To Hellforce: kdyz se podivam na Mack Anthem, tak v nem vidim toho buldocka z upoutavky na Mack Anthem od SCS 😀 Osobne si myslim, ze New Cascadia by mohla byt vydana jeste letos. Otazkou je, co by nasledovalo po New Cascadii?
Hellforce: Myslíš toho BigRigTravels? Jestli ano tak natoho taky občas kouknu hlavně na něj koukám ohledně ATS abych se něco přiučil nebo porovnal ATS s Realitou… Má hodně zajímavé videa. Jako co bych třeba taky do budoucna uvítal a doufám že to scs taky plánuje že jak při rekonstrukci německa dává na dálnice mýtné brány tak až bude bud celá stará mapa předělaná nebo aspon z větší části že to mýto do hry dá bylo by to o něco zajímavější. Jako ted jak tak pozoruji tak moc předělání mapy nepřidávájí, nevíte někdo kvůli čemu? Já si třeba myslím to že natom pracují a pak to vydaj třeba ve větší míře a ne jen část státu a třeba vydaj rovnou několik předělaných států (těch menších) a nebo jeden větší stát kompletně předělaný.
„Milan Koubek“ jo tak z toho kvetu.Bejt rostlina jsem samej květ.Nevím jestli to tak je v USA ale co sleduju toho maníka co vysílá svoje jízdy živě tak jsem si nikdy nepovšiml,že by při nájezdu na rozšiřující pruh brzdil
Jako třeba v ats se mi stává že když se silnice rozšiřuje z 1 pruhu na druhý tak každý áíčko na místě kde se to začíná rozdvojovat pomalu zastaví a pak se teprve rozjede a zajede do pruhu na pravo, nejhorší je že když to fakt nečekám a jsem rozjetý tak to do něj vždy narvu pač není možný to ubrzdit kord když jedete rychle. Tohle by taky mohli vyřešit.
No ono to naprogramovani je asi složitější než si obyčejné člověk dokáže představit. Taky je to takový divný když vidim podobnou věc. Myslím třeba hodiny na některých budovach. Teď nejsem jisttej jestli to přišlo až s Utahem ale tam jsem si všiml ,ze hodiny mají jiný čas než mám já. Ale to jsou spíše drobnosti ale drobnosti kterých si aspoň já všimnu.
Třeba v Tucson tam je to taky takový divoký. Ve Stocktonu je třeba silnice taky vcelku blbě urizla. Ono je toho viceale berme to tak to je. Kdyby to bylo dokonalý, na co bychom si stěžovali 😋😄😆🤩
S přejezdy jsem problém ještě neměl. To ostatní zažívám taky. Tak se podivím, co to tam ten id..t přede mnou vyvádí na té silnici a jedu dál.
Nedávno jsem při výjezdu ze silniční váhy v Oregonu musel objet jednoho kamioňáka s doublem, protože se mu u něj jeho první náprava „propadla“ do vozovky a nemohl jet. Zajímavý.
Podivný ale je, že se nemění okolní prvky mezi dnem a nocí, kromě hustoty provozu, jak tu někdo zmiňoval.
A tak jsem vyděl chlápka jezdit se sekačkou po zahradě v 1 hod v noci a další lidi, který by asi ve skutečnosti byli doma v posteli. Myslím, že u toho by se snad dalo nastavit objevování podle denního času, ne?
Snad to někdy přijde.
Tak někoho to baví a někoho to otravuje. Patřím do té druhé kategorie. Už jsem setkal právě u těch přejezdu začne červená blikat a je hotovo. Není to všude. Před přejezdem samozřejmě pribrzduju ale ani to někdy nestačí. Měla by tam byt rezerva. Tohle prostě není moc dobře vyřešený
Jo jo s tím mám zkušenosti a nepříjemný. Tohle by měli nějak upravit. A nejvíc mě berou ty přejezdy to je naprostá katastrofa. Začne svítit červená a v tu ránu je problém
Jakej problem s cervenou na prejezdu? Myslis tu neviditelnou zed co se tam udela v okamziku kdy se rozsviti vystrazna znameni a zavora jeste neni dole? Jo to jsem jednou zkusil jeste projet. Jednou a naposled. Od ty doby to vim a tak dodrzuju zasadu kdyz se blizim k prejezdu, tak zpomalim na nejakych 30-50 km/h a to ubrzdis i kdyby si nechtel. Hlavne teda proto ze mi pak cela souprava neskace jak hopik 😀
Jinak ja nevim, ale me tyhle potouchlosti jako treba to ze necekane zabrzdi atp naopak bavi. Jednak se mi to nedeje nijak casto a je to proste nahodny prvek hry, kdy si nemuzu nikdy byt jistej co ten druhej udela. Vlastne jako v realnem zivote nikdy nevis na koho narazis. 😉
No s těma „iackama“ je problém od začátku. Klíčková ni po dálnici je naprosto běžný. Mnohokrát mě nabrali z boku když ten blbec vzpomene, že začne předjíždět. A poslední dobou jedou i na cervenou. On to asi bude problém s tím něco dělat. Uvidíme casem
Mně se minule zase stalo na světelné křižovatce byly přede mnou 2 náklaďáky. Ten první už byl tak přes 50% za křižovatkou a skočila oranžová. Co se stalo, že oba najednou zabrzdily i ten co byl dávno za křižovatkou a já to nečekal a narazil jsem do nich. Občas AI taky nechápu
Ahoj tak mě napadlo co kdyby SCS taky upravily chování áíček co to tak sleduji tak moc se chování řidíčů nemění spíše mi příjde že to je až dost zabugovaný, např. aíčko jede po dálnici a nikdo před ním není ani vedle něj jen já sem od něj cca 500 m a áíčko jezdí kličkovaně tj. do pravého pruhu ujede tam 10m vrátí se do levého ujede 10m a takhle furt dokola. Nebo kamion vjede do rychlého pruhu a tam jede celou dobu a nikdo nikde jako tohle mi nepřijde normální ano sou takový řidiči levoproudaři ale s kamionem? to sem teda ještě neviděl. Navíc proč aíčka nejezdí každý jinak že jezdí všichni za sebou stejnou dráhou tj. uprostřed pruhu proč třeba jeden nejede blíž v pravo nebo v levo tak jako v reálným životě? Nebo by mohli se chovat jako reální řidiči tím myslím že budou někteří překračovat rychlost předjíždět tam kde třeba ani nemaj např. přes plnou čáru… Nebo by policie vás zastavila a zkontrolovala doklady… kde by vás předjeli objevilo se nápis následuj mě a odtáhli mě na nejbližší odpočívadlo kde by mě zkontrolovali to samé při překročení rychlosti… Nebo náhodné kolony při nějaký nehodě, uzavření silnice… Provoz hustý podle denní doby a dne v týdnu… Vím že to asi není jednoduché naprogramovat ale kolikrát se za dobu existence ETS2 a ATS změnilo chování áíček? Nebo co mě docela mrzí jsou ty náhodné uzavírky, oni uzavřou cestu ale kvůli tomu musím objet pomalu půlku mapy abych se dostal do cílového místa proč neudělaj nějaký více tras přes které by se to dalo objet a ne abych objížděl pomalu půlku mapy a nakonec do cílového místa dojet s ohromným zpožděním kdyby šlo aspon nějakým způsobem zavolat do cílového místa že se zdržím abych nebyl penalizovaný.
No takhle – s AI provozem vicemene problem nemam, az na ty drobnosti co jsi psal, ale to neni zase tak casto. Mas pravdu v tom ze naprogramovat to neni zrovna jednoduchy. Kuprikladu proc jezdi za sebou uprostred pruhu – protoze prostredkem vede neviditelna vodici cara a po te jedou. Aby jezdil vic vlevo, vic vpravo a uprostred, tak by jsi potreboval dodelat na kazdem pruhu ve hre dalsi dve vodici cary. Takze si asi dokazes predstavit co by to dalo na cele mape ETS i ATS prace. Nemluve o tom vyladit to tak aby to fungovalo bez problemu. Neco podobneho bude to odchytavani.
Pak tu mame prekracovani rychlosti AI – oni to ale delaji. Mockrat se mi stava ze jedu povolenou rychlosti napr 80 a najednou me predjizdi jinej kamion i osobak (ano vim na tuty ze v ten moment omezena rychlost plati i pro osobaky). Nebo naopak jedou i o cca 10km/h pomaleji nez muzou. Predjeti pres plnou jsem myslim taky videl, ale je mozne ze zacal s manevrem jeste na prerusovane care. Kolikrat vidim i nejakou nehodu.
Kolony se daji potkat i kdyz docela vyjimecne. S tim by ti pomohl pres konzoli prikaz na navyseni hustoty provozu. Jinak ta hra ma uz v sobe zavedeny kdy je dopravni spicka a kdy ne. Je to videt ve mestech v noci kdy je mene vozu ve meste oproti dni. Pripadne by se urcite dal najit mod ktery to resi globalne (hustota dopravy, dopravni spicky)
Co se tyce objizdek – no nespolehej se automaticky na GPS co ti prepocita a radeji se podivej na mapu a zkus si ji prenastavit rucne. Jina varianta neni. Protoze aby bylo vic moznych tras, musela by se totalne zase predelavat cela mapa, pridavat cesty a jsme zase u toho ze by to bylo more prace na ukor pripadnych dalsich DLC atp
Viděl jsem, že na SCS Blogu se teď dost řeší jaká budou mapová DLC v následujících letech a tak mě zajímá váš názor. Podle mě by příští rok mohl být zbytek balkánu, 2022 Ukrajina, Bělorusko, Moldavsko (i když je to hodně velká plocha) a 2023 už jen horní část Skandinávie s Irskem a Islandem. To by vlastně kromě Ruska už byla celá Evropa což je fakt neskutečný 🙂
To DLC s Ukrajinou, Běloruskem a Moldavskem by se mohlo jmenovat Going to Chernobyl (Obrázek by byl Man za kterým by byla Černobylská Elektrárna…) ne fakt pokud budou dělat Ukrajinu tak Černobylská zóna nesmí chybět
Dost často teď vychází nějaké updaty v těch open beta 1,37 a to i poměrně velký porce dat.
Dá se někde zjistit, co který ten update změnil? Píše to někde někdo nebo je to jejich (SCS) tajemství? 😉
Dík.
aha to je škoda že je to jen mod 🙁 ajo ted nato koukám to sem to musel dopsat a pak odejít a ty si to pak nějak poslal 😀 Kdo ví jestli SCS na něm už pracuje nebo jestli už je hotový a jen vyjednávají licenci.
„Johnyprosnb“ asi jsem se špatně vyjádřil.Měl jsem včera pár piv tak jsem vždy po nich hrozně „chytrej“.Ten můj střep jede vcelku dobře i když to není žádná sláva.Dříve jsem Promods míval ještě v době ježdění ETS2 a to bylo na stroji kterej bych nedal ani největšímu nepříteli.Asi bych ten Promods v ATS skousnul,teda já ne ale stroj ale mody moc nepoužívám tak nevím.O tom ukončení ježdění po vydání 1.37 to se týká toho zvuku tahačů,z toho mám obavy
Já sice žádný mody opět nepoužívám tak možná ten Promods bych možná zkusil.Mám sice obavy o tom,že to ten můj krám bude mít problém rozchodit ale zkusil bych to.Plánoval jsem loni,že si pořídím novej stroj ale bohužel z toho sešlo.Ale jak už jsem psal obávám se toho,že po vydání finální verze 1.37 skončím.
To Hellforce: Osobne si myslim, ze by nemel byt velky rozdil v narustu vykonu mezi updatem 1.36 a 1.37, spis bych mel obavy z updatu 1.38, ktery bude zameren na graficke vylepseni. Pokud by ti hra spatne slapala na updatu 1.37, tak bych na tvym miste zkusil udelat zalohu dat a prehrat operacni system, nekdy to pomuze.
Tezko rict, kdy vyjde 1. cast Kanady od ProMods a vyvojari mapy sami nevedi, kdy to vyjde. Jejich odpovedi byva „Az to bude, tak to bude“. Clovek jmenem bricksathome nedavno na SCS foru napsal, ze na projektu doslo k dalsimu pokroku a ze bychom se brzo mohli dockat dalsich screenshotu z Kanady. Holt musime pockat. 🙂
Já si počkám až update vyjde. Mě co vždycky vadilo tak že zvuky bouřky vůbec v tahači nejdou slyšet. Další co by chtělo vylepšit tak efekty deště. Kdysi pradávno jsem používal nějaký mód který efekty na skle zesílil a bez stěračů fakt nebylo vidět.
Mozna jsem jediny, ale me se novy zvuky moc libi. Ty zvuky v updatu 1.36 a 1.35 jsou umely a nicmoc.
Jezdim s otevrenym bocnim oknem a libi se mi zvuky kapky deste. Taky se mi libi zvuk tesny minuti
protijedouciho kamionu, ten svistivi zvuk. A libi se mi jeste stahovani bocnich okinek. Spokojenost
vlastni cisterna na mliko. Zacal jsem sni jezdit, privezl jsem francouzum turecky mliko za 6mega.
Nejseš jediný. Mně se taky líbí. Ty stahovací okna jsou fakt pokrok.
Stále je mám stažený a užívám si ty zvuky přicházející z venčí.
Kěž by jich i přibejvalo do počtu.
Ten má taky slušnej zobák 😆🤩 takovej „mackovitej“ 😆. Spíše jsem čekal, že mezi prvníma tahacema bude Cascadia a teď to vypadá, že bude poslední.
přesně
To Hellforce: kdyz se podivam na Mack Anthem, tak v nem vidim toho buldocka z upoutavky na Mack Anthem od SCS 😀 Osobne si myslim, ze New Cascadia by mohla byt vydana jeste letos. Otazkou je, co by nasledovalo po New Cascadii?
https://blog.scssoft.com/2020/04/mack-anthem-announcement.html Mack bude tu!
Ten Mack Anthem ve verzi day cab vypada jako poradny dric do lesa na svazeni drivi 🙂 Ted jeste dostat do hry Freightliner a Western Star 😀
Hellforce: Myslíš toho BigRigTravels? Jestli ano tak natoho taky občas kouknu hlavně na něj koukám ohledně ATS abych se něco přiučil nebo porovnal ATS s Realitou… Má hodně zajímavé videa. Jako co bych třeba taky do budoucna uvítal a doufám že to scs taky plánuje že jak při rekonstrukci německa dává na dálnice mýtné brány tak až bude bud celá stará mapa předělaná nebo aspon z větší části že to mýto do hry dá bylo by to o něco zajímavější. Jako ted jak tak pozoruji tak moc předělání mapy nepřidávájí, nevíte někdo kvůli čemu? Já si třeba myslím to že natom pracují a pak to vydaj třeba ve větší míře a ne jen část státu a třeba vydaj rovnou několik předělaných států (těch menších) a nebo jeden větší stát kompletně předělaný.
„Milan Koubek“ jo tak z toho kvetu.Bejt rostlina jsem samej květ.Nevím jestli to tak je v USA ale co sleduju toho maníka co vysílá svoje jízdy živě tak jsem si nikdy nepovšiml,že by při nájezdu na rozšiřující pruh brzdil
Jako třeba v ats se mi stává že když se silnice rozšiřuje z 1 pruhu na druhý tak každý áíčko na místě kde se to začíná rozdvojovat pomalu zastaví a pak se teprve rozjede a zajede do pruhu na pravo, nejhorší je že když to fakt nečekám a jsem rozjetý tak to do něj vždy narvu pač není možný to ubrzdit kord když jedete rychle. Tohle by taky mohli vyřešit.
No ono to naprogramovani je asi složitější než si obyčejné člověk dokáže představit. Taky je to takový divný když vidim podobnou věc. Myslím třeba hodiny na některých budovach. Teď nejsem jisttej jestli to přišlo až s Utahem ale tam jsem si všiml ,ze hodiny mají jiný čas než mám já. Ale to jsou spíše drobnosti ale drobnosti kterých si aspoň já všimnu.
Třeba v Tucson tam je to taky takový divoký. Ve Stocktonu je třeba silnice taky vcelku blbě urizla. Ono je toho viceale berme to tak to je. Kdyby to bylo dokonalý, na co bychom si stěžovali 😋😄😆🤩
S přejezdy jsem problém ještě neměl. To ostatní zažívám taky. Tak se podivím, co to tam ten id..t přede mnou vyvádí na té silnici a jedu dál.
Nedávno jsem při výjezdu ze silniční váhy v Oregonu musel objet jednoho kamioňáka s doublem, protože se mu u něj jeho první náprava „propadla“ do vozovky a nemohl jet. Zajímavý.
Podivný ale je, že se nemění okolní prvky mezi dnem a nocí, kromě hustoty provozu, jak tu někdo zmiňoval.
A tak jsem vyděl chlápka jezdit se sekačkou po zahradě v 1 hod v noci a další lidi, který by asi ve skutečnosti byli doma v posteli. Myslím, že u toho by se snad dalo nastavit objevování podle denního času, ne?
Snad to někdy přijde.
V Sierra Vistě vede okolo Wallbertu silnice pěknou obytnou čtvrtí, která se nezobrazuje v mapě.
Neco zajimaveho pro ETS 2 :
https://www.youtube.com/watch?v=9weWmYucbgI
Tak někoho to baví a někoho to otravuje. Patřím do té druhé kategorie. Už jsem setkal právě u těch přejezdu začne červená blikat a je hotovo. Není to všude. Před přejezdem samozřejmě pribrzduju ale ani to někdy nestačí. Měla by tam byt rezerva. Tohle prostě není moc dobře vyřešený
Jo jo s tím mám zkušenosti a nepříjemný. Tohle by měli nějak upravit. A nejvíc mě berou ty přejezdy to je naprostá katastrofa. Začne svítit červená a v tu ránu je problém
Jakej problem s cervenou na prejezdu? Myslis tu neviditelnou zed co se tam udela v okamziku kdy se rozsviti vystrazna znameni a zavora jeste neni dole? Jo to jsem jednou zkusil jeste projet. Jednou a naposled. Od ty doby to vim a tak dodrzuju zasadu kdyz se blizim k prejezdu, tak zpomalim na nejakych 30-50 km/h a to ubrzdis i kdyby si nechtel. Hlavne teda proto ze mi pak cela souprava neskace jak hopik 😀
Jinak ja nevim, ale me tyhle potouchlosti jako treba to ze necekane zabrzdi atp naopak bavi. Jednak se mi to nedeje nijak casto a je to proste nahodny prvek hry, kdy si nemuzu nikdy byt jistej co ten druhej udela. Vlastne jako v realnem zivote nikdy nevis na koho narazis. 😉
Dalsi blog ProMods Canada, musim rict ze fakt cucim 🙂 https://blog.promods.net/
Tak to uz by za chvilku mohlo byt ne?:)
No s těma „iackama“ je problém od začátku. Klíčková ni po dálnici je naprosto běžný. Mnohokrát mě nabrali z boku když ten blbec vzpomene, že začne předjíždět. A poslední dobou jedou i na cervenou. On to asi bude problém s tím něco dělat. Uvidíme casem
Mně se minule zase stalo na světelné křižovatce byly přede mnou 2 náklaďáky. Ten první už byl tak přes 50% za křižovatkou a skočila oranžová. Co se stalo, že oba najednou zabrzdily i ten co byl dávno za křižovatkou a já to nečekal a narazil jsem do nich. Občas AI taky nechápu
Ahoj tak mě napadlo co kdyby SCS taky upravily chování áíček co to tak sleduji tak moc se chování řidíčů nemění spíše mi příjde že to je až dost zabugovaný, např. aíčko jede po dálnici a nikdo před ním není ani vedle něj jen já sem od něj cca 500 m a áíčko jezdí kličkovaně tj. do pravého pruhu ujede tam 10m vrátí se do levého ujede 10m a takhle furt dokola. Nebo kamion vjede do rychlého pruhu a tam jede celou dobu a nikdo nikde jako tohle mi nepřijde normální ano sou takový řidiči levoproudaři ale s kamionem? to sem teda ještě neviděl. Navíc proč aíčka nejezdí každý jinak že jezdí všichni za sebou stejnou dráhou tj. uprostřed pruhu proč třeba jeden nejede blíž v pravo nebo v levo tak jako v reálným životě? Nebo by mohli se chovat jako reální řidiči tím myslím že budou někteří překračovat rychlost předjíždět tam kde třeba ani nemaj např. přes plnou čáru… Nebo by policie vás zastavila a zkontrolovala doklady… kde by vás předjeli objevilo se nápis následuj mě a odtáhli mě na nejbližší odpočívadlo kde by mě zkontrolovali to samé při překročení rychlosti… Nebo náhodné kolony při nějaký nehodě, uzavření silnice… Provoz hustý podle denní doby a dne v týdnu… Vím že to asi není jednoduché naprogramovat ale kolikrát se za dobu existence ETS2 a ATS změnilo chování áíček? Nebo co mě docela mrzí jsou ty náhodné uzavírky, oni uzavřou cestu ale kvůli tomu musím objet pomalu půlku mapy abych se dostal do cílového místa proč neudělaj nějaký více tras přes které by se to dalo objet a ne abych objížděl pomalu půlku mapy a nakonec do cílového místa dojet s ohromným zpožděním kdyby šlo aspon nějakým způsobem zavolat do cílového místa že se zdržím abych nebyl penalizovaný.
No takhle – s AI provozem vicemene problem nemam, az na ty drobnosti co jsi psal, ale to neni zase tak casto. Mas pravdu v tom ze naprogramovat to neni zrovna jednoduchy. Kuprikladu proc jezdi za sebou uprostred pruhu – protoze prostredkem vede neviditelna vodici cara a po te jedou. Aby jezdil vic vlevo, vic vpravo a uprostred, tak by jsi potreboval dodelat na kazdem pruhu ve hre dalsi dve vodici cary. Takze si asi dokazes predstavit co by to dalo na cele mape ETS i ATS prace. Nemluve o tom vyladit to tak aby to fungovalo bez problemu. Neco podobneho bude to odchytavani.
Pak tu mame prekracovani rychlosti AI – oni to ale delaji. Mockrat se mi stava ze jedu povolenou rychlosti napr 80 a najednou me predjizdi jinej kamion i osobak (ano vim na tuty ze v ten moment omezena rychlost plati i pro osobaky). Nebo naopak jedou i o cca 10km/h pomaleji nez muzou. Predjeti pres plnou jsem myslim taky videl, ale je mozne ze zacal s manevrem jeste na prerusovane care. Kolikrat vidim i nejakou nehodu.
Kolony se daji potkat i kdyz docela vyjimecne. S tim by ti pomohl pres konzoli prikaz na navyseni hustoty provozu. Jinak ta hra ma uz v sobe zavedeny kdy je dopravni spicka a kdy ne. Je to videt ve mestech v noci kdy je mene vozu ve meste oproti dni. Pripadne by se urcite dal najit mod ktery to resi globalne (hustota dopravy, dopravni spicky)
Co se tyce objizdek – no nespolehej se automaticky na GPS co ti prepocita a radeji se podivej na mapu a zkus si ji prenastavit rucne. Jina varianta neni. Protoze aby bylo vic moznych tras, musela by se totalne zase predelavat cela mapa, pridavat cesty a jsme zase u toho ze by to bylo more prace na ukor pripadnych dalsich DLC atp
Čus borci, chci se zeptat budete někdo hrát nový SnowRunner co vychází 28?
Co je SnowRunner? Neznam, ocem je.
akvarista1@ https://www.youtube.com/watch?v=Hl9D2o2hdsE
Viděl jsem, že na SCS Blogu se teď dost řeší jaká budou mapová DLC v následujících letech a tak mě zajímá váš názor. Podle mě by příští rok mohl být zbytek balkánu, 2022 Ukrajina, Bělorusko, Moldavsko (i když je to hodně velká plocha) a 2023 už jen horní část Skandinávie s Irskem a Islandem. To by vlastně kromě Ruska už byla celá Evropa což je fakt neskutečný 🙂
To DLC s Ukrajinou, Běloruskem a Moldavskem by se mohlo jmenovat Going to Chernobyl (Obrázek by byl Man za kterým by byla Černobylská Elektrárna…) ne fakt pokud budou dělat Ukrajinu tak Černobylská zóna nesmí chybět
Dalsi novinka od SCS:
https://blog.scssoft.com/
„Mohal“ opravy,nic jinýho v tom nehledej
Dost často teď vychází nějaké updaty v těch open beta 1,37 a to i poměrně velký porce dat.
Dá se někde zjistit, co který ten update změnil? Píše to někde někdo nebo je to jejich (SCS) tajemství? 😉
Dík.
Žádné tajemství v tom není,výpisy oprav dané aktualizace najdeš na SCS fóru v příslušných sekcích.
Nemá tady někdo prosím zkušenost s programem facetracknoir? Není mi jasné jak to dostat do hry.diky.
To neni novinka od SCS, ale jen trailer k modu tahace.
Zajimava novinka:
https://www.youtube.com/watch?v=41Fl7AzwiL8
To je mod nebo oficiální SCS?
O par vterin jsme se minuli. Je to mod a ne tvorba od SCS.
aha to je škoda že je to jen mod 🙁 ajo ted nato koukám to sem to musel dopsat a pak odejít a ty si to pak nějak poslal 😀 Kdo ví jestli SCS na něm už pracuje nebo jestli už je hotový a jen vyjednávají licenci.
V ETS 2 probehnul prvni update v open beta 1.37 nevim ceho se tyka. Je to presne 1.37.77 pred tim
bylo 1.37.64.
asi patch na tu „odměnu“ konečně
„Johnyprosnb“ asi jsem se špatně vyjádřil.Měl jsem včera pár piv tak jsem vždy po nich hrozně „chytrej“.Ten můj střep jede vcelku dobře i když to není žádná sláva.Dříve jsem Promods míval ještě v době ježdění ETS2 a to bylo na stroji kterej bych nedal ani největšímu nepříteli.Asi bych ten Promods v ATS skousnul,teda já ne ale stroj ale mody moc nepoužívám tak nevím.O tom ukončení ježdění po vydání 1.37 to se týká toho zvuku tahačů,z toho mám obavy
Dalsi novinka pro ETS 2 :
https://blog.scssoft.com/
Já sice žádný mody opět nepoužívám tak možná ten Promods bych možná zkusil.Mám sice obavy o tom,že to ten můj krám bude mít problém rozchodit ale zkusil bych to.Plánoval jsem loni,že si pořídím novej stroj ale bohužel z toho sešlo.Ale jak už jsem psal obávám se toho,že po vydání finální verze 1.37 skončím.
Mluvis o ATS nebo o ETS 2?
To Hellforce: Osobne si myslim, ze by nemel byt velky rozdil v narustu vykonu mezi updatem 1.36 a 1.37, spis bych mel obavy z updatu 1.38, ktery bude zameren na graficke vylepseni. Pokud by ti hra spatne slapala na updatu 1.37, tak bych na tvym miste zkusil udelat zalohu dat a prehrat operacni system, nekdy to pomuze.
Johnyprosnb: kdy ocekavas od ProMods Canadu do ATS? Myslis, ze to vydaji po Idahu?
Tezko rict, kdy vyjde 1. cast Kanady od ProMods a vyvojari mapy sami nevedi, kdy to vyjde. Jejich odpovedi byva „Az to bude, tak to bude“. Clovek jmenem bricksathome nedavno na SCS foru napsal, ze na projektu doslo k dalsimu pokroku a ze bychom se brzo mohli dockat dalsich screenshotu z Kanady. Holt musime pockat. 🙂
Mr. Cenda pridal malou ukazku z Idaha https://twitter.com/mistrcenda/status/1248279504461627392?s=20
Já si počkám až update vyjde. Mě co vždycky vadilo tak že zvuky bouřky vůbec v tahači nejdou slyšet. Další co by chtělo vylepšit tak efekty deště. Kdysi pradávno jsem používal nějaký mód který efekty na skle zesílil a bez stěračů fakt nebylo vidět.
Mozna jsem jediny, ale me se novy zvuky moc libi. Ty zvuky v updatu 1.36 a 1.35 jsou umely a nicmoc.
Jezdim s otevrenym bocnim oknem a libi se mi zvuky kapky deste. Taky se mi libi zvuk tesny minuti
protijedouciho kamionu, ten svistivi zvuk. A libi se mi jeste stahovani bocnich okinek. Spokojenost
vlastni cisterna na mliko. Zacal jsem sni jezdit, privezl jsem francouzum turecky mliko za 6mega.
Nejseš jediný. Mně se taky líbí. Ty stahovací okna jsou fakt pokrok.
Stále je mám stažený a užívám si ty zvuky přicházející z venčí.
Kěž by jich i přibejvalo do počtu.
https://blog.scssoft.com/2020/04/truckathome-event-conclusion.html#disqus_thread Shrnutí eventu