Archiv shoutboxu

10 922 comments

    1. Když už musím/chci mít projeto 100%, s použitím modu bych z toho snad ani neměl radost. Takže ožlutit mapu jde výborně především poctivou „prací“. Proč neprojíždíš ty neobjevené cesty s nákladem? Se samotným tahačem jezdím jen když se někam se tam najet a musím se tam teleportovat. 99,9% mám zakázky přes WOTR, beru zakázky směrem, kde je něco neobjeveného, a jedu i delší cestou, abych to projel, času je na to většinou dost. Našel jsem si undiscovered road 1.38, o kterém tu nedávno psal Hellforce. Neobjevené části tam vyloženě září zeleně, takže není problém najít malé kousky. A je pro ATS i ETS2.

  1. Vypada to, ze se do ATS pomalu chystaji dalsi veci. Na Steam db v sekci American Truck Simulator – DLC se objevily 3 nove polozky, 1. polozka je pojmenovana jako „Project Pico Wine“, 2. polozka je pojmenovana jako „Project Cowboy Bebop“ a 3. polozka je pojmenovana jako „Project Shredder“. Kdyz jsem zkousel najit jednotlive nazvy projektu, tak Pico Wine je udajne portugalske vino, Shredder je anime postava zaporaka z TMNT (Zelvy Ninja) a Cowboy Bebop je japonsky animovany serial z roku 1998. Bude zajimave sledovat, co se z jednotlivych projektu vyklube 🙂

    1. To som zvedavy aj ja co to budu za projekty. Lebo ak si kukal na google podla nazvu projektu tak to su fakt divne veci . Nejako mi to k ATS nesedi. Vino este pochopim, ale nejake anime do hry len to prosim nie 😀 ..
      A ja som len tak pre zvedavost kukol Ets 2 a tam pridali jeden projekt s nazvom Ribs co su v preklade rebierka. Tak uvidime co chystaju. Snad su to len nazvy a nic viac 😀

        1. To Candis: Nemyslim si, ze ty nazvy jsou jenom takovy vystrel, spis si myslim, ze urcita osoba (napr. hlavni tvurce toho projektu) ma treba rada portugalske vino z Azorskych ostrovu, nebo ma rada animovane serialy jako je „Cowboy Bebop“, proto ty zajimave nazvy projektu. Pamatuji si, ze jedna mapa (mozna to byl Utah) pred vydanim nesla nazev „Mrazikovo“ a kdo trochu SCS zna, tak dobre vi, ze Jakub Mraz je tedka hlavnim designerem mapy ATS (Ondrej Dufek SCS opustil), cili projekt byl pojmenovan podle nej. Podobna situace byla i u tahace Lonestar, ktery nesl nazev „Marula Vrm“ pred zverejnenim a tenkrat nekdo na SCS foru psal, ze Marula je prezdivka jedno vyvojare v SCS.

  2. Hellforce: Právě že je to ještě hodně ve vývoji já třeba se ted dal do průzkumu mapy a co ted tak jezdím po starý mapě kde projíždím dosud neprojeté cesty a můžu říct že mě to prozkoumávání staré mapy nebaví ještě že toho není tolik ve staré mapě že to je jen tak na pár cest. Pak se jen budu přemisťovat mezi městy a budu objíždět města ale to už pak nebude tak hrozný. Horší průzkum bude u těch nových částí mapy kde třeba tu jednu křižovatku musím projet pomalu 10x abych jí měl prozkoumanou ale to už mě zas bude bavit pač to je ještě to co neznám a navíc kvalita je úplně někde jinde než stará mapa. Ale i tak mi na nových částí mapy zbývá prozkoumat 20% což mi taky chvilku zabere.

  3. Proto jsem psal,že je to takový divný.Ono když vidíš policejní vozítka každou chvíli je dost divný.Na tom by měli zapracovat a to hodně.Ale je fakt,že hra je neustále ve vývoji a stále se učí to není jednoduchý něco vylepšovat.Jedna věc tam třeba jde ale hned se to začne mlátit s druhou.Je toho hodně co je třeba udělat aby hra dostávala opravdu reálný pohled.

  4. Tak jsem zkusil navýšit provoz pomocí příkazu g_traffic. Je to docela dost znát. Ale není to ono pač třeba dost často potkávám 4 policejní nebo hasičská auta za sebou což mi nepřijde moc reálné ale na těch dálnicích to je hodně znát. Docela bych uvítal kdyby SCS na dopravě hodně zapracovalo a přidalo do hry možnost nastavit hustotu provozu (tak jako nastavuji četnost objížděk, náhodných situací, deště…). Navíc celkově to chování áíček by mohli hodně zlepšit pač to co vyvádí je až neskutečný. Přeci jen za tu dobu co ETS2 a ATS je se na dopravu snad ani nesáhlo.

  5. Johnyprosnb: Dekuju za spravu,jinak moc se mi libi ATS a ta paradni krajina. Moc se libi ten luxus americkych tahacu, interirer v kuzi a vykladany pravym drevem. Tuhle jsem projizdel paradni krajinou na pravo jsem mel hned u silnice more a na druhy strane paradni krajinu. Uz mam objeveno 73.54% mapy. Je nejaky mod do ATS, kterym da se objevit cela mapa? Abych nemusel jezdit samotnym tahacem.

  6. Hellforce: Díky zkusím to co mi to udělá jak to bude s dopravou… Mě docela přijde že ve dne toho moc nepotkávám natož v noci to nepotkám pomalu žádný auto tak proto to chci zkusit navýšit.

    RosTDor: Ten mod by nebyl špatný ale to zase moc nechci kvůli kompatibilitě. Což ty osobáky mě tak neštvou nejvíc co mě dokáže fakt vytočit když nikde nic není a áíčko si prostě dupne na brzdu a během mžiku zastaví nejvíc na dálnici kdy oba jedem třeba 60 mil/h a nebo hodně na kruháči před sjezdem z kruháče áíčko zastaví a „přemýšlí“ (cca. 1-2 vteřiny) kam má jet. V tomhle by to mohli taky hodně zlepšit přeci jen už s áíčkama co si vzpomínám dlouho nic nedělali. Sice vím že to není jednoduchý něco takového naprogramovat ale mohli by to trochu zlepšit.

        1. no ved jasne, ja napriklad hranie zacinam tym ze skontrolujem ci nevysiel daky novy mod. Ked vyde nova aktualizacia vzdy je to par dni kym sa daju mody do kopy teda ti male uz idu viacmenej priebezne taky Promods tomu to trvalo mesiac kym spravili a to este bohvie kolko bude server pretazeny ale asi mi je jasne preco to tak maju aby zarobili. Kategoria sama o sebe je ked mas vela modov tak najst ten pomer co ti este pocitac zvladne a nezacne hra padat pre nedostatok pamete. Ale no hraj bez modov ked si nato raz zvyknes

Zveřejnit odpověď