Archiv shoutboxu

10 821 comments

  1. 13.8. v Luzne u Rakovniku probehne dalsi sraz US trucku. K videni budou US trucky, sanitky, hasicske vozy, odtahovky, …. Osobne jsem tam nikdy nebyl, ale v casopisu Chrom a Plameny jsem videl spoustu obrazku ze srazu. V poslednich cislech casopisu Chrom a Plameny vychazi nekolika dilny clanek, v kterem je popsana cela historie US trucku u nas v CR od pocatku automobilove ery. Byl jsem prekvapeny, ze i v dobe totalitniho rezimu se u nas vyskytovalo nekolik US trucku nebo jinych vozidel. Po roce 89 existovalo nekolik firem, ktere vlastnily US trucky a pouzivaly je k beznym pracovnim ucelum. Co jsem koukal, tak nejvic trucku tu bylo od znacek International a od Freightliner a vetsinou slo o typ CAB (kabina na motoru – jako EU truck). V okoli mesta Turnov jsem 3x behem pul roku potkal bily Freighliner FLA nebo FLB, musim rict, ze to je pekny macek 😀 Kdo chce, tak muze mrknout na Facebook JK CLASSICS je tam k videni par fotek US trucku. https://www.facebook.com/jkclassics.cz/photos

    1. Myslel jsi ,,zakoncit expanzi Montany“ 🙂 Mne osobne to je fuk. Uvitam ve hre jakykoliv novy truck, ale taky bych chtel, aby ty trucky jezdily jako AI v doprave. Posledni truck International 9900i jsem jeste v doprave nevidel. Kolikrat kdyz prijedu na nejakou truckovou zastavku (truck stop), tak nejvic trucku je znacky Kenworth a Peterbilt. Pritom v realu jsou ve vetsim zastoupeni stare Freightlinery Cascadie, Volva VNL nebo Internationalu LT/ProStar. Internationa LT na truck stopech potkavam vzacne. To rozlozeni mi prijde takove divne a nekdy mam pocit, jako kdybych hral ATS z roku 2016-18.

  2. Ano, při pohledu na mapu se může zdát, že je toho málo, ale až se začne jezdit, je to potom slušná řehole. Jde taky o to a už jsem to dříve psal, že někteří to mají projety za týden v rychlym tempu a pak fnukaji, že je toho málo. Mě se třeba povedlo konecne projet „opravenou“ část Californie minulý pátek a stejně to nemám na 100%. Montana mě bude trvat hodně dlouho. Prostě někdo jezdí jako 🐖🐷 a někdo jezdí podle pravidel a trvá to dyl.Ja si jízdu užívám 😆🚛🚚 a jezdím podle pravidel a o tom to je. Na závodění jsou jiný hry. Jak už jsem psal, nelze se zavděčit všem, to nejde 😄😊🙃😊

    1. Tak treba usek silnice US20 mezi Idaho Falls a West Yellowstone by se do mapy krasne vesel, prostor tam je, ale myslim si, ze tam neni z jineho duvodu. Dle me chtelo SCS vydat Montanu co nejdriv, aby si aspon castecne vykompenzovali ztratu za odlozene DLC Heart of Russia pro ETS2. Spekulovat o silnicich, proc tam nejsou je tedka trosku mimo misu. Je lepsi pockat, az bude Montana vydana a pote si ji projit v editoru mapy. Clovek aspon zjisti kolik mista mezi jednotlivymi koridory existuje, atd….

        1. To Candis: Dobry je, ze SCS procita ruzne diskuze na SCS foru. Dneska jsem na SCS foru cetl komentar, ze byla opravena vyska navesu pro prevoz dobytka. Hodne hracu poukazovalo na jeho vysku, ktera nebyla pro US standard typicka. Prives byl na vysku vyssi, nez strecha kamionu s aerodynamickou nastavbou (strechou), coz bylo spatne. SCS tento nedostatek opravilo, podobne tomu bylo napr. u kamionu Mack Anthem, kdy hraci upozornovali na spatny sklon predni kapoty z pohledu ridice z kabiny. Po nejake dobe byla kapota opravena. Docela by me zajimalo, jak SCS resi opravu chyb. Protoze u updatu 1.44 jsem nahlasil spoustu terennich chyb v prestavene Kalifornii a jenom 2 chyby z toho byly opraveny. Verim, ze ty chyby budou do budoucna opraveny, protoze nektere jsou hodne viditelne a rusi pozitek z jizdy.

            1. Pokud bude SCS v budoucnu pridavat dalsi silnici do narodniho parku Yellowstone, tak jedina mozna volba je silnice US89, ktera se oddeluje od silnice US191 kousek od zapadniho vstupu do parku (nachazi se u mestecka West Yellowstone). Vydani noveho Western Staru pro ATS muze byt kolem premiery nebo pozdeji. Ale myslim si, ze kdyby SCS planovalo vydat novy truck pozdeji, tak by se momentalne drzelo vic pri zemi. Za tyden budeme moudrejsi 🙂

  3. Jsem si tak prohlížel usek silnice ze Salmonu směr Montana (Johnyprosnb nejel jsem to s tebou 😀🤐😁😃).Vím jistě,že tudy jezdit moc nebudu.Nemám rád tyhle klikatiny,protože moje pedály fungují jen když se jim chce.Proto se dost vyhýbám třeba městům jako je Alamosa,Durango,Salmon a podobně.Samozřejmě si tam občas udělám „výlet“ ale je to utrpení.
    Jo mimochodem k tomu novýmu vozítku.Je zvláštní,že je to WS.Přeci jen KW a PB jsou známější a co jsem opět koukal na stránky Kenworth tak tam mají dost na výber co by mohli SCS udělat.Bud toho SCS mají tolik,že nestíhají,nebo se Paccar seknul.Ale ten novej WS bude na mým soukromým žebříčku hodně vysoko.Líbí se moc,víc než WS49

    1. Posledni trucky co vysly pro ATS, tak byly bud International nebo Freightliner a Western Star spadajici pod Daimler Truck North America. Western Star tedka nejspis uprednostnili, kvuli premiere 57x, stejna situace jako s modelem 49x. Co se tyce modelovani trucku, tak uz jsem nekolikrat zachytil, ze prace na jednom trucku trva asi rok ve 2-3 lidech. Kenworth a Peterbilt jsou vyrazne znacky, ale v USA jsou zname i ty dalsi. Hodne rozsireny truck je Freightliner Cascadia, Volvo VNL, International LT nebo Prostar. Staci kouknout na youtube nebo Google Street View a tyhle modely tam jsou skoro vsude. Klasika KW T800 byva taky dost k videni 🙂

  4. Jsme na tom asi oba podobně.Můj „manipulační“ prostor je velmi omezený.Když mám volant na stole,tak jsem línej ho sundavat a to je nádhera😃😂.Proto mám někdy překlepy 😖😕.Ale jak už jsem uvedl,je to fakt dobře udělaný.Na blogu se párkrát obejvilo několik podobných videí ale tohle povedený.No musím si nechat na tohle zajít chut a jdu si pro pivo ☺🙂

  5. Zdarec hosi, tak jsem si pustil zpetne stream video, kde byl hostem Jakub „Mrazik“ Mrazek, ktery vede tym pracujici na prestavbe Kalifornie. Musim rict, ze tam mluvil o par zajimavych vecech. Dle toho co tam rek, muzu rict, ze prestavba statu je daleko tezsi, nez budovat novy stat od nuly. Kdo sleduje aspon trochu deni kolem prestavby Kalifornie, tak jiste vi, ze velka cast tymu musela opustit praci na prestavbe Kalifornie, protoze jejich pomocna ruka byla potreba pri budovani Montany a Texasu (hlavne Texasu). Jakub sam v rozhovoru rek, ze uz od zacatku bylo jasne dany, ze lide pracujici na prestavbe Kalifornie budou v pripade nutnosti preveleni k tymum pracujicim na Texasu a Montane. V urcitou dobu pracovalo na prestavbe Kalifornie az 12 lidi. Diky tomu nam SCS behem vanocniho live streamu a pote i v blogu, ktery byl venovany prestavbe Kalifornie, mohlo ukazat oblasti, ktere nebyly soucasti 2. faze, ale budou pridany az v dalsich fazi. Puvodne byl i plan vydat daleko vetsi oblast/obsah, nez to co jsme dostali v 2. fazi. Jak uz jsem zminil prve, tymy pracujici na placenych expanzich potrebovali zaskolene mapery a tak se zacalo postupne brat z tymu pracujici na Kalifornii, z 12 lidi se slo na 7, pak na 5 a konecne cislo se zastavilo na 2 lidech. Bohuzel nevim, zda to bylo myslene jako Jakub + 2 lide nebo jenom Jakub + jeden clovek. V blogu, ktery byl o vanocich venovany Kalifornii, byla zminka o cerstve posile do tymu Kalifornie, bohuzel nevim pocet. Dalsi mozna posila by mohla prijit po vydani Montany (moje spekulace). Dobrou zpravou je, ze nektere oblasti, ktere budou zahrnuty ve 3 prestavby uz mely hruby zaklad. Behem vanocniho streamu byl ukazan snimek, na kterem byla silnice US101 prochazejici hustou aglomeraci mesta San Jose (nahrada za San Rafael v 3. fazi), v dalce byly videt i vyskove budovy centra San Jose a kousek od dalnice byl i kostel. Cela 3. faze by se mela tocit kolem oblasti Bay Area, coz je oblast mest San Jose, San Francisco a Oakland. Jakub Mrazek rek, ze v 3. fazi bude zahrnuto i mesto Stockton (mesto pod Sacramentem), ale kvuli mistu, ktere bude potreba pro vybudovani mesta Oakland, ho budou muset posunout vic na vychod. Proto taky budou muset znovu prestavet usek dalnice I-5 od Sacramenta smerem k mestu Stockton. Je dost mozne, ze se sahne i na jizni cast mesta Sacramento, protoze pokud bude chtit SCS privest silnici CA99 (tedka konci ve Stocktonu) az do Sacramenta, tak budou muset nastat nejaky zmeny i na jihu Sacramenta. Cely rozhovor byl opravdu velice zajimavy. Jakub musi se svym tymem resit spoustu veci, ktere nemusi resit tym pracujici na nove expanzi, protoze pracuji na ciste plose. Na SCS foru soustavne probiha diskuze, kdy bude 3. faze vydana. Nekdo tipuje pristi rok v lete a nekdo zase letosni zimu, protoze nektere casti uz mely hrubou stavbu behem lonskych Vanoc. Ja zatim odolavam pokuseni projet si obe faze prestavby Kalifornie, protoze chci Kalifornii navstivit az toho bude vic prestaveno, ale je to tezke 😀 Na zaver se podelim jeste o jeden napad, ktery se mi na SCS foru zalibil. Nekdo navrhoval vyclenit aspon jednoho cloveka na prestavbu dalnice I-80 v Nevade. Mesta by se zatim nechaly, tak jak jsou, pouze dalnice by se prekopala. Za me to je dobry napad, protoze se tim aspon zlepsi navaznost mezi prestavenou Kalifornii a Utahem. Sorry, za tak dlouhy komentar 😀

    1. Skvely, diky za info. Prestavbu Kalifornie na foru ctu porad, je to uprimne pro me vic nez Texas, psal jsem to tam taky. Blogy v Texasu me uprimne moc nenadchly.. myslel jsem, ze to bude s kazdym blogem naky BUM, neco co jsme jeste nevideli, na to ze to delaji 3-4 roky.. ale nebudu soudit jeste, pockam si a budu doufat. Co se tyka I-80, ja bych se na to vykaslal a proste dodelal celou CA a pak at prejdou do Nevady

      1. Ono to tak asi bude, ze nejdrive udelaji Kalifornii a pote prejdou do Nevady. Nevada sice neni maly stat, ale prace v ni by mohla probihat relativne rychle. SCS by nemuselo sahat na mesto Tonopah, protoze to uz v minulosti prestaveli. V Nevade by bylo dobre pridat mesto Fallon a dodelat chybejici cast silnice US95 a mozna bych zrusil mesto Prim, prijde mi, ze nema zadny vyznam, navic je strasne blizko mesta Las Vegas. Co se tyce Texasu, je to stat ktery muze nabidnout mnoho. Velke mnozstvi silnic a dalnic, velke dalnicni krizovatky, spoustu mest, 3 velka mesta, ktera se nachazi prvni desitce co se tyce populace, pristavy, mam takovy pocit, ze by se v Texasu mohlo objevit i vesmirne stredisko spolecnosti SpaceX nebo vyrobna trucku znacky Peterbilt, ktera sidli v Dentonu, coz je soucast aglomerace Dallas-Fort Worth. Verim, ze pristi tyden bude vydan nejaky blog venovany Texasu.

Zveřejnit odpověď