Archiv shoutboxu

10 821 comments

  1. Lidi neblbněte s tím Texasem, já nemám ještě ani Montanou pořádně zajetou 😁😡🤪😃. Ale teď vážně 😮. Ono to asi bude možné s tím listopadem. Testování nového updatu většinou trvá tak měsíc, i když tady u toho updatu toho moc „není“ a po asi třech jízdách jsem neviděl nějaký zásadní chyby i když ono se toho fakt po třech jízdách zachytit moc nedá. Jsou tam úpravy zvuku prostředí který vypadají dobře. Takže ten listopad by mohl bejt realnej. V tom případě ho už musí testeři mít delší dobu, velikost státu je jiná než u těch minulých. No uvidime😀😃

  2. V posledním updatu je možnost odstranění těch bariér tak jsem je dal pryč. Chyba😮😡. Měl jsem tripla a spletl si odbočku. A bylo vymalováno. Dobrých 10 minut jsem s tím bojoval, návěsy se mi tam kroutily do pozic, že by i had záviděl 😁.Nakonec se mi to povedlo ale měl jsem poškození. Kdyby to bylo začátku tak to zruším ale bylo to skoro na konci jízdy tak jsem to zkusil.Bariery jsem vrátil zpět,když to tam není, dost mě to mate

    1. Mizejici auta nebo auta, ktera se znicehonic objevi to je taky znama vec. Nahlasil jsem par chyb po vydani 2. faze Kalifornie a snad jedna nebo dve chyby SCS opravilo, zbytek je dosud neopraveny a to mi je SCS potvrdilo a pridalo na jejich seznam. Vim, ze na jejich seznamu je toho mraky, ale jak to pak potom chteji vsechno opravit? To musi hraci po kazdem updatu kontrolovat i stare neopravene chyby, ktere uz byly nahlaseny napr. v predchozim uptatu a doufat, ze je tentokrat opravi?

  3. Umela inteligence dopravy je dost zalostna. Behem Cruising Montana Eventu se mi stalo, ze auto, ktere jelo prede mnou znicehonic zabrzdilo na dalnici, protoze davalo prednost dopravnim autum, ktere chteli na dalnici najet. Nekdy se stane, ze osobni auta chteji odbocit na vazici stanici u dalnice, ale zustanou stat na vjezdu a tim zablokuji vjezd na vazici stanici kamionum. Taky jsem si vsimnul, ze nekdy se stava, ze osobak nebo kamion najede do rychlejsiho pruhu, ale neni schopny predjet pomalejsi vozidlo, proste jedou s pomalym vozidlem soubezne. Ai doprava vjizdi do krizovatek na cervenou a zastavi se uprostred krizovatky (netyka se odboceni vlevo na cervenou). AI doprava vas jako ridice kamionu ignoruje. Kdyz potrebujete prostor na nejake krizovatce nebo v jinem miste pro manevrovani, tak AI doprava zastavuje v tesne blizkosti vas a kdyz se pohnete, tak se pohne i AI. Tim se casto stava, ze AI naberete privesem. A takhle bych mohl pokrocavat dal. Na SCS foru probehlo uz hodne debat, ktere byly zamerene na kritiku AI, ale dosud s tim SCS nic neudelalo. Slaba AI kazi pozitek z hrani a nekdy kvuli chybam AI platite pokuty vy.

    1. Kupodivu já s AI celkem žádný problém nemám. Jako sem tam něco malinkatýho, ale jinak tyhle věci v podstatě nezažívám. 🙂 Takže můj nej problém je to vykreslování a doskakování. To mi vždycky úplně škube očima a dost to kazí ten požitek. V podstatě bych musel koukat přesně před sebe a dolů abych si toho nevšim a to není zrovna moc praktický 😀

      1. To Raymy23: AI jsem nikdy moc neresil, protoze tech chyb nebylo tolik, ale behem Cruising Montana Eventu jsem tech chyb zaregistroval daleko vice. Proto jsem se o tom zde zminil. Nacitani kopcu a vzdalene krajiny je dalsi znamy problem, ktery se hodnekrat resil na SCS foru. Existuji dalsi problemy o kterych se dost casto hovori, ale prijde mi, ze to SCS momentalne neresi nebo aspon mi to tak prijde.

    1. Slabším strojem to není, mám PC na kterém ty hry rozjedu ve 4K rozlišení na max nastavení a prostě problém je v enginu těch her. Procesor mám Ryzen 5 3600, takže pohoda, RAM paměti mám 16gb DDR4, takže opět pohoda, grafiku RTX 3060 Ti, opět pohoda a hry běží na SSD disku, takže taky pohoda. Navíc jsem si všiml, že se to děje tím víc jak je to novější část mapy. Takže se dá říct, že se vzrůstající kvalitou DLC a tím jak jsou lepší, kvalitnější, detailnější, tak právě narůstá tenhle problém. Protože dříve jsem si toho nevšiml a to jsem měl horší PC. Začal jsem si toho všímat řekl bych někde okolo Colorada, možná o DLC dřív.

    1. Nejake info o Kalifornii bych tak bral, ale je potreba si uvedomit, ze Kalifornie je sekundarni projekt a momentalne na ni pracuje maly pocet lidi. Ted se SCS soustredi na vydani Texasu. Verim, ze po vydani Texasu se k prestavbe Kalifornie pridaji dalsi lide a prace na prestavbe nabere spravne tempo. Myslim si, ze nejake info bychom mohli dostat opet ke konci roku (vanocni stream). Zrovna v tydnu se mi behem spanku zdalo, ze vysla testovaci beta a ja si v ni prochazel prestavene San Francisco. Prestavba byla fajn, ale po probuzeni jsem byl naprdnuty, ze to byl jenom sen 😀

Zveřejnit odpověď