Jak jsi prisel na to, ze to je vina Steamu? 😮 Neni to nahodou tak, ze jednotlive novinky pro ATS a ETS2 si na Steamu spravuje SCS? Nemel bys potom tu stiznout presmerovat k SCS, ze tam nedavaji vsechny informace, ktere zverejni na SCS blogu?
Lidi neblbněte s tím Texasem, já nemám ještě ani Montanou pořádně zajetou 😁😡🤪😃. Ale teď vážně 😮. Ono to asi bude možné s tím listopadem. Testování nového updatu většinou trvá tak měsíc, i když tady u toho updatu toho moc „není“ a po asi třech jízdách jsem neviděl nějaký zásadní chyby i když ono se toho fakt po třech jízdách zachytit moc nedá. Jsou tam úpravy zvuku prostředí který vypadají dobře. Takže ten listopad by mohl bejt realnej. V tom případě ho už musí testeři mít delší dobu, velikost státu je jiná než u těch minulých. No uvidime😀😃
To „mrskání“ kabiny při rozjezdu a takový menší kopnutí do volantu je dobrý a nebo když se přejede kanál ,je taky fajn.Zatím jen ty kanály a doufám,že to v blízký budoucnosti budou i jiné věci.
Udajne byl zmenen i zvuk, ktery vydavaji pneumatiky pri najeti na okrajovou a stredovou caru. AI doprava dostala par novych aut https://imgur.com/a/7X3o3QT
Prochazel jsem zpetne blogy a zameril jsem se na nove spolecnosti, ktere prijdou s Texasem. Nektere dalsi mozna prijdou pozdeji. Galerie zde: https://imgur.com/a/vHTpBaz
Pěkné 🙂 Ohledně letišť, tak si myslím, že určitě bude jedno ve Forth Worth pokud bude samostatně, když ne, tak Dallas. Jinak teda jak tam píšeš o té možné myčce, tak to i tam docela bije do očí, tak pozor na to 😉
V posledním updatu je možnost odstranění těch bariér tak jsem je dal pryč. Chyba😮😡. Měl jsem tripla a spletl si odbočku. A bylo vymalováno. Dobrých 10 minut jsem s tím bojoval, návěsy se mi tam kroutily do pozic, že by i had záviděl 😁.Nakonec se mi to povedlo ale měl jsem poškození. Kdyby to bylo začátku tak to zruším ale bylo to skoro na konci jízdy tak jsem to zkusil.Bariery jsem vrátil zpět,když to tam není, dost mě to mate
Johnyprosnb:Mel bych na tebe prosbu,
napis do SCS forum, ze me mizej kamiony nebo nekdy i civilisti na chodniku. Podekoval bych ti pri vyberu volantu. Volant T150 je fakt dobrej.
„Johnyprosnb“ bohužel popisuješ to co tam opravdu je😒☹️. Taky mi připadá, že těch chyb je poslední dobou docela dost. A nejenom v Montaně. Narážím dost často opět na mizející auta, díry v texturách, ale tady bych byl s hodnocením u mě opatrný, můj stroj není zase tak dobrej. Rozepisovat to nebudu, dost si toho popsal🤪
Mizejici auta nebo auta, ktera se znicehonic objevi to je taky znama vec. Nahlasil jsem par chyb po vydani 2. faze Kalifornie a snad jedna nebo dve chyby SCS opravilo, zbytek je dosud neopraveny a to mi je SCS potvrdilo a pridalo na jejich seznam. Vim, ze na jejich seznamu je toho mraky, ale jak to pak potom chteji vsechno opravit? To musi hraci po kazdem updatu kontrolovat i stare neopravene chyby, ktere uz byly nahlaseny napr. v predchozim uptatu a doufat, ze je tentokrat opravi?
Návěsů moc nemám. Jeden triple lednici 😃😄😆, double lednici a double hadrák 😄😃😂. A dvě lednice obyčejný k Western Star 57 a Freightliner Cascadia s jejich zbarvením 🙃💥🙄. Většinou to stridam normální externí a vlastní návěs. Teď jezdím externí bez návěsů. Jen pro info, 97% je přes WOTR 😀💥
Teď koukám na live přenos Bigrigtravels a nestačím se divit. Světla která má zapnuté „neodpovídají“ tomu, co nám servírují ve hře SCS😀😆😄😃. Když zapne dálkový tak to dálkový jsou a ne to co je ve hře. Dříve byly ve hře dálkový dobře udělaný ale teď to nejsou dálkový ale nějaká parodie na ně 😒😂.
Umela inteligence dopravy je dost zalostna. Behem Cruising Montana Eventu se mi stalo, ze auto, ktere jelo prede mnou znicehonic zabrzdilo na dalnici, protoze davalo prednost dopravnim autum, ktere chteli na dalnici najet. Nekdy se stane, ze osobni auta chteji odbocit na vazici stanici u dalnice, ale zustanou stat na vjezdu a tim zablokuji vjezd na vazici stanici kamionum. Taky jsem si vsimnul, ze nekdy se stava, ze osobak nebo kamion najede do rychlejsiho pruhu, ale neni schopny predjet pomalejsi vozidlo, proste jedou s pomalym vozidlem soubezne. Ai doprava vjizdi do krizovatek na cervenou a zastavi se uprostred krizovatky (netyka se odboceni vlevo na cervenou). AI doprava vas jako ridice kamionu ignoruje. Kdyz potrebujete prostor na nejake krizovatce nebo v jinem miste pro manevrovani, tak AI doprava zastavuje v tesne blizkosti vas a kdyz se pohnete, tak se pohne i AI. Tim se casto stava, ze AI naberete privesem. A takhle bych mohl pokrocavat dal. Na SCS foru probehlo uz hodne debat, ktere byly zamerene na kritiku AI, ale dosud s tim SCS nic neudelalo. Slaba AI kazi pozitek z hrani a nekdy kvuli chybam AI platite pokuty vy.
Raz ma pekne pobavilo, keď som išiel nadmernú dopravu tak som dobru chvíľu stál pred kruháčom, lebo tam stále dookola pobehoval domiešavač a policajt sa nechcel ppohnúť(THS2, niekde na pobaltí malý kruháč), pomohol len load kvôli resetu dopravy:))
Kupodivu já s AI celkem žádný problém nemám. Jako sem tam něco malinkatýho, ale jinak tyhle věci v podstatě nezažívám. 🙂 Takže můj nej problém je to vykreslování a doskakování. To mi vždycky úplně škube očima a dost to kazí ten požitek. V podstatě bych musel koukat přesně před sebe a dolů abych si toho nevšim a to není zrovna moc praktický 😀
To Raymy23: AI jsem nikdy moc neresil, protoze tech chyb nebylo tolik, ale behem Cruising Montana Eventu jsem tech chyb zaregistroval daleko vice. Proto jsem se o tom zde zminil. Nacitani kopcu a vzdalene krajiny je dalsi znamy problem, ktery se hodnekrat resil na SCS foru. Existuji dalsi problemy o kterych se dost casto hovori, ale prijde mi, ze to SCS momentalne neresi nebo aspon mi to tak prijde.
A to je asi problém toho jejich enginu. To že DLC vypadají hezky je v pořádku ale ten engine „vyrábí“ chyby a bude hůř. Stejně s tím v budoucnu budou muset něco udělat, protože budou neustále nové a nové věci a může stát, že to bude neúnosné. Pozor nejsem žádný odborník, jen uvažuji reálně a podle toho co vidím.
Zapomněl jsem. Nedávno mě pobavilo jedno „íačko“ 😆. Si jedu a najednou udělala předemou dodávka 🚛 krásnou piruetu 😆😀. Škoda, že sem to netočí. Dost jízd jsem nahrával ale po jedné aktualizaci toho programu mi to nefachci tam nenahravam. Ale pirueta to byla nádherná. To jsem nikdy v hře neviděl.
Někdy se tam některé objekty fakt „chovají“ 😆 divně . Ale spíše to prisuzuju slabším stroji. Ono co si budem namlouvat, ty idiotsky „iacka“ to je katastrofa. S tím by měli něco dělat. Je tam ale spousta věcí na kterých by měli zapracovat ale asi to nejde tak rychle jak by i oni chtěli.
Slabším strojem to není, mám PC na kterém ty hry rozjedu ve 4K rozlišení na max nastavení a prostě problém je v enginu těch her. Procesor mám Ryzen 5 3600, takže pohoda, RAM paměti mám 16gb DDR4, takže opět pohoda, grafiku RTX 3060 Ti, opět pohoda a hry běží na SSD disku, takže taky pohoda. Navíc jsem si všiml, že se to děje tím víc jak je to novější část mapy. Takže se dá říct, že se vzrůstající kvalitou DLC a tím jak jsou lepší, kvalitnější, detailnější, tak právě narůstá tenhle problém. Protože dříve jsem si toho nevšiml a to jsem měl horší PC. Začal jsem si toho všímat řekl bych někde okolo Colorada, možná o DLC dřív.
hram hru ETS posledny EVAN HANNOVER a mam podlednu atualizaciu nechce mi zapocitat prepravu do eventu iaa hanover bo v kilometroch 2500 a 1300 km dakujem
Pěkný,ale já bych uvítal nějaký info o předělávce Kalifornie.Ano,info o Texasu je zajímavé ale přeci jen,Texas je více či méně hotový (je to můj dojem) a pouze nám servírují takový ty „jednohubky“ který mě akorát ………….V Kalifornii jsem hlavně zvědavej jak udělají San Francisco a jeho okolí.
Nejake info o Kalifornii bych tak bral, ale je potreba si uvedomit, ze Kalifornie je sekundarni projekt a momentalne na ni pracuje maly pocet lidi. Ted se SCS soustredi na vydani Texasu. Verim, ze po vydani Texasu se k prestavbe Kalifornie pridaji dalsi lide a prace na prestavbe nabere spravne tempo. Myslim si, ze nejake info bychom mohli dostat opet ke konci roku (vanocni stream). Zrovna v tydnu se mi behem spanku zdalo, ze vysla testovaci beta a ja si v ni prochazel prestavene San Francisco. Prestavba byla fajn, ale po probuzeni jsem byl naprdnuty, ze to byl jenom sen 😀
No já bych spíš teď uvítal kdyby se zaměřili na zlepšení antialiasingu a ještě lépe na problém s vykreslovací vzdáleností a doskakováním objektů, aut atp. U ATS je to hodně viditelné, u ETS2 zase tolik ne, ale ta hra by to fakt hodně potřebovala.
Zdravím.Mám problém s ATS.Po poslednej aktualizácii ma vyhodí z hry.Niekedy po minúte hry,inokedy po 3-4 minútach,jednoducho sa hra zastaví a nabehne pracovná plocha.Skrátka, nedá sa hrať.Módy nemám žiadne.ETS2 beží v poriadku.Poradíte,ktorým smerom? Ďakujem
Pozri znova, určite to tam už bude:) Ono to tam nebýva okamžite sekundu po blogposte.
Kde si muzu stezovat na steam? Zase se mi na steamu nezobrazuje open beta pro ETS 2. A nezobratuje se taky predesli novinky u ETS 2. SKURVENY STEAM.
Jak jsi prisel na to, ze to je vina Steamu? 😮 Neni to nahodou tak, ze jednotlive novinky pro ATS a ETS2 si na Steamu spravuje SCS? Nemel bys potom tu stiznout presmerovat k SCS, ze tam nedavaji vsechny informace, ktere zverejni na SCS blogu?
Redding v Kalifornii dostal novou znacku cerpaci stanice https://imgur.com/a/WXqGHdI
Redding v Kalifornii dostal novou znacku cerpaci stanice https://imgur.com/a/WXqGHdI
Na steame Parking Challenge achievment, to museli pridať nedávno:)
Lidi neblbněte s tím Texasem, já nemám ještě ani Montanou pořádně zajetou 😁😡🤪😃. Ale teď vážně 😮. Ono to asi bude možné s tím listopadem. Testování nového updatu většinou trvá tak měsíc, i když tady u toho updatu toho moc „není“ a po asi třech jízdách jsem neviděl nějaký zásadní chyby i když ono se toho fakt po třech jízdách zachytit moc nedá. Jsou tam úpravy zvuku prostředí který vypadají dobře. Takže ten listopad by mohl bejt realnej. V tom případě ho už musí testeři mít delší dobu, velikost státu je jiná než u těch minulých. No uvidime😀😃
Všimli jste si někdo, že na mapě je už znázorněn Texas? Cítím v kostech, že dlc bude dřív než jsme si mysleli. 🙂
Muj odhad byl listopad/prosinec, ale jelikoz byla vydana open beta updatu 1.46, tak si myslim, ze Texas bude vydan behem listopadu 🙂
Toho noveho zvuku pri najeti okrajovych car a stredovy cary jsem si vsimnul v ATS a dobry zvuk nez ten predchozi.
To „mrskání“ kabiny při rozjezdu a takový menší kopnutí do volantu je dobrý a nebo když se přejede kanál ,je taky fajn.Zatím jen ty kanály a doufám,že to v blízký budoucnosti budou i jiné věci.
Udajne byl zmenen i zvuk, ktery vydavaji pneumatiky pri najeti na okrajovou a stredovou caru. AI doprava dostala par novych aut https://imgur.com/a/7X3o3QT
Tak nejenom,že bylo založeno ale už i je ke stažení 😁😀
A nejaky „vrtal“ nasel v editoru toto https://i-imgur-com.translate.goog/5t13v7W.jpeg?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs&_x_tr_pto=sc
Na SCS foru bylo zalozeno vlakno pro hlaseni chyb v updatu 1.46 (Open Beta). To znamena, ze update 1.46 pro ATS uz „klepe na dvere“ 🙂
Prochazel jsem zpetne blogy a zameril jsem se na nove spolecnosti, ktere prijdou s Texasem. Nektere dalsi mozna prijdou pozdeji. Galerie zde: https://imgur.com/a/vHTpBaz
Pěkné 🙂 Ohledně letišť, tak si myslím, že určitě bude jedno ve Forth Worth pokud bude samostatně, když ne, tak Dallas. Jinak teda jak tam píšeš o té možné myčce, tak to i tam docela bije do očí, tak pozor na to 😉
Dekuji za upozorneni. Behem psani jsem si nejak neuvedomil, ze mycka je vlastne vyjmenovane slovo po „M“.
V pohodě 😉 Každopádně na ten Texas se těším a vypadá to, že je čím dál blíž a blíž. Snad by to mohli stihnout ještě do konce roku.
Ja verim, ze letos vyjde. Muj tip je listopad/prosinec 🙂
Suhlasim s týmto tipom, tiez tomu verim
V posledním updatu je možnost odstranění těch bariér tak jsem je dal pryč. Chyba😮😡. Měl jsem tripla a spletl si odbočku. A bylo vymalováno. Dobrých 10 minut jsem s tím bojoval, návěsy se mi tam kroutily do pozic, že by i had záviděl 😁.Nakonec se mi to povedlo ale měl jsem poškození. Kdyby to bylo začátku tak to zruším ale bylo to skoro na konci jízdy tak jsem to zkusil.Bariery jsem vrátil zpět,když to tam není, dost mě to mate
Johnyprosnb:Mel bych na tebe prosbu,
napis do SCS forum, ze me mizej kamiony nebo nekdy i civilisti na chodniku. Podekoval bych ti pri vyberu volantu. Volant T150 je fakt dobrej.
„Johnyprosnb“ bohužel popisuješ to co tam opravdu je😒☹️. Taky mi připadá, že těch chyb je poslední dobou docela dost. A nejenom v Montaně. Narážím dost často opět na mizející auta, díry v texturách, ale tady bych byl s hodnocením u mě opatrný, můj stroj není zase tak dobrej. Rozepisovat to nebudu, dost si toho popsal🤪
Mizejici auta nebo auta, ktera se znicehonic objevi to je taky znama vec. Nahlasil jsem par chyb po vydani 2. faze Kalifornie a snad jedna nebo dve chyby SCS opravilo, zbytek je dosud neopraveny a to mi je SCS potvrdilo a pridalo na jejich seznam. Vim, ze na jejich seznamu je toho mraky, ale jak to pak potom chteji vsechno opravit? To musi hraci po kazdem updatu kontrolovat i stare neopravene chyby, ktere uz byly nahlaseny napr. v predchozim uptatu a doufat, ze je tentokrat opravi?
Návěsů moc nemám. Jeden triple lednici 😃😄😆, double lednici a double hadrák 😄😃😂. A dvě lednice obyčejný k Western Star 57 a Freightliner Cascadia s jejich zbarvením 🙃💥🙄. Většinou to stridam normální externí a vlastní návěs. Teď jezdím externí bez návěsů. Jen pro info, 97% je přes WOTR 😀💥
Kruci, klbáky. S tými to viem len dopredu. 😀 Stačí odbočiť niekde, kde sa neotočím a som pri WoT v prdeli 😀
Otázka do pléna, jazdíte s vlastným návesom? A ak áno, tak s akým, neviem sa rozhodnúť:)
Teď koukám na live přenos Bigrigtravels a nestačím se divit. Světla která má zapnuté „neodpovídají“ tomu, co nám servírují ve hře SCS😀😆😄😃. Když zapne dálkový tak to dálkový jsou a ne to co je ve hře. Dříve byly ve hře dálkový dobře udělaný ale teď to nejsou dálkový ale nějaká parodie na ně 😒😂.
Umela inteligence dopravy je dost zalostna. Behem Cruising Montana Eventu se mi stalo, ze auto, ktere jelo prede mnou znicehonic zabrzdilo na dalnici, protoze davalo prednost dopravnim autum, ktere chteli na dalnici najet. Nekdy se stane, ze osobni auta chteji odbocit na vazici stanici u dalnice, ale zustanou stat na vjezdu a tim zablokuji vjezd na vazici stanici kamionum. Taky jsem si vsimnul, ze nekdy se stava, ze osobak nebo kamion najede do rychlejsiho pruhu, ale neni schopny predjet pomalejsi vozidlo, proste jedou s pomalym vozidlem soubezne. Ai doprava vjizdi do krizovatek na cervenou a zastavi se uprostred krizovatky (netyka se odboceni vlevo na cervenou). AI doprava vas jako ridice kamionu ignoruje. Kdyz potrebujete prostor na nejake krizovatce nebo v jinem miste pro manevrovani, tak AI doprava zastavuje v tesne blizkosti vas a kdyz se pohnete, tak se pohne i AI. Tim se casto stava, ze AI naberete privesem. A takhle bych mohl pokrocavat dal. Na SCS foru probehlo uz hodne debat, ktere byly zamerene na kritiku AI, ale dosud s tim SCS nic neudelalo. Slaba AI kazi pozitek z hrani a nekdy kvuli chybam AI platite pokuty vy.
Raz ma pekne pobavilo, keď som išiel nadmernú dopravu tak som dobru chvíľu stál pred kruháčom, lebo tam stále dookola pobehoval domiešavač a policajt sa nechcel ppohnúť(THS2, niekde na pobaltí malý kruháč), pomohol len load kvôli resetu dopravy:))
Kupodivu já s AI celkem žádný problém nemám. Jako sem tam něco malinkatýho, ale jinak tyhle věci v podstatě nezažívám. 🙂 Takže můj nej problém je to vykreslování a doskakování. To mi vždycky úplně škube očima a dost to kazí ten požitek. V podstatě bych musel koukat přesně před sebe a dolů abych si toho nevšim a to není zrovna moc praktický 😀
To Raymy23: AI jsem nikdy moc neresil, protoze tech chyb nebylo tolik, ale behem Cruising Montana Eventu jsem tech chyb zaregistroval daleko vice. Proto jsem se o tom zde zminil. Nacitani kopcu a vzdalene krajiny je dalsi znamy problem, ktery se hodnekrat resil na SCS foru. Existuji dalsi problemy o kterych se dost casto hovori, ale prijde mi, ze to SCS momentalne neresi nebo aspon mi to tak prijde.
Mne prídu, že tieto chyby chodia v sériách, dlho nič a potom hromada behom pár hodín.
A to je asi problém toho jejich enginu. To že DLC vypadají hezky je v pořádku ale ten engine „vyrábí“ chyby a bude hůř. Stejně s tím v budoucnu budou muset něco udělat, protože budou neustále nové a nové věci a může stát, že to bude neúnosné. Pozor nejsem žádný odborník, jen uvažuji reálně a podle toho co vidím.
Zapomněl jsem. Nedávno mě pobavilo jedno „íačko“ 😆. Si jedu a najednou udělala předemou dodávka 🚛 krásnou piruetu 😆😀. Škoda, že sem to netočí. Dost jízd jsem nahrával ale po jedné aktualizaci toho programu mi to nefachci tam nenahravam. Ale pirueta to byla nádherná. To jsem nikdy v hře neviděl.
Mne už to predo mnou urobil aj kamión z návesom:))
Někdy se tam některé objekty fakt „chovají“ 😆 divně . Ale spíše to prisuzuju slabším stroji. Ono co si budem namlouvat, ty idiotsky „iacka“ to je katastrofa. S tím by měli něco dělat. Je tam ale spousta věcí na kterých by měli zapracovat ale asi to nejde tak rychle jak by i oni chtěli.
Slabším strojem to není, mám PC na kterém ty hry rozjedu ve 4K rozlišení na max nastavení a prostě problém je v enginu těch her. Procesor mám Ryzen 5 3600, takže pohoda, RAM paměti mám 16gb DDR4, takže opět pohoda, grafiku RTX 3060 Ti, opět pohoda a hry běží na SSD disku, takže taky pohoda. Navíc jsem si všiml, že se to děje tím víc jak je to novější část mapy. Takže se dá říct, že se vzrůstající kvalitou DLC a tím jak jsou lepší, kvalitnější, detailnější, tak právě narůstá tenhle problém. Protože dříve jsem si toho nevšiml a to jsem měl horší PC. Začal jsem si toho všímat řekl bych někde okolo Colorada, možná o DLC dřív.
hram hru ETS posledny EVAN HANNOVER a mam podlednu atualizaciu nechce mi zapocitat prepravu do eventu iaa hanover bo v kilometroch 2500 a 1300 km dakujem
Normálne prepravy nezapočítava, iba World of truck prepravy. Takže ber zákazky z Externé prepravy, alebo Externý trh nákladov( ak máš svoj náves).
dakujem
No ty máš sny 😮😀. Ale je pravda, že jsem měl podobnej „problém“ 😆 před vydáním Colorada.
Na SCS foru se taky nekdo zminil, ze se mu zdalo o nejakym blogu zamereny na ATS a pak byl zklamany, ze ten blog nevysel 😀
Pěkný,ale já bych uvítal nějaký info o předělávce Kalifornie.Ano,info o Texasu je zajímavé ale přeci jen,Texas je více či méně hotový (je to můj dojem) a pouze nám servírují takový ty „jednohubky“ který mě akorát ………….V Kalifornii jsem hlavně zvědavej jak udělají San Francisco a jeho okolí.
Nejake info o Kalifornii bych tak bral, ale je potreba si uvedomit, ze Kalifornie je sekundarni projekt a momentalne na ni pracuje maly pocet lidi. Ted se SCS soustredi na vydani Texasu. Verim, ze po vydani Texasu se k prestavbe Kalifornie pridaji dalsi lide a prace na prestavbe nabere spravne tempo. Myslim si, ze nejake info bychom mohli dostat opet ke konci roku (vanocni stream). Zrovna v tydnu se mi behem spanku zdalo, ze vysla testovaci beta a ja si v ni prochazel prestavene San Francisco. Prestavba byla fajn, ale po probuzeni jsem byl naprdnuty, ze to byl jenom sen 😀
No já bych spíš teď uvítal kdyby se zaměřili na zlepšení antialiasingu a ještě lépe na problém s vykreslovací vzdáleností a doskakováním objektů, aut atp. U ATS je to hodně viditelné, u ETS2 zase tolik ne, ale ta hra by to fakt hodně potřebovala.
Tu je to doskakovanie vcelku v pohode na takýto vcelku lowcost titul. Taká Forza Horizont 5 to ma oproti tomuto strašné a to je drahý AAA titul:)
Moc pekny blog. Na ty krizovatky se fakt tesim. V budoucnu by mela velke mnozstvi „velkych“ krizovatek nabidnout i Kalifornie. https://blog.scssoft.com/2022/09/texas-intersections-bridges.html
Hellforce-ďakujem za pomoc,beží to.
Zkus se mrknout na Steamu ke hře ATS místní soubory a ověřit integritu souboru hry. Poslední dobou se mi to stává taky po aktualizaci
Zdravím.Mám problém s ATS.Po poslednej aktualizácii ma vyhodí z hry.Niekedy po minúte hry,inokedy po 3-4 minútach,jednoducho sa hra zastaví a nabehne pracovná plocha.Skrátka, nedá sa hrať.Módy nemám žiadne.ETS2 beží v poriadku.Poradíte,ktorým smerom? Ďakujem
No hosi, tak preci jenom Montana neco dostane 😀 https://blog.scssoft.com/2022/09/146-montana-new-content.html
Skor by som povedal ze Idaho 😀 Kedže ta cesta pojde z Idaho falls ale aj tak super
Je to vlastne dalsi pristupova cesta z Idaha do Montany. Navic diky ni nemusi clovek jezdit z Idaho Falls do Bozemanu po dalnici I-15 a pote po I-90 🙂