Archiv shoutboxu

10 922 comments

  1. Johnyprosnb:jj hra je plynula.Pri pohledu z kabiny kdyz zastavim tak je obraz hezky cisty i v dalce,ale pri jizde uz se to v povzdali trosku teteli-svodidla,cary na ceste i draty s elektrinou,ale jinak ok.Jeste bych se zeptal:jsem registrovany na world of truck propojeno se steam,ale nemohu najit zadne eventy a ani v garazi hry mi nejde jezdit externi zakazky.Poradis mi prosim?Dik

  2. To Johnyprosnb: jj lepsi vykon PC to chce,ale kdyz jsem se dival na steamu na doporucenou konfiguraci ATS tak byla horsi nez muj soucasny HW.Kdybych vedel jak to bude mozna bych zustal u dema ATS,ktere fakt slapalo.Mel jsem v planu koupit mapu Colorada,protoze je vychvalovana,ale kdyz je to mapa nova tak zatim nebudu nic rozsirovat,protoze nove PC mam v planu cca. za 2 roky.Tak snad ma ATS pred sebou zarivou budoucnost a za tu dobu se dobre rozvine.

    1. To cipisekcz: Nekdy se stane, ze muzes mit lepsi komponenty, nez jsou uvedeny v doporucene sestave a hra ti na nich muze slapat hur. Kazdopadne zkus slevit na „zmena velikosti“. Ja sam jsem musel stahnout toto nastaveni na 200%, kdyz nastavim vyssi hodnotu, tak se mi zacne zpomalovat hra v huste zalesnenych oblastech (projevuje se to jako zpomalovani casu), ale necuka se to.

  3. Jak píšu níže, musíš zkoušet. Nemůžu ti moc radit, mám v počítačích mezeru díky socialistického smyšlení mých učitelů ve škole (poslední návštěva ve škole 1987 ucnak 😁🤩😆😋) jen se řídím tím, co vydrží ten můj krám. U Geforce mě pomáhalo docela Geforce experience ale taky to není ono. Spíše to bylo orientační, asi tak. Myslím, že tu jsou jiný, který ti poradí lépe než já 🤩😁😣😥🙃

      1. To cipisekcz: Demo obsahuje pouze zakladni mapu ATS (Kalifornie, Nevada a Arizona), coz jsou nejstarsi staty. Oregon, Washington a Idaho jsou staty novejsi a tim padem jsou narocnejsi i na vykon PC. Pises, ze mas grafickou kartu GTX960, ja osobne mam grafickou kartu GTX970 a s hrou vylozene trable nemam, ale obcas pocituji, ze uz grafice zacina pomalu dochazet dech. V nastaveni „zobrazeni“ si dej „pokrocile nastaveni“. Zobrazi se ti seznam dalsiho nastaveni, hned prvni polozka je „zmena velikosti“ pokud ji mas nastavenou na 400%, tak ji stahni na 200%. Nekomu pomaha i vypnuti „vertikalnci synchronizace“. Co ovladace grafiky? Urcite by nebylo na skodu stahnout ty nejnovejsi.

  4. Ahoj,ted jsem jezdil cca. 14 dnu demo ATS a grafika simulatoru byla opravdu super !!O to vetsi zklamani prislo,kdyz jsem vcera jako zkusebni vzorek zakoupil na steamu balicek Pacific Northwest.Nevim jestli je to zpusobeno aktualizaci 1.40 ale grafika hry je ted priserna.Stromy,ploty i cary na silnici mi v povzdali hrozne blikaji (mozna lepe receno se teteli jako vlete cesta v CR kdyz je horko)objekty,ktere primo mijim jsou vporadku.Moje PC cpu-i5 4460 a gpu GTX 960 2GB,RAM 8GB DDR3.Monitor FHD 24″. Poradite prosim jak tu grafiku vybalancovat?Dekuji za pomoc.

    1. Taky bych chtel natahnout silnici CA99 az do Sacramenta a Sacramento propojit s Carson City pomoci silnice US50. V Nevade bych pridal mesto Fallon, ktere lezi na vychod od Carson City na silnici US50. Podle Wikipedia ma vic obyvatel nez napr. mesto Ely, Winnemucca, nebo Jackpot. Snad prestavba zakladni mapy bude rozdelana na jednotlive faze, tak jako to bylo u Nemecka. Hodne se tesim na predelanou silnici CA44 a CA299.

    1. Je to super že se dočkáme dalšího trucku který bude ve hře v den představení 🙂 Akorát jsem tak nějak předpokládal že co se týče ETS2, tak že to bude kvůli Western Staru, tím pádem Daimleru Mercedes. Nu což, Renault je taky dobře a značí to že se začíná vyplácet letité snažení SCS směrem k výrobcům a ti to vnímají jako skvělý marketingový nástroj 😉

    1. Na Steamu jsou uživateli vytvořené návody na achievementy. Takže stačí najít určité DLC, které potřebuješ. Dále doporučuji zakázky plnit jako rychlé, protože tě to rovnou portne na start zakázky. Najít nějakou vzácnější zakázku jako klasickou s vlastním tahačem a dojíždět k ní je nereálné. V seznamu zakázek buď napsat do vyhledávání pokud jde o nějaký konkrétní náklad, u ostatního seřadit zakázky třeba podle firem, proklikat se a nějak si poradit. Někdy třeba uložím hru, jdu se vyspat aby se vygenerovaly nové zakázky. Když nenajdu co potřebuji, tak znova načíst save a znova se vyspat a tak pořád dokola.

  5. Krasne srovnani soucasneho nasviceni (verze 1.39) s novym nasvicenim (beta 1.40) https://blog.scssoft.com/2021/03/under-hood-new-lighting-system.html
    Navic v ATS tech zmen, ktere prisly s updatem 1.40 je daleko vice. System znaceni byl prepracovan, byly pridany nove druhy znacek (napr. vystrazne, urcujici smer, doplnkove, informacni, …), nyni je v Las Vegas obchvat na mape znacen jako I-515 a dale na jiho-vychod pokracuje jako dalnice I-11, ktera konci na moste u Hooverovy prehrady (hranice Nevady s Arizonou). U vetsiny truck stopu ve Washingtonu, Idahu a Utahu byla provedena vymena nekterych budov rychleho obcerstveni za nove, ktere zname z Colorada. Svym zpusobem update 1.40 posouva ATS zase blize k realite. Taky jsem si vsimnul, ze byla opravena UI dopravy, kdy auta zastavily pred vjezdem na vahu a zustaly tam nehybne stat. Ted auta hodi blinkr a prejedou jineho pruhu.

    1. Já jsem doufal že odstraní jednu věc která mě strašně irituje i když je to maličkost. Jde o to že přijedu na semafory, typicky v noci je to krásně vidět, kde je přede mnou auto. Potud vše ok, ale v momentě kdy za mnou přijíždí auto, tahač, tak vidím na zadku toho auta odraz jeho světel jako kdybych tam mezi nima nebyl já 😀

  6. HEART OF RUSSIA

    Fanoušci ETS2, těšte se na další DLC.

    Poté, co jsme se zaměřili na jihozápad Evropy, naše oči jsou nastaveny velmi opačným směrem. Naše silnice se budou i nadále rozšiřovat do největší světové oblasti podle oblastí Ruska. Řidiči, kteří jsou domovem bohatého kulturního dědictví a historie, se budou moci doručit do samého srdce Ruska – do Moskvy i mimo ni.
    Abychom zvládli očekávání, je důležité vysvětlit naši ambici pro projekt. Rusko je tak rozsáhlé, že nemůžeme očekávat, že zahrneme celou zemi, dokonce se neodvažujeme pokrýt celou evropskou část v jednom projektu. Naším současným cílem je dosáhnout horní řeky Volhy, ale pokud znáte ruskou geografii, možná pomyslete spíše na řeku Oka, než na dolní části Volhy nebo Donu. Velikost území, které plánujeme pokrýt, je stejně obrovská, srovnatelná s předchozím, od nynějška stále připravovaného rozšíření mapy Iberia.
    Za posledních několik let jste si možná zvykli na určitý rytmus vydaných expanzí map přicházející ke konci roku. Vzorek byl nyní zjevně přerušen a dokončení Iberie trvalo déle. To ovlivnilo, jak jsme mohli komunikovat o našich nadcházejících plánech DLC. Od ledna vás obvykle začneme zasypávat různými podrobnostmi a obrázky z nové mapy DLC. Ale s výjimkou několika škádlení jsme doposud o projektu Srdce Ruska mlčeli, protože jsme nechtěli zmást komunitu propagací dvou nadcházejících expanzí s velmi odlišnými časovými rámci. Nyní, když je Iberia v posledním úseku a již je uvedeno období vydání, si myslíme, že je čas konečně dát Heart of Russia šanci být viděn. Projekt (a tým) si zaslouží, aby se konečně dostal do své pozornosti; motivace je určitě vyšší, když tým uslyší hlas podpory naší fanouškovské komunity.
    Je třeba zdůraznit, že ve vývoji tohoto projektu jsme stále velmi brzy. Zatím se nemůžeme vůbec zavázat k datu vydání. Dokonce i interně existuje mnoho otázek, jak rychle můžeme pokročit od místa, kde jsme nyní. Jádro týmu Srdce Ruska existuje od poloviny roku 2020. Ve skutečnosti vedoucí projektu, výzkumný tým a tým uměleckých aktiv zahájili svou práci ještě dříve. Přípravná fáze náběhu nové mapy ETS2 DLC obvykle začíná přibližně rok před plnou produkcí. Od této chvíle však tým stále nebyl spojen do konečné velikosti, protože tucet lidí, kteří měli migrovat z projektu Iberia, tam stále dokončují své závazky. Je tedy spravedlivé připustit, že jsme dosud nedosáhli plné produktivity, kterou jsme očekávali v této fázi. Pozitivní je, že několik nových členů týmu pochází z Ruska, takže je velká šance, že se vyhneme ztrátě času opakováním jakýchkoli chyb autenticity, jak se to občas stává, když budujeme místa, kde máme v týmu omezené praktické zkušenosti . Jak moc to všechno ovlivní obvyklý vzor uvolnění? Je ještě příliš brzy na to říct. V některých oblastech projektu dosahujeme vynikajícího pokroku, takže můžeme i nadále doufat, ale podle toho prosím nastavte svá očekávání. Už nás dobře znáte – nové rozšíření mapy vydáváme, až když máme pocit, že je to opravdu hotové, ne dříve!

        1. To cipisekcz: To je pekna cena, za nejakych 550 Kc budes mit kvalitni obsah na zacatek. A pokud mohu doporucit, tak bych si k tomu balicku jeste prikoupil Nove Mexiko, ktere je zlevnene z 11.99€ na na 3.59€. Dobre momentalne je, ze toho obsahu pro ATS jeste tolik neni v porovnani s ETS2. Cili pokud te hra chytne, tak s klidem zbytek obsahu postupne dokoupis 🙂

    1. Kym mas nacom hrat nieje problem ten nastane v momente ked ti da GK pa pa. Sam mam uz par rokov stari stroj a postupne mi odchadzaju veci, posledne to bol procesor co este nieje taky problem ale ak mi skape zakladna doska som nahraty a mozem kupovat pol pocitaca. Ale to vsetko sa da aspon kupit ale zozen grafiku nemozne a este aj tie ceny …. mam este par mesiacov v zaruke rx 850 a ked skape dohral som lebo aj ked mi daju peniaze za nu co kupim za 320e

        1. Tu nejde o to ci mas dost prachov ale o princip daj za kartu co ma realnu hodnotu 350e viac ako 700e. Mam RX 580 co stala cca 350e +- autobus uz si to nepametam a nechce sa mi to hladat a teraz co ma prist 3060 co je vykonom trochu lepsia karta stoji viac ako 700 ak vobec bude zlodejina ako visita. Skus raz hadat ze preco si kupia radsej normalnu kartu ako kartu urcenu na mining. Ako kriptomeny som nepochopil ale vobec nicim nekrite a umelo navysena cena do extremov ako niezeby boli peniaze co mame dacim krite v dnesnej dobe ale aj tak

          1. RosTDor: Nová 3060 přišla a ta měla mít ochranu proti těžbě pomohlo to? Ne zase je v p*či karta nějaké omezování výkonu nepomůže oni to obejdou nejsou blbý to chce prostě zákaz prodeje herních grafik pro hráče na těžební účely s pár lidma už něco v tomto ohledu řešíme jak by toho bylo možné snad dosáhnout do budoucna chce to jen dát správným lidem kterým nejde jenom o prachy správné řešení a především ty lidi musí mít zájem hráčům naslouchat a spolupracovat s nimi

Zveřejnit odpověď