Archiv shoutboxu

10 931 comments

  1. Zdravím hoši prosím vás můžete mi někdo poradit co bych měl zadat do konzole abych nemusel pořád ze svým Doublem návěsem couvat pro náklad?
    Foto dokumentace zde: https://i.imgur.com/LWC3Peu.png

    POPIS:
    hele můžete se někdo kouknout do ETS do konzole, jestli tam není něco na vlastní Double návěs a něco jak naložit náklad jestli tam není více možností? Protože jak Tom říkal, že se to dá udělat v konzoli tak by mě teda zajímalo jak, protože já se svým Double návěsem musím při naložení couvat, ani nevím jak se mi to podařilo udělat abych couval s doublem pro náklad.

    1. Zatim se vi o jenom o Lonestaru a nove Cascadii, Carthoo na SCS foru ukazal jejich rozpracovane modely. V editoru mapy muzete najit model fabriky Westernstar, ktery je umisten v Portlandu za pristavem a v pripade ziskani licence se z pristupni a bude fungovat stejne jako fabrika Kenworthu ve Washingtonu. Jinak co se tyce znacky Mack, tak ta spada pod Volvo a VNL ve hre je, tak je mozne, ze SCS mohlo ziskat i licenci pro nejaky model od Mack. Uvidime, co prinese cas 🙂

    1. No hele, ono to zatim tak vypada, ze to smeruje timhle smerem, protoze ve Washingtonu od Kennewicku za barierou pokracuje US 12 na vychod smerem k Idahu a v Novem Mexiku se objevila s updatem 1.35 nova krizovatka z ktery bude pokracovat US 84 smerem do Colorada, navic i US 550 ma v Bloomfieldu (Farmington) dalsi naznaky na ukazatelich. Myslim si, ze to bude tak, ze tym co vytvarel Washington postupne zacal pracovat na Idahu a 2. tym co vytvari Utah, tak pote prejde do Colorada a pokud SCS dava dohromady 3. tym, tak ten nejspis pomalu a tise pracuje na Texasu.

  2. Je to super. Čím víc projíždím Washington, si říkám, jak je to pěkný stát. Vancouver a ty vodorovně zvedací mosty, to je fakt cool. Ještě nejsem ani v polovině a za tu cenu, řekl bych porce jako hrom.
    To budeme pěkně nacpaný ATS zážitky. 🙂
    Jinak můj názor k celkové „problematice“ ATS nebo ETS2.
    Je to simulátor asi hlavně jízdy a to splňuje na 100%. Jestli někomu schází více lepší ekonomiky, ať si hraje nějaký Tycoon a tam se vyblbne dosytosti. Ta reálnost jízdy od SCS je výborné a věřím, že se bude ještě zlepšovat přidáváním všelijakých oživujících detailů. Není to open world, abychom mohli kamkoliv, i když osobně bych přivítal možnost vystoupit z trucku a někam si zajít, ale to je úplně jiný level. Ale možná i na to časem dojde. 🙂
    Jsem rád, že ty počáteční „nesnáze“ bez peněz se dají lehce vydržet a brzy můžu jezdit v čem chci a kde chci a o tom to hlavně je – aspoň si myslím.
    Navíc můžu to, co v reálu ne. Dám si pivko nebo něco jiného a mám fakt dobrý čas.
    Někdo si pouští hudbu, pro mě je hudba ten zvuk motoru, atd. ( i obyčejný zvuk blinkru mi třeba říká, že zrovna s tímhle truckem nepojedu).
    Konec.

    1. Trošku bych tě opravil – obojí je open world hra 😉 Open world hry dávají hráči volnost jak bude hrát, naopak lineární hry jsou předem dané mise v nějakém předem daném koridoru a nemůžeš se volně pohybovat po herní mapě. Příkladem jsou třeba hry typu Call of Duty, Battlefield atp. U open world je stěžejní hlavně svobodný pohyb po mapě i mimo jakékoliv mise 😉

  3. Jako me osobne je to +- jedno. Zadavam si vlastni cile ve stylu ted budu jezdit treba jen Francii, objevim tam vsechna mesta a pak se presunu treba do Beneluxu a tam to same atp. Nejakou ekonomickou stranku v podstate neresim. Plus si do te konkretni zeme udelam nater nejake realne firmy z te zeme + pro navesy a udelam si v jednom meste zakladnu pro 5 tahacu i s navesy. Jeden si necham pro sebe, zbytek si zamestnam ridice. V dalsim regionu to same 🙂 To stejne plati i pro ATS. Navic je fakt ze jsem v posledni dobe objevil kouzlo v jezdeni i s jinyma tahacema nez je pro me typicky (ETS2 Scania S580 NG, ATS Kenworth W900). V ETS2 jezdim ted vic s MAN TGX E6 a v ATS Volvo VNL.

  4. Ono teoreticky by byla moznost mit vlastne dve varianty hrani – klasickou jako je ted a pak nejakou opravdu hardcore s komplet predelanou ekonomikou hry, pocinaje realnyma odmenama za zakazku, cenama tahacu a navesu. U tech tahacu by se proste jednoduse nedalo vylepsovat veci ve smyslu ze upgraduju nizsi kabinu na vyssi, ale budu muset rovnou koupit novy tahac, to same podvozek. Proste co by clovek mohl vylepsovat by byly ty vizualni veci. Nerekl bych ze normalne si nekdo koupi treba Scania R580 NG 4×2 s nizkou strechou a za pul roku z toho udela 6×4 s vysokou strechou 🙂 Pak by tam mohlo byt placeni dani, cel a ja nevim ceho jeste 😀 Kazdopadne kazdy by mel moznost hrat to co by mu vyhovovalo vice. Otazka je nakolik je to implementovatelny do soucasneho enginu hry aby to tu hru totalne nerozhazelo.

  5. Tak ono taky jde o to,že kdo to jezdí od začátku,jako třeba já tak mě nějaký mise a podobně nerozhází.A je nad slunce jistý,že po nějaký době se to stane stereotyp ale tím asi trpí i jiný hry.Furt je to jen hra a taky ne vše se do hry dát nacpat.Jedna věc bude fungocat a druhá ne.Nová či předělaná kariéra bude zajímat jen nový lidi nebo ty,který to zase tak často nejezdí a stejně se jednou i ty nový lidi dostanou na konec.Třeba něco vymyslí,nikdy to nebude ideál pro nikoho

  6. Zdar jen tak me napadlo v souvislosti s nivym pridanym DLC Forest Machinery, kde nektere navesy jsou soucasne naklady (kloubovy jerab, stepkovac), jestli byste je casem chteli jako klasicky kupovatelne, jen s tim rozdilem, ze byste nevezli naklad, ale dostavali specialni mise od lesniku ze musi byt do lesa dorucen stepkovac, aby bylo mozne udelat hobliny a za to byste dostali penize pouze za dovoz samotneho navesu. Co si o tom myslite?

  7. Po roku som sa vrátil k ATS a teda… je to paráda, aké pokroky táto hra robí. Washington aj Oregon sú proste krásne mapy a je perfektné si na diaľnici navoliť 50 mph a kochať sa krajinou – napr. večer so zapadajúcim slnkom sú panorámy proste úžasné. Alebo dať štreku z Kalifornie až do Seattlu okolo pobrežia, no proste sen.

    Len dve veci, ak môžem poprosiť info: mám volant T300 RS a vždy pri novom zapnutí mi vypadne ffb a automatický návrat volantu do centrálnej polohy. Stačí ale, aby som len trochu zmenil niečo v nastaveniach ffb a znova to naskočí. Je to dosť otravné, dá sa s tým niečo robiť?

    A ešte jedna záležitosť, blbne mi trackir. Nikde inde (hrám racing simulátory) som problém nezaznamenal: pri jazde, bez toho aby som pohol hlavou, zrazu skočí pohľad do úplne iného smeru, napr. dozadu v kabíne, alebo úplne von z okna. Sú to také zvláštne akoby poskočenia pohľadu, zvyčajne sa po sekunde – dvoch pohľad vráti do normálnej polohy. Zaujímavé je, že ak kamión stojí, tak je to v poriadku a trackir je stabilný. Dík za prípadnú radu čo s tým.

  8. Jako pánové musím říct že cesta z Bellinghamu pro náklad z těžby dřeva a odtamtud přes Omal, Colville až do Spokane je naprosto scénický. Takhle jsem si dlouho jízdu „nevykochal“ 🙂 Jinak jsem přišel asi už na o něco starší možnost, ale v 1.35 o něco vylepčenou a to sice možnost úpravy souboru controls.sii ve složce konkrétního profilu, díky kterému používám svůj letecký joystick na spoustu funkcí, které normálně ve hře nenamapuju. Konkrétně mám na plynové páce udělanou automatickou převodovku (vpřed, neutral, zpátečka), na tlačítku poblíž ruční brzdu. Na klasickém joysticku mám ruční retardér, kdy v normální pozici je retardér vypnutý a čím víc joystick přitahuju k sobe, tím víc retardér zabírá. No a jako finále na joysticku mám namapované že když s ním otočím kousek po směru hodinových ručiček, tak se zapne elektronika, když ještě víc, tak nastartuji. No a pak když otočím naopak doleva, tak motor i elektronika se vypnou. Prostě parádní vychytávka. 😉

Zveřejnit odpověď