Když jedu tak počítadlo v autě načítá pomalu už od začátku jízdy.Ráno jsem jel jednu dlouhou a tam počítadlo makalo tak jak má ale odpoledne to prostě jelo hrozně pomalu a bylo mě jasný o co jde.
„morrelo“ čoveče tak tohle mě nenapadlo s těma zakázkama.Ale co vím,tak všechny zakázky u kterých se to stalo byly odjety bez problémů.Žádný padnutí hry nebo co já vím ještě se nestalo.Ano občas se mě v nich povedlo nabourat tak jsem musel jízdu vracet zpět,ale to ještě nevysvětluje ty ostatní u kterých byla jízda klidná.A je taky vcelku jedno jestli to bylo přes WOTR nebo ne.Možná bych zkusil si tu jízdu nahrát ale mám obavy jestli by to ten můj krám pobral.Uvidím
Tak a končím s ATS.Ještě zkusím napsat na SCS co s tím,ale nedělám si moc velký iluze.Anglicky jim to tam psát nebudu,ani omylem protože bych to dohormady nedal.
Pomalu ale jistě mě to přestává bavit.Nejdřív mě z Omaku do Bendu (405 mil WOTR) zapíše 141 mil,a ted z Bendu do Barstow (788 mil rychlá zakázka) zapíše 130 mil.Kdekdo má namodovanou hru a jede mu to a já bez modu a tohle?Už mě to nebaví.
Zdar,
mám problém s ATS, hra mi padá pokud vykládám nebo dám mapu na přenastavení navigace u objížděk, už mě to akorát vytáčí ta hra, nevíte co s tím? Mody nemám počítač mám herní notebook Omen od HP, DX11 to podporuje na 9 se to seká.
Zkus mod Paccar Drivetrain Revision, da se odebirat i z Workshopu na Steamu. Ja ho pouzivam a zrejme diky nemu jsem si u W990 mohl vybrat i prevodovku s retarderem.
Tak jsem si dnes dal štreku z Hobbs do Port Angeles (2361 mil) po I-10 a US-101 se svým novým Kenworthem W990 (mod) a zabralo mi to přesně 2h 58min 52s :-O
Ten model Kenworthu W990 je povedeny vid? Harven mozna v budoucnu prida jeste dalsi 52″ sleeper (spaci prostor), ale ted se chce venovat trucku Marmon 110P z roku 1982.
No hura, uz vcera probihala na SCS foru debata, ze se neco blizi. Tolik obrazku (14) jsme snad nedostali ani pri oznameni Washingtonu. Jak pise SCS, Utah bude 1. statem, ktery zacne narusovat tvar hokejky. Jinak 10., 12. a 13. obrazek jsou mista nad Arizonou, ktera jiz muzete s dev cam navstivit, ale v updatu 1.35 nejsou plne dodelany, ale verim, ze v updatu 1.36 uz budou temer ve finalni podobe. Jsou to totiz sektory, ktere jsou vazane k Arizone, proto je muzeme videt. Podobne to bylo napr. s US101 nad Eurekou s prichodem Oregonu, nebo s mestem Vancouver ve WA, pred prichodem Washingtonu. Jsem rad, ze se ATS vydalo timhle smerem, 2 staty za rok, to uz je jine kafe a verim, ze dvou let budou vychazet 3 staty rocne (3 mapove tymy). Taky musim pochvalit SCS, ze baner DLC Utah ma kamion Volvo VNL.
Ted zjistuji, ze ten Utah je delany podle starsi podkladove mapy, ktera se kratce objevila v updatu 1.32. https://vignette.wikia.nocookie.net/euro-truck-simulator-2/images/d/d4/UtahPreProductionMap.png/revision/latest?cb=20180817232114 Mesta Ogden a St. George uz vime, ze tam budou viz. 1. varka obrazku z noveho rozsireni. Co pamatuji, tak podkladova mapa pro Washington byla presna, pouze tam chybela mesta jako je Vancouver, Longview, Aberdeen, Omak a Grand Coulee. Podobne to bylo s Novym Mexikem, kde chybelo jenom Alamogordo, jinak vse sedelo.
Mám takovej pocit i když trochu opožděnej ale zdá se mi,že se v tom posledním opravným „pači“ vrtali v nerovnostech na silnicích.Dříve to aspon kopalo pěkně do volantu,byly slyšet „rány“ od návěsu a ted je to zase jako když mají v USA nejlepší silnice světa.
Teda parádní obrázky z nového DLC, jestli se nepletu tak obr.č.8 je na I-15, Veteran memorial hwy,u St.George ,kousek za hranicema s Arizonou,takže Utah je jasný…
Ahoj lidi, prosím nevíte jak (pokud vůbec) by se dala nastavit/upravit délka spánku? Že to nejde z menu hry samozřejmě vím. A ještě bych se zeptal zda nejde nějak vypnout ta automatická hudba při zpoždění. Dost mi to leze na nervy 🙁 Děkuji za postřehy 🙂
No jediné co jsem našel v souvislosti s doubly je tohle: g_simple_parking_doubles „1“
O nakládce nic. Osobně si teda nepamatuji že bych měl něco takového jako ty, ale já moc s doubly nejezdím. Ještě mě napadá jestli nemáš nějaký mapový mod který by to mohl ovlivňovat.
Když jedu tak počítadlo v autě načítá pomalu už od začátku jízdy.Ráno jsem jel jednu dlouhou a tam počítadlo makalo tak jak má ale odpoledne to prostě jelo hrozně pomalu a bylo mě jasný o co jde.
@Hellforce To ano, ale spíše z hlediska navigace, tu délku trasy mohou ovlivnit třeba průjezdy silničními váhami, čerpacími stanicemi, městy, apod.
„morrelo“ čoveče tak tohle mě nenapadlo s těma zakázkama.Ale co vím,tak všechny zakázky u kterých se to stalo byly odjety bez problémů.Žádný padnutí hry nebo co já vím ještě se nestalo.Ano občas se mě v nich povedlo nabourat tak jsem musel jízdu vracet zpět,ale to ještě nevysvětluje ty ostatní u kterých byla jízda klidná.A je taky vcelku jedno jestli to bylo přes WOTR nebo ne.Možná bych zkusil si tu jízdu nahrát ale mám obavy jestli by to ten můj krám pobral.Uvidím
@Hellforce Chtělo by to zjistit, které konkrétní zakázky to dělají, co konkrétně se v té zakázce stane, že to způsobí danou chybu.
Tak a končím s ATS.Ještě zkusím napsat na SCS co s tím,ale nedělám si moc velký iluze.Anglicky jim to tam psát nebudu,ani omylem protože bych to dohormady nedal.
Jo mimochodem začalo to příchodem Washingtonu,nikdy jsem se s tím nesetkal.Ani v ETS2 a to jsem tu hru jezdil s modama,ne moc ale jezdil
Pomalu ale jistě mě to přestává bavit.Nejdřív mě z Omaku do Bendu (405 mil WOTR) zapíše 141 mil,a ted z Bendu do Barstow (788 mil rychlá zakázka) zapíše 130 mil.Kdekdo má namodovanou hru a jede mu to a já bez modu a tohle?Už mě to nebaví.
Zdar,
mám problém s ATS, hra mi padá pokud vykládám nebo dám mapu na přenastavení navigace u objížděk, už mě to akorát vytáčí ta hra, nevíte co s tím? Mody nemám počítač mám herní notebook Omen od HP, DX11 to podporuje na 9 se to seká.
Tak díky za tip, už to frčí 😉
Rado se stalo 🙂
Je to od Galimima? Jestli jo tak jsem to ted stahl 😉
Jinak vesnicky v ETS2 pekny 🙂
Dedinky v Black Sea 😉 https://blog.scssoft.com/2019/07/black-sea-villages.html
Jj jelo se mi s nim dobre, jen jsem si nemohl zvyknout ze nema retarder, tak jsem po nem porad sahal 😀 O tom Marmonu vim. Cetl jsem to na SCS foru 😉
Zkus mod Paccar Drivetrain Revision, da se odebirat i z Workshopu na Steamu. Ja ho pouzivam a zrejme diky nemu jsem si u W990 mohl vybrat i prevodovku s retarderem.
Tak jsem si dnes dal štreku z Hobbs do Port Angeles (2361 mil) po I-10 a US-101 se svým novým Kenworthem W990 (mod) a zabralo mi to přesně 2h 58min 52s :-O
Ten model Kenworthu W990 je povedeny vid? Harven mozna v budoucnu prida jeste dalsi 52″ sleeper (spaci prostor), ale ted se chce venovat trucku Marmon 110P z roku 1982.
https://scssoft.com/press/american_truck_simulator_utah/images/017.jpg
Oficiálne oznámenie o Utahu. Snáď ste prekvapení a šokovaní oznámením 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/07/american-truck-simulator-utah.html?fbclid=IwAR1xHVedmNNeLXCCTkhbiIU1LXgRVlh3mk2fhKFnpulsWiBuAoVKJKmQszU
No hura, uz vcera probihala na SCS foru debata, ze se neco blizi. Tolik obrazku (14) jsme snad nedostali ani pri oznameni Washingtonu. Jak pise SCS, Utah bude 1. statem, ktery zacne narusovat tvar hokejky. Jinak 10., 12. a 13. obrazek jsou mista nad Arizonou, ktera jiz muzete s dev cam navstivit, ale v updatu 1.35 nejsou plne dodelany, ale verim, ze v updatu 1.36 uz budou temer ve finalni podobe. Jsou to totiz sektory, ktere jsou vazane k Arizone, proto je muzeme videt. Podobne to bylo napr. s US101 nad Eurekou s prichodem Oregonu, nebo s mestem Vancouver ve WA, pred prichodem Washingtonu. Jsem rad, ze se ATS vydalo timhle smerem, 2 staty za rok, to uz je jine kafe a verim, ze dvou let budou vychazet 3 staty rocne (3 mapove tymy). Taky musim pochvalit SCS, ze baner DLC Utah ma kamion Volvo VNL.
No to teda jo.Obrázek si uschovám a později pokud k tomu dojde ho porovnám.Ale takhle to vypadá fakt dobře.
Ted zjistuji, ze ten Utah je delany podle starsi podkladove mapy, ktera se kratce objevila v updatu 1.32. https://vignette.wikia.nocookie.net/euro-truck-simulator-2/images/d/d4/UtahPreProductionMap.png/revision/latest?cb=20180817232114 Mesta Ogden a St. George uz vime, ze tam budou viz. 1. varka obrazku z noveho rozsireni. Co pamatuji, tak podkladova mapa pro Washington byla presna, pouze tam chybela mesta jako je Vancouver, Longview, Aberdeen, Omak a Grand Coulee. Podobne to bylo s Novym Mexikem, kde chybelo jenom Alamogordo, jinak vse sedelo.
Hned by to vypadalo lepe! 🙂 https://forum.scssoft.com/download/file.php?id=24614&mode=view
Mám takovej pocit i když trochu opožděnej ale zdá se mi,že se v tom posledním opravným „pači“ vrtali v nerovnostech na silnicích.Dříve to aspon kopalo pěkně do volantu,byly slyšet „rány“ od návěsu a ted je to zase jako když mají v USA nejlepší silnice světa.
https://www.youtube.com/watch?v=5TWvMKcqmzc
Prvá várka obrázkov z Utahu 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/06/ats-screenshot-teasing.html
Teda parádní obrázky z nového DLC, jestli se nepletu tak obr.č.8 je na I-15, Veteran memorial hwy,u St.George ,kousek za hranicema s Arizonou,takže Utah je jasný…
No pěkný.Ještě nemám pořádně projetej Washington a už jsou obrázky z novýho DLC.
Niečo o online garážach a načo slúžia 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/06/ets2ats-crossing-the-gap.html
Nevíte náhodou někdo o módu pro ATS i ETS co přidá parkovací kamery? Tedy krabku na sklo ze záběrem dozadu?
Hraničné priechody v novom DLC pre ETS2 😉 https://blog.scssoft.com/2019/06/road-to-black-sea-border-crossings.html
O pár lidech bych věděl a dokonce se tu a tam objeví i zde.To jsou rození „umelci“
Nechce niekto pracovať pre SCS, nech už je kompletný tretí tím pre ATS? 🙂 https://blog.scssoft.com/2019/06/careers-at-scs-software.html#disqus_thread
Tealc_EU: Obojí přes modifikace. U spánku když to změníš třeba na 4hodiny, tak ti to ale resetuje komplet únavu, tak jako by jsi spal normálně. Tady je odkaz https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=34&t=273838
Moc děkuji 🙂 A tu hudbu vypnu jak?
Ahoj lidi, prosím nevíte jak (pokud vůbec) by se dala nastavit/upravit délka spánku? Že to nejde z menu hry samozřejmě vím. A ještě bych se zeptal zda nejde nějak vypnout ta automatická hudba při zpoždění. Dost mi to leze na nervy 🙁 Děkuji za postřehy 🙂
No jediné co jsem našel v souvislosti s doubly je tohle: g_simple_parking_doubles „1“
O nakládce nic. Osobně si teda nepamatuji že bych měl něco takového jako ty, ale já moc s doubly nejezdím. Ještě mě napadá jestli nemáš nějaký mapový mod který by to mohl ovlivňovat.
NN to je ten paradox, že žádný mod nemám je to vanilla ETS 2 čistá verze bez modů.