Archiv shoutboxu

10 931 comments

      1. To jako myslíš, že to berou, že „čím víc proužek, tím víc Adidas“ ?
        No to tak to je síla… 🙁
        Tahle hra přeci není o množství kilometrů silnic ale o kombinacích (těch jsou mraky!), typech nákladů a v neposlední řadě o realitě a kráse okolní krajiny, kterou projíždím !
        Leccos SCS vyčítám, ale tohle tedy (množství kilometrů) určitě ne ! Už Balt je nádhernej, natož teď tenhle Balkán; co budou, tihle nenasytové říkat, až přijde Pyrenejský poloostrov? Nebo kompletní Jadran !? Tam není silniční síť jak v Německu, že…
        Apropó…jestli jsem dobře četl, tak silniční síť na Balkáně je o dost větší v městské zástavbě než v plenéru; tedy řadit, brzdit, zatáčet – prostě požitek z řízení…a ne cihlu na plyn a hurá jedeme co to dá.
        Njn – jenže lidi jsou různá…dobří…zlá..i blbé… 😛 🙂

        1. Jo máš pravdu, som rád zato, že mesta sú konečne ako mesta a nie ako väčšie dediny 🙂 čo som čítal tie reakcie, tak väčšina sa sťažuje, že je prázdne severné Rumunsko a chýbajú mu pár ciest. Taktiež že vraj aj Bulharsko potrebuje nejaké cesty. No najviac sú ľudia rozladení kvôli tomu, že Pavol Šebor v jednom streame hovoril, že toto DLC bude najväčšie zo všetkých. A teraz sa tam hádajú, že ako to myslel, či to bude mať najviac km v cestách alebo či to bude najkomplexnejšia expanzia. A preto sú veľa ľudí sklamaných, lebo aj Baltic má 13 000 km a pritom je to v reále menšia oblasť ako Rumunsko+Bulharsko a Istanbul.

  1. Panové to nemá smysl. Žije v bublině že je to česká firma a proto musí být v první řadě pro čechy a slováky. To že ten tým je mezinárodní, hra má větší trhy v zahraničí atp vůbec nebere v potaz. Kdyby ano, tak mu dojde že pokud by se zaměřovali jen na CZ/SK, tak tady dneska nic nepíšeme a nehrajeme, protože nevydělají, spíš naopak a když nevyděláváš, tak bankrotuješ. Tím bych Vás poprosil více to/ho neřešit a bude klid. Díky

    1. Dobrý závěr. Souhlas. Myslím, že kdo chtěl, si řekl svoje.
      Díky všem za všechny faktické informace. (nejen „astronom“, ale i další)
      Jako pravá pc lama a trol mám hráčské nebe hned jasnější a jsem šťastnější. 🙂
      Toť dobrá zpráva i pro SCS.
      Otočme list, tři dny klidu než vyjde nové DLC.
      Všem v pohodě, jdem jezdit dál. Ať se motory točí a trucky jezdí.

    1. Hellforce

      řeknu ti to nějak takto hraj si tu svoji AMERIKU a nes.r se do mě taky se do tebe nes..u .otázka zas pro tebe jak často hraješ ATS a všímáš si ve hře vůbec detailu sedíš u toho hodiny a hodiny ? nebo si za jedeš jen zakázku a vypínáš hru .? pokud na tebe sedí ta druha varianta tak pak o hře víš asi kulové když nezacházíš až do detailu . pač já na rozdíl od někoho už po 14 dnech věděl co bude za města v novem DLC co vychází 5.12 na steamu za 5e . pač já si ve hře všímám detailu takže kritika je na spravením místě

      1. Budem reagovať nato, čo si my napísal dole, ale už mi tam nejde reagovať.
        Ale no tak Trucker 35, veď Nemecko a Česko vyšlo v roku 2012 a Slovensko okrem Bratislavy (tam tá bola už v rámci základnej mapy z roku 2012) vyšlo v roku 2013 ako DLC Na východ. To je prosím pekne 6-7 rokov!!! To je ako kritizovať World of Warcraft alebo Diablo II zo zastaralej grafiky, pritom WoW vyšlo v roku 2005 a Diablo II v roku 2000. Počúvaš sa vôbec, čo splietaš za blbosti?
        A že prečo sa nevenujú Československu, no preto, lebo Nemcov je 80 miliónov a nás dokopy 15 miliónov. Hádaj, kde má SCS väčší trh a peniaze z prepracovania krajiny? Aj keď uznávam, že to ich prepracovanie je lacine a nedokonalé, no na druhej strane nemôžu tam dať celý tím ako pri mapovom DLC, keďže prachy z toho nebudú veľké. Ako stále existujú ľudia v Nemecku, čo nemajú ETS2 zakúpené a po prepracovaní by si to možno i kúpili, ale prachy budú z toho mizerné narozdiel od nového mapového DLC.

  2. „VonTroppau“ já hraju jen ATS a spousta věcí se mi tam nelíbí ale prostě beru tu hru takovou jaká je.SCS ví co mají dělat a co jim „dovolí“ engine.Oni to dělají za pochodu,to u jiných her není.Tohle je specifická hra a je to trošku složitější.Já bych radši toho „experta“ nechal bejt a at si vypráví ty svoje bludy.Každý má „svůj“ svět a v tom světě si žije.

    1. „Hellforce“ – Mohu se zeptat jaké věci se ti na ATS nelíbí? A nemyslím to nikterak negativně, sleduji tyto stránky dlouho a vím, že hráváš hodně ATS a jen chci jen porovnat naše negativní poznatky. Jelikož jsem teď začal ve velkém taky spíše hrát ATS a začínají se objevovat jisté věci co mi vadí 🙂 Jen čistě zvědavost 🙂

  3. Zajímavá debata. Tak mi přijde, že v SCS chybí nějaký (nevím jak to nazvat nebo jak to už ve skutečnosti jinde funguje) „potenciál“ spolupráce nebo odkupu nápadů (části práce) schopných lidí, který by pomohl a urychlil jejich vlastní tvorbu.
    Jednou jsme tu už rozebíraly jakoby duplicitní tvorbu skupiny ProMods a to, že některé z nich SCS nakonec zaměstnala. A myslím, že nápady, schopnosti a úsilí Truckera 35 a jiných by ETS2 taky pomohlo.
    Jde nám (jim) v tomto o jednu společnou věc – aby hra byla lepší a lepší.
    Asi to bude právně složité, i to, jak to ohodnotit, ale myslím, že ve vyspělejším světě to už funguje.
    Ať si SCS pořídí „lovce talentů“ a pak se tady nebudeme dohadovat, co by, kdy by.
    Ne ? 🙂

    1. Myslím, že vše, co píšeš, scs dělá a to docela velkou měrou oproti jiným vývojářům.
      Ale když se člověk vžije do jejích kůže, tak buď musí být pěkně nasratí, nebo z toho musí mít ohromnou prču. Myslím to, když jim, „amatérům z SCS“, začne radit nějaký „profesionál“, který se rád šťourá v mapovém editoru 😀
      Přijde mi to podobné, jako situace, kdy jde muž se svou ženou ke gynekologovi, tam se s ním začne hádat, že jako doktor to dělá blbě, a jediný jeho argument by byl, že už se šťoural v hodně… Asi by s ním vyrazil dveře 🙂

      Nechci obhajovat SCS, taky bych v těch hrách rád viděl pár věcí, které tam nejsou. Ale holt se to musí brát tak jak to je. Pozitiva u těchto her převažuji nad negativy a to zřejmě u hodně lidí, jinak by si ty hry nekupovali.
      A zase píšu, oproti jiným vydavatelům je SCS až moc vstřícný vůči svým zákazníkům, ať už tím, že se jim snaží naslouchat, viz Wish list na fóru, který se postupně plní, nebo i tím, že jim povoluje modifikovat jejich hry, aby si to každý mohl udělat takové jaké chce. A to i tím, že vydává k modifikaci nástroje, které to vše usnadňují. Potom se v tom mohou rejpat i „profesionálové“ 😉

    1. Mirku nejlepší je nepoužívat náhodné události ale nejlepší je se naučit v map editoru a můžeš si tam udělat svoje vlastni uzavírky . nehody , cestu atd. já si takhle upravují default mapu videa mam na yt kdyby si se chtěl podívat ? nejlepší je si najít i dobrého učitele který ti ten základ vysvětli pak to jde samo a na par věci přijdeš i sám . já se chystám do prahy přidat tramvajový provoz atd. letiště už tam mám + 2x i agro firmu

        1. Eduard Boldižár (astronom)

          vím že si děláš srandu ale nes.r se do lidi který neznáš až ukážeš svoje výtvory z ETS co do toho robíš pak se budu s tebou bavit na profesionální úrovni . a jestli si další člověk co neumí mít vlastni názor na lidi vytvářející ETS ale jsi z těch co jim da palec nahoru za to co vydají a pak po čase nato nadává tak to si fakt borec . polož jim otázku proč nevytvořili OWN roztahovanější navěsí na těžkou přepravu kde bys vozil komplet větrnou elektrárnu , navěsí na dobytek atd. protože to neudělají . a proč neudělají i DATADISK z MP kde bys měl celou mapu EU + AL dopravu a šlo tam používat i modifikace protože to neumí nebo jsou líni se nato podívat si pokládám otázku když to zvládli poláci tak proč SCS nejsou schopni udělat legalni MP ? se podívej když to porovnám z ETS a Trainz Simulátorem 2012 tak mi řekni proč vlakoví simulátor roku 2012 ma v sobe od vývojářů MP ? a to je jen vláčkový simulátor ?

          1. Ver či nie, ale keď treba oprávnene skritizovať SCS, tak to urobím a ľudia z tejto stránky to dosvedčia. Poslednou mojou veľkou kritikou bolo nemastné neslané prepracovanie Nemecka. A stále si zato stojím, že je to len jemne skrášlenie a nie skutočne prepracovanie podľa dnešných merítok kvalít nových mapových DLC.
            Ale o to tu nejde. K MP, no nie je to tak jednoduché. Hra je stavaná ako singleplayer a tak by mala i zostať, ale bohužiaľ ľudia podobní tebe zasierajú všade naokolo o potrebností MP a potom to tak i dopadá. O agresívnych mikrotransakciách od EA alebo Blizzardu snáď nemusím hovoriť. To že je to „zadarmo“ od nejakých Poliakov ešte neznamená, že SCS bude servery na MP robiť zadarmo. Taktiež nad MP potrebuješ stály dohľad, administrátorov a tých potrebuješ zaplatiť, čiže ďalšie starostí pre firmu. Tiež formát MP pre kamióny nie je jednoduchý, má to byť s buračkami? bez búračiek? ako to štandardizovať a optimalizovať pre tisíce hráčov v jednom serveri? to nie sú jednoduché otázky a tým, že tu prídeš a budeš tu im nadávať, tak ich morálku práve znižuješ svojimi tupými výkrikmi do tmy. 🙂 Tak pamätaj nato 😉

            1. jako věř mi že já se nějakým blbcem ze scs dohaduji skoro pořad . i když ano par rozumných lidi tam je a da se sni mi debatovat o problémech hry a taky mě plno věci od nich s..e ale o proti nikomu nemlčím a umím se o tom bavit i veřejně . hele překopávám defaultni mapu a věř mi že plno lidi mi řeklo co se taky pohybuje v editoru že jsem si vzal velké sousto že by ten bordel překopávat nechtěli což máji pravdu na defaultni mapě je takový bordel že to není hezky . já dodělávám města aby byli průjezdní z Francie do Itale jsem natáhl novou okrsku prahu jsem totálně překopal jak jsem ti psal ta Praha se tam z půlky vejde cela ale když u toho nikdo ze scs nepřemysli a řekne ti že Praha se tam nevejde tak máš sto chuti ho trefit . další věc navěsí tak se podívej proč amatéři ze scs dají do OWN návěsu 2x stejní navěs jako co to je za logiku podvozky se dají vyměnit i nástavba , proč místo toho neudělají 1x cisternu , 1 navěs na přepravu dobytka , 1x sklop ku a třeba 1x roztahovaní navěs na nadrozměrní náklady ? https://i.postimg.cc/c1mgYJhc/ets2-20190130-150230-00.png

              a tomu MP ne byl by jen datadisk který bys sis nainstaloval přímo do ETS2 ale při startovacím okně bys tam měl poličko hrát online nastavil by sis třeba že to chceš pro 2 hráče a správcem bys tam byl ti sám . bylo by normálně možné hrát z modifikacemi hráč by měl tvůj tahač i navěs a nebo doprovodné auto + by tam byla AL doprava . takže oficialni MP by bylo 1000x lepši nežli nějaký neoficiální MP na který plno lidi nadává že tam jsou debilové atd. tady by si byl správcem ti a ty by si rozhodoval o tom s kým budeš hrát . prostě by byla na tom datadisku cela mapa EU jak ji známe do dnes pač ta mapa by byla bez nových dlc například pač by to bylo rozdělená mapa z datadisku a pak originál mapa ve sp a těm nehodám tak bouralo by se tam tak jak když to hraješ sám víme všichni že Al doprava je nevychytaná a zná jen 5 dopravních značek

              a te GPS taky ubohost opakováni 5 slov mi opravdu moc super nepřijde takže další blbost ze straní scs

                1. Eduard Boldižár (astronom)

                  promiň psal si o tom že tě s…e Německo ? ale pokud vidím že píšeš Slovensky tak mi řekni jestli si hrdí na svůj slovensky kraj v ETS ? jako já Čech jsem nasrán nato jak vypadá CZ mapa . proč myslíš že někteří Slováci vytvaři radši SK mapu pač jsou ze Slovenka také nasr.ný jak to scs no víš co bych napsal . tak mi řekni sám proč se hrabou v Německu které je velké jak P..a ale CZ/SK ma jen 3 města proč se páni editoři z scs radši nezameři na Československo ale radši se vrtají nějakých nesmyslech ?

    1. Driv jsem mel stejny problem, taky se mi nelibil, ale postupem casu, co jsem si ho zacal detailne prohlizet, tak jsem usoudil, ze je vlastne designove zajimavy. Ta predni maska mu propujcuje takovy exoticky design. Kdyz se podivas na oficialni stranky Lonestaru, tak je tam velky obrazek, kde je stary truck a Lonestar, podle toho usuzuji, ze Lonestaruv cumak je delany do retro stylu, hodne mi to pripomina dobu hot rodu. Navic co jsem koukal, tak Lonestar mel specialni edici Harley Davidson, ktera vypadala taktez zajimave.

    1. Aspon vime, ze se neco blizi. Lonestar byl nakonec tim truckem, ktery byl pred vydanim Utahu pripraven k internimu testovani a je dost mozne, ze tim druhym truckem, ktery je udajne take dlouhodobe rozpracovany bude Mack Anthem. Napovidala by tomu i letni cesta do USA pro nahravani zvuku. V blogu se psalo, ze meli navstivit Lisle v Ilinois (centrala Navistaru) a Allentown v Pensylvanii, kde se nachazi muzeum Macku, kolem nej je maly okruh, co vypada jako testovaci draha a navic kousek od Allentown je tovarna na Mack (ve meste Macungie). Navic vime, ze do updatu 1.36 byly pridany showroomy pro International a Mack, ktere jsou momentalne ve hre nedostupne a funguji pouze jako servisni mista. Docela by me zajimalo, jestli bude v Lonestaru funkcni cidlo, ktere hlida vzdalenost mezi vozidly.

Zveřejnit odpověď