Pekny blog. Timhle blogem nam SCS potrdilo prestavbu silnic US6 a US395, vcetne noveho useku silnice CA120. U silnice US395 se momentalne muze spekulovat, kam az jeji prestavba bude zasahovat. US395 by mela byt v urcitych castech vedena jako 1+1 pruh a v nekterych castech zase jako 2+2 pruhy. SCS by urcite nemelo zapomenout na mestecko Bishop, kde je z US395 odbocka na US6 smer Tonopah, Nevada.
Zdravím.Mám dojem,že záujem o ETS2 a ATS upadá .Svedčia o tom stránky z 12.12.2021-Morello.Takže spomenúť problémy asi je zbytočné,aj keď opravy by sa dali urobiť.Prejazd AI vozidiel v kolonách cez parkoviská,ich dookola jazda na kruháčoch.Škoda,že pri vlastníctve garaží v ktorých sa nedá opravovať vozidlo nemáme vlastné bývanie-dom,kde by sa dalo oddýchnuť.V ATS sa dá občas vybočiť z cesty,prípadne obsadiť nejaký dvor,u ETS2 nie je možné mimo cestu zájsť nikam,ani pri nezákazaných x úsekoch. Ďakujem
At jde SCS někam.“Miliony“ oprav na verzi 1.47 a ve výsledku je to k ničemu.Bořící se vozítka do silnice,seknutí až skoro zastavení při ukládání,fakt paráda.
Docela zajímavý.Zkusil jsem novej profil a tam to u toho ukladání jede bez seknutí.Zvláštní je,že to začalo dělat posledních pár dnů.Ještě za bety 1.47.Tak nevím.Zkusím tam dát ještě složku 1.46 a pokud to bude blbnout tak na to ……
DLC Oklahoma se nam zacina krasne rysovat. Na zaklade ruznych faktu jsem postupne vytvarel mapu silnicni site v Oklahome. V galerii najdete i herni mapu Texasu, kterou vytoril Spooky. Jsou na ni zachyceny rozpracovane silnice v Texasu. https://imgur.com/a/GLkANWN
Blog „Silnicni sit“ pro Oklahoma DLC nam ukazal par peknych zaberu na velke dalnicni krizovartky v Oklahoma City a v Tulse. Vytvoril jsem mensi galerii, kde najdete popis umisteni jednotlivych krizovatek. https://imgur.com/a/qnEhkK3
Velkou roli bude hrat umisteni mesta Tulsa. Pokud bude umistena hodne blizko k severo-vychodniho rohu, tak uz asi nebude moc prostoru pro dalsi vyznamny bod (mesto). Silnice US75 by se mohla objevit i v DLC Kansas, protoze vede do Topeky. Jeji budouci rozsireni ma smysl. To plati i pro dalnici I-44.
No mě nejde tak ani o silnici jako takovou, ale spíš jen o tu dostavbu toho rozestavěného přemostění jak je vidět na obrázku. Docela by se mi líbilo kdyby to bylo po vzoru Big Sur eventu, že by se tam vozil materiál a pak až se to dostaví, tak by prostě bylo to přemostění hotové i ve hře i kdyby se přes to nedalo jet 😉
Tezko rict. V Texaskem Corpu Christi je momentalne rozestaveny dalnicni most vcetne krizovatky. Tak nejak doufam, ze casem bude pristupny. Stavajici ocelovy most by pote museli zbourat, protoze i v realu ho ceka demolice. Dalsi priklad muze byt obchvat v Carson City v Nevade. Ten drive nebyl pristupny, ale postupem casu byl do hry pridan.
Zdravím.Nezvyknem písať o problémoch hry,no tentoraz mi nedá spomenúť aktualizáciu 1.47-nadrozmernú prepravu.v ATS som to prestal jazdiť pre množstvo chýb.ETS2 sa mi páčila.Teraz je opak.ATS som spokojný no v ETS2-len zopár-pri výjazde s nákladom sú cesty zapratané kamionmi,v Nice policia a doprovodné vozidlá odstavené na lúke,za zábradlím a AI autá stoja v križovatke,že nie je možné ich obísť.Je toho aj za krátky čas viacej,no mali by sa na to pozrieť,nakoľko problémy v ETS2 takéto boli aj predtým.V opravách nových miest v ETS2 mi chýbajú autobusové stanice a hotely.Ďakujem
Nadrozmerná preprava bola vždy trochu problémová. Vždy ma v nej dokázalo dojať keď mi u nej požaduje load, pretože môj zadný doprovod niekde poblúdil (a vážne to nie je niečo čo môžem ovplyvniť, však ho ani nevidím 🙂 ) Prípadne ak predné doprovodné vozidlo bezdôvodne zastaví v najstrmejšom mieste kopčeka 🙂 A vtipné vložky ako domiešavač krúžiaci dookola po kruháku a vďaka tomu večné státie, pretože policajti ho nevedia zastaviť sú super, ale aspoň sa dajú obísť uložením a nahraním. Ale nesúhlasím, že by to tak nebolo vždy, bolo:o)
Ďakujem za radu.Myslel som,že či to nie je súčasť hry,ako tie cut-scény.Ešte by som rád vedel u ATS po aktualizácii 1.47 pri točení volantom aj kamera sa mi otáča a mám to vypnuté v nastaveniach.Nerobilo mi to.Chyba je vo vodičovi,alebo súčasť aktualizácie ? Ďakujem
Jestli myslis ty, ktere jsou pobliz hranic s Mexikem, tak napr. 2 jsou i v Novem Mexiku (od jeho vydani). Obe se nachazi pobliz mesta Las Cruces. Jedna je u I-25 a druha u I-10. Jedna se o kontrolni stanoviste pohranicni hlidky. V ATS by momentalne nemelo smysl je otevirat, protoze Mexiko neni soucasti mapy.
Asi to bude ono, ja by som si to nejak ani nevšímal, ale zostáva mi tam kus šedej cesty vo výjazde, tak mi prišlo, že je to zavreté len dočasne 🙂 A vždy to zabudnem v tej rýchlosti zožltiť tak ma to serie 😀
Dovolim si udelat takovy mensi souhrn informaci. Pro DLC Oklahoma je momentalne potvrzeno 8 mest, a to Guymon, Woodward, Enid, Clinton, Lawton (vyroba pneu Goodyear), McAlaster a Idabel. Dalsi 2 mesta, ktera nesmi chybet je Oklahoma City a Tulsa. Myslim si, ze DLC Oklahoma by mohla mit finalne +/- 12 mest. Diky DLC Oklahoma bude rozsiren i stat Texas, a v budoucnu by mohl dostat jeste 2 nova mesta. Dle toho co jsem dosud videl v rozpracovane casti Texasu to nasvedcuje tomu, ze jedno mesto by mohlo byt Paris a druhe Texarkana. Diky postupnym zaplatam, ktere vychazeji pro open beta 1.47 jsou videt nepatrne pokroky na mape Texasu. Rozpracovana je silnice US75 a dalnice I-30 v oblasti mesta Dallas. Po ziskani DLC Oklahoma bude metropole Fort Worth-Dallas zrejme nejvetsi metropoli v ATS. Nedavno byl vydan blog, ktery se tykal dvou novych tras pro specialni dopravu (jedna trasa pro ETS2 a jedna pro ATS), ktere budou pridany do updatu 1.47. Na konci clanku bylo uvedeno ze oddeleni vozidel tvori neco, co bude souviset se specialni dopravou. Pro dalsi informace maji hraci sledovat socialni site SCS. Den po blogu byla na twitteru sdilena fotografie z vyrobny Western Star. Na snimku byli zachyceni pracovnici WS, jak pokladaji kapotu trucku na nedokonceny model X49 (a ted babo rad, jestli to ma nejakou souvislost se specialni dopravou 😀 ). Za zminku stoji i pridani tri novych, neznamych polozek (DLC) na Steam DB. Dve jsou pro ATS a jedna pro ETS2. Je dost mozne, ze ETS2 i ATS dostanou spolecne DLC, jako tomu bylo u Volvo Construction Equipment. Druha neznama polozka pro ATS muze byt nove Volvo VNL, protoze dnes na twitteru SCS sdilelo snimky z ustredi Volvo v Greensboro v Severni Karoline.
SCS rado dava na socialni site obrazky, kde maji hraci/fandove hledat jejich SCS logo nebo hledat rozdily mezi 2 na „oko“ stejnymi obrazky. Jelikoz jsou dneska Velikonoce, tak je misto SCS loga hledani vajicek. Vnimam to jako takovou drobnou zabavu.
A čo je tam nesprávne? Ak myslíš tu šedú časť, tak je to v hre nefunkčný truck servis a skúšobná dráha, podľa vzhľadu budovy to bude len spomienka na históriu série:)
Ano Steam od příštího roku přestane podporovat Win 7 a 8. A k tomu, že Musk má koupit Steam ti řeknu jen jedno – ta zpráva vyšla 1.4., takže co to znamená je celkem jasný.
Johnyprosnb:Zajimava sprava dal jsem zmenu velikosti na 400 jde spustit bez problemu zadna cerna obrazovka. Pred tim jsem mel zmena velikosti nastaveny na 125 v ATS. Ted jsem po castech zvysoval obnovovaci ferkvenci 119 slo spustit v pohode. pak jsem dal 144 slo tez spustit v pohode zadna cerna obrazovka. Pak jsem dal 165 a zadna cerna obrazovka. Je mozny, ze kdyz ted vychazeji opravny aktualizace tak jedna s nich mohla tuhle chybu opravit.
Johnyprosnb:Uz ted mohu rict, ze rozlisenim neni, protoze jsem spet vratil rozliseni meho monitoru co mam na plose ve win. 10 a to je 2560×1440 . Jdu zvisit zmena velikosti na 400. Pak skusim po castech zvisovat obnovovaci frekvenci monitoru. Jinak se tesim na fazi 3 prestavene Kalifornie .
Vojta vcera na SCS zverejnil dalsi seznam oprav pro open beta update 1.47 a objevilo se tam toto https://i.imgur.com/q6gRTWO.png Takze je dost mozne, ze i Fresno bude v 3. fazi Kalifornie prestaveno.
Johnyprosnb: Monitor ma obnovovaci frekvence od 65 do 165. A mel jsem v ATS puvodne nastavenych 165 MHZ . Cernou obrazovku haze pouze pri spusteni ATS nebo ETS 2 . Pri hrani nikoliv, pri hrani se chova stabilne.
Tak hru testovat ukoncenim a naslednym spustenim, dokud to nehodi cernou obrazovku. Tim zjistis, co to zpusobuje. V nejhorsim se vratis o krok zpatky v nastaveni.
Johnyprosnb: Zbavil jsem se cerny obrazovky, tim ze jsem ve hre ATS zmenil rozliseni 1920×1080, obnovovaci frekvenci monitoru jsem dal na 60hercu, zmena velikosti jsem dal na 100, a nechal mam zapnuti vertikalni synchronizaci. A funguje vse jak ma. Moc dekuji za pomoc.
Ted, kdyz to mas stabilni a funguje ti to, tak bych vratil rozliseni na hodnotu monitoru 2560 x 1440 (rozliseni tve plochy ve Windows) a otestoval to treba jednou jizdou. Pokud to nezacne hazet cernou obrazovku, tak bych zvysil „Zmena velikosti“ na 400% a opet otestoval. Kdyz se objevi cerna obrazovka, tak „Zmena velikosti“ uberes na 200%. Obnovovaci frekvenci si nechej az na konec. Obnovovaci frekvenci navysuj po jednotlivych krocich, napr. 65 Hz, 75 Hz, 90 Hz, 120 Hz.
Jsem měl včera při jedny jízdě hru docela hezky „zbarvenou“. Proběhla oprava a těch je při této verzi hry požehnaně a ta poslední byla trochu větší. Vzal jsem náklad a rozjel se. A koukám, betonový zábrany se na mostech nebo na okraji silnic začali zbarvovat do modra 😆😜. Nechtělo se mi ze hry vyjíždět abych to na Steamu opravil a tak pokračoval dál. Nakonec se začali zbarvovat pilíře mostů a později i celý mosty. Ale vypadalo to hezky😁😃😄. Většinou takový zelenomodrý obrazce. Po skončení jízdy jsem to opravil. Divím se, že mi hra nespadla. Bohužel jsem neudělal obrázky, skoda🙄😉😥
Visual C++ nepomohl, na chyvili jsem si myslel, ze je vse v poradku. Zase se objevila cerna obrazovka. Skusil jsem ETS 2 nebo ATS preinstalovat ani tohle nepomohlo.
Pokud se ti podarilo dostat aspon do menu, tak bych zkusil snizit nastaveni grafiky. Psal jsi, ze cerna obrazovka ti naskoci jenom u ATS/ETS2. Jake jine hry hrajes?
Hraju treba ASSASSINS CREED nebo serie DRAGON AGE. Ale nevim proc bych mel snizovat nastaveni grafiky, kdyz grafiku mam NVIDIA GEFORCE RTX 3060 12GB. U ostatnich her se spousti v pohode bez problemu. Treba muze to byt i spatnym nastavenim NVIDIA CONTROL PANEL.
Je jedno co mas za grafiku, proste mas nejaky problem, kvuli kteremu ti naskoci tmava obrazovka. Jestli se toho problemu chces zbavit, tak musis zkouset ruzne moznosti. Pokud se ti podari dostat do nastaveni hry, tak bych zkusil snizit rozliseni na 1920×1080, zapnout/vypnout vertikalni synchronizaci, snizit obnovovaci frekvenci, cela obrazovka (1. polozka) zkusit zaskrtnout/odskrtnout a polozku zmena velikosti bych stahnul na 100%. Jak k tomu pristoupis je uz tvoje vec.
3. faze prestavby zatim vypada dobre. Spojeni Sacramenta s Carson City pomoci chybejiciho useku silnice US50 vitam. Odstraneni nesmyslneho mesta Oakdale a jeho nahrazenim mestem Modesto, ktere ma vetsi vyznam opet vitam. Clanek zminuje, ze bude prestaveno nekolik mest (muj odhad: San Francisco, Oakland, Stockton a mozna Santa Cruz a Huron), nove pribudou mesta San Jose a Modesto. V clanku je taky zmineno zhusteni silnicni site pomoci vedlejsich silnic v centralnim regionu Kalifornie, kde se nachazi velka cast zemedelskeho prumyslu (oblast mezi dalnici I-5 a silnici CA99). Jsem rad, ze po vydani Montany a Texasu se prestavbovy tym Kalifornie opet rozrostl na 10 lidi. Uvidime, co prinesou dalsi clanky/blogy o Kalifornii 🙂
Na San Francisco jsem zvědavěj jak ho upraví. To je totiž tak pěkně udělaný až to zaráží 😎🤓. Oakdale a Huron? Pro mě naprosto zbytečný, asi jako Primm nebo Pioche. Ty „města“ by měli trochu rozšířit a nebo zrušit. Ale je to můj názor. Uvidíme 😁😜
Já bych tedy radši přepracování Los Angeles a San Diega pokud tedy už neproběhlo 😀 V Kalifornii jsem nebyl už hodně dlouho. Teď konkrétně jsem zaseklej v Texasu, ale obecně vlastně jezdím všude možně, jen ne v Kalifornii, Arizoně, Nevadě i když poslední dvě třeba alespoň projedu. Kalifornie se mi moc nelíbí a hlavně tam maj všude max 55 mph 😀 Až si prozkoumám všechny města v Texasu, tak se chystám na co nejdelší zakázku z Texasu do Washingtonu. To asi nějakou chvilku zabere v reálným čase a na jeden zátah 🙂
PS: Za ty vedlejší silnice a jiné, co nejsou vyloženě dálnice bych se přimlouval úplně všude
Prepracovani L.A. a San Diega bude 4. nebo 5. faze prestavby Kalifornie (z meho pohledu). Maximalka pro trucky je v Kalifornii pouze 55 MPH, coz je vozpruz, ale kdyz si nastavis tempomat na 60 MPH, tak bys nemel mit problemy se „svestkami“. Jednou jsem absolvoval jizdu z mesta Bend (OR) do McAllen (TX) a jel jsem to asi 2 a pul hodiny 😀 Dost me vytacela cesta z Van Hornu pres Del Rio a Laredo. Bylo tam dost semaforu a kazdou chvili jsem stal jak kkt. Takze ke konci jizdy uz to byly spise nervy, nez relax 😀
Hm tak to nez se dockam toho LA a SD, tak budu asi o 10 let starsi 😀 Ta maximalka je opruz, to je pravda, ale co se tyce toho tempomatu a problemu, tak mam prave vyzkouseno ze 3 mph je to tzv „save“ na 100%. Me by ty semafory nevadili. Teda mozna, treba jich je tam i na muj vkus moc 😀
Ted se ale chystam zacit novej profil s jednim modem na Hard Economy a vypada to celkem zajimave a vlastne jako neco co bych chtel jako moznost primo od SCS. V podstate ze by clovek mel na vyber treba ze dvou rezimu – normal, tak jako je to ted a hard, survive, real nebo tak nejak proste a to bylo jako ten mod.
No a co se tyce budoucnosti, tak me napadlo, ze jsem zvedavej jak vyresi v Kansasu mesto Kansas City ktery je vlastne dve mesta, ale defacto jedno a pulka je v Kansasu a druha v Missouri, tak jestli se trosku nepodivame i do Missouri v dlc Kansas 🙂
Ekonomická časť je asi najslabšia súčasť hry, to už ma viac bavila ekonomika a hranie sa na dispečera v Hard Truck: 18 Wheels of Steel 🙂 Nad nejakým Hard Economy modom som už rozmýšľal. Peniaze sú po par desiatkach kilometrov tak trochu zbytočné:)
Pioche ani neni mesto. Zije tam sotva 1000 obyvatel. Tonopah by potrebovalo rozsirit. Momentalne ma 1 spolecnost. Ja bych videl prinos ve meste Fallon, ktere lezi na krizovatce silnic US50 a US95. Taky tam sidli letecka skola Top Gun. Mozna by SCS mohlo scenicka mesta Battle Mountain a West Wendover udelat normalnimi mesty. V Nevade toho na vyber moc neni 🙁
Vcerejsi blog z Oklamohy se mi moc libil. Dobra prace s novejma firmama. A nemuzu se dockat novych nakladu, snad skolni autobus bude jeden z nich:)
Fotku naloženého autobusu som nedávno videl na ich fóre ako fanúšikovský návrh na náklad, tak sa možno inšpirovali:)
Začínam mať pocit, že Oklahoma je už v dosť vysokom štádiu dokončenia:)
Pripravil jsem si dalsi rozbor zamereny na prestavbu Kalifornie https://imgur.com/a/HG3h4Km
Vyšel nám nový blog o přestavbě Kalifornie 🙂
Pekny blog. Timhle blogem nam SCS potrdilo prestavbu silnic US6 a US395, vcetne noveho useku silnice CA120. U silnice US395 se momentalne muze spekulovat, kam az jeji prestavba bude zasahovat. US395 by mela byt v urcitych castech vedena jako 1+1 pruh a v nekterych castech zase jako 2+2 pruhy. SCS by urcite nemelo zapomenout na mestecko Bishop, kde je z US395 odbocka na US6 smer Tonopah, Nevada.
Oklahoma i Kansas dostanou nove spolecnosti. https://imgur.com/a/0m86LDG
Zdravím.Mám dojem,že záujem o ETS2 a ATS upadá .Svedčia o tom stránky z 12.12.2021-Morello.Takže spomenúť problémy asi je zbytočné,aj keď opravy by sa dali urobiť.Prejazd AI vozidiel v kolonách cez parkoviská,ich dookola jazda na kruháčoch.Škoda,že pri vlastníctve garaží v ktorých sa nedá opravovať vozidlo nemáme vlastné bývanie-dom,kde by sa dalo oddýchnuť.V ATS sa dá občas vybočiť z cesty,prípadne obsadiť nejaký dvor,u ETS2 nie je možné mimo cestu zájsť nikam,ani pri nezákazaných x úsekoch. Ďakujem
Tieto stránky sú fanúšikovské a nie oficiálne 🙂
At jde SCS někam.“Miliony“ oprav na verzi 1.47 a ve výsledku je to k ničemu.Bořící se vozítka do silnice,seknutí až skoro zastavení při ukládání,fakt paráda.
Docela zajímavý.Zkusil jsem novej profil a tam to u toho ukladání jede bez seknutí.Zvláštní je,že to začalo dělat posledních pár dnů.Ještě za bety 1.47.Tak nevím.Zkusím tam dát ještě složku 1.46 a pokud to bude blbnout tak na to ……
Zaujímavé, hral som teraz dosť a tieto problémy neboli. Nemáš tam nejaký bugnutý mod?
Asi nějaká malá chybka o které asi vím.Už to nebudu řešit.Vzhledem k tomu,že mě to ještě zatím baví tak začínám znova,už bohužel potřetí 😫😰🥵.
DLC Oklahoma se nam zacina krasne rysovat. Na zaklade ruznych faktu jsem postupne vytvarel mapu silnicni site v Oklahome. V galerii najdete i herni mapu Texasu, kterou vytoril Spooky. Jsou na ni zachyceny rozpracovane silnice v Texasu. https://imgur.com/a/GLkANWN
Blog „Silnicni sit“ pro Oklahoma DLC nam ukazal par peknych zaberu na velke dalnicni krizovartky v Oklahoma City a v Tulse. Vytvoril jsem mensi galerii, kde najdete popis umisteni jednotlivych krizovatek. https://imgur.com/a/qnEhkK3
Opět krásná práce a přiblížení co nás čeká 😉 My tě nemít… 🙂 Jinak sem celkem zvědavej jestli ve hře „poroste“ to přemostění v Tulse (US75 a I-44)
Velkou roli bude hrat umisteni mesta Tulsa. Pokud bude umistena hodne blizko k severo-vychodniho rohu, tak uz asi nebude moc prostoru pro dalsi vyznamny bod (mesto). Silnice US75 by se mohla objevit i v DLC Kansas, protoze vede do Topeky. Jeji budouci rozsireni ma smysl. To plati i pro dalnici I-44.
No mě nejde tak ani o silnici jako takovou, ale spíš jen o tu dostavbu toho rozestavěného přemostění jak je vidět na obrázku. Docela by se mi líbilo kdyby to bylo po vzoru Big Sur eventu, že by se tam vozil materiál a pak až se to dostaví, tak by prostě bylo to přemostění hotové i ve hře i kdyby se přes to nedalo jet 😉
Tezko rict. V Texaskem Corpu Christi je momentalne rozestaveny dalnicni most vcetne krizovatky. Tak nejak doufam, ze casem bude pristupny. Stavajici ocelovy most by pote museli zbourat, protoze i v realu ho ceka demolice. Dalsi priklad muze byt obchvat v Carson City v Nevade. Ten drive nebyl pristupny, ale postupem casu byl do hry pridan.
Zdravím.Nezvyknem písať o problémoch hry,no tentoraz mi nedá spomenúť aktualizáciu 1.47-nadrozmernú prepravu.v ATS som to prestal jazdiť pre množstvo chýb.ETS2 sa mi páčila.Teraz je opak.ATS som spokojný no v ETS2-len zopár-pri výjazde s nákladom sú cesty zapratané kamionmi,v Nice policia a doprovodné vozidlá odstavené na lúke,za zábradlím a AI autá stoja v križovatke,že nie je možné ich obísť.Je toho aj za krátky čas viacej,no mali by sa na to pozrieť,nakoľko problémy v ETS2 takéto boli aj predtým.V opravách nových miest v ETS2 mi chýbajú autobusové stanice a hotely.Ďakujem
Nadrozmerná preprava bola vždy trochu problémová. Vždy ma v nej dokázalo dojať keď mi u nej požaduje load, pretože môj zadný doprovod niekde poblúdil (a vážne to nie je niečo čo môžem ovplyvniť, však ho ani nevidím 🙂 ) Prípadne ak predné doprovodné vozidlo bezdôvodne zastaví v najstrmejšom mieste kopčeka 🙂 A vtipné vložky ako domiešavač krúžiaci dookola po kruháku a vďaka tomu večné státie, pretože policajti ho nevedia zastaviť sú super, ale aspoň sa dajú obísť uložením a nahraním. Ale nesúhlasím, že by to tak nebolo vždy, bolo:o)
Ďakujem za radu.Myslel som,že či to nie je súčasť hry,ako tie cut-scény.Ešte by som rád vedel u ATS po aktualizácii 1.47 pri točení volantom aj kamera sa mi otáča a mám to vypnuté v nastaveniach.Nerobilo mi to.Chyba je vo vodičovi,alebo súčasť aktualizácie ? Ďakujem
Zdravím.Poprosím o radu,ako nastaviť kameru /pohľad ako s dronu / aby som sa pohyboval v prírode,prípadne klávesy aké.Ďakujem /ETS2,ATS /
Myslis „volnou“ kameru, s kterou se muzes toulat po svete mimo svuj truck? Pokud ano, tak zde mas jednoduchy navod https://www.youtube.com/watch?v=xEsGQw0r-yI
Dneska jsem se jel projet na tom miste v ATS nad mestem RAWLINS, tak me zajima co to je za misto, nejaky zavodni okruh?
Drobná otázka. Po Texase obchádzam nejaké inšpekčné stanice, nevie sa čo s tým plánujú? Teda ak plánujú:)
Jestli myslis ty, ktere jsou pobliz hranic s Mexikem, tak napr. 2 jsou i v Novem Mexiku (od jeho vydani). Obe se nachazi pobliz mesta Las Cruces. Jedna je u I-25 a druha u I-10. Jedna se o kontrolni stanoviste pohranicni hlidky. V ATS by momentalne nemelo smysl je otevirat, protoze Mexiko neni soucasti mapy.
Asi to bude ono, ja by som si to nejak ani nevšímal, ale zostáva mi tam kus šedej cesty vo výjazde, tak mi prišlo, že je to zavreté len dočasne 🙂 A vždy to zabudnem v tej rýchlosti zožltiť tak ma to serie 😀
Dovolim si udelat takovy mensi souhrn informaci. Pro DLC Oklahoma je momentalne potvrzeno 8 mest, a to Guymon, Woodward, Enid, Clinton, Lawton (vyroba pneu Goodyear), McAlaster a Idabel. Dalsi 2 mesta, ktera nesmi chybet je Oklahoma City a Tulsa. Myslim si, ze DLC Oklahoma by mohla mit finalne +/- 12 mest. Diky DLC Oklahoma bude rozsiren i stat Texas, a v budoucnu by mohl dostat jeste 2 nova mesta. Dle toho co jsem dosud videl v rozpracovane casti Texasu to nasvedcuje tomu, ze jedno mesto by mohlo byt Paris a druhe Texarkana. Diky postupnym zaplatam, ktere vychazeji pro open beta 1.47 jsou videt nepatrne pokroky na mape Texasu. Rozpracovana je silnice US75 a dalnice I-30 v oblasti mesta Dallas. Po ziskani DLC Oklahoma bude metropole Fort Worth-Dallas zrejme nejvetsi metropoli v ATS. Nedavno byl vydan blog, ktery se tykal dvou novych tras pro specialni dopravu (jedna trasa pro ETS2 a jedna pro ATS), ktere budou pridany do updatu 1.47. Na konci clanku bylo uvedeno ze oddeleni vozidel tvori neco, co bude souviset se specialni dopravou. Pro dalsi informace maji hraci sledovat socialni site SCS. Den po blogu byla na twitteru sdilena fotografie z vyrobny Western Star. Na snimku byli zachyceni pracovnici WS, jak pokladaji kapotu trucku na nedokonceny model X49 (a ted babo rad, jestli to ma nejakou souvislost se specialni dopravou 😀 ). Za zminku stoji i pridani tri novych, neznamych polozek (DLC) na Steam DB. Dve jsou pro ATS a jedna pro ETS2. Je dost mozne, ze ETS2 i ATS dostanou spolecne DLC, jako tomu bylo u Volvo Construction Equipment. Druha neznama polozka pro ATS muze byt nove Volvo VNL, protoze dnes na twitteru SCS sdilelo snimky z ustredi Volvo v Greensboro v Severni Karoline.
Diky za info, hodne z toho ctu na ofic forum. Co ty dnesni fotky velikonocnich vajicek? O cem to ma byt, nevis?:)
SCS rado dava na socialni site obrazky, kde maji hraci/fandove hledat jejich SCS logo nebo hledat rozdily mezi 2 na „oko“ stejnymi obrazky. Jelikoz jsou dneska Velikonoce, tak je misto SCS loga hledani vajicek. Vnimam to jako takovou drobnou zabavu.
https://imgur.com/a/Zb6I9ID Znovu jsem vyfotil podivne zakroucenou silnici nad mestem RAWLINS. Nahlasit do SCS foum bugy.
A čo je tam nesprávne? Ak myslíš tu šedú časť, tak je to v hre nefunkčný truck servis a skúšobná dráha, podľa vzhľadu budovy to bude len spomienka na históriu série:)
Mozna by nebylo na skodu se jit na to misto nejdriv podivat, nez napises nejakou ptakovinu. https://imgur.com/a/FVx4INp
Raymy23: Nahral jsem dve fotky s ATS
jedna je priblizena a druha je oddalene.
Ak mu nedáš aj linky, tak si to asi nepozrie:o)
Raymy23: Mohl bys dat tady odkaz na, ktery umistim fotku s ATS na ktery jsem vyfotil podivne zatocenou silnici mimo mapu.
Zkus třeba tady – https://imgur.com/upload
STEAM ZE MA KUPIT MUK ci je to pravda boch vie
Ano Steam od příštího roku přestane podporovat Win 7 a 8. A k tomu, že Musk má koupit Steam ti řeknu jen jedno – ta zpráva vyšla 1.4., takže co to znamená je celkem jasný.
necitali ste to ze STEAM prestane podporova WIN 7,8 apoto este sprava ze STEAM MA
Johnyprosnb:Zajimava sprava dal jsem zmenu velikosti na 400 jde spustit bez problemu zadna cerna obrazovka. Pred tim jsem mel zmena velikosti nastaveny na 125 v ATS. Ted jsem po castech zvysoval obnovovaci ferkvenci 119 slo spustit v pohode. pak jsem dal 144 slo tez spustit v pohode zadna cerna obrazovka. Pak jsem dal 165 a zadna cerna obrazovka. Je mozny, ze kdyz ted vychazeji opravny aktualizace tak jedna s nich mohla tuhle chybu opravit.
Johnyprosnb:Uz ted mohu rict, ze rozlisenim neni, protoze jsem spet vratil rozliseni meho monitoru co mam na plose ve win. 10 a to je 2560×1440 . Jdu zvisit zmena velikosti na 400. Pak skusim po castech zvisovat obnovovaci frekvenci monitoru. Jinak se tesim na fazi 3 prestavene Kalifornie .
Vojta vcera na SCS zverejnil dalsi seznam oprav pro open beta update 1.47 a objevilo se tam toto https://i.imgur.com/q6gRTWO.png Takze je dost mozne, ze i Fresno bude v 3. fazi Kalifornie prestaveno.
Johnyprosnb: Monitor ma obnovovaci frekvence od 65 do 165. A mel jsem v ATS puvodne nastavenych 165 MHZ . Cernou obrazovku haze pouze pri spusteni ATS nebo ETS 2 . Pri hrani nikoliv, pri hrani se chova stabilne.
Tak hru testovat ukoncenim a naslednym spustenim, dokud to nehodi cernou obrazovku. Tim zjistis, co to zpusobuje. V nejhorsim se vratis o krok zpatky v nastaveni.
Johnyprosnb: Zbavil jsem se cerny obrazovky, tim ze jsem ve hre ATS zmenil rozliseni 1920×1080, obnovovaci frekvenci monitoru jsem dal na 60hercu, zmena velikosti jsem dal na 100, a nechal mam zapnuti vertikalni synchronizaci. A funguje vse jak ma. Moc dekuji za pomoc.
Ted, kdyz to mas stabilni a funguje ti to, tak bych vratil rozliseni na hodnotu monitoru 2560 x 1440 (rozliseni tve plochy ve Windows) a otestoval to treba jednou jizdou. Pokud to nezacne hazet cernou obrazovku, tak bych zvysil „Zmena velikosti“ na 400% a opet otestoval. Kdyz se objevi cerna obrazovka, tak „Zmena velikosti“ uberes na 200%. Obnovovaci frekvenci si nechej az na konec. Obnovovaci frekvenci navysuj po jednotlivych krocich, napr. 65 Hz, 75 Hz, 90 Hz, 120 Hz.
Jsem měl včera při jedny jízdě hru docela hezky „zbarvenou“. Proběhla oprava a těch je při této verzi hry požehnaně a ta poslední byla trochu větší. Vzal jsem náklad a rozjel se. A koukám, betonový zábrany se na mostech nebo na okraji silnic začali zbarvovat do modra 😆😜. Nechtělo se mi ze hry vyjíždět abych to na Steamu opravil a tak pokračoval dál. Nakonec se začali zbarvovat pilíře mostů a později i celý mosty. Ale vypadalo to hezky😁😃😄. Většinou takový zelenomodrý obrazce. Po skončení jízdy jsem to opravil. Divím se, že mi hra nespadla. Bohužel jsem neudělal obrázky, skoda🙄😉😥
Ahojte.neviete preco sa mi exe subor eurotrucks2 po case zmeni na subor CDX a neda sa mi pustit hra dakujem
U jiných souborů se to neděje? Pokud ano, tak důvod by byl nasnadě -> virus
ja hram len ets 2 takze neviem
Ak máš stále len pirátsku verziu, tak ti exe zmazal antivir, tam ak dobre googlim je cdx súbor súčasťou cracku.
asi ano rozbalim cez Rar a uz znovu mam exe subor spustim to dva krat a zase sa mi to zmeni na cdx
Visual C++ nepomohl, na chyvili jsem si myslel, ze je vse v poradku. Zase se objevila cerna obrazovka. Skusil jsem ETS 2 nebo ATS preinstalovat ani tohle nepomohlo.
A zkousel jsi behem cerne obrazovky zmacknout kombinaci klaves Alt+Tab?
Skousel, pak jsem nekolikrat spustil ATS nebo ETS 2 rikal jsem, ze je vse v poradku a pak zas cerna obrazovka.
Pokud se ti podarilo dostat aspon do menu, tak bych zkusil snizit nastaveni grafiky. Psal jsi, ze cerna obrazovka ti naskoci jenom u ATS/ETS2. Jake jine hry hrajes?
Hraju treba ASSASSINS CREED nebo serie DRAGON AGE. Ale nevim proc bych mel snizovat nastaveni grafiky, kdyz grafiku mam NVIDIA GEFORCE RTX 3060 12GB. U ostatnich her se spousti v pohode bez problemu. Treba muze to byt i spatnym nastavenim NVIDIA CONTROL PANEL.
Je jedno co mas za grafiku, proste mas nejaky problem, kvuli kteremu ti naskoci tmava obrazovka. Jestli se toho problemu chces zbavit, tak musis zkouset ruzne moznosti. Pokud se ti podari dostat do nastaveni hry, tak bych zkusil snizit rozliseni na 1920×1080, zapnout/vypnout vertikalni synchronizaci, snizit obnovovaci frekvenci, cela obrazovka (1. polozka) zkusit zaskrtnout/odskrtnout a polozku zmena velikosti bych stahnul na 100%. Jak k tomu pristoupis je uz tvoje vec.
Ja si cenim toho, ze mi chces pomoct protoze v techle vecech se nijak neviznam. Taky
ocenuju snahy za pomoc a rady. Urcite skusim vse.
3. faze prestavby zatim vypada dobre. Spojeni Sacramenta s Carson City pomoci chybejiciho useku silnice US50 vitam. Odstraneni nesmyslneho mesta Oakdale a jeho nahrazenim mestem Modesto, ktere ma vetsi vyznam opet vitam. Clanek zminuje, ze bude prestaveno nekolik mest (muj odhad: San Francisco, Oakland, Stockton a mozna Santa Cruz a Huron), nove pribudou mesta San Jose a Modesto. V clanku je taky zmineno zhusteni silnicni site pomoci vedlejsich silnic v centralnim regionu Kalifornie, kde se nachazi velka cast zemedelskeho prumyslu (oblast mezi dalnici I-5 a silnici CA99). Jsem rad, ze po vydani Montany a Texasu se prestavbovy tym Kalifornie opet rozrostl na 10 lidi. Uvidime, co prinesou dalsi clanky/blogy o Kalifornii 🙂
Na San Francisco jsem zvědavěj jak ho upraví. To je totiž tak pěkně udělaný až to zaráží 😎🤓. Oakdale a Huron? Pro mě naprosto zbytečný, asi jako Primm nebo Pioche. Ty „města“ by měli trochu rozšířit a nebo zrušit. Ale je to můj názor. Uvidíme 😁😜
Já bych tedy radši přepracování Los Angeles a San Diega pokud tedy už neproběhlo 😀 V Kalifornii jsem nebyl už hodně dlouho. Teď konkrétně jsem zaseklej v Texasu, ale obecně vlastně jezdím všude možně, jen ne v Kalifornii, Arizoně, Nevadě i když poslední dvě třeba alespoň projedu. Kalifornie se mi moc nelíbí a hlavně tam maj všude max 55 mph 😀 Až si prozkoumám všechny města v Texasu, tak se chystám na co nejdelší zakázku z Texasu do Washingtonu. To asi nějakou chvilku zabere v reálným čase a na jeden zátah 🙂
PS: Za ty vedlejší silnice a jiné, co nejsou vyloženě dálnice bych se přimlouval úplně všude
Prepracovani L.A. a San Diega bude 4. nebo 5. faze prestavby Kalifornie (z meho pohledu). Maximalka pro trucky je v Kalifornii pouze 55 MPH, coz je vozpruz, ale kdyz si nastavis tempomat na 60 MPH, tak bys nemel mit problemy se „svestkami“. Jednou jsem absolvoval jizdu z mesta Bend (OR) do McAllen (TX) a jel jsem to asi 2 a pul hodiny 😀 Dost me vytacela cesta z Van Hornu pres Del Rio a Laredo. Bylo tam dost semaforu a kazdou chvili jsem stal jak kkt. Takze ke konci jizdy uz to byly spise nervy, nez relax 😀
Hm tak to nez se dockam toho LA a SD, tak budu asi o 10 let starsi 😀 Ta maximalka je opruz, to je pravda, ale co se tyce toho tempomatu a problemu, tak mam prave vyzkouseno ze 3 mph je to tzv „save“ na 100%. Me by ty semafory nevadili. Teda mozna, treba jich je tam i na muj vkus moc 😀
Ted se ale chystam zacit novej profil s jednim modem na Hard Economy a vypada to celkem zajimave a vlastne jako neco co bych chtel jako moznost primo od SCS. V podstate ze by clovek mel na vyber treba ze dvou rezimu – normal, tak jako je to ted a hard, survive, real nebo tak nejak proste a to bylo jako ten mod.
No a co se tyce budoucnosti, tak me napadlo, ze jsem zvedavej jak vyresi v Kansasu mesto Kansas City ktery je vlastne dve mesta, ale defacto jedno a pulka je v Kansasu a druha v Missouri, tak jestli se trosku nepodivame i do Missouri v dlc Kansas 🙂
Ekonomická časť je asi najslabšia súčasť hry, to už ma viac bavila ekonomika a hranie sa na dispečera v Hard Truck: 18 Wheels of Steel 🙂 Nad nejakým Hard Economy modom som už rozmýšľal. Peniaze sú po par desiatkach kilometrov tak trochu zbytočné:)
Pioche ani neni mesto. Zije tam sotva 1000 obyvatel. Tonopah by potrebovalo rozsirit. Momentalne ma 1 spolecnost. Ja bych videl prinos ve meste Fallon, ktere lezi na krizovatce silnic US50 a US95. Taky tam sidli letecka skola Top Gun. Mozna by SCS mohlo scenicka mesta Battle Mountain a West Wendover udelat normalnimi mesty. V Nevade toho na vyber moc neni 🙁
Johnyprosnb: Ktery Visual C++ ? Abych si nenainstaloval neco jinyho nez mam.
Muzes mit nainstalovane vsechny. Na strance MS si najdi Visual Studio 2015, 2017, 2019 a 2022, a stahni si x64. https://learn.microsoft.com/cs-cz/cpp/windows/latest-supported-vc-redist?view=msvc-170