Archiv shoutboxu

10 922 comments

    1. akvarista1: Nehraj to nedoporučuji je to odpad spousta hráčů se tam chová jako ve hrách Need For Speed a Kobra 11 Crash time, pitomec se řítí plnou rychlostí jak magor proti tobě klidně tě vyhodí ze silnice jen aby neztratil svou rychlost a mohl bych pokračovat dál ale to by bylo dlouhé psaní….samozřejmě ne všichni se tam chovají takhle najde se i pár ok hráčů ale je jich málo

  1. Tak mě napadla při jízdě s cisternou otázka rychlostních nebo konstrukčních limitů rychlostí u návěsů.
    Do teď jsem jezdil tak rychle, jak to šlo (mi přišlo ještě bezpečné) nebo jaký byl limit na silnici.
    Jaký jsou ale povolený maximální rychlosti různých návěsů?
    A je jiný třeba u prázdné cisterny, než když je plná?
    Ve hře jsem to nenašel a pokud to tam není, nebylo by pěkný, kdyby se to tam dalo?
    Nálepky na konci návěsů nebo někde v tech.specifikacích u výběru zakázky.
    Jestli jsem to jen neobjevil, poraďte mi.
    Díky.

      1. To Candis: Na SCS foru „flight50“ pise, ze achievementy jsou zverejneny cca 1-2 mesice pred vydanim. Pak je tu jeste update, ktery vzdy vychazi s expanzi (tuhle informaci potvrdil Carthoo clenovi flight50). S takovym updatem prijdou i casti nove mapy, ktere zasahuji do spolecnych sektoru zakladni mapy, nebo zakoupene expanze. S prichodem updatu 1.37 se nic noveho ve spolecnych sektorech neobjevilo. Proto si myslim, ze Idaho prijde s updatem 1.38. Snad tenhle tyden dostaneme nejaky blog pro ATS.

          1. To Freddy-Simpson: Nikdo presne nevi, co vsechno bude obsahovat „graficky“ update 1.38. Mluvilo se o vylepseni assetu (modely, textury, …), bude prepracovane sviceni, dalsi vylepseni se muze tykat stinu, odrazu na chromovanych castech trucku, hodne lidi si x krat stezovalo na nacitani vzdalenych objektu a krajiny, ktere je „neplynule, skokove“, … vyuzit co nejlepe moznosti DirectX 11. Jaky dopad to bude mit na vykon, to zatim nikdo nevi, je mozne, ze v nastaveni grafiky pribudou dalsi polozky, ktere si clovek bude moci zapnout, ci vypnout.

    1. To akvarista1: Pokud stahujes mody z netu, tak musis neustale hlidat, zda jsou tve mody aktualni. Steam Workshop nabizi automatickou aktualizaci modu, tim padem nemusis resit, zda mas nejnovejsi verzi modu, ci ne. Dalsi vyhodou Workshopu je, ze u kazdeho modu vidis hodnoceni dalsich uzivatelu a pokud mas s modem nejaky problem, tak na nej muzes upozornit v diskuzi.

  2. Zdravím, jak prosím propojit Steam účet s mou hrou. Celou dobu jsem měl za to, že propojený je. Hraju na svém účtu, kde hru mám, tak nevím kde je problém. Hra mi píše tuto hlášku: „Nepodařilo se propojit nový obsah s World of Trucks, protože aktuálně používaný Steam účet není shodný se Steam účtem použitým na profilu World of Trucks.“ Jak píšu, jsem si jistý, že jsem přihlášen ke správnému Steam účtu, na více účtech bych přece neměl stejnou hru. Setkal se s tím prosím někdo? Jak jste problém případně vyřešili? Děkuji.

    1. Anebo bejt trochu trpělivej a módy doplňovat postupně, tak jak je modeři postupně updatujou… Tak to dělám tedy já.
      A na tom Steamu je to s těmi módy pohodlnější, protože jsou přeci jen prověřený (a hodnocený); ovšem taky tam nejsou updaty hned honem, honem hned rychle…
      Ale dá se jezdit i bez módů – jasně, člověk je zvyklej na nějaký ty fičůry, ale změna je život 😀

Zveřejnit odpověď