Archiv shoutboxu

10 821 comments

          1. Staženo,vyzkoušeno a vyhozeno 👍🫠.Ne ale ted vážně.Zkusil jsem ten mod a je dobrej.Hlavně v protisměru na dálnici je vidět velký provoz a to se mi zamlouvá.Bohužel mi to dost drhne hlavně ve městěch a k večeru a to není dobrý ☹️😕.Hrabat v nastavení se mi nechce tak to šlo pryč.Odjeto bylo asi pět jízd.Ale jinak dobrý.

    1. Problém je, že na těch vozítkach se toho moc měnit. U těch klasik to už vůbec ne. Jednou mají daný ten jejich „čumec“😆 a dál to nejde. Lidi by jim to omlatily přes „čumec“ 😆. I když zrovna KW990 tomu mymu blábolu dává pěkně na frak. Můžou třeba vylepšovat pohodlí uvnitř kabiny, kabinu samou nějakým způsobem upravit ale zase tak aby to „neznicilo“ klasický vzhled daného vozítka.

        1. No trochu jsem se zasnil 😂😀.Ale tak co kdyby.Texas mají tak co by se flákali 🤣😡.No ty „íáčka“ to je katastrofa.Jak píšeš,je to čím dál horší,dobytek jeden 🐷.Dneska dvakrát mě vytlačily ze silnice a jednou mě donutil to převrátit.I když u toho převrácení jsem dost napomohl ale nemuselo se to stát nebejt ………Už se bojím předjíždět aby mě nějakej blbec nenabral.

        2. Hosi, ja bych se drzel radeji pri zemi. SCS ma tedka hodne veci rozpracovanych. Oklahoma je vyvoji spolu s „Kansasem“. Mela by probihat prestavba Kalifornie, ale o te SCS momentalne mlci, a taky probihaji prace na Texasu. Navic si myslim, ze krome Oklahomy a Kansasu se pracuje jeste na dalsim state, ale jeho oznameni prijde, az pozdeji v tomto roce. Jinak co se tyce vylepseni enginu hry, grafiky nebo novych funkci, tak Pavel nic primo nepotrvdil, ale rekl, ze letos by mohlo neco prijit. AI je v posledni dobe opravdu priserna. V Texasu platim pokuty za to, ze do me AI naboura, kdyz najizdi na dalnici, totez dela kdyz se zuzuje silnice, tak vas ignoruji a nahuli to do vas. Taky jsem musel zaplatit pokutu, ze jsem nejel na vazici kontrolu, ktera je v Dallasu hned vedle vlakoveho terminalu. Jelikoz jsem dorucoval naklad na vlakovy terminal, tak jsem pres vazici stanici nemohl projet, protoze bych se potom nedostal k terminalu, ale musel bych pokracovat po dalnici smerem na Houston.

            1. Já teda pořád nechápu jak je možný, že tady pořád čtu o tom jak je AI hrozná, přitom já s nima ani v ATS, ani v ETS2 nemám výraznější problém. Možná je to tím, že pořád sleduju provoz okolo sebe, kontroluju zrcátka a předvídám. Neříkám, že se mi sem tam nestane nějaká nehoda, ale to je většinou dílem mojí nepozornosti a málokdy vyloženě, že se AI rozhodne odbočit do mě. Obecně nejproblémovější mi přijdou mýtné brány a hraniční přechody kde se to rozšiřuje a zase zužuje ze 2-3 pruhů do třeba 5-7 pruhů a zpět do 2-3. Tam je opravdu třeba dávat hodně pozor.

                1. Ja pouzivam mod na hustotu dopravy. V noci je treba malo aut na dalnicich, nez ve dne. Rano mezi 6-8 hod. hustota zhoustne, totez se deje i kolem poledne. Cim hustsi doprava, tak je taky problem kolikrat najet z vedlejsi komunikace na hlavni silnici. Taky jsem si vsimnul vetsiho vyskytu chyb AI. Mozna proto SCS zamerne nezvysilo hustotu, protoze vedi, ze kdyby to udelali, tak bude AI delat problemy a hracum to bude zneprijemnovat hrani. Po vylepseni AI se vola uz delsi dobu, takze si myslim, ze s tim SCS bude muset neco udelat.

  1. Pratele/truckeri, preji Vam do noveho roku hodne zdravi, stesti, pohody, uspechu a spoustu najetych km/mil v ETS2/ATS. Jako hrac ATS musim rict, ze letosni rok byl pro ATS opravdu povedeny. Asi zde nemusim zminovat, co vsechno bylo vydano nebo pridano, ale bylo toho dost 🙂 Verim, ze pristi rok se dockame dalsi prestavene casti Kalifornie, na kterou se opravdu strasne moc tesim 🙂 Velkou radost mi udelala ukazka pripravovaneho trucku Western Star 5700XE, o kterem jsem si zacinal myslet, ze uz se do hry nedostane, ale opak je pravdou. Tuningovy balicek pro Kenworth W900 vypadal taky zajimave. Potesila me zminka od vyvojare SiSL, ze W900 bude prepracovan a to jak vnitrne, tak i venkovne. Jak moc, to bohuzel nikdo nevi. Snad se dockame i nejakych novych vychytavek at uz grafickych, zvukovych nebo tech, ktery budou mit vliv na hrani 🙂

    1. Všiml jsem si,že těch myček je nějak moc 😮. Normálně se spíše soustředím na okolní zástavbu a podobně ale ty myčky mě dost zarazily. Vím, že se to dříve nějak řešilo ale skončilo to tak jsem to neřešil. Spíše než špinění vozitek bych bral treba vlastni loga na tahač a návěs. Ale na druhou stranu když jedu z/na farmu tak mě napadá, že by ten prach byl vcelku dobrej napad a další věci okolo

      1. Verim, ze by SCS mohlo vytvorit nejaky nastroj, ktery by umoznil importovani vlastniho loga do hry nebo by se to dalo resit slozkou napr. „logo“, z ktere by si to hra sama vytahla (stejny princip, jako u rucne vlozenych modu). Vlastni loga bys ve hre mohl umistovat na kamiony a privesy bud manualne, jako to maji reseny v serii Forza nebo pomoci bodu (cervene puntiky), ktere by byly ruzne umistene. V menu u garazi by mohla existovat nejaka vychytavka, kde by si hrac mohl prikraslovat vlastni garaz, napr. barvou sten, dveri, plotu a tvarem cedule. Na te ceduli by se potom zobrazovalo tvoje nahrane logo. Aby mohl hrac logo do hry nahrat, tak by musely existovat nejaka pravidla, aby nedochazelo k chybam ve hre. Takhle nejak bych si dokazal predstavit 🙂

        1. A tady bude možná problém větší. Každej by si chtěl udělat vlastní logo a to by asi vyžadovalo spoustu variant a možnosti a asi by to dělalo neplechu ve hře. Proto to ve hře zatím není. Ano vím, že v některých hrách jsou nějaký možnosti ale stále je jen omezená varianta. Snad to popisují dobře. Ještě se do toho zamotam a pak že mě polezou blbosti 😆😜😄

        1. KW 100E je luxusni cabover. Dalsi cabover by mohl byt napr. Freightliner Argosy, FLB, Peterbilt 362 nebo International 9000. Z klasickych „cumaku“ by se mi libil KW W990, T2000, T800, T880, T660, T600, Freightliner Cascadia predchozi generace, Coronado, Classic, Columbia, Peterbilt 359 ,379, 387, 567, Mack Pinnacle, International 9300, ProStar, Volvo serie VN, VT 880 a WS 4900.

            1. Z toho seznamu, ktery jsem ti vypsal, bych „realne“ videl Kenworth W990, Mack Pinnacle a Western Star 4900. Pochybuji, ze znacce Mack ponechaji pouze jeden model, kdyz ma v nabidce jeste Pinnacle, ktery je takovy universalni. Neco jako Western Star 49x. Tenhle druh trucku v ATS proste chybi. Western Star 4900 je klasika, kterou lide oceni, navic se opet jedna o universalni truck. Kenworth W990 je 4 roky stary model a je to takovy hybrid mezi klasickym a modernim truckem (omlazena klasika). V blizke budoucnosti budeme mit 3 modely od Western Star, 3 modely od Internationalu. Takze je moznost pracovat na jinych znackach jako je Mack, Kenworth, Peterbilt. Volvo VNL je vyvoji a Freghtliner momentalne krome Cascadie nema zadny jiny model, ktery by se do ATS hodil. Tam se nabizi moznost nejakeho modelu, ktery se prestal vyrabet. Beru to tak, ze kazdy model, ktery SCS prida vzdy potesi urcitou skupinu lidi. Pokud bych mel tedka jezdit s nejakym truckem, tak bych asi volil International 9900i nebo Kenworth W900. Ale dokud bude overfloater udrzovat Kenworth K100E pri zivote, tak s jinym truckem jezdit nechci 😀 K100E je dlouhodobe moje „numero uno“ 😀

                1. Mack ten vypadá taky dobře 😃😊. Ten jeho „zoban“ se tváří tak nějak mohutnější, aspoň na mě to tak působí. Řadim ho dost vysoko ve svým soukromým „žebříku“ krásy 😊😃😄.

              1. Ten KW 990 je jak píšeš takový ten hybrid staršího a novyho KW. Jo ten WS 4900 ten vypadá taky dobře. Taková normální klasika. Ty bezčumakovy tam bych to moc neprehanel. Těch vozitek reálně na silnicích moc neni takže kdyby se jednou stal zázrak a SCS by měli možnost dát něco do hry tak asi ten „stovkovej“ KW, ale je taky možný, že by to bylo něco jinyho. Mě osobně tyhle typy moc neberou. Má to něco do sebe, ale já radši zobaky😉😊🤣

                1. Jeste pekna klasika „zobak“ byl Freightliner Classic. Ten se vyrabel od 90. let cca do roku 2010. Jeho mladsi bratri, kteri se drzeli klasickeho stylu jsou Coronado a pote 122SD. Posledni jmenovany model byl jeste v nabidce na oficialnich strankach Freightlineru z kraje roku 2022. Dle hracu/fandu ATS by model 122SD mohl rozsirit flotilu znacky Freightliner v budoucnu. Zkus jeste mrknout na International HX 520. To je taky zajimavy kousek 🙂

  2. Podle těch obrázků to vypadá, že ten WS5700 xe mají hotovej a brzy ho do hry daji. Ostatně tento typ se mi líbí víc než ty dva předchozí 47 a 57 Wescadia 😃😄. U ty Kalifornie je to divný, že nic nepadlo. Asi toho mají tak málo, že to třeba ani nestalo za zmínku. On ten „prostředek“ tý CA je dost nahusteny (San Francisco, Oakland, Okdale, Stockton, Huron (ten by mohli trochu zvětšit) Fresno, Santa Cruz a asi při dvou lidech to není takovej fofr😡😥

    1. WS 5700XE nejspis vyjde v prvnim kvartalu noveho roku. Navic je to uzasna novinka, protoze to dava hracum nadeji, ze by casem mohlo SCS pridat i legedendarni model 4900, ktery letos ukoncil vyrobu. Na oficialnich strankach Western Star jsou momentalne nabizeny pouze trucky serie x (47x, 49x a 57x). Dalsi dobrou zpravou je, ze Kenworth W900 dostane tuningovy balicek, a dneska jsem na SCS foru cetl zpravu od zamestnance SCS SiSL, ktery napsal, ze W900 se bude predelavat (interier i exterier). Je dost mozne, ze casem dostaneme i predelany Peterbilt 389, protoze na 2 snimcich z PACCAR byl videt model 389X se stitky pro skenovani. Rozdil mezi 389 a 389X je minimalni. 389X ma v interieru digitalni pristrojovy stit. Co se tyce prestavby Kalifornie, tak minuly rok behem Vanocniho livestreamu nam SCS ukazalo oblasti, ktere nebyly soucasti 2. faze prestavby. Na jednom snimku jsem poznal misto, ktere se nachazi na silnici US101 v San Jose. Tohle mesto ma byt soucasti 3. faze prestavby. Taky se vi, ze Stockton se musi presunout vic na vychod, aby se vytvoril vetsi prostor pro Oakland. Jakub take rekl, ze v 2. fazi byla predelana silnice I-5 od Sacramenta dolu do Stocktonu, ale kvuli posunu mesta Stockton se bude muset predelat. Mozna se sahne i na cast Sacramenta kvuli napojeni silnice CA99 na US50 v Sacramentu. Na podkladove mape je totiz US50 a CA99 spojena. Verim, ze casem dostaneme dalsi blog pod nazvem „California Dreamin‘ #4“, ktery nam dovoli nahlednout pod poklicku. Posledni takovy blog vysel 23.12.2021. Nechci na to sazet, ale dostat blog o prestavbe Kalifornie jako Vanocni darek by bylo uzasne 🙂

  3. Zdravím.Viem,že máme rôzne požiadavky.Mne chýba nejaký život -firmy,servis,,možnosť vlastného bývania-zaparkovania trucku.Autobusy sa na staniciach objavili.Možnosť opravy trucku vo vlastnej garaži.Možnosť vybočiť z cesty na prijazdovu,alebo pole,les.Vybočenie zatiaľ znamená narazenie do sklenenej steny.Vychádzam z požiadaviek módov.Vlastné bývanie neexistuje mimo módov,nie vždy dostupných.To hovorím o ETS2,ale aj trocha ATS.Prepracovavajú sa postupne mapy,možno by niečo mohli vymyslieť a oživiť hry.Ďakujem

    1. Ano,chtělo by to nějaký to oživení ale asi to není tak jednoduchý.Jedna věc jim bude fungovat ale najednou se objeví problém u druhé a je to.Nějaký mody jsou,ale co si budem povídat,ti co dělají mody si nijak nelámou hlavu se stabilitou hry a je potřeba i hodně dobrej stroj na rozjetí.SCS to dělá tak aby to šlo jet i na slabších strojích i když v dnešní době ty stroje jsou už jinde,ale stejně.

      1. Osobne by som bral možnosť si robiť si múzea jednotlivých značiek, do ktorého by sa dali získať staré trucky, kľudne by jazda s nimi mohla byť niečim obmedzená(pokuta a bez zisku za zákazku) 🙂 Mám rád staré autá:o) Kľudne by sa ich zisk mohol viazať na hromadu kilometrov povinných určených zákaziek. A z malých vecí by som bral možnosť dlhšieho spánku do určitej hodiny, viem že je tam konzola, ale stále je to pre mňa cheat:)(nerád jazdím v noci). A možnosť pozrieť si podrobnosti trasy pri výbere zákazky(kvôli objavovaniu neprejdených miest, vždy ich prechádzam zo zákazkou, dokonca už sa snažím aj cieľ brať taký sklad kde som nebol)

  4. Vážení tvůrci ETS2,prosím Vás,myslíte si že je nutné tuto hru aktualizovat dvakrát do čtrnácti dnů?To si člověk rozjede zakázku,když musí na odpočívadlo a hraje druhý den tak je tam aktualizace a jede z domova.Myslím si že ta hra má dosti krásnejch map,míst k prohlížení,nákladů a všech vychytávek,funguje vcelku bez potíží,tak proč ji přecpávat něčím,co hráči ani pořádně navyužijí!Zamyslete se,děkuji.

  5. Tak nevím, najel jsem teď na ježdění na sluchátka ale, že by to byl nějakej zázrak, tvrdit nemůžu 😅😂. Je to dost takový do basů a i kdyz stáhnu okno tak je to takový divný. Nemyslím tím, že je to vina hry ale asi nastavením. Jenže sluchátka se nastavit nedají a v pc se mi hrabat moc nechce. Radši 😮☹️ Znám se. Jsou to nějaký Hyperx vireless 7.1 nebo tak nějak. Možná že je problém u mě v tom smyslu, že sluchátka mám poprvé, nikdy jsem to nepouzival tak je to asi o zvyku, nevím. Snad si zvyknu 😒🙃😄

    1. Ja se naucil u sveho PC pouzivat jenom sluchatka, protoze velke bedny, ktere jsem mel doma na poslouchani muziky sly z domu. Vetsina sluchatek hraje vic do basu, je to trend. Ja treba pouzivam sluchatka AKG N60 NC, ktere mely dobre hodnoceni. Nemaji tak vyrazne basy, spise jsou takove vyrovnane se stredy a vyskami. Vokaly, kytary a dalsi nastroje jsou na poslech daleko prijemnejsi. Kdysi jsem do prace nosil sluchatka AKG Y50, ktere staly polovicni cenu. Hraly pekne, ale jejich basy byly vic hutnejsi, nez u stavajicich AKG N60 NC. Mam jeste doma Sennheiser HD 25, ktera jsou urcena pro DJ. Zatim je nemam tak naposlouchany, ale prekvapilo me, jak dobre tlumi okolni hluk a prijde mi, ze jejich basy nejsou taky tak vyrazny (coz vitam). Jelikoz tvoje HyperX Cloud Stinger Core Wireless 7.1 jsou delany pro hrace, tak bych se ani nedivil, kdyby jejich zvuk byl laden vic na basy.

      1. Bojuju s tím a nevím jestli to dám. Už jsem psal, sluchátka jsem nikdy nepoužíval, hudbu poslouchal „na živo“ 😆. Co si vzpomínám tak naposledy jsem to měl na uších u nas v hospodě někdy před více jak třiceti lety a hrálo v nich Ride the Lightning od Metalliky. Ta skladba ve sluchátkách zní naprosto démonicky💥🎃, ostatně jako celé album 😆😄😃. Od té doby nic. A proc najizdim na sluchátka? Má to co dělat s trackir5. Na sluchátkách je mikrák a mám ten trackir5 pro verzi a dá se na ně pripevnit. Zatím s tím bojuju, uvidim

  6. Vanoce se nam pomalu blizi, DLC Oklahoma byla oznamena. V editoru mapy jsou stojany cerpacich stanic s cenou paliva pro staty Kansas a Nebraska. Pavel behem streamu v den vydani DLC Texas rekl, ze ATS tym ma nyni 50 lidi na tvorbu map. V lete v den vydani DLC Montana mluvil o poctu 30+. S 50 mapery se da udelat dost prace. Verim, ze po vydani Texasu se minimalne 10 maperu zapojilo do prestavby Kalifornie, dalsi tym pracuje na Oklahome a taky se pracuje na dodelani Texasu. V Texasu se da najit rozpracovana dalnice I-30 smerem na Texarkanu, v Dallasu je videt rozpracovana silnice US 77, atd…. Mozna si nekdo z vas vsimnul, ze v Dentonu (severni oblast Fort Worth) chybi vyrobna znacky Peterbilt, misto ni tam je pouze prodejce. Duvod je jednoduchy, SCS se nepodarilo ziskat vcas licenci na vyrobnu, ale Simon Endt (lidr DLC Texas) rekl, ze se na tom pracuje. Od Simona jeste vime, ze se pracuje na jizni casti Texasu. Tesim se na vanocni live stream. Doufam, ze ten letosni bude stejne nabity, jako ten lonsky 🙂 Pro ATS by mohli ukazat neco z prestavene Kalifornie a pro ETS2 by mohli ukazat neco z prestaveneho Svycarska 🙂

    1. Co se týká Oklahomy tak tam si myslím,že by mohla být hodně moc brzo.Ted spíš záleží,kdo na Oklahomě maká.Pokud na to najeli lidi který dělali Texas,tak to tak brzo nebude,ale pokud na tom dělal někdo kdo měl něco společnýho s Montanou tak tam by to mohlo bejt dříve.V obou případech je to možná jedno,protože pokud se nepřihodí nějakej ….. tak nám to začnou pěkně sypat.To co jsem zatím projel v Texasu tak musím konstatovat,že je perfektní.Ano je to nový ale přeci jen.Jo a taky doufám,že hodí nějaký info o Kalifornii

  7. No jo no, oznámily Oklahomu a já nemám Texas ani z půlky sjetej ☹️🙄. A vzhledem k její velikosti, nevím nevím. Montana mě trvala asi dva měsíce a stejně do dneška nemám páru kde tam kolikrát jsem 🤪😜. No já byl nedávno v Provo (Utah) a tam jsem to vůbec neznal 😥😅. A včera v Oaklandu (California) v HMS a nechápal. I když toho najezdim relativně dost, tak je hodně měst a míst kde to nepoznám. Reno, Clifton,…..

  8. Tak jsem dneska jel zakazku Bend (Oregon) smer McAllen (Texas). Trasa byla dlouha 2227 mil. Prosedel jsem u PC cca 2 a pul hodiny 😀 Jizda od Del Rio me zacala neskutecne stvat, protoze jsem porad zastavoval na semaforech. Proste hotova nocni mura. Kdyz jsem dojel do cile, tak jsem si rek, ze priste uz nebudu takovy „debil“ a pojedu radsi kratsi trasu 😀 Ale jsem rad, ze jsem konecne v Texasu 😀

        1. Já stíhám všechno 😁😊🙄😏.Vzhledem k tomu,že mám Trackir5 tak to jde vcelku dobře.Měl jsem období kdy jsem při jízdě poslouchal muziku která byla dostupná z netu v dané části státu,ale opět po několika dnech a i když poslouchám několik,už desítek let metal tak mě to rušilo.Ted poslouchám zvuky okolí který tam přidali (záleží na vozítku) a motor a vše okolo.Na těch zvucích musí ještě zapracovat,někde to je dost divný.

Zveřejnit odpověď