Zdravím hoši prosím vás můžete mi někdo poradit co bych měl zadat do konzole abych nemusel pořád ze svým Doublem návěsem couvat pro náklad?
Foto dokumentace zde: https://i.imgur.com/LWC3Peu.png
POPIS:
hele můžete se někdo kouknout do ETS do konzole, jestli tam není něco na vlastní Double návěs a něco jak naložit náklad jestli tam není více možností? Protože jak Tom říkal, že se to dá udělat v konzoli tak by mě teda zajímalo jak, protože já se svým Double návěsem musím při naložení couvat, ani nevím jak se mi to podařilo udělat abych couval s doublem pro náklad.
Jo ted jsem se na to koukal a taky to vozítko vypadá krásně.Ale i ten Lonestar International vypadá pěkně.Právě to SCS už ukazovali.Je taky možný,že dělají dvě vozítka.Někdo na blogu plácnul něco o Macku ale to se nedá brát moc vážně.Je tu prostor pro spekulace a tomu já moc neholduju.
Zatim se vi o jenom o Lonestaru a nove Cascadii, Carthoo na SCS foru ukazal jejich rozpracovane modely. V editoru mapy muzete najit model fabriky Westernstar, ktery je umisten v Portlandu za pristavem a v pripade ziskani licence se z pristupni a bude fungovat stejne jako fabrika Kenworthu ve Washingtonu. Jinak co se tyce znacky Mack, tak ta spada pod Volvo a VNL ve hre je, tak je mozne, ze SCS mohlo ziskat i licenci pro nejaky model od Mack. Uvidime, co prinese cas 🙂
Jediný vozidlo co by mě nějak vzrušovalo, by byl Western Star 5700XE 🙂 Jinak do AI provozu klidně i Lonestar 🙂 Jinak zatim zůstanu věrnej svýmu Peterbiltu 579 🙂
Tak v tom pripade bych videl nasledujici tri staty v ATS tedy – Utah, Idaho, Colorado a vlastne jako ctvrty Wyoming. Finale pomyslneho zapadu USA by byla Montana. Tim by se zbavila mapa tvaru „hokejky“ a pak uz bych to bral treba od spodu nahoru
No hele, ono to zatim tak vypada, ze to smeruje timhle smerem, protoze ve Washingtonu od Kennewicku za barierou pokracuje US 12 na vychod smerem k Idahu a v Novem Mexiku se objevila s updatem 1.35 nova krizovatka z ktery bude pokracovat US 84 smerem do Colorada, navic i US 550 ma v Bloomfieldu (Farmington) dalsi naznaky na ukazatelich. Myslim si, ze to bude tak, ze tym co vytvarel Washington postupne zacal pracovat na Idahu a 2. tym co vytvari Utah, tak pote prejde do Colorada a pokud SCS dava dohromady 3. tym, tak ten nejspis pomalu a tise pracuje na Texasu.
Presne tak. Ak už tretí tím pracuje na Texase, majú tento rok, budúci rok (Idaho + Colorado) a ešte rok 2021 na spracovanie Texasu. Dokopy je to tri roky s jedným tímom. Ak by aj nestíhali, môžu vydať Texas až v roku 2022 a Montana s Dakotami by boli v roku 2021 🙂 ale sú to špekulácie, ale dosť možné reálne 🙂
A nebo na znacku Utah State Route. Dalsi moznosti je volna kamera, s kterou se muzete podivat do Utahu v ATS. Velka cast Utahu je k videni nad Kayentou a Page, ale nad Page je zatim prazdna silnice bez krajiny, verim, ze v updatu 1.36 toho bude k videni daleko vice 🙂
International LT 625 rok 2019 od Franka Peru, Galimin udelal nejake upravy modelu a Piva vytvoril autentickou pristrojovou desku. V patek 21.6. bude model volne dostupny na SCS foru v sekci mods/models/trucks
Zde je odkaz na predvadecku https://www.youtube.com/watch?v=Eh-n8NQgoQA
Je to super. Čím víc projíždím Washington, si říkám, jak je to pěkný stát. Vancouver a ty vodorovně zvedací mosty, to je fakt cool. Ještě nejsem ani v polovině a za tu cenu, řekl bych porce jako hrom.
To budeme pěkně nacpaný ATS zážitky. 🙂
Jinak můj názor k celkové „problematice“ ATS nebo ETS2.
Je to simulátor asi hlavně jízdy a to splňuje na 100%. Jestli někomu schází více lepší ekonomiky, ať si hraje nějaký Tycoon a tam se vyblbne dosytosti. Ta reálnost jízdy od SCS je výborné a věřím, že se bude ještě zlepšovat přidáváním všelijakých oživujících detailů. Není to open world, abychom mohli kamkoliv, i když osobně bych přivítal možnost vystoupit z trucku a někam si zajít, ale to je úplně jiný level. Ale možná i na to časem dojde. 🙂
Jsem rád, že ty počáteční „nesnáze“ bez peněz se dají lehce vydržet a brzy můžu jezdit v čem chci a kde chci a o tom to hlavně je – aspoň si myslím.
Navíc můžu to, co v reálu ne. Dám si pivko nebo něco jiného a mám fakt dobrý čas.
Někdo si pouští hudbu, pro mě je hudba ten zvuk motoru, atd. ( i obyčejný zvuk blinkru mi třeba říká, že zrovna s tímhle truckem nepojedu).
Konec.
Trošku bych tě opravil – obojí je open world hra 😉 Open world hry dávají hráči volnost jak bude hrát, naopak lineární hry jsou předem dané mise v nějakém předem daném koridoru a nemůžeš se volně pohybovat po herní mapě. Příkladem jsou třeba hry typu Call of Duty, Battlefield atp. U open world je stěžejní hlavně svobodný pohyb po mapě i mimo jakékoliv mise 😉
Na oživenie hry by bolo super vidieť vlastných zamestnancov na cestách, vidieť ako vykladajú a nakladajú náklad a mohli by sme sa s nimi spojiť cez vysielačky. Tak snáď sa raz toho dočkáme 😉
Viac super by bolo keby spravia daku virtuálnu firmu a prepoja to z hrou a tam by boli dake zakazky a ako by si pre tu firmu pracoval tak by si dostaval dake odmeny zato. Ako vymysliet sa da toho vela. Lepsia otazka je co je realne
Jako me osobne je to +- jedno. Zadavam si vlastni cile ve stylu ted budu jezdit treba jen Francii, objevim tam vsechna mesta a pak se presunu treba do Beneluxu a tam to same atp. Nejakou ekonomickou stranku v podstate neresim. Plus si do te konkretni zeme udelam nater nejake realne firmy z te zeme + pro navesy a udelam si v jednom meste zakladnu pro 5 tahacu i s navesy. Jeden si necham pro sebe, zbytek si zamestnam ridice. V dalsim regionu to same 🙂 To stejne plati i pro ATS. Navic je fakt ze jsem v posledni dobe objevil kouzlo v jezdeni i s jinyma tahacema nez je pro me typicky (ETS2 Scania S580 NG, ATS Kenworth W900). V ETS2 jezdim ted vic s MAN TGX E6 a v ATS Volvo VNL.
Stačí si dát nějakou realnejsi ekonomiku a zacit od zacatku. Tak 30.000km + uver si budete vydelavat na nejaky zakladni auto, a pak tak 150-200.000km nez to auto vytunite a splatite uver 😉 Samozrejme se zaplyma pokutama a spankem (v SP)
Ono teoreticky by byla moznost mit vlastne dve varianty hrani – klasickou jako je ted a pak nejakou opravdu hardcore s komplet predelanou ekonomikou hry, pocinaje realnyma odmenama za zakazku, cenama tahacu a navesu. U tech tahacu by se proste jednoduse nedalo vylepsovat veci ve smyslu ze upgraduju nizsi kabinu na vyssi, ale budu muset rovnou koupit novy tahac, to same podvozek. Proste co by clovek mohl vylepsovat by byly ty vizualni veci. Nerekl bych ze normalne si nekdo koupi treba Scania R580 NG 4×2 s nizkou strechou a za pul roku z toho udela 6×4 s vysokou strechou 🙂 Pak by tam mohlo byt placeni dani, cel a ja nevim ceho jeste 😀 Kazdopadne kazdy by mel moznost hrat to co by mu vyhovovalo vice. Otazka je nakolik je to implementovatelny do soucasneho enginu hry aby to tu hru totalne nerozhazelo.
„Raymy23“ No právě.Hru to může nějak „poškodit“.Někde by to fungovala ale pak se najde jiná věc a je hotovo.Mají to nastavený takhle tak bych to nechal.Ale třeba přijdou s něčím novým,ale vzhledem k tomu,že obě hry,tedy hlavně ETS2 je tu už delší dobu a nic se kolem toho neděje tak tam asi bude nějakej problém
Tak ono taky jde o to,že kdo to jezdí od začátku,jako třeba já tak mě nějaký mise a podobně nerozhází.A je nad slunce jistý,že po nějaký době se to stane stereotyp ale tím asi trpí i jiný hry.Furt je to jen hra a taky ne vše se do hry dát nacpat.Jedna věc bude fungocat a druhá ne.Nová či předělaná kariéra bude zajímat jen nový lidi nebo ty,který to zase tak často nejezdí a stejně se jednou i ty nový lidi dostanou na konec.Třeba něco vymyslí,nikdy to nebude ideál pro nikoho
Ono po case si chodis len tak pre radost. V ETS 2 jazdim na tandeme a zarabam tak kolo 8 tisic a je mi to jedno. Zamestnanci zarobia strasne rychlo peniaze a to ich nemam vela iba asi zo 25. Ale co hram teraz novo aj ATS tak tam kazdy dolar otacam 2 razi
Zdar jen tak me napadlo v souvislosti s nivym pridanym DLC Forest Machinery, kde nektere navesy jsou soucasne naklady (kloubovy jerab, stepkovac), jestli byste je casem chteli jako klasicky kupovatelne, jen s tim rozdilem, ze byste nevezli naklad, ale dostavali specialni mise od lesniku ze musi byt do lesa dorucen stepkovac, aby bylo mozne udelat hobliny a za to byste dostali penize pouze za dovoz samotneho navesu. Co si o tom myslite?
Ako ked nato pride tak sa tu cela kariera dala vyriesit aj inac lebo vyzva je to len na zaciatku a potom je to uz take dost o nicom lebo mozes mat uz vsetko. Ako daky system misii by kludne mohol byt. Daco ako aj tie eventy co su sem tam
podľa tej číselnej koncovky v mene predpokladám, že má len 11 rokov a vyhľadávať veci mu ešte robí problém 🙂 preto by som nebol naňho tak prísny a radšej mu napíš aspoň jeden česky hlas v navigácii 🙂 alebo radšej, urobím to za teba: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1762369868
No i tak by se to dalo nazvat.Mě to baví a už jsem to tu několikrát psal,ty US Trucks se mi líbí víc než ty evropský krabice.Když mám den,čas,chut a nejsem na plech tak dá třeba 5 tisíc mil ale to je maximum.Někdy tisíc,prostě jak kdy.
Po roku som sa vrátil k ATS a teda… je to paráda, aké pokroky táto hra robí. Washington aj Oregon sú proste krásne mapy a je perfektné si na diaľnici navoliť 50 mph a kochať sa krajinou – napr. večer so zapadajúcim slnkom sú panorámy proste úžasné. Alebo dať štreku z Kalifornie až do Seattlu okolo pobrežia, no proste sen.
Len dve veci, ak môžem poprosiť info: mám volant T300 RS a vždy pri novom zapnutí mi vypadne ffb a automatický návrat volantu do centrálnej polohy. Stačí ale, aby som len trochu zmenil niečo v nastaveniach ffb a znova to naskočí. Je to dosť otravné, dá sa s tým niečo robiť?
A ešte jedna záležitosť, blbne mi trackir. Nikde inde (hrám racing simulátory) som problém nezaznamenal: pri jazde, bez toho aby som pohol hlavou, zrazu skočí pohľad do úplne iného smeru, napr. dozadu v kabíne, alebo úplne von z okna. Sú to také zvláštne akoby poskočenia pohľadu, zvyčajne sa po sekunde – dvoch pohľad vráti do normálnej polohy. Zaujímavé je, že ak kamión stojí, tak je to v poriadku a trackir je stabilný. Dík za prípadnú radu čo s tým.
to s tym trackir mam rovnaky problem v oboch hrach ako aj z volantom ale ja mam logitech g29 ale to nie vzdy len sem tam ja musim vtedy otvorit ovladac a potom to uz nabehne a ide v pohode. Mam taky pocit ze toto robi asi samotna hra take srandy
Jako pánové musím říct že cesta z Bellinghamu pro náklad z těžby dřeva a odtamtud přes Omal, Colville až do Spokane je naprosto scénický. Takhle jsem si dlouho jízdu „nevykochal“ 🙂 Jinak jsem přišel asi už na o něco starší možnost, ale v 1.35 o něco vylepčenou a to sice možnost úpravy souboru controls.sii ve složce konkrétního profilu, díky kterému používám svůj letecký joystick na spoustu funkcí, které normálně ve hře nenamapuju. Konkrétně mám na plynové páce udělanou automatickou převodovku (vpřed, neutral, zpátečka), na tlačítku poblíž ruční brzdu. Na klasickém joysticku mám ruční retardér, kdy v normální pozici je retardér vypnutý a čím víc joystick přitahuju k sobe, tím víc retardér zabírá. No a jako finále na joysticku mám namapované že když s ním otočím kousek po směru hodinových ručiček, tak se zapne elektronika, když ještě víc, tak nastartuji. No a pak když otočím naopak doleva, tak motor i elektronika se vypnou. Prostě parádní vychytávka. 😉
Zdravím hoši prosím vás můžete mi někdo poradit co bych měl zadat do konzole abych nemusel pořád ze svým Doublem návěsem couvat pro náklad?
Foto dokumentace zde: https://i.imgur.com/LWC3Peu.png
POPIS:
hele můžete se někdo kouknout do ETS do konzole, jestli tam není něco na vlastní Double návěs a něco jak naložit náklad jestli tam není více možností? Protože jak Tom říkal, že se to dá udělat v konzoli tak by mě teda zajímalo jak, protože já se svým Double návěsem musím při naložení couvat, ani nevím jak se mi to podařilo udělat abych couval s doublem pro náklad.
Jo ted jsem se na to koukal a taky to vozítko vypadá krásně.Ale i ten Lonestar International vypadá pěkně.Právě to SCS už ukazovali.Je taky možný,že dělají dvě vozítka.Někdo na blogu plácnul něco o Macku ale to se nedá brát moc vážně.Je tu prostor pro spekulace a tomu já moc neholduju.
Zatim se vi o jenom o Lonestaru a nove Cascadii, Carthoo na SCS foru ukazal jejich rozpracovane modely. V editoru mapy muzete najit model fabriky Westernstar, ktery je umisten v Portlandu za pristavem a v pripade ziskani licence se z pristupni a bude fungovat stejne jako fabrika Kenworthu ve Washingtonu. Jinak co se tyce znacky Mack, tak ta spada pod Volvo a VNL ve hre je, tak je mozne, ze SCS mohlo ziskat i licenci pro nejaky model od Mack. Uvidime, co prinese cas 🙂
Další článek o tvorbě ATS (stejné to je i s ETS2) – https://www.vortex.cz/jak-se-stavi-funkcni-prumyslove-komplexy-pro-american-truck-simulator/?fbclid=IwAR2l4JllmZYn49FwzJZ56l3gqt9REoWnIRKNEy9MZ_a8ccKD_bvyqnvCqho
Mě ani tak momentálně nezajímá ten stát ale to vozítko který tam startuje.Tem Lonestar oni už ukazovali i při jízdě,ale tam mě to připadalo jiný.
SCS ukazovalo Lonestara pri jizde, kdy?
Jediný vozidlo co by mě nějak vzrušovalo, by byl Western Star 5700XE 🙂 Jinak do AI provozu klidně i Lonestar 🙂 Jinak zatim zůstanu věrnej svýmu Peterbiltu 579 🙂
Tak v tom pripade bych videl nasledujici tri staty v ATS tedy – Utah, Idaho, Colorado a vlastne jako ctvrty Wyoming. Finale pomyslneho zapadu USA by byla Montana. Tim by se zbavila mapa tvaru „hokejky“ a pak uz bych to bral treba od spodu nahoru
No hele, ono to zatim tak vypada, ze to smeruje timhle smerem, protoze ve Washingtonu od Kennewicku za barierou pokracuje US 12 na vychod smerem k Idahu a v Novem Mexiku se objevila s updatem 1.35 nova krizovatka z ktery bude pokracovat US 84 smerem do Colorada, navic i US 550 ma v Bloomfieldu (Farmington) dalsi naznaky na ukazatelich. Myslim si, ze to bude tak, ze tym co vytvarel Washington postupne zacal pracovat na Idahu a 2. tym co vytvari Utah, tak pote prejde do Colorada a pokud SCS dava dohromady 3. tym, tak ten nejspis pomalu a tise pracuje na Texasu.
Presne tak. Ak už tretí tím pracuje na Texase, majú tento rok, budúci rok (Idaho + Colorado) a ešte rok 2021 na spracovanie Texasu. Dokopy je to tri roky s jedným tímom. Ak by aj nestíhali, môžu vydať Texas až v roku 2022 a Montana s Dakotami by boli v roku 2021 🙂 ale sú to špekulácie, ale dosť možné reálne 🙂
Tak Utah do konca roka potvrdený 🙂 kto nechápe, nech pozrie na vlajku Utahu 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/06/creating-some-buzz.html?fbclid=IwAR2Etv4y4GQP6qIKXATwtY0C7mZ5R_dWFiAgxv213dXzh-ZnscKoGqdOJEw
A nebo na znacku Utah State Route. Dalsi moznosti je volna kamera, s kterou se muzete podivat do Utahu v ATS. Velka cast Utahu je k videni nad Kayentou a Page, ale nad Page je zatim prazdna silnice bez krajiny, verim, ze v updatu 1.36 toho bude k videni daleko vice 🙂
International LT 625 rok 2019 od Franka Peru, Galimin udelal nejake upravy modelu a Piva vytvoril autentickou pristrojovou desku. V patek 21.6. bude model volne dostupny na SCS foru v sekci mods/models/trucks
Zde je odkaz na predvadecku https://www.youtube.com/watch?v=Eh-n8NQgoQA
Je to super. Čím víc projíždím Washington, si říkám, jak je to pěkný stát. Vancouver a ty vodorovně zvedací mosty, to je fakt cool. Ještě nejsem ani v polovině a za tu cenu, řekl bych porce jako hrom.
To budeme pěkně nacpaný ATS zážitky. 🙂
Jinak můj názor k celkové „problematice“ ATS nebo ETS2.
Je to simulátor asi hlavně jízdy a to splňuje na 100%. Jestli někomu schází více lepší ekonomiky, ať si hraje nějaký Tycoon a tam se vyblbne dosytosti. Ta reálnost jízdy od SCS je výborné a věřím, že se bude ještě zlepšovat přidáváním všelijakých oživujících detailů. Není to open world, abychom mohli kamkoliv, i když osobně bych přivítal možnost vystoupit z trucku a někam si zajít, ale to je úplně jiný level. Ale možná i na to časem dojde. 🙂
Jsem rád, že ty počáteční „nesnáze“ bez peněz se dají lehce vydržet a brzy můžu jezdit v čem chci a kde chci a o tom to hlavně je – aspoň si myslím.
Navíc můžu to, co v reálu ne. Dám si pivko nebo něco jiného a mám fakt dobrý čas.
Někdo si pouští hudbu, pro mě je hudba ten zvuk motoru, atd. ( i obyčejný zvuk blinkru mi třeba říká, že zrovna s tímhle truckem nepojedu).
Konec.
Trošku bych tě opravil – obojí je open world hra 😉 Open world hry dávají hráči volnost jak bude hrát, naopak lineární hry jsou předem dané mise v nějakém předem daném koridoru a nemůžeš se volně pohybovat po herní mapě. Příkladem jsou třeba hry typu Call of Duty, Battlefield atp. U open world je stěžejní hlavně svobodný pohyb po mapě i mimo jakékoliv mise 😉
Na jedné fotce jsem viděl jak scs se svým návěsem jede s červeným Renaultem T
Spíš tandemy Euro Coach Simulator DLC a Renault T konečně
Na oživenie hry by bolo super vidieť vlastných zamestnancov na cestách, vidieť ako vykladajú a nakladajú náklad a mohli by sme sa s nimi spojiť cez vysielačky. Tak snáď sa raz toho dočkáme 😉
Viac super by bolo keby spravia daku virtuálnu firmu a prepoja to z hrou a tam by boli dake zakazky a ako by si pre tu firmu pracoval tak by si dostaval dake odmeny zato. Ako vymysliet sa da toho vela. Lepsia otazka je co je realne
Táto hra nie je striktný simulátor 😉 trocha arkády jej nezaškodí 🙂
Jako me osobne je to +- jedno. Zadavam si vlastni cile ve stylu ted budu jezdit treba jen Francii, objevim tam vsechna mesta a pak se presunu treba do Beneluxu a tam to same atp. Nejakou ekonomickou stranku v podstate neresim. Plus si do te konkretni zeme udelam nater nejake realne firmy z te zeme + pro navesy a udelam si v jednom meste zakladnu pro 5 tahacu i s navesy. Jeden si necham pro sebe, zbytek si zamestnam ridice. V dalsim regionu to same 🙂 To stejne plati i pro ATS. Navic je fakt ze jsem v posledni dobe objevil kouzlo v jezdeni i s jinyma tahacema nez je pro me typicky (ETS2 Scania S580 NG, ATS Kenworth W900). V ETS2 jezdim ted vic s MAN TGX E6 a v ATS Volvo VNL.
Stačí si dát nějakou realnejsi ekonomiku a zacit od zacatku. Tak 30.000km + uver si budete vydelavat na nejaky zakladni auto, a pak tak 150-200.000km nez to auto vytunite a splatite uver 😉 Samozrejme se zaplyma pokutama a spankem (v SP)
Ono teoreticky by byla moznost mit vlastne dve varianty hrani – klasickou jako je ted a pak nejakou opravdu hardcore s komplet predelanou ekonomikou hry, pocinaje realnyma odmenama za zakazku, cenama tahacu a navesu. U tech tahacu by se proste jednoduse nedalo vylepsovat veci ve smyslu ze upgraduju nizsi kabinu na vyssi, ale budu muset rovnou koupit novy tahac, to same podvozek. Proste co by clovek mohl vylepsovat by byly ty vizualni veci. Nerekl bych ze normalne si nekdo koupi treba Scania R580 NG 4×2 s nizkou strechou a za pul roku z toho udela 6×4 s vysokou strechou 🙂 Pak by tam mohlo byt placeni dani, cel a ja nevim ceho jeste 😀 Kazdopadne kazdy by mel moznost hrat to co by mu vyhovovalo vice. Otazka je nakolik je to implementovatelny do soucasneho enginu hry aby to tu hru totalne nerozhazelo.
„Raymy23“ No právě.Hru to může nějak „poškodit“.Někde by to fungovala ale pak se najde jiná věc a je hotovo.Mají to nastavený takhle tak bych to nechal.Ale třeba přijdou s něčím novým,ale vzhledem k tomu,že obě hry,tedy hlavně ETS2 je tu už delší dobu a nic se kolem toho neděje tak tam asi bude nějakej problém
Tak ono taky jde o to,že kdo to jezdí od začátku,jako třeba já tak mě nějaký mise a podobně nerozhází.A je nad slunce jistý,že po nějaký době se to stane stereotyp ale tím asi trpí i jiný hry.Furt je to jen hra a taky ne vše se do hry dát nacpat.Jedna věc bude fungocat a druhá ne.Nová či předělaná kariéra bude zajímat jen nový lidi nebo ty,který to zase tak často nejezdí a stejně se jednou i ty nový lidi dostanou na konec.Třeba něco vymyslí,nikdy to nebude ideál pro nikoho
Ono po case si chodis len tak pre radost. V ETS 2 jazdim na tandeme a zarabam tak kolo 8 tisic a je mi to jedno. Zamestnanci zarobia strasne rychlo peniaze a to ich nemam vela iba asi zo 25. Ale co hram teraz novo aj ATS tak tam kazdy dolar otacam 2 razi
„RosTDor“ Nemám žádný řidiče.Měl jsem je dříve v ETS2 ale pak jsem je všechny vyhodil na dlažbu,bohužel taková jsem svině.V ATS vůbec,je to k ničemu.
Zdar jen tak me napadlo v souvislosti s nivym pridanym DLC Forest Machinery, kde nektere navesy jsou soucasne naklady (kloubovy jerab, stepkovac), jestli byste je casem chteli jako klasicky kupovatelne, jen s tim rozdilem, ze byste nevezli naklad, ale dostavali specialni mise od lesniku ze musi byt do lesa dorucen stepkovac, aby bylo mozne udelat hobliny a za to byste dostali penize pouze za dovoz samotneho navesu. Co si o tom myslite?
Ako ked nato pride tak sa tu cela kariera dala vyriesit aj inac lebo vyzva je to len na zaciatku a potom je to uz take dost o nicom lebo mozes mat uz vsetko. Ako daky system misii by kludne mohol byt. Daco ako aj tie eventy co su sem tam
No ono staci kdyz je clovek sikovny, tak tu CZ navigaci si v pohode dokaze dat i do ATS 😉
hledám český hlas v navigaci do ATS ?
@DJspider11: A proč to píšeš sem? To je takový problém kouknout na Workshop? Jsou tam minimálně tři…
podľa tej číselnej koncovky v mene predpokladám, že má len 11 rokov a vyhľadávať veci mu ešte robí problém 🙂 preto by som nebol naňho tak prísny a radšej mu napíš aspoň jeden česky hlas v navigácii 🙂 alebo radšej, urobím to za teba: https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1762369868
Urobil jsi to sice hezky…ale zbytečná námaha. On to chtěl do ATS,ne do ETS 2. Ale i tam jsou,stačí hledat 🙂
ATS: https://steamcommunity.com/profiles/76561198148260954/myworkshopfiles/?appid=270880 🙂
Tak jasne, každý má svoje koníčky 😀
No i tak by se to dalo nazvat.Mě to baví a už jsem to tu několikrát psal,ty US Trucks se mi líbí víc než ty evropský krabice.Když mám den,čas,chut a nejsem na plech tak dá třeba 5 tisíc mil ale to je maximum.Někdy tisíc,prostě jak kdy.
Tak to je maras 😀 131 dnů neustaleho hrani blázne 😀
Jen pro doplnění,ty další vozítka tedy Volvo (80 000 mil),KW T680 (450 000) a PB 579 (470 000) s těmi mám odjet ten zbytek tedy ten třetí meloun
No vcelku dost,3152 hod
@Hellofrce kolik tam máš strávených hodin ? 😀
https://ibb.co/cCFWX88
http://jyxo.info/uploads/11/114e2770ee6778cefcd3f3acd642cb82022114f8.png
Po roku som sa vrátil k ATS a teda… je to paráda, aké pokroky táto hra robí. Washington aj Oregon sú proste krásne mapy a je perfektné si na diaľnici navoliť 50 mph a kochať sa krajinou – napr. večer so zapadajúcim slnkom sú panorámy proste úžasné. Alebo dať štreku z Kalifornie až do Seattlu okolo pobrežia, no proste sen.
Len dve veci, ak môžem poprosiť info: mám volant T300 RS a vždy pri novom zapnutí mi vypadne ffb a automatický návrat volantu do centrálnej polohy. Stačí ale, aby som len trochu zmenil niečo v nastaveniach ffb a znova to naskočí. Je to dosť otravné, dá sa s tým niečo robiť?
A ešte jedna záležitosť, blbne mi trackir. Nikde inde (hrám racing simulátory) som problém nezaznamenal: pri jazde, bez toho aby som pohol hlavou, zrazu skočí pohľad do úplne iného smeru, napr. dozadu v kabíne, alebo úplne von z okna. Sú to také zvláštne akoby poskočenia pohľadu, zvyčajne sa po sekunde – dvoch pohľad vráti do normálnej polohy. Zaujímavé je, že ak kamión stojí, tak je to v poriadku a trackir je stabilný. Dík za prípadnú radu čo s tým.
to s tym trackir mam rovnaky problem v oboch hrach ako aj z volantom ale ja mam logitech g29 ale to nie vzdy len sem tam ja musim vtedy otvorit ovladac a potom to uz nabehne a ide v pohode. Mam taky pocit ze toto robi asi samotna hra take srandy
Já jel z Wenatchee přes Omak do Colvillu a to byla naprostá nádhera.
Sakra, samozřejmě Omak 😀
Jako pánové musím říct že cesta z Bellinghamu pro náklad z těžby dřeva a odtamtud přes Omal, Colville až do Spokane je naprosto scénický. Takhle jsem si dlouho jízdu „nevykochal“ 🙂 Jinak jsem přišel asi už na o něco starší možnost, ale v 1.35 o něco vylepčenou a to sice možnost úpravy souboru controls.sii ve složce konkrétního profilu, díky kterému používám svůj letecký joystick na spoustu funkcí, které normálně ve hře nenamapuju. Konkrétně mám na plynové páce udělanou automatickou převodovku (vpřed, neutral, zpátečka), na tlačítku poblíž ruční brzdu. Na klasickém joysticku mám ruční retardér, kdy v normální pozici je retardér vypnutý a čím víc joystick přitahuju k sobe, tím víc retardér zabírá. No a jako finále na joysticku mám namapované že když s ním otočím kousek po směru hodinových ručiček, tak se zapne elektronika, když ještě víc, tak nastartuji. No a pak když otočím naopak doleva, tak motor i elektronika se vypnou. Prostě parádní vychytávka. 😉