Archiv shoutboxu

10 950 comments

      1. To RosTDor: ve Washingtonu zadnou novou silnici nepridavali, ale v Oregonu ano. V Oregonu jsme postupne ziskavali silnici OR140 a s poslednim usekem prisla i silnice OR58. Je dost mozne, ze tu silnici US195 ve Washingtonu do budoucna pridaji, protoze tahle silnice byla nacrtnuta na podkladove mape v editoru mapy, ale protoze tu mapu nekdo zverejnil na netu a tim padem lidi vedeli, co SCS chysta, tak ji SCS nahradilo jinou mapou, na ktere uz neni pripravovany obsah nacrtnut.

  1. Ahoj, chci se jen zeptat v ETS 2 nevím co mám špatně nastavené nebo co ale děje se mi to, že když dojedu zakázku na místo určení a dám vybrat kam to chci zaparkovat, tak po vybrání nějaké možnosti mi začne kamion z ničeho nic zrychlovat a jede sám od sebe a když zařadím neutrál tak slyším jak motor pořád přidává a když dám zpátečku, tak mi to samo couvá a nepřestane to dokud nevypnu motor, vůbec nechápu čím to může být dělalo mi to i v 1.37 a i v 1.38 . Nevíte někdo čím to může být?

  2. Hahahaha…taky už někdo zůstal „viset“ na chráněném přejezdu v Twin Falls, jako, několikrát (!) já ?? 🙂
    Pět až šest vlaků musí projet, aby se na dvacet vteřin zvedly závory, přičemž výstražná světla nepřestávají blikat; projedou dvě auta a zase…čtyři, pět ale i sedm vlaků, než se šraňky zvednou…
    S kamionem jsem to projel – po dvaceti (reálných !) minutách projel mezi šraňkama, s návěsem to bylo horší… shodil jsem hru a po restartu byla silnice prázdná a vlaky nikde.
    Zajímalo by mě ale, jestli je to jen moje „vymoženost“ anebo je to nějakej komickej bug 🙂

      1. Je jich tam plno. Černo bílá značka a různá čísla. Původně jsem myslel že jde o klesání nebo stoupání a procenta (ale 75% stoupání…to je asi blbost) jelikož to vypadá jako hora ale teď si myslím že by to mohlo bít číslo silnice 🤔 Nikde jinde v USA jsem je nepotkal tak nevím co přesně znamenají. Až budu ve hře zkusím vyfotit 😉 Ale určitě na to narazíš 😉

  3. Zdravím, nevíte, co je může být špatně se zvuky od verze 1.38? Zvuk trucků (Peterbild i Kenworth) doprovází praskání a lupání a zní to jak ladění starého rádia. Stáhl jsem si nové Sound Fixes, ale to nepomohlo, stejně jako když je vyřadím úplně. Do verze 1.37 bylo všechno v pořádku…

    A pak ještě jeden dotaz – nedá se nějak předejít tomu (někde v nastavení), aby mě po každé větší aktualizaci simulátor neumístit do domovské garáže? Nehraju ATS tak často, cca 1x za 14 dní a když se z domovské garáže ve Fresnu (CA) dostanu třeba nahoru do Washingtonu, nebaví mě začínat za pár týdnů zase ve Fresnu.

    1. Ohledně zvuků bych se podíval na nastavení defaultního zvukového ovladače a místo, obvykle, výchozího v systému, bych natvrdo dal ten, který používáš pro reproduktory.
      Ohledně druhé otázky; pokud máš více garáží, můžeš několika kliky myší přenést truck i sebe do kterékoliv garáže… ale jak říkám – musíš mít garáží více, vhodně rozmístěných po všech státech 🙂

      1. Díval jsem se do nastavení zvuků ve hře – měl jsem tam „default“, tak jsem to změnil na reproduktory. Asi to pomohlo, zvuky už jsou normální. Je ale také fakt, že jsem na Steam fóru našel tip, že by to mohlo dělat zařízení připojené do předního USB portu. Měl jsem tam náhradní myš, tak jsem ji zapojil do toho zadního a možná i tohle pomohlo :-). V každém případě díky, Hombre!

  4. S prichodem bety 1.38 se v ATS objevil model budovy pro dealera znacky Western Star, kratce na to si nekolik lidi vsimlo, ze tyto budovy bez loga Western Star se nachazi v Kalifornii ve mestech Oxnard a Stockton. S prichodem Idaha se objevila dalsi budova v Lewistonu a Pavel ve vcerejsim streamu rekl, ze letos bychom se mohli jeste jednoho kamionu pro ATS dockat. V Lewistonu se take nachazi tajna silnice pod nazvem „Old Spiral Highway“, ktera vede z Port District nahoru k vazici kontrole nad Lewistonem u silnice US95. Zde jsem ji zakreslil do mapy https://imgur.com/a/IxE5j9m

  5. https://store.steampowered.com/app/1327040/Truck_World_Australia/ Vidím že taková hra skutečně ale vznikne jen jako od scs by byla lepší protože co jsem zjistil tak některé truck hry se můžou na první pohled zdát dobré ale až po tom co si je zahrajete tak teprve odhalíte jejich slabinu a bugy, většinou ta slabina je fyzika kamionů která je většinou otřesná a nedá se většinou s ets2 moc srovnávat. Je to jako kdyby někdo přestavěl městský autobus na kamion aniž by věděl jak s ním zacházet a jak ho správně řídit, tak se kamiony v jiných hrách chovají bohužel

    1. Nech sa SCS venuje USA a Európe, inak vývoj sa nehorázne predĺži a budeme čakať 2 roky na mapové DLC. A tiež treba myslieť, že sa blížia v USA k Texasu a tam bude potrebné dve mapové skupiny naraz, ak to chcú dať za jeden rok vývoja. Tiež si myslím, že Iberia je vyvíjaná dvoma mapovými skupinami, pretože je veľká a za rok by to nestihli s jednou mapovou skupinou.

  6. Chápu že naše nápady jsou dost náročné a v současnosti asi nereálné starat se o 3 hry najednou to už by byla výzva ale team scs se pořád rozrůstá nabírají nové členy pořád tak do budoucna až jich bude ještě mnohonásobně víc byl by to další skvělý projekt který by opět měl ohromný uspěch jak v Česku tak v zahraničí protože ty Australské autovlaky to je síla a taková hra z dílen scs to by byla hra která by opět neměla ve světě konkurenta stejně jak ets2 ats

    1. Pro Austrálii bych rozhodně byl, na rovinu říkám, že o vývoji her nic nevím, ale myslím, že dost věcí už mají hotových, už z ETS a ATS, protože tam jezdí jak evropské tak americké tahače. Poušť mají v ATS, jen jí trochu upravit, dále kombinované návěsy už máme v ATS jak dlouho a volant vpravo už je v anglických verzích evropských tahačů, akorát se bojím, že by museli znovu žádat Američany o licence, kvůli interiérům, motorům a speciálním dílům typickým pro australké tahače (nápisy road train, chrániče na skla, upravené nasávání atd.)

    2. Možná by australské tahače byly opravdu zajímavé, ale australské, nekonečné roviny už o poznání méně 🙁
      Když už další kontinent, tak Jižní Amerika; ostatně – je to i logické pokračování Severní Ameriky, kdy „prostředek“, alespoň částečně tedy, vyplňuje „Viva Mexico & spol.“ A dobře…
      Přičemž auta, co jezdí v Jižní Americe by bylo úplně jiný kafe ty krásný vraky a busy :-D), než v Evropě a Americe. A o krajině, přesněji tedy ježdění po Andách, se s Austrálií nedá, ani vzdáleně, srovnávat.
      Tam by to nebylo o třech přívěsech za sebou ale umění vytáčet krkolomný zatáčky a hlavně se vyhýbat – a nespadnout do rokle – na těch jejich pekelně úzkých, horských cestách.
      Jinak – jestli mě paměť neklame – tak na Austrálii snad už nějakou chvíli někdo pracuje… snad dokonce možná i ProMods (?).
      Že PM dělá na Kanadě od východního pobřeží, to jo, ale možná něco padlo i o té Australii; ovšem ne, samozřejmě, jako o samostatné hře, ale jako doplněk k ETS2.
      Ale jak říkám – za mě, když už by to bylo – tak raději Jižní Amerika a ne placka Australie 🙂

      1. To Mohal: Kooskia je pouze scenicke mesto, ale pokud nekdo dostane zakazku ze Salmon napr. do Sandpoint, Couer d’Alene, nebo Spokane, tak bude muset vykonat cestu do tvaru „U“, protoze momentalne neexistuje kratsi severni varinta pres Montanu. Trosku me stve, ze SCS nezahrnulo do vydani silnici ID-21, nebo US195 mezi Spoken a Lewiston (ten prostor tam je, staci mrknout na mapu SCS pod mym textem) . Trochu mam obavy, ze Idaho bude dalsi stat po Utahu, ktery bude opet kritizovan, protoze bude mit pouze 3300 mil silnic (Utah ma 3500 mil), i kdyz bude mit o mesto navic (11 mest, Utah jenom 10) a podle dohadu na SCS foru to vypada, ze s Idahem neprijde ani zadna nova spolecnost a to muze byt dalsi duvod ke kritice.

        https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/1209470/extras/Idaho_Road_map_small.jpg

Zveřejnit odpověď