Archiv shoutboxu

10 922 comments

      1. To Spaca91: S AI by meli neco udelat, nektere jeji chyby jsou opravdu otresne, ale vsimnul jsem si, ze osobni auta, pickupy a autobusy uz v ATS nezastavuji v odbocovacim pruhu pred vjezdem na kontrolni stanoviste (kontrola vahy nakladu). V drivejsich verzi se stavalo, ze tam auto zastavilo a dal se nehlo, tim blokovalo vjezd na kontrolni stanoviste. Ted AI zastavi a hodi blinkr, aby mohla prejet do jineho pruhu a pokracovat v jizde po dalnici. Treba budou nejake opravy AI zahrnuty i v nasledujicim updatu 1.41, ktery by mohl dorazit do 2 mesicu (kveten, cerven).

      1. Tak jednak vidim na navigaci ze budu sjizdet, takze urcite nejedu 85km/h, no a pak nevim moc o mistech v ETS2 mimo dalnice kde by byla povolena rychlost 85km/h. Takze v souladu s realitou mi to prijde dobre udelane. No a kdyz potrebuju nutne videt dal, tak si zasvitim dalkovejma. Nevim, parkrat jsem jel jako spolujezdec v noci v Actrosu MP3 z Prahy k nam na vesnici a pokud jsme nemeli rozsviceny dalkace, tak to svitilo obdobne co si tak vybavuju. To same kdyz jedu za tmy busem, tak si ridici mimo obce sviti dalkacema temer permanentne a vypinaj je jen pri protijedoucimu autu, v obci. Takze odpoved na tvoji otazku je – ne nejsem v haji, ano vyzaduje to vic pozornosti, ale opet je to v souladu s realitou.

        1. mne to pride ze dost vela ludi co tu komentuje problem zo svetlami asi nema realne auto, lebo v hre svietia svetla velmi podobne realite. Co si to tak porovnavam tak moj kamion svieti obdobne ako moje realne auto a zo stretavackami vidis la prd preto sa poouzivaju dialkove uplne skoro vzdy lebo inak je dost problem vidiet. Ono aj v realite je nocna jazda dost narocna a ako bonus musis davat pozor aj nato ci neuvidis dakde oci svietit

        2. Ahoj,nechci nějak rejpat,ale jezdil jsem s kamionem jako řidič,a vrealitě mě světla nedělali problémy.Samozřejmě si rozsvítím dálkáče pokud to jde,ale když za někým jedeš tak mu svítíš dalkáčema do zrcátek,to je dost prasárna,nemyslíš!A nyní ve hře nejsou vidět moc ani zadní obrysovky,no je to můj názor,to staré se mě zdálo lepší.

  1. Ty světla mě taky nevyhovují, ale dá se to upravit, než to vývojáři vylepší, zvýšením jasu ve hře. Sice to má vliv na kontrast při denním světle, ale je to jedno z řešení. Souhlasím s názorem, že to má chyby, např. jízda v noci a ještě za deště, ale jistě bude brzy náprava. Jinak ta aktualizace jako taková je úžasná. Nemohu se nabažit.

  2. Dobrý den,chtěl bych se vyjádřit k té novince se světly!!!Zkoušel to někdo jet v noci,po vydání teto novinky,to je hrůza,pokud se nedají světla na tahači nijak nastavit,tlumená světla svítí moc blyzko tahače,vůbec se nedá reagovat na zatáčky,špatně viditelná protijedoucí vozidla a o těch co předjíždí už ani namluvím.A co je nejhorší,to jeodbočování na vedlejší ulice kde není pouliční osvětlení,trefit odbočku je zázrak,pokud nejedete na jedničku!Děkuji za případné rady.

      1. To Johnyprosnb: Hele a ta T800 od GTM jezdí v pohodě na 1.40? Já na ní koukal včera v noci a nebyla aktualizovaná, takže bych tam čekal problém se světlama. Jinak koukám, hledám osvětlení do kabiny (červené) a nějak nenacházím. Jsem se teď nějak zakoukal na YB na kanál Truckerem v Kanadě a on má právě T800 s červeným osvětlením v kabině a nějak se mi to zalíbilo 😀 A teď jsem akorát odjel zakázku do Coquitlam a ano zase inspirace tím kanálem 🙂 Při cestě zpátky se mi líbilo že ty hranice Kanada-USA jak jsem je viděl v jednom videu, tak jsem je poznal víceméně i v ATS i když prostor pro zlepšení by určitě byl.

        1. To Raymy23: Kenworth T800 jsem na updatu 1.40 jeste nezkousel. Podle Steam Workshopu dosud nebyl aktualizovan na verzi 1.40, tak cekam. Kanada od ProMods je kvalitne udelana mapa, jedinou nevyhodou je, ze nema dostatek vlastnich 3D modelu (hlavne budovy). Proto ProMods dela spoustu veci jen tak na „oko“. Pokud te zajima, na cem ProMods v Kanade pracuje, tak mrkni sem https://imgur.com/a/MBWw2xH

          1. To Johnyprosnb: Vypadá to pěkně, to ne že ne a těším se na další část. Jinak ta výtka že je prostor pro zlepšovaní jsem myslel spíš právě k těm modelům, ale je jasné že modelářů je málo. Rozhodně je to jediná mapa kterou jsem ochotnej si do hry dát. Ostatní typu Coast to Coast, CanaDream, Mexiko jsou… No řekněme na jedno brdo. Docela jsem pokukoval po Great America, ale tu autor zpoplatnil…

            1. To Raymy23: Na ProMods se mi libi, ze umi udelat dechberouci krajinu, ktera cloveka doslova pohlti (aspon me ano). Co sleduji mapove modifikace, tak hodne uznavanou upravou byla Sierra Nevada a Pazzmod, oboji je tedka sloucene pod Reforma map. Sierra Nevada se zamerovala na prestavbu Kalifornie mezi mesty Redding a Fresno. V Nevade byla prestavena velka cast dalnice I-80 az po mesto Winnemucca, ne-li dal, taktez bylo prestaveno mesto Reno a Carson City. Pazzmod se zameroval na prestavbu jizni Kalifornie podel dalnic I-10 a I-8. U Pazzmodu bylo videt, ze s kazdym vydanim se jeho prace zlepsovala a da se rici, ze jeho prace je srovnatelna s ProMods. Sierra Nevada vypada dobre, ale nedosahuje uz takovych kvalit jako ProMods, nebo Pazzmod. Ze Sierra Nevada by SCS mohlo cerpat inspiraci pro prestavbu dalnice I-80 pres pohori Sierra Nevada. Strasne moc bych si pral, aby dalnice I-80 po prestavbe mela bliz k realu, neco jako dalnice I-70 v Coloradu.

Zveřejnit odpověď