Dobrý den, mám problém s experinentální betou pro ATS, když si chci koupit klanicový návěs, tak mi hra spadne. Chci se tedy zeptatm jestli se to někomu také stalo?
Mě to zatím nespadlo asi mám štěstí, ale děje se mi to, když jdu vícekrát do mapy tak se mapa začne nehorázně lagovat, když jsem v režimu mapy mám asi 5 fps ale ve hře je to v pohodě, pak restartuji hru a je to v pohodě, to samé mám i v Ats. jinak jsem na moc chyb nenarazil.
Dneska jsem koukal na SCS blog, SCS si zmenilo vrchni podelny obrazek na blogu a na Steamu v galerii DLC Washington byly pridany nove screenshoty a hadejte odkud? 😀 https://imgur.com/a/cNKnPR1
Dx 9 VS Dx 11
Ahoj, nejsem v softwaru moc znalý. Všude čtu že nová verze 1.35 bude podporovat Dx 11. Koukal jsem i na nějaká porovnávací videa z her kde bylo právě porovnáváno Dx 9 a 11. I když jsem si video natavil do nejvyšší možné kvality, stále jsem tam neviděl žádný rozdíl, krom velice lehce odlišného nasvícení scén. Byl by tu nějaký guru, kdo by mi to dokázal přesněji vysvětlit, jaký je mezi těmito verzemi Directu rozdíl a jaký to bude mít vliv při hraní ETS/ATS? Díky za odpověď 🙂
Nie je to len o grafike, Dx zabezpečuje aj fyziku. Dáva to vývojárom nové možnosti. A nejaký rozdiel asi neuvidíš pokiaľ je hra stále optimalizovaná na Dx9. Maximálne viac FPS a lepšie využitie možností grafickej karty.
Jak napsal jeden z vývojářů na SCS fóru : The current build is using a dx11 feature which is available only on Windows 8+. It will be fixed in some future build.
Tak jsem si zahrál experimentální betu 1.35 pro ETS2 a musím říct že super, velký plus má u mě nouzový tankování paliva bude se hodit při delších trasách pro Special Transport a v ATS i u Heavy Cargo kdy vždycky dojedu s nádrží na doraz.
podle blogu by v nadchazejicim patchy mela byt podpora Tobii Eye Tracker 4C. Dost se mi to libi, ale co jsem kouka na nejake preview videa, tak vždy byla na obrazovce vidět taková bublina, která asi ukazuje kam se kouká. Přijde mi to dost rušivé. Nezajímal jste se o to někdo více a nevíte zda se dá tato „bublina“ vypnout? Díky
Tak jsem si prosel mapu ATS v open beta 1.35. Musim rict, ze predelany znaceni v Arizone je fakt super, nechybi nazvy rek, letiste ve Phoenixu ma spravny nazev, dokonce zde najdete i znacky s nazvy kraju, dale se v AZ objevil novy kruhovy objezd na silnici US89. Co bych v budoucnu v AZ uvital, je prodlouzeni silnice AZ64 az k dálnici I-40 (Williams), clovek by nemusel jezdit primo pres Flagstaff, tady by mohla dobre zafungovat i funkce objizdnych tras. V open beta verzi je mozne se podivat i smerem do Washingtonu, a do U…., musim rict, ze co jsem videl, me fakt zaujalo. Pro zvedavce jsem poridil par snimku z novych oblasti https://imgur.com/a/256Y7jt
„Raymy23“ dobře napsané a výstížné,ale myslím,že tito lidé i kdyby to měli okolkovaný od vývojářů,že to v tý hře prostě udělat nejde a nebo to bude možná v daleké budoucnosti,tito lidé budou mlet neustále ty svoje nesmyslné bláboly,aspon já tomu tak říkám.
Já o vývoji her a podobných věcí vím houbeles ale mám kamaráda,který dělá podobný věci a od něj vím,že to prostě jednoduchý není měnit něco,co už běží dobře a bez problémů.Vývoj takových her zabere spoustu spoustu času a potom když vidím,že nějakej …….. napíše bláboly tak neví o tom vůbec a nic.Už jsem několikrát uvažoval,že se tady na to vybodnu a tenhle blbec mě utvrdil v tom,že to opravdu nemá význam něco takovým lidem něco vysvětlovat.Takže tady končím.
Tak ja o programovani neco vim, kdyz jsem delal stredni s timhle zamerenim. Ale je pravda ze z osobnich duvodu jsem ji nedodelal. Dneska se venuju hlavne tvorbe textur a to konkretne treba dresu do PES 2019, skiny aut do ruznych her a to jsou taky piplacky teda. Koncit nemusis, jen to tolik asi neres no 😉
Raymy23 ono zase to špinenie by nebolo zlé bolo by to reálne. aspoň by sa dali prachy používať v umyvarkach 😀 ale osobne chýba mi niečo ako inventár. Zoberme si že mam v kamione nejaké doplnky v interiéry. kamión chcem posunúť zamestnancovi tak aby som ich nemusel bud predávať alebo ich tam nechať a kupovať do druhého kamióna nové tak by sa to uložilo v inventári a mohol by som to používať ľubovolne. a hlavne čo mi ešte chýba su prázdne sloty na strechu. Som rad že je ako taký tuning na kamiony ale dať tie ich truby na akýkolvek light bar to je ako päsť na oko tuto vec trošku nedomysleli. bolo by fajn keby boli samostatné sloty ešte na klaksony. a dosť mi chýbaju aj zadné svetielka na kabinových spoileroch. dufam že toto tam skor či neskor ešte pridaju 🙂
V tom tuningu súhlasím. Normálne dlhé podtlakovky sú absolútne nevyužité, a tie lightbary na všetkých ťahačoch okrem najnovšej Scanie su úplne nechutné (to iste aj ostatné diely ako rámy, atď…) Svetlá na rampu sú tiež nič moc.
Prázdne sloty na majáky a trúby tá hra potrebuje ako soľ, prípadne na masku svetielka a teraz už aj tabule ADR + prepracovanie tuningu ostatných ťahačov na úroveň Scanie S,R najnovšej (rozdelené blatníky na vrchný a spodný diel, lakované/plastové časti.
Tieto veci isto nemajú nič spoločné s engine a nieje to vec aby museli celú hru prekopávať 😉
Poskozovani, spineni tahacu a licencovanych navesu se nelibi vyrobcum a je nesmysl delat to jen u nelicencovanych navesu. Na vystupovani z vozu neni ten engine hry delany, stejne jako zima, vitr atp. Znamenalo by to prepracovani celeho enginu a to je aktualne nesmysl. Mozna az prejdou na DX12, tak pak to bude snadnejsi. Co tam mas dal?
„hombre“ a můžeš nám ukázat kde psali či mluvily o špinění a dalších tvých výplodech?Ono nacpat do hry tebou uvedený věci nejsou jednoduchý a chce to čas.To není jako že si vezmeš kus papíru a začneš kreslit a když se ti to nelíbí tak to smažeš a opravuješ.Tohle je trochu o něčem jiným,ale to asi víš,když si tak „chytrej“.Připomínáš mi jednoho blba kterej se tu občas objeví.Je „chytrej“ ví jak to všechno funguje ale ještě nic neukázal.Možná by nebylo od věci,kdybys nastoupil u SCS a ukázal jak se to má správně dělat.Už se těším na změny tvým příchodem.Máš šanci,zanedlouho mají den otevřených dveří tak jim ukaž jak to majé dělat,to bude paráda.Nebo se ten další z krátký řady mluvků a poutových vyvolávačů který jenom koupou a nic neumí
Jistě – jakmile se tady nevynáší SCS do nebes, tak je každej „chytrej blb“, jak jinak, že ?!
Tuhle hru hraju – s přestávkama – od roku 2012; a v té době (i později) se řešilo na fórech to, co jsem psal. Takže to určitě nebudu teď nikde hledat šest, sedm let zpátky. Mě osobně to tam schází a fakt, že hra, de facto, zamrzla ve vývoji, je očividnej. Mapy jsou sice alfa a omega, ale nejsou všechno.
S těma výrobcema a jejich podmínkama… měli by bejt rádi, že mají zadarmo reklamu na jejich auta a ne dělat vlny… kdoví, jak to je :-/
Není jednoduchý nacpat do hry věci? No jak se to vezme, že… když se podívám, co se dá „nacpat“ do her jinde! Tady to, asi, není o tom, jestli to jde či nejde, ale o vůli a chtění.
A ty invektivy bych si vyprosil – takhle se bav doma nebo s tvýma kámošema, laskavě – do školy jsme spolu nechodili !
Nemám zapotřebí, a nejsem zvyklej, někomu mazat jenom med kolem pusy – obzvláště, když se mi něco nelíbí a je, navíc, jasný, že by ta „věc“ mohla být lepší – já za ten software platím, mimochodem… a slepý poklonkování komukoliv ještě nikdy žádnej pokrok nepřineslo.
Jinak ten Tvůj příspěvek jenom potvrzuje, že tady, na „SvětSIM“ je to jak placená klaka – jenom samá chvála, vynášení, v tomto případě SCS, do nebes a hlavně hned nadávat a ostrakizovat kohokoliv, kdo nejde s davem… jděte do háje s tou vaší servilností ! Kolik vám platí SCS za to vaše pochlebování :-DDD ?
Resilo se to na foru – to ale neni oficialni tvrzeni ze to ci ono bude, navic co tak to forum projizdim, tak tohle tam hlavne resi komunita a ne vyvojari.
Vyrobci – no nevim, ale vypada to ze o licencovani nic moc nevis. V drtive vetsine pripadu si prave vyrobci nechavaji za tu licenci platit a jsem si temer jistej ze tady tomu neni jinak a ti vyrobci si potrpi na tom aby jejich vozy byly prave tou reklamou a to proste pro ne neni dobry kdyz by se na internetu ukazovali fotky, videa jejich nabouranych a spinavych vozu. To je proste fakt a ruku na srdce, ty by jsi taky nechtel propagovat svuj vyrobek poniceny, spinavy atd.
Pridavani funkci atd – sam to pises, hrajes hru z roku 2012 (vydani). Engine hry je urcite jeste o rok, dva starsi a byl nejak napsany pro konkretni ucely. Kazda jeho uprava je slozita a i kdyz se to nezda, tak ty kdyz v nem neco zmenis, tak ti to velice lehce muze poskodit jinou zcela nesouvisejici funkci toho enginu hry. Nemluve o tom ze pises o tom ze jinde v jine hre to ci ono jde. To jako vazne? Nemuzes porovnavat dve hry ktery jsou od jineho vyvojare a s uplne jinym enginem hry, rokem vytvoreni toho enginu.
Ze nemazes med kolem pusy, kritizujes je ok. To ti neberu, ale kdyz uz kritizujes, tak o te problematice hlavne neco musis vedet. Ono se pak nemuzes divit, ze ti tady napriklad ja k tomu napise nesouhlasny nazor, ale pozor ja to kazdemu vyargumentuju a slusne. Takze za me ja s kritikou problem nemam, jen to chce opravdu o vecech vic premyslet do hloubky a mit znalosti.
Chtěl bych se jen zeptat, nevíte někdo proč SCS nechce udělat při převozu ADR/HazMat nákladů možnost vzplanutí cisterny apod., vždyť je v ETS random event hořící cisterna.
pravdepodobne pre to isté prečo nemáš dynamické poškodenie karosérie kamiónu atd atd… nezabúdaj na to to by chcelo prekopať všetky modely a fyziku (teda aj tvoj ťahač aby horel, poprípade sa chytilo aj niečo v okolí, automaticky by sa museli prepracovať záchranné zložku atď atď)
No a co tomu brání, aby to přepracovali ?
Ta hra už je docela „v letech“ a kromě map a vlastních návěsů, nejsou v SCS schopni vyplodit nic jiného, zásadního.
Už dávno se mluvilo o tom, že kamiony se budou špinit, budou se dát, samozřejmě umýt, že se bude dát vystoupit, bude zimní počasí se sněžením, vítr…
Nakously se i crashe kamiónů, ale to nějak úplně zmizelo. S hořením je to asi taky tak; v SCS nemají zájem vylepšovat tenhle simulátor na vyšší level tímto směrem.
Ano – mapy (i modely) jsou čím dál propracovanější, čím dál hezčí (už se dělají schválně reálné, nádherné a bechderoucí, panoramy), ale jinak hra v jiných aspektech (viz výše) stagnuje… 🙁
A dvě mapy za rok… mnnoó – to je taky tempo; ale to je jiná kapitola 🙂
TheFloxiCz: ty si tam byl semnou na TSku ? s Cougarem on sám řekl co sem napsal ale pro mě je víc užitečnější nastavení toho volantu než něaky reakce na nepovedený mod MP 🙂
Zdravím,
Mám problém s vlastním Doublem návěsem, nemám žádné mody a přesto musím z nějakého důvodu couvat při nakládání nákladů. Má někdo podobný problém? Že musíte při nakládání couvat? 😀 Neví někdo jak to dát do původního stavu abych to nakládal zase podélně? Foto dokumentace: https://i.imgur.com/LDvUHWa.jpg
Ty nejnovější videa moc krásný hlavně mě fascinuje jak SCS mají vyladěny volant zřejmě Logitech G27 ten tahač jen přede a mě se na samým zařízeni chová divně a navíc zloby nastaveni při použiti alt tabu a z5 do hry nedá se někde najit rada jak to tak stejně nastavit? a ještě mě mrzí škoda že SCS Software nemají vlastní multiplayer určitě by to bylo na úrovni a ne jak od sousedu z Polska nepovedeny mód.
Trochu srozumitelněji by to napsat nešlo? Existují také čárky, tečky, vykřičníky, otázníky…
A rozhodně bych TMP nenazýval jako „nepovedený mod“ a už vůbec není od Poláků, když jsme u toho…
Ted to vypada, ze obsahove bude update 1.35 pro ETS2 bohatsi. Retuse dalsi casti Nemecka, 2 nove dalnice v Nemecku, 2 nove silnice ve Francii a ostrov Sardinie. ATS momentalne dostava silnici OR 58, OR 140 a CA 299, k tomu nove odpocivadlo u Yuma, rozsireni mest Klamath Falls a Redding, predelane znaceni v Arizone, 3 nove garaze a 2 nove prodejny trucku. U tech prodejen se spekulovalo zda nejde o pripravu pro novy truck. Kazdopadne si myslim, ze to porad neni vse 😀
SiSL se myslim podilel i na tvorbe interieru pro trucky od moderu GTM (Kenworth T610, T800, W900 B a Peterbilt 567), skoda, ze ukoncili cinnost. Jejich modely byly hodne povedeny.
Ahoj, nevěděl by někdo jaký soubor a co v něm upravit aby se mi určitý náklad pro vlastněné přívěsy (například prázdné palety) objevoval mnohem častěji? Plácnu že teď se mi po celé Evropě objeví třeba 20x v jeden moment maximálně a já bych ho chtěl mít třeba 100x. Snad jsem to napsal srozumitelně.
Mohlo by nějak využít SCS kapacity skupiny Promods ke své práci a tak zrychlit vydávání nových DLC ?
Jinak mi ta jejich práce přijde duplicitní a zbytečné mrhání možná dobrým potenciálem.
Před lety jsem taky vyzkoušel mapu Promods, ale když to nejde trvale propojit s originálem,
nechce se mi jezdit dva profily najednou.
Mohli by pro SCS vytvářet jakýsi základ, který by pak oni vybrousili do drahokamu a ušetřili by dost času, co?
Opravdu to čekání je nekonečné. 🙁
SCS par byvalych moderu zamestnava, napr. Nico z Promods je clenem SCS a prestehoval se i do Prahy. Dalsi clovek, ktery udajne pracuje pro SCS je Natvander, ktery drive pracoval na Natvander’s „Re-Signing ATS“ Project (mod ktery vylepsoval znacky a dalnicni ukazetele, tak aby odpovidaly realite). Myslim si, ze to opravene znaceni v Arizone v updatu 1.35 bude jeho prace. Navic v ATS tedka funguji 2 nezavisle mapove tymy a podle spekulaci se pripravuje 3. mapovaci tym, aby se zvedlo tempo vydavani novych statu.
Ešte netreba zabudnúť na hlavného vývojára ProMods, MandelSoft a tiež bývalého vývojára ProMods RacerToft.
Inak by som odporúčal SCS vytvoriť nové pobočky napr. v Nemecku alebo v Rakúsku, aby nalákali miestnych vývojárov. Nie každému sa chce isť do Prahy 🙂
Tak Nico nakonec v SCS nepracuje, ja si ho poplet s MandelSoft, Nico byl kdysi na navsteve v SCS jako host a myslim ze i ScuL navstivil SCS. Co se tyce tech pobocek, ma to sve klady a zapory. SCS by muselo platit dalsi penize za pronajem kancelari, koordinace prace, … myslim si, ze je lepsi, kdyz mas vsechny pracovniky pod jednou strechou.
Promods na 1. aprila zverejnil video se zabery z neznameho projektu, ktery na konci odkazoval na Kanadu. Hodne lidi si myslelo, ze jde o aprilovy zertik, ale nakonec se z toho vyklubala pravda, cili Promods pro ATS vytvari Kanadu, ktera se napoji na stat Washington a casem i na dalsi staty jako je Idaho, Montana, … zde je odkaz na mapku 1. faze projektu https://i.imgur.com/w3Sej61.png Ti co z vas Promods znaji, tak jiste vite, ze Promods dela kvalitni a detailni mapy, ale na ukor vykonu PC.
Robia síce super mapu, ale nejak mi zašla chuť na módy. Vanilla je proste vanilla. V nej málokedy uvidíš copy paste modelov známe v iných častiach mapy a krajín. Napr. rozdiel medzi Elbtunnel medzi SCS a Promods verziou je až neuveriteľný. Chápem, že ProMods nemá také modelárske kapacity, ale mne tá repetitívnosť a zjednodušovanie trochu vadí 🙂 Na druhej strane majú výborné cestné značky na cestách, aj diaľkové. Doteraz nepochopím, prečo SCS nedáva diaľkové značky a je to veľká škoda.
Ale na druhou stranu jsou proti jinym mapovym tvurcum nejbliz ke kvalite SCS. Vyhoda u Kanady je v tom, ze spoustu modelu muzou pouzit z dostupneho baliku v editoru mapy. Jen budou muset vytvorit kanadske znacky, dalnicni ukazatele. Co jsem koukal, tak treba jeden tunel modelovali podle skutecne predlohy. Jediny co mozna bude vyzadovat nejake urcite modely bude mesto Vancouver. Ale je zbytecny to tedka resit, je lepsi pockat na vysledek a pote treba navrhnout nejake vylepseni, nebo upravu.
Predpokladám, že ATS príde na radu ako prvé s aktualizáciou 1.35 a do ETS2 po event-e( najskôr v druhej tretine Mája), predtým určite bude ešte vyhodnotenie tejto akcie „One Truck Family“
Som zvedavý, čím ešte prekvapia s vydaním 1.35, externé prepravy s vlastným návesom by tiež potešili a ešte niečo ako BONUS…
Je dost veci na kterych se pracuje. Retuse Nemecka, o te dlouho nepadla zminka, nove cesty pro special transport (ATS/ETS2). Taky je mozne, ze se SCS o nekterych novych cestach a privesech nezminilo a nechavaji si to jako dalsi prekvapeni. Dalsim prekvapenim by mohl byt i novy truck. Vime ze do ATS pridaji 2 nove prodejny trucku a to do Redding a Yuma. Vsechny 3 znacky maji v kazdem state prodejnu, jediny Peterbilt ma v Kalifornii 2 prodejny. Ja doufam, ze open beta pro ATS prijde do tydne.
Jestli to pridani prodejcu neni priprava na novou znacku trucku 🙂 Ale fascinuje me to vykresleni vzdalenych hor. Bud opravdu prislo SCS na to jak to udelat bez prechodu na novejsi DX (zatim) nebo uz nam ukazuji hru s podporou novejsich DX kterou pridaji v 1.35…
Taky si myslim ze to muze byt priprava pro novou znacku trucku, prijde mi divny, aby rozsirovali stavajici prodejce do dalsich mest. Vykreslovani vzdalenych kopcu a objektu je uz nejaky patek na seznamu prani, ale zda je to prace DirectX 11 nedokazu odhadnout. Predpoklada se, ze s updatem 1.35 zacne plynuly prechod na DirectX 11. Uz se nemuzu dockat 🙂
Dobrý den, mám problém s experinentální betou pro ATS, když si chci koupit klanicový návěs, tak mi hra spadne. Chci se tedy zeptatm jestli se to někomu také stalo?
Mě to zatím nespadlo asi mám štěstí, ale děje se mi to, když jdu vícekrát do mapy tak se mapa začne nehorázně lagovat, když jsem v režimu mapy mám asi 5 fps ale ve hře je to v pohodě, pak restartuji hru a je to v pohodě, to samé mám i v Ats. jinak jsem na moc chyb nenarazil.
Mapa se mi taky cuka, kdyz si jo otevru primo ze hry a po chvili z ni zmizi ruzne znacky (odpocivadla, benzinky, znacky silnic/dalnic,…).
Tyto chyby jsou hlášeny na SCS fóru
SCS vydalo dalsi zaplatu a problem s cukanim mapy je vyresen.
Dneska jsem koukal na SCS blog, SCS si zmenilo vrchni podelny obrazek na blogu a na Steamu v galerii DLC Washington byly pridany nove screenshoty a hadejte odkud? 😀 https://imgur.com/a/cNKnPR1
Dx 9 VS Dx 11
Ahoj, nejsem v softwaru moc znalý. Všude čtu že nová verze 1.35 bude podporovat Dx 11. Koukal jsem i na nějaká porovnávací videa z her kde bylo právě porovnáváno Dx 9 a 11. I když jsem si video natavil do nejvyšší možné kvality, stále jsem tam neviděl žádný rozdíl, krom velice lehce odlišného nasvícení scén. Byl by tu nějaký guru, kdo by mi to dokázal přesněji vysvětlit, jaký je mezi těmito verzemi Directu rozdíl a jaký to bude mít vliv při hraní ETS/ATS? Díky za odpověď 🙂
Nie je to len o grafike, Dx zabezpečuje aj fyziku. Dáva to vývojárom nové možnosti. A nejaký rozdiel asi neuvidíš pokiaľ je hra stále optimalizovaná na Dx9. Maximálne viac FPS a lepšie využitie možností grafickej karty.
zdravim ako to je s dx11 bude kontatibilny aj na win 7,scs pisalo že zatial iba win 8 a 10,
Dx 11 nieje kompatibilný len s XP a Vista, na W7 by to malo fungovať. Až Dx12 je kompatibilný z W8 a vyššie
Jak napsal jeden z vývojářů na SCS fóru : The current build is using a dx11 feature which is available only on Windows 8+. It will be fixed in some future build.
Tak to som nevedel. A už mám odskúšané, na W7 to nefunguje. Dúfam, že kým to sprístupnia aj na 7, tak bude zachovaná podpora dx9
Tak jsem si zahrál experimentální betu 1.35 pro ETS2 a musím říct že super, velký plus má u mě nouzový tankování paliva bude se hodit při delších trasách pro Special Transport a v ATS i u Heavy Cargo kdy vždycky dojedu s nádrží na doraz.
Semafory pro ATS https://blog.scssoft.com/2019/05/us-traffict-lights.html Dale SCS opravilo polepy policejnich vozidel v Oregonu a objevil se novy druh nahodnych udalosti.
podle blogu by v nadchazejicim patchy mela byt podpora Tobii Eye Tracker 4C. Dost se mi to libi, ale co jsem kouka na nejake preview videa, tak vždy byla na obrazovce vidět taková bublina, která asi ukazuje kam se kouká. Přijde mi to dost rušivé. Nezajímal jste se o to někdo více a nevíte zda se dá tato „bublina“ vypnout? Díky
https://gaming.tobii.com/product/tobii-eye-tracker-4c/
Ta bublina by měla jít vypnout. Je to tam zobrazeno kvůli tomu aby jsi viděl jaký to má rozsah záběru
Tak jsem si prosel mapu ATS v open beta 1.35. Musim rict, ze predelany znaceni v Arizone je fakt super, nechybi nazvy rek, letiste ve Phoenixu ma spravny nazev, dokonce zde najdete i znacky s nazvy kraju, dale se v AZ objevil novy kruhovy objezd na silnici US89. Co bych v budoucnu v AZ uvital, je prodlouzeni silnice AZ64 az k dálnici I-40 (Williams), clovek by nemusel jezdit primo pres Flagstaff, tady by mohla dobre zafungovat i funkce objizdnych tras. V open beta verzi je mozne se podivat i smerem do Washingtonu, a do U…., musim rict, ze co jsem videl, me fakt zaujalo. Pro zvedavce jsem poridil par snimku z novych oblasti https://imgur.com/a/256Y7jt
„Raymy23“ dobře napsané a výstížné,ale myslím,že tito lidé i kdyby to měli okolkovaný od vývojářů,že to v tý hře prostě udělat nejde a nebo to bude možná v daleké budoucnosti,tito lidé budou mlet neustále ty svoje nesmyslné bláboly,aspon já tomu tak říkám.
Já o vývoji her a podobných věcí vím houbeles ale mám kamaráda,který dělá podobný věci a od něj vím,že to prostě jednoduchý není měnit něco,co už běží dobře a bez problémů.Vývoj takových her zabere spoustu spoustu času a potom když vidím,že nějakej …….. napíše bláboly tak neví o tom vůbec a nic.Už jsem několikrát uvažoval,že se tady na to vybodnu a tenhle blbec mě utvrdil v tom,že to opravdu nemá význam něco takovým lidem něco vysvětlovat.Takže tady končím.
Tak ja o programovani neco vim, kdyz jsem delal stredni s timhle zamerenim. Ale je pravda ze z osobnich duvodu jsem ji nedodelal. Dneska se venuju hlavne tvorbe textur a to konkretne treba dresu do PES 2019, skiny aut do ruznych her a to jsou taky piplacky teda. Koncit nemusis, jen to tolik asi neres no 😉
Platěj a královsky,představ si to.Co dodat
Raymy23 ono zase to špinenie by nebolo zlé bolo by to reálne. aspoň by sa dali prachy používať v umyvarkach 😀 ale osobne chýba mi niečo ako inventár. Zoberme si že mam v kamione nejaké doplnky v interiéry. kamión chcem posunúť zamestnancovi tak aby som ich nemusel bud predávať alebo ich tam nechať a kupovať do druhého kamióna nové tak by sa to uložilo v inventári a mohol by som to používať ľubovolne. a hlavne čo mi ešte chýba su prázdne sloty na strechu. Som rad že je ako taký tuning na kamiony ale dať tie ich truby na akýkolvek light bar to je ako päsť na oko tuto vec trošku nedomysleli. bolo by fajn keby boli samostatné sloty ešte na klaksony. a dosť mi chýbaju aj zadné svetielka na kabinových spoileroch. dufam že toto tam skor či neskor ešte pridaju 🙂
V tom tuningu súhlasím. Normálne dlhé podtlakovky sú absolútne nevyužité, a tie lightbary na všetkých ťahačoch okrem najnovšej Scanie su úplne nechutné (to iste aj ostatné diely ako rámy, atď…) Svetlá na rampu sú tiež nič moc.
Prázdne sloty na majáky a trúby tá hra potrebuje ako soľ, prípadne na masku svetielka a teraz už aj tabule ADR + prepracovanie tuningu ostatných ťahačov na úroveň Scanie S,R najnovšej (rozdelené blatníky na vrchný a spodný diel, lakované/plastové časti.
Tieto veci isto nemajú nič spoločné s engine a nieje to vec aby museli celú hru prekopávať 😉
Poskozovani, spineni tahacu a licencovanych navesu se nelibi vyrobcum a je nesmysl delat to jen u nelicencovanych navesu. Na vystupovani z vozu neni ten engine hry delany, stejne jako zima, vitr atp. Znamenalo by to prepracovani celeho enginu a to je aktualne nesmysl. Mozna az prejdou na DX12, tak pak to bude snadnejsi. Co tam mas dal?
„hombre“ a můžeš nám ukázat kde psali či mluvily o špinění a dalších tvých výplodech?Ono nacpat do hry tebou uvedený věci nejsou jednoduchý a chce to čas.To není jako že si vezmeš kus papíru a začneš kreslit a když se ti to nelíbí tak to smažeš a opravuješ.Tohle je trochu o něčem jiným,ale to asi víš,když si tak „chytrej“.Připomínáš mi jednoho blba kterej se tu občas objeví.Je „chytrej“ ví jak to všechno funguje ale ještě nic neukázal.Možná by nebylo od věci,kdybys nastoupil u SCS a ukázal jak se to má správně dělat.Už se těším na změny tvým příchodem.Máš šanci,zanedlouho mají den otevřených dveří tak jim ukaž jak to majé dělat,to bude paráda.Nebo se ten další z krátký řady mluvků a poutových vyvolávačů který jenom koupou a nic neumí
Jistě – jakmile se tady nevynáší SCS do nebes, tak je každej „chytrej blb“, jak jinak, že ?!
Tuhle hru hraju – s přestávkama – od roku 2012; a v té době (i později) se řešilo na fórech to, co jsem psal. Takže to určitě nebudu teď nikde hledat šest, sedm let zpátky. Mě osobně to tam schází a fakt, že hra, de facto, zamrzla ve vývoji, je očividnej. Mapy jsou sice alfa a omega, ale nejsou všechno.
S těma výrobcema a jejich podmínkama… měli by bejt rádi, že mají zadarmo reklamu na jejich auta a ne dělat vlny… kdoví, jak to je :-/
Není jednoduchý nacpat do hry věci? No jak se to vezme, že… když se podívám, co se dá „nacpat“ do her jinde! Tady to, asi, není o tom, jestli to jde či nejde, ale o vůli a chtění.
A ty invektivy bych si vyprosil – takhle se bav doma nebo s tvýma kámošema, laskavě – do školy jsme spolu nechodili !
Nemám zapotřebí, a nejsem zvyklej, někomu mazat jenom med kolem pusy – obzvláště, když se mi něco nelíbí a je, navíc, jasný, že by ta „věc“ mohla být lepší – já za ten software platím, mimochodem… a slepý poklonkování komukoliv ještě nikdy žádnej pokrok nepřineslo.
Jinak ten Tvůj příspěvek jenom potvrzuje, že tady, na „SvětSIM“ je to jak placená klaka – jenom samá chvála, vynášení, v tomto případě SCS, do nebes a hlavně hned nadávat a ostrakizovat kohokoliv, kdo nejde s davem… jděte do háje s tou vaší servilností ! Kolik vám platí SCS za to vaše pochlebování :-DDD ?
Resilo se to na foru – to ale neni oficialni tvrzeni ze to ci ono bude, navic co tak to forum projizdim, tak tohle tam hlavne resi komunita a ne vyvojari.
Vyrobci – no nevim, ale vypada to ze o licencovani nic moc nevis. V drtive vetsine pripadu si prave vyrobci nechavaji za tu licenci platit a jsem si temer jistej ze tady tomu neni jinak a ti vyrobci si potrpi na tom aby jejich vozy byly prave tou reklamou a to proste pro ne neni dobry kdyz by se na internetu ukazovali fotky, videa jejich nabouranych a spinavych vozu. To je proste fakt a ruku na srdce, ty by jsi taky nechtel propagovat svuj vyrobek poniceny, spinavy atd.
Pridavani funkci atd – sam to pises, hrajes hru z roku 2012 (vydani). Engine hry je urcite jeste o rok, dva starsi a byl nejak napsany pro konkretni ucely. Kazda jeho uprava je slozita a i kdyz se to nezda, tak ty kdyz v nem neco zmenis, tak ti to velice lehce muze poskodit jinou zcela nesouvisejici funkci toho enginu hry. Nemluve o tom ze pises o tom ze jinde v jine hre to ci ono jde. To jako vazne? Nemuzes porovnavat dve hry ktery jsou od jineho vyvojare a s uplne jinym enginem hry, rokem vytvoreni toho enginu.
Ze nemazes med kolem pusy, kritizujes je ok. To ti neberu, ale kdyz uz kritizujes, tak o te problematice hlavne neco musis vedet. Ono se pak nemuzes divit, ze ti tady napriklad ja k tomu napise nesouhlasny nazor, ale pozor ja to kazdemu vyargumentuju a slusne. Takze za me ja s kritikou problem nemam, jen to chce opravdu o vecech vic premyslet do hloubky a mit znalosti.
Ahojte,
mám problém so spustením hry. Dám cez Steam „Hrát“, naskočí mi táto hláška (ako vždy)
https://ulozto.sk/!gAtWY69F7VIO/ashampoo-snap-pondelok-29-aprila-2019-17h17m10s-001-hra-euro-truck-simulator-2-steam-png,
ale teraz mi to len preblikáva stále dokola a nič. Čo by som mal urobiť? Odinštalovať, alebo niekde v nastaveniach niečo upraviť?
Vopred vďaka za pomoc.
mne vždy pomôže keď steam úplne vypnem a spustím hru priamo cez odkaz na ploche
Tak som vypol steam, ale aj zreštartoval PC a teraz to už ide v pohode, ako má .. všetko O.K.
Vďaka.
Chtěl bych se jen zeptat, nevíte někdo proč SCS nechce udělat při převozu ADR/HazMat nákladů možnost vzplanutí cisterny apod., vždyť je v ETS random event hořící cisterna.
pravdepodobne pre to isté prečo nemáš dynamické poškodenie karosérie kamiónu atd atd… nezabúdaj na to to by chcelo prekopať všetky modely a fyziku (teda aj tvoj ťahač aby horel, poprípade sa chytilo aj niečo v okolí, automaticky by sa museli prepracovať záchranné zložku atď atď)
No a co tomu brání, aby to přepracovali ?
Ta hra už je docela „v letech“ a kromě map a vlastních návěsů, nejsou v SCS schopni vyplodit nic jiného, zásadního.
Už dávno se mluvilo o tom, že kamiony se budou špinit, budou se dát, samozřejmě umýt, že se bude dát vystoupit, bude zimní počasí se sněžením, vítr…
Nakously se i crashe kamiónů, ale to nějak úplně zmizelo. S hořením je to asi taky tak; v SCS nemají zájem vylepšovat tenhle simulátor na vyšší level tímto směrem.
Ano – mapy (i modely) jsou čím dál propracovanější, čím dál hezčí (už se dělají schválně reálné, nádherné a bechderoucí, panoramy), ale jinak hra v jiných aspektech (viz výše) stagnuje… 🙁
A dvě mapy za rok… mnnoó – to je taky tempo; ale to je jiná kapitola 🙂
TheFloxiCz: ty si tam byl semnou na TSku ? s Cougarem on sám řekl co sem napsal ale pro mě je víc užitečnější nastavení toho volantu než něaky reakce na nepovedený mod MP 🙂
Nevie niekto o nejakom dobrom móde : nová nosatá scania pre ets2. Dík.
Zdravím,
Mám problém s vlastním Doublem návěsem, nemám žádné mody a přesto musím z nějakého důvodu couvat při nakládání nákladů. Má někdo podobný problém? Že musíte při nakládání couvat? 😀 Neví někdo jak to dát do původního stavu abych to nakládal zase podélně? Foto dokumentace: https://i.imgur.com/LDvUHWa.jpg
Ty nejnovější videa moc krásný hlavně mě fascinuje jak SCS mají vyladěny volant zřejmě Logitech G27 ten tahač jen přede a mě se na samým zařízeni chová divně a navíc zloby nastaveni při použiti alt tabu a z5 do hry nedá se někde najit rada jak to tak stejně nastavit? a ještě mě mrzí škoda že SCS Software nemají vlastní multiplayer určitě by to bylo na úrovni a ne jak od sousedu z Polska nepovedeny mód.
Trochu srozumitelněji by to napsat nešlo? Existují také čárky, tečky, vykřičníky, otázníky…
A rozhodně bych TMP nenazýval jako „nepovedený mod“ a už vůbec není od Poláků, když jsme u toho…
Tak na tuhle hru jsem zvedavej 🙂
https://youtu.be/xLFXbZqkF-8
jo to jsem taky zvědavý nato hned co vyjde tak si jí koupím.
O spoločností Kenworth’s Truck Plant vo Washingtone 😉 https://blog.scssoft.com/2019/04/washington-kenworth-factory.html
No taky pěknej „Mac/e/k“.
https://www.youtube.com/watch?v=27DQqMhZ03A
SCS uvoľňuje ďalšie info k patchu 1,35
https://blog.scssoft.com/2019/04/germany-revisited-2.html?fbclid=IwAR3uM8ECpGCjYgkcmRYkLKRNQXMvad-uf-WbC2HKgtG57Jni9mNwNhYjhHw
Ted to vypada, ze obsahove bude update 1.35 pro ETS2 bohatsi. Retuse dalsi casti Nemecka, 2 nove dalnice v Nemecku, 2 nove silnice ve Francii a ostrov Sardinie. ATS momentalne dostava silnici OR 58, OR 140 a CA 299, k tomu nove odpocivadlo u Yuma, rozsireni mest Klamath Falls a Redding, predelane znaceni v Arizone, 3 nove garaze a 2 nove prodejny trucku. U tech prodejen se spekulovalo zda nejde o pripravu pro novy truck. Kazdopadne si myslim, ze to porad neni vse 😀
Cesty pekné, mesta opäť dostali len osvieženie 🙂 neviem no, mám z toho rozporuplné pocity. Viac má tešia prídavky do ATS 🙂
Nove navesy vypadaji pekne, ale nove silnice jsou nove silnice, klidne bych jeste nejakou novou silnici v ATS uvital 😀
Kdo používá v interiéru SiSL’s mega pack…tak tento moder také poměrně nedávno rozšířil řady v SCS
SiSL se myslim podilel i na tvorbe interieru pro trucky od moderu GTM (Kenworth T610, T800, W900 B a Peterbilt 567), skoda, ze ukoncili cinnost. Jejich modely byly hodne povedeny.
Ahoj, nevěděl by někdo jaký soubor a co v něm upravit aby se mi určitý náklad pro vlastněné přívěsy (například prázdné palety) objevoval mnohem častěji? Plácnu že teď se mi po celé Evropě objeví třeba 20x v jeden moment maximálně a já bych ho chtěl mít třeba 100x. Snad jsem to napsal srozumitelně.
Mohlo by nějak využít SCS kapacity skupiny Promods ke své práci a tak zrychlit vydávání nových DLC ?
Jinak mi ta jejich práce přijde duplicitní a zbytečné mrhání možná dobrým potenciálem.
Před lety jsem taky vyzkoušel mapu Promods, ale když to nejde trvale propojit s originálem,
nechce se mi jezdit dva profily najednou.
Mohli by pro SCS vytvářet jakýsi základ, který by pak oni vybrousili do drahokamu a ušetřili by dost času, co?
Opravdu to čekání je nekonečné. 🙁
SCS par byvalych moderu zamestnava, napr. Nico z Promods je clenem SCS a prestehoval se i do Prahy. Dalsi clovek, ktery udajne pracuje pro SCS je Natvander, ktery drive pracoval na Natvander’s „Re-Signing ATS“ Project (mod ktery vylepsoval znacky a dalnicni ukazetele, tak aby odpovidaly realite). Myslim si, ze to opravene znaceni v Arizone v updatu 1.35 bude jeho prace. Navic v ATS tedka funguji 2 nezavisle mapove tymy a podle spekulaci se pripravuje 3. mapovaci tym, aby se zvedlo tempo vydavani novych statu.
Ešte netreba zabudnúť na hlavného vývojára ProMods, MandelSoft a tiež bývalého vývojára ProMods RacerToft.
Inak by som odporúčal SCS vytvoriť nové pobočky napr. v Nemecku alebo v Rakúsku, aby nalákali miestnych vývojárov. Nie každému sa chce isť do Prahy 🙂
Tak Nico nakonec v SCS nepracuje, ja si ho poplet s MandelSoft, Nico byl kdysi na navsteve v SCS jako host a myslim ze i ScuL navstivil SCS. Co se tyce tech pobocek, ma to sve klady a zapory. SCS by muselo platit dalsi penize za pronajem kancelari, koordinace prace, … myslim si, ze je lepsi, kdyz mas vsechny pracovniky pod jednou strechou.
Nico bol tuším beta tester, ale neviem aký je jeho vzťah s SCS aktuálne 🙂
Promods na 1. aprila zverejnil video se zabery z neznameho projektu, ktery na konci odkazoval na Kanadu. Hodne lidi si myslelo, ze jde o aprilovy zertik, ale nakonec se z toho vyklubala pravda, cili Promods pro ATS vytvari Kanadu, ktera se napoji na stat Washington a casem i na dalsi staty jako je Idaho, Montana, … zde je odkaz na mapku 1. faze projektu https://i.imgur.com/w3Sej61.png Ti co z vas Promods znaji, tak jiste vite, ze Promods dela kvalitni a detailni mapy, ale na ukor vykonu PC.
Robia síce super mapu, ale nejak mi zašla chuť na módy. Vanilla je proste vanilla. V nej málokedy uvidíš copy paste modelov známe v iných častiach mapy a krajín. Napr. rozdiel medzi Elbtunnel medzi SCS a Promods verziou je až neuveriteľný. Chápem, že ProMods nemá také modelárske kapacity, ale mne tá repetitívnosť a zjednodušovanie trochu vadí 🙂 Na druhej strane majú výborné cestné značky na cestách, aj diaľkové. Doteraz nepochopím, prečo SCS nedáva diaľkové značky a je to veľká škoda.
Ale na druhou stranu jsou proti jinym mapovym tvurcum nejbliz ke kvalite SCS. Vyhoda u Kanady je v tom, ze spoustu modelu muzou pouzit z dostupneho baliku v editoru mapy. Jen budou muset vytvorit kanadske znacky, dalnicni ukazatele. Co jsem koukal, tak treba jeden tunel modelovali podle skutecne predlohy. Jediny co mozna bude vyzadovat nejake urcite modely bude mesto Vancouver. Ale je zbytecny to tedka resit, je lepsi pockat na vysledek a pote treba navrhnout nejake vylepseni, nebo upravu.
Predpokladám, že ATS príde na radu ako prvé s aktualizáciou 1.35 a do ETS2 po event-e( najskôr v druhej tretine Mája), predtým určite bude ešte vyhodnotenie tejto akcie „One Truck Family“
Som zvedavý, čím ešte prekvapia s vydaním 1.35, externé prepravy s vlastným návesom by tiež potešili a ešte niečo ako BONUS…
Je dost veci na kterych se pracuje. Retuse Nemecka, o te dlouho nepadla zminka, nove cesty pro special transport (ATS/ETS2). Taky je mozne, ze se SCS o nekterych novych cestach a privesech nezminilo a nechavaji si to jako dalsi prekvapeni. Dalsim prekvapenim by mohl byt i novy truck. Vime ze do ATS pridaji 2 nove prodejny trucku a to do Redding a Yuma. Vsechny 3 znacky maji v kazdem state prodejnu, jediny Peterbilt ma v Kalifornii 2 prodejny. Ja doufam, ze open beta pro ATS prijde do tydne.
Tak a je to potvrzený v aktualizaci 1.35 do ETS2 bude i Sardínie. https://blog.scssoft.com/2019/04/sardinia.html
Jestli to pridani prodejcu neni priprava na novou znacku trucku 🙂 Ale fascinuje me to vykresleni vzdalenych hor. Bud opravdu prislo SCS na to jak to udelat bez prechodu na novejsi DX (zatim) nebo uz nam ukazuji hru s podporou novejsich DX kterou pridaji v 1.35…
Taky si myslim ze to muze byt priprava pro novou znacku trucku, prijde mi divny, aby rozsirovali stavajici prodejce do dalsich mest. Vykreslovani vzdalenych kopcu a objektu je uz nejaky patek na seznamu prani, ale zda je to prace DirectX 11 nedokazu odhadnout. Predpoklada se, ze s updatem 1.35 zacne plynuly prechod na DirectX 11. Uz se nemuzu dockat 🙂