Archiv shoutboxu

10 931 comments

  1. „morrelo“ čoveče tak tohle mě nenapadlo s těma zakázkama.Ale co vím,tak všechny zakázky u kterých se to stalo byly odjety bez problémů.Žádný padnutí hry nebo co já vím ještě se nestalo.Ano občas se mě v nich povedlo nabourat tak jsem musel jízdu vracet zpět,ale to ještě nevysvětluje ty ostatní u kterých byla jízda klidná.A je taky vcelku jedno jestli to bylo přes WOTR nebo ne.Možná bych zkusil si tu jízdu nahrát ale mám obavy jestli by to ten můj krám pobral.Uvidím

    1. No hura, uz vcera probihala na SCS foru debata, ze se neco blizi. Tolik obrazku (14) jsme snad nedostali ani pri oznameni Washingtonu. Jak pise SCS, Utah bude 1. statem, ktery zacne narusovat tvar hokejky. Jinak 10., 12. a 13. obrazek jsou mista nad Arizonou, ktera jiz muzete s dev cam navstivit, ale v updatu 1.35 nejsou plne dodelany, ale verim, ze v updatu 1.36 uz budou temer ve finalni podobe. Jsou to totiz sektory, ktere jsou vazane k Arizone, proto je muzeme videt. Podobne to bylo napr. s US101 nad Eurekou s prichodem Oregonu, nebo s mestem Vancouver ve WA, pred prichodem Washingtonu. Jsem rad, ze se ATS vydalo timhle smerem, 2 staty za rok, to uz je jine kafe a verim, ze dvou let budou vychazet 3 staty rocne (3 mapove tymy). Taky musim pochvalit SCS, ze baner DLC Utah ma kamion Volvo VNL.

    1. Ted zjistuji, ze ten Utah je delany podle starsi podkladove mapy, ktera se kratce objevila v updatu 1.32. https://vignette.wikia.nocookie.net/euro-truck-simulator-2/images/d/d4/UtahPreProductionMap.png/revision/latest?cb=20180817232114 Mesta Ogden a St. George uz vime, ze tam budou viz. 1. varka obrazku z noveho rozsireni. Co pamatuji, tak podkladova mapa pro Washington byla presna, pouze tam chybela mesta jako je Vancouver, Longview, Aberdeen, Omak a Grand Coulee. Podobne to bylo s Novym Mexikem, kde chybelo jenom Alamogordo, jinak vse sedelo.

Zveřejnit odpověď