No zajímavá nezajímavá,jde o to,že přeci jen oni cílí tam kde vědí,že je nejvíce hráčů.Co si budem namlouvat,Česko to nevytrhne.Ať se to někomu líbí nebo ne,prostě to tak je.Ale časem tam ta čeština asi bude.Oni se hráči budou ozývat
„bimbo2704“ tak asi to je trochu divný,že to je v angličtině.Já kterej byl vychovávanej ruštinou a angličtinu moc neovládám tak by se mi ta čeština hodila.Třeba časem udělají jazykové mutace.Ale více méně by mě ta angličtina nevadila.Stejně znám tu mapu (ATS) zpaměti
Zdravím.Dotaz:dnešná aktualizácia-beta v.1.35.090s v ETS 2 mi nedala obraz na celú obrazovku.V nastaveniach rozlíšenie nie je žiadne.Nič som neprestavoval,včera to bolo OK.Súvisí to s Direct.11? ATS beží aj po aktualizácii beta v poriadku.Ďakujem
RosTDor: Vzdyt to pod tim pisu. Je na to treba PC v minimalni cene nekolika desitek tisic. To doma nema temer nikdo a ne nebavim se o PC kolem 20-30 tisic. On to problem neni udelat, viz to tech-demo, ale vsimni si ze se nikam nejede, porad je to na stejnem miste a meni se jen pocasi a denni doba. Uz jen tahle scena je extremne narocna a je na to potreba prave ten hyper vykon PC. V momente kdy pujde o otevreny svet, kde se budes pohybovat (ne jen okolo trucku), ostatni doprava, lidi atd, tak ty naroky se jeste nasobne zvetsi. Tam uz by jsi se s PC v dnesni dobe, dostal ke sto tisicum aby to cele utahlo.
Jen upozornim ze je to tech-demo a neocekavejte takovou hru v nejblizsich letech. Uz jen na takhle osekane demo, je potreba hyper PC v radech min nekolika desitek tisic, natoz pak na komplet hru s otevrenym svetem 😉
A co je natom takeho ? Daco taketo nieje problém spravit uz teraz. Jediny problem je ze nikto nebude investovat take peniaze do simulatora co hra par ludi a aj to ma vecsina kalkulacky a nie pc. Inak suhlasim je to pekne velmi
Ty detaily, to je fakt úžasný. Ani nechci pomyslet, kolik to muselo dát práce.
Kluci a holky z CSC, klobou dolů.
Jen to moc nezdržujte. Nechtějte, abych musel slintat až do podzimu. To je fakt vražedný termín.
Po prázdninách, na začátek nového školního roku by to bylo lepší. 🙂
Dejte nějaký přesčas, případný chyby odpustíme a pusťte to ven dřív.
V ETS2 zadní velké okno u karavanu taženém osobákem, když k němu dojedu nezrcadlí můj truck, ale vidím v něm auta, která jsou až za mnou. Jako bych mezi nimi nebyl. 🙁
V ATS vede podél silnice 97 z Bendu před exitem na silnici 58 do Eugene železniční trať a když po ní jede vlak, tak v jednom místě začnou mizet vagóny, přestože ještě vede dál.
Asi to sem nepatří, ale na oficialni stránky nechodím, tak jestli můžete někdo, kopněte jim to tam, jestli vám to dělá taky. 🙂
A v čem to bude jinačí, až to bude plnohodnotný. To se dá dx11 nějak „osekat“ ?
Doteď jsem se svou GTX 1050 2 GB jezdil na ultra nastavení, v dx9.
V běžných částech na 60 fps v novějších okolo 30 fps. Ale jak tu někdo říkal, není to akční hra.
Hodil jsem si tam ten dx11 a nevidím rozdíl. Asi jsem na to slepej.
100 fps nepotřebuju, ale jestli to ulehčí práci pc, taky dobře.
Hlavně že to je stále moc pěkný a stále obohacovaný o nové prvky z běžného života. 🙂
Jo to je pěkný.
Zatím jsem viděl jen začátek, hezká promenáda v plavkách. 🙂 Cca 90% jsou Scanie.
Řidiči mají plné ruce práce, aby tam nakopali všechny ty rychlosti po výjezdu z toho kruháče.
To jsou úplný sóla pro válce a výfuky, dobrá kapela. 🙂
Tak jsem zkusil DirectX 11 jak u ETS tak ATS, a ten rozdil je neskutecny. Ve mestech to nejde pod 60 fps a mimo mesto 100 – 120 fps, krasne plynule, sem tam maly drop. Ted je to zase uplne jina hra a radost hrat.
Vyzkousel jsem DX 11 a prijde mi, ze v oblastech, kde je hodne husty les, tak mi volna kamera zpomali a pak zase zrychli a porad se to opakuje, neco na ten zpusob jako byla upoutavka na Oregon, kde se zabery zpomalovaly a zrychlovaly do rytmu hudby. U DX 9 se mi tohle nestava. Jinak co jsem porovnaval DX 9 s DX 11, tak mi prijde ze u DX 11 jsou mozna lepsi barvy a pruchody paprsku slunce skrz stromy, …
Tak jsem to čekání nevydržel a stáhl si taky „public beta 1.35“.
I když nepatřím mezi ty, co musejí všechno hned zkoušet, jak se to objeví.
Aspoň si omrknu ty novinky, než se vrhnu do objevování Washingtonu, až vyjde.
A ejhle hláška, „neočekávaná překážka na cestě, přenastavte si ručně navigaci“. Super.
Honem do mapy a už jedu jinudy. 🙂
Ale je to stejně nádhera ten ATS. Fakt spousta precizní práce.
Nove cesty vypadaji uzasne. Klidne mohli jeste jednu pridat 😀 Jsem zvedavy, jestli se v dalsich updatech dockame jeste nejakych cest pro Oregon. Nekteri hraci by radi v Oregonu videli silnici US 26, ktera by mohla fungovat jako alternativa pro US 20 a I-84.
Mne uz z toho cekani hrabe 😀 tak nejak jsem doufal, ze tenhle tyden SCS zverejni blog o Seattle. Na to mesto se tesim jak malej Jara 😀 Ale jo, letecky prumysl bude taky fajn. Tak snad priste 🙂
Jj super Washington si urcite koupin jednak kvuli Kenworthu a jednak kvuli Darwingu, ani se nedivim SCS zvolilo tento fiktivni nazev pac Minimalne Boeing Max 8 je na Darwinovku 😀
Jinak prevoz letadel jako novej naklad do ST super 🙂
Na tu Kanadu od Promods se fakt tesim https://imgur.com/a/AWUtaQL
Pracuje na ni Nico a 4 dalsi lide, obcasnou pomoc nabidne i RacerToft, ktery pracuje pro SCS.
Verim, ze Promods prida i dalsi modely, napr. nekterych mrakodrapu ve Vancouveru, aby mesto pusobilo vic realneji.
Podľa všetkého vyriešili problém žiadneho spojenia medzi základnou mapou a DLC s pomocou online garaži. Proste, kúpiš garaž len v meste, ktoré je v tvojom kúpenom DLC a presunieš si tam kamión. Veľmi elegantné riešenie bez žiadnych teleportov, letísk, lodí a neviem čoho ešte. Super SCS 😉
Zdravím!
Dvojitej návěs, na zadním návěsu najednou obě gumy „vnořené“ do silnice, poškození návěsu při normální jízdě, bez kolize. Odtah do servisu… oprava… a nic. Při rozjezdu naskakují další procenta poškození návěsu (nikoliv vlastního).
Beru to jako píchlý gumy, ale je to opravdu tak? Jako novinka 1.35 beta (asi ve vývoji) anebo bug ?
Nový systém upravovania návesu počas hry je veľmi jednoduchý no nie zlý, ale keď už ho máme na náves tak prečo nie rovno aj na ťahač, konečne by sa dali dať preč vlajky a nápis pre nadrozmernú prepravu bez toho aby sme museli chodiť do servisu 🙂
No zajímavá nezajímavá,jde o to,že přeci jen oni cílí tam kde vědí,že je nejvíce hráčů.Co si budem namlouvat,Česko to nevytrhne.Ať se to někomu líbí nebo ne,prostě to tak je.Ale časem tam ta čeština asi bude.Oni se hráči budou ozývat
„bimbo2704“ tak asi to je trochu divný,že to je v angličtině.Já kterej byl vychovávanej ruštinou a angličtinu moc neovládám tak by se mi ta čeština hodila.Třeba časem udělají jazykové mutace.Ale více méně by mě ta angličtina nevadila.Stejně znám tu mapu (ATS) zpaměti
Jde o českou hru a v hlasové navigaci není čeština? Trochu divné, nemyslíte?
Ale zase to mas hlasem Zaklinace 😀
Je to divný, asi nejsme pro SCS zajímaví klientela, i když hra vzešla z Česka.
Viac divne je ale to ze je tam cinstina….
@RosTDor Mně to divné nepřijde, jsou tam prostě nejpoužívanější jazyky současnosti, jejichž hráčské základny jsou největší.
„Johnyprosnb“ třeba se toho taky dočkáme.“Ukecaná“ GPS by bodla
Byl jsem vecer na foru SCS a Carthoo psal, ze pro ATS by mohla byt vydana dnes, pokud vse pujde hladce.
Hmm, tak ETS2 v posledni zaplate pro Open Beta 1.35 dostava novou funkci a to hlasove GPS. Prijde mi, ze ETS2 toho v updatu 1.35 dostalo nejak moc 😀
Tak to si ma nepotešil.
to mi je jasne ze nie. Ono ani zamazat nejdu odtial fotky tam mam kopec hluposti a neviem to zmazat
Ako pridať obrázok vo World of Trucks?
Ďakujem.
momentalne to dako nefunguje ani v ATS ani v ETS 2
Tak dočkal si sa Johnyprosnb 🙂
https://blog.scssoft.com/2019/05/washington-seattle.html
Mazec, tohle mesto vypada epicky. Po hodinovem slofiku, krasne probuzeni 😀
Ďakujem.Zrejme pred chvíľou bolo to odstránené,nakoľko to beží už OK.Sibik
Zdravím.Dotaz:dnešná aktualizácia-beta v.1.35.090s v ETS 2 mi nedala obraz na celú obrazovku.V nastaveniach rozlíšenie nie je žiadne.Nič som neprestavoval,včera to bolo OK.Súvisí to s Direct.11? ATS beží aj po aktualizácii beta v poriadku.Ďakujem
Tá aktualizácia vyšla včera a chyba je už nahlásená na SCS fóre. Zatiaľ si to prepni na DX9.
Mne tak bezi aj ATS v okne aj ETS2
RosTDor: Vzdyt to pod tim pisu. Je na to treba PC v minimalni cene nekolika desitek tisic. To doma nema temer nikdo a ne nebavim se o PC kolem 20-30 tisic. On to problem neni udelat, viz to tech-demo, ale vsimni si ze se nikam nejede, porad je to na stejnem miste a meni se jen pocasi a denni doba. Uz jen tahle scena je extremne narocna a je na to potreba prave ten hyper vykon PC. V momente kdy pujde o otevreny svet, kde se budes pohybovat (ne jen okolo trucku), ostatni doprava, lidi atd, tak ty naroky se jeste nasobne zvetsi. Tam uz by jsi se s PC v dnesni dobe, dostal ke sto tisicum aby to cele utahlo.
Ahoj…neví nekdo,kdy vyjde DLC Washington pro ATS?
No tak tohle vypada megauzasne
https://youtu.be/MCW9y_JsJIM
Jen upozornim ze je to tech-demo a neocekavejte takovou hru v nejblizsich letech. Uz jen na takhle osekane demo, je potreba hyper PC v radech min nekolika desitek tisic, natoz pak na komplet hru s otevrenym svetem 😉
A co je natom takeho ? Daco taketo nieje problém spravit uz teraz. Jediny problem je ze nikto nebude investovat take peniaze do simulatora co hra par ludi a aj to ma vecsina kalkulacky a nie pc. Inak suhlasim je to pekne velmi
Bylo by super mít ve hře Teslu 😉 Pokud někdo víte kam žádost směřovat prosím o preposlaní, v Tesle by určitě neměli z modelem ve hře problém 😉
https://youtu.be/0Eiykf44134
No ja jsem celkem zvedavej na zpracovani silnice „Transfăgărășan“ 🙂
Rumunsko jak má byť. Super kvalita! Oplatí sa čakať 😉 https://blog.scssoft.com/2019/05/black-sea-romania.html?fbclid=IwAR0E5qWuUARN25goVhIA8UnHPCwoptGMZJiQNpc4eh_dghkMmnMKTyxW2Og
Ty detaily, to je fakt úžasný. Ani nechci pomyslet, kolik to muselo dát práce.
Kluci a holky z CSC, klobou dolů.
Jen to moc nezdržujte. Nechtějte, abych musel slintat až do podzimu. To je fakt vražedný termín.
Po prázdninách, na začátek nového školního roku by to bylo lepší. 🙂
Dejte nějaký přesčas, případný chyby odpustíme a pusťte to ven dřív.
Ty blaho, ty mosty jsou fakt husty! https://blog.scssoft.com/2019/05/washington-bridges.html?fbclid=IwAR2YXOZAtiDXbiZiW4fuIKOK4Ybz4_-m3ipzjoz7Fw7b5BH9EPmBwfJc15U
Vypada to, ze bychom se brzo mohli dockat clanku tykajici se mesta Seattle, nebo i Spokane, ktere je udajne 2. nejvetsi mesto ve WA.
V ETS2 zadní velké okno u karavanu taženém osobákem, když k němu dojedu nezrcadlí můj truck, ale vidím v něm auta, která jsou až za mnou. Jako bych mezi nimi nebyl. 🙁
V ATS vede podél silnice 97 z Bendu před exitem na silnici 58 do Eugene železniční trať a když po ní jede vlak, tak v jednom místě začnou mizet vagóny, přestože ještě vede dál.
Asi to sem nepatří, ale na oficialni stránky nechodím, tak jestli můžete někdo, kopněte jim to tam, jestli vám to dělá taky. 🙂
tak tohle vypadá hodně luxusně viz odkaz: https://blog.scssoft.com/2019/05/washington-mount-st-helens.html
https://www.youtube.com/watch?v=4R3znixehgA
Tahle cast Washingtonu se da najit v Open Beta 1.35. Vypada to, ze to bude udelany jako odpocivadlo Crater Lake v Oregonu.
Johnyprosnb: Nezapomen ze DX11 je stale jen experimentalni a ne plnohodnotna funkce updatu 1.35 😉
Vsak to tak beru 🙂
A v čem to bude jinačí, až to bude plnohodnotný. To se dá dx11 nějak „osekat“ ?
Doteď jsem se svou GTX 1050 2 GB jezdil na ultra nastavení, v dx9.
V běžných částech na 60 fps v novějších okolo 30 fps. Ale jak tu někdo říkal, není to akční hra.
Hodil jsem si tam ten dx11 a nevidím rozdíl. Asi jsem na to slepej.
100 fps nepotřebuju, ale jestli to ulehčí práci pc, taky dobře.
Hlavně že to je stále moc pěkný a stále obohacovaný o nové prvky z běžného života. 🙂
trochu raní Erotiky 😀 https://www.youtube.com/watch?v=Ta_Av7QOjY0
Jo to je pěkný.
Zatím jsem viděl jen začátek, hezká promenáda v plavkách. 🙂 Cca 90% jsou Scanie.
Řidiči mají plné ruce práce, aby tam nakopali všechny ty rychlosti po výjezdu z toho kruháče.
To jsou úplný sóla pro válce a výfuky, dobrá kapela. 🙂
Tak jsem zkusil DirectX 11 jak u ETS tak ATS, a ten rozdil je neskutecny. Ve mestech to nejde pod 60 fps a mimo mesto 100 – 120 fps, krasne plynule, sem tam maly drop. Ted je to zase uplne jina hra a radost hrat.
Vyzkousel jsem DX 11 a prijde mi, ze v oblastech, kde je hodne husty les, tak mi volna kamera zpomali a pak zase zrychli a porad se to opakuje, neco na ten zpusob jako byla upoutavka na Oregon, kde se zabery zpomalovaly a zrychlovaly do rytmu hudby. U DX 9 se mi tohle nestava. Jinak co jsem porovnaval DX 9 s DX 11, tak mi prijde ze u DX 11 jsou mozna lepsi barvy a pruchody paprsku slunce skrz stromy, …
Mě to dělá taky, ale na Sardinii, jak jedeš do Mariny v Olbii
Ještě dotaz. Když chci vylepšit kamion zaměstnanci tak mi hra spadne, nedělá to někomu?
Tak se omlouvám ten pád hry dělal mod, už je to ok
Tak jsem to čekání nevydržel a stáhl si taky „public beta 1.35“.
I když nepatřím mezi ty, co musejí všechno hned zkoušet, jak se to objeví.
Aspoň si omrknu ty novinky, než se vrhnu do objevování Washingtonu, až vyjde.
A ejhle hláška, „neočekávaná překážka na cestě, přenastavte si ručně navigaci“. Super.
Honem do mapy a už jedu jinudy. 🙂
Ale je to stejně nádhera ten ATS. Fakt spousta precizní práce.
Nove cesty vypadaji uzasne. Klidne mohli jeste jednu pridat 😀 Jsem zvedavy, jestli se v dalsich updatech dockame jeste nejakych cest pro Oregon. Nekteri hraci by radi v Oregonu videli silnici US 26, ktera by mohla fungovat jako alternativa pro US 20 a I-84.
Lietadla vo Washingtone 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/05/washington-aerospace-factory.html
Mne uz z toho cekani hrabe 😀 tak nejak jsem doufal, ze tenhle tyden SCS zverejni blog o Seattle. Na to mesto se tesim jak malej Jara 😀 Ale jo, letecky prumysl bude taky fajn. Tak snad priste 🙂
Jj super Washington si urcite koupin jednak kvuli Kenworthu a jednak kvuli Darwingu, ani se nedivim SCS zvolilo tento fiktivni nazev pac Minimalne Boeing Max 8 je na Darwinovku 😀
Jinak prevoz letadel jako novej naklad do ST super 🙂
Je mozne, ze az se nam mapa rozsiri az na Floridu, tak budeme moct prevazet i dily pro kosmicky prumysl.
Na tu Kanadu od Promods se fakt tesim https://imgur.com/a/AWUtaQL
Pracuje na ni Nico a 4 dalsi lide, obcasnou pomoc nabidne i RacerToft, ktery pracuje pro SCS.
Verim, ze Promods prida i dalsi modely, napr. nekterych mrakodrapu ve Vancouveru, aby mesto pusobilo vic realneji.
Podľa všetkého vyriešili problém žiadneho spojenia medzi základnou mapou a DLC s pomocou online garaži. Proste, kúpiš garaž len v meste, ktoré je v tvojom kúpenom DLC a presunieš si tam kamión. Veľmi elegantné riešenie bez žiadnych teleportov, letísk, lodí a neviem čoho ešte. Super SCS 😉
Zdravím!
Dvojitej návěs, na zadním návěsu najednou obě gumy „vnořené“ do silnice, poškození návěsu při normální jízdě, bez kolize. Odtah do servisu… oprava… a nic. Při rozjezdu naskakují další procenta poškození návěsu (nikoliv vlastního).
Beru to jako píchlý gumy, ale je to opravdu tak? Jako novinka 1.35 beta (asi ve vývoji) anebo bug ?
Nový systém upravovania návesu počas hry je veľmi jednoduchý no nie zlý, ale keď už ho máme na náves tak prečo nie rovno aj na ťahač, konečne by sa dali dať preč vlajky a nápis pre nadrozmernú prepravu bez toho aby sme museli chodiť do servisu 🙂
No mně to taky již po několikáté padlo dnes při odvážení zakázky externí z vlastním návěsem
MILAN ČERNÝ: zkusil sem to a taky mi to spadlo