak oni na Steamu existuji ruzne slevove akce, treba v dobe kdy vychazi nejaka nova expanze pro ATS, tak maji slevy na ostatni veci, nebo v dobe vyroci. Vytvorit nejakou edici, ktera by v sobe zahrnovala zakl. hru + par statu by nebyl spatny napad.
Jak probíhá ai řízení dopravy ?
Jsou „jen“ nějaký obecný pravidla nebo je každá křižovatka a připojovací pruh řešen sólo?
Už se mi podruhé stalo, tentokrát na připojovacím pruhu od dálniční váhy (v Oregonu), že se několik aut přede mnou, dvě bokem ťukla a nebyli schopný se znovu rozjet. Vytvoří se po chvíli pěkná kolona, ale ty dva tam stojí vedle sebe a nehnou se. Tentokrát jsem jim pomohl a jedno z nich trochu odtlačil, pak se rozjeli.
Dobrá práce. 🙂 Zažil jste to už taky někdo?
Pěkná debata. Ještě tu možná nezazněl názor, že vše se odvíjí od množství peněz, které mají k dispozici.
Přednášku si ale odpustím, není potřeba nosit dříví do lesa. 🙂
Ten „nový nástroj“ by bylo zajímavé aspoň trochu popsat. Je to něco, co nakoupili od jiných nebo objevili při své práci něco nového sami ???
Fandím jim, jako každému, kdo dělá poctivou práci a ví, že opravdu dobré věci potřebují svůj čas.
Přimlouvám se ale za zlepšení mapy, aby na ní bylo víc informací.
Je to snad tak velký problém ?
Podľa mňa ide o nejaký automatizačný systém, ktorý urýchľuje vývoj malých detailov napr. horách alebo celkovo v okolí a pod. Hlavne to šetrí čas a vývojár sa nemusí doslova patlať pri definovaní nejakých detailov terénu. Ale je to len môj tip, neberte má vážne 😀
Myslím, že majú 1-2 vývojárov, rozumej programátorov, ktorý sa venujú automatizácii a vývoja nových nástrojov pre maperov, modelarov a pod.
Tak to vypada uchvatne 🙂
https://blog.scssoft.com/2019/03/washington-logging-cliff-road.html
Dokonca využili nový nástroj na vytváranie prostredia. Super. Takto sa robí kvalitný vývoj, pomalšie, ale stále sa zvyšujúcou kvalitou 😉
A co vodopady? Ty v ATS taky nejsou, nebo o zadnym momentalne nevim, muzete je videt na obrazku jak je most pres ktery jede T680. Jinak moc pekna prace, sice me to cekani na nove staty zabiji, ale kdyz pak vidim kolik lasky tomu SCS dalo, tak jim to plne odpoustim 😀
No tohle je zase blábol.Více to nemá cenu ani komentovat
Milý Hombre,když ti to tak povídá,co kdybys nám udělal novou mapu všech států USA a zbytek obou Amerik?,lepší než od SCS,a koukej sebou hodit,ať to máš na vánoce hotový,přeci nebudeme čekat skoro půl století…
Ahoj kdyby někdo chtěl mám tu kod na Steam GRID 2: 0EEGE-IT898-RT0VZ