Archiv shoutboxu

10 821 comments

  1. Zdravím bando chci se zeptat je tu nějaký expert přes LInux Ubuntu 24? Chci si nainstalovat ekvalizer ale žádný příkaz v terminálu mi nechce fungovat a nevím co s tím oproti těm windows je ovládání ubuntu pekelně složité a navíc všechny návody co najdu jsou v angličtině což je pro mě smrt jelikož anglicky neumím ani slovo a na windows se opravdu vracet odmítám microsoft už nikdy to raději bych přestal hrát na pc než zpět microsoft.

        1. Tohle bude Arkansas, protoze v editoru mapy ma vyznacena mesta na podkladove mape. Navic Texarkana v Arkansaske casti je rozpracovana. Kdyz se podivate na 6. obrazek, tak tam uvidite modry W900 v hornatem/kopcovitem terenu a ten se da najit v severni casti Arkansasu. Nejvyssi bod Louisiany ma asi 163 metru. Nejvyssi bod v Arkansasu je 839 metru, a prumerne vysky obou statu jsou taky rozdilne. Kazdopadne to vypada, ze Kansas cili na konec letosniho roku. Nebraska by mohla byt vydana do konce jara 2024, a Arkansas bych videl do konce leta 2024. A do konce roku 2024 by mohl byt vydan jeste jeden stat 🙂

              1. Nerekl bych, ze v tom SCS dela chaos. Takhle aspon vime, ze je vyvoji vice statu a chteji, aby to hraci vedeli. Hodne hracu (tech urvanejch) dlouhodobe kritizuje, ze vyvoj mapy USA se vlece a nez bude kompletni, tak to bude trvat jeste hodne dlouho. Ted aspon nekteri z nich pochopi, ze SCS dela vse proto, aby vydavani jednotlivych statu urychlilo. Diky tomu, ze je vice veci v priprave, tak bychom se mohli dockat i vice novinek na SCS blogu. Vyvoj Texasu zabral temer 4 roky. Mensi staty jako je Oklahoma, Kansas a Nebraska zaberou zhruba 10-12 mesicu. Na vychode budou jeste mensi staty, tam vidim moznost slouceni 2-3 statu do jednoho DLC. Tak nejak doufam, ze po dokonceni USA se SCS pusti i do Kanady 🙂

                1. Amerika má toľko možností rozširovania že to nestihnú za 20 rokov(Kanada, Mexiko…) 🙂
                  Europa má väčší problém, urobia sever Škandinávie, Grécko, Turecko, Island a Írsko a je koniec, všade inde je na kamióny dosť nestabilná situácia, som zvedavý na vývoj 🙂

                2. A k tým ukričaným, nepochopia, čo tak študujem fórum, tak sú niektorý riadne zacyklený, dookola opakujú rovnakú blbosť 😀 A keď vidím plakanie, že mapa nieje v mierke 1:1, tak sa vždy neudržím smiechu, predstava, ísť nejakú trasu 2 – 3 dni skutočného času vyzerá naozaj „zábavne“ 😀

  2. Kouknul jsem na video z Mid-American Trucking Show 2023, ktere se objevilo v dnesnim blogu. Nemiro tam navstivil stanek vyrobce SCI, ktery vyrabi volanty. Nemiro ve videu rika, ze se muzeme podivat na jejich nove designy. Tak si rikam, zda v budoucnu SCS neprida do DLC Steering Creations Pack dalsi volanty. Uz jednou k rozsireni doslo, tusim ze to bylo v updatu 1.37.

  3. Rozhovor s Nemirem na Gamesconu z minuleho tydne https://www.youtube.com/watch?v=XyjOotuR9Dk
    SCS planuje s DLC Kansas vydat dalsi DLC, ktere bude souviset se zemedelstvim. Kdo si pamatuje vydani DLC Washigton, tak urcite vi, ze s Washingtonem bylo vydano i DLC Forest Machinery, ktere bylo zamereno na lesnictvi. Takze to bude neco podobneho 🙂 DLC Kansas ma byt brzo vydan (osobne „brzo“ vidim mesic rijen/listopad). DLC Nebraska bylo ohlaseno a uz se pracuje i na dalsim state. Predpokladam, ze nam ho SCS predstavi behem Vanoc. Zminuje tam i dobu, ktera je potreba k vytvoreni jednoho statu. Male staty jako je Oklahoma nebo Kansas zaberou nejakych 10-12 mesicu, a treba takovy Texas zabral temer 4 roky prace.
    DLC West Balkans pro ETS2 zrejme bude vydan pred Kansasem, protoze Nemiro rek, nebude to nebude zitra, ale velmi brzo (strizlivy odhad konec zari/rijen). Pokud bude s DLC West Balkans vydan i update 1.49, tak si myslim, ze pro ATS to bude spis jenom zaplata a par drobnosti. Pokud letos SCS vyda 3. fazi prestavby Kalifornie, tak dle meho odhadu bude soucasti updatu 1.50.

      1. Rakousko a Svycarsko predelali na jeden zatah, protoze na nich pracoval cely mapovaci tym. Nemecko je 1. prestavbovy projekt pro ETS2 a na nem pracovala a pracuje dle meho nazoru jenom hrstka lidi, proto se jeho prestavba tak vlece. Co se tyce 3. faze Kalifornie, tak v jednom blogu bylo zmineno, ze 3. faze bude obsahove velika. SCS do Kalifornie prida i nejake nove silnice napr. US50 mezi Sacramentem a Carson City nebo bude pridan dalsi usek CA120 mezi US395 a US6 (oboji potvrzeno viz. blogy). Svycarsko i Kalifornie dostaly posledni blog v cervnu a od te doby je uplne mrtvo. Mozna ma SCS Svycarsko pripravene a nyni se ceka na dokonceni 3. faze Kalifornie, tak aby oba projekty mohly byt vydany soucasne v nejakem budoucim updatu.

    1. To mě připadá, že to bylo dýl 😃😀. Já bych bral nejenom nějaký info ale už i konečně něco do hry. Přeci jen je to už trochu dlouhý. Ano, ve dvou třech lidech a ještě když se to obměnuje to nejde tak rychle, ale stálo by za to s tím trocha pohnout😄🙃. Jo mimochodem, v tunningu na KW jsem našel to co jsem skoro hledal. Zadní panel na kabine a svítí pořád a viditelně. Ale stejne je to zvláštní. Proč nerozsviti světýlka na všech vozítkach. Je to přeci blbost, když to tam je a nefunguje. Má to asi nějakej háček

      1. Na Kalifornii pracuje tym o 10-12 lidech viz. posledni blog o Kalifornii – Predstaveni tymu. Duvod, proc to tak trva bude nekde jinde. Dle toho co vime, tak 3. faze ma byt velika (vetsi nez 2. faze) a nedivil bych se, kdyby se dotkla jizni casti Sacramenta, ktere bylo prestaveno v 2. fazi. Tak nejak doufam, ze SCS privede silnici CA99 ze Stocktonu az do Sacramenta. Co se tyce zadnich svetel umistenych na zadni casti kabiny. Sam poradne nevim, jakou maji funkci, ale co jsem zjistoval, tak by nemely svitit jako brzdova nebo zpateckova svetla (tovarni nastaveni). Nekteri ridici si je upravi na brzdova ci zpateckova svetla, taky jsem videl typka, ktery si je upravil na blinkry a zaroven mu svitily i pri brzdeni.

  4. Tak jsem se konečně po několika měsících (3) dostal k tomu novými Volvu. Že začátku mě ten zvuk připadal prišernej ale postupem času jsem si v něm našel pozitivum🤪. Jen mám menší problém s umístěním navigace v palubce. Je jaksi mimo mé zorné pole. Je to takový zvláštní. Ale je to o zvyku a nastavení. Jinak to nevypadá špatně. Jsem zvědavěj jaký budou další vozítka. Ostatně Roman Šebor něco naznačil něco v tom smyslu, že jich bude vice

  5. Tak se musim podelit s novinkami 😀 V tydnu mi stolni PC vztycil prostrednicek. Brouzdal jsem na youtube a PC najednou zhasnul. Tak jsem ho zkusil znovu zapnout a nic. Kdyz jsem ho otevrel, tak jsem citil lehce nasladlou spalenou vuni a hned mi bylo jasne, ze nekde neco vyzkratovalo/vyhorelo. Takze nasledovala vylucovaci metoda vypojenim vsech pameti RAM ze slotu, z grafiky jsem vyndal pridavne napajeni. Pote jsem zkusil PC zapnout a bylo videt, ze zakladni deska pracuje. Pote jsem prohledl vsechny moduly pameti RAM, dokonce jsem je ocuchnul jako pes 😀 a kdyz jsem usoudil, ze jsou v cajku, tak jsem je vratil do PC, a opet jsem zkusil PC zapnout. PC opet naskocil (hura). U grafiky jsem opet pripojil kabely pro pridavne napajeni a zkusil jsem zapnout PC, tentokrat se nic nedelo (hmm). Zkusil jsem prehodit napajeci kabel do druhe zasuvky/portu na zdroji, ktery je urceny pro grafiky a ani to nepomohlo. Tak jsem grafiku vytah z PC a celou prohledl a ocuchal. Pod chladicem byla lehce citit ta spalena nasladla vune. Behem vizualni kontroly jsem si jeste vsimnul, ze je cela karta lehce do oblouku. Bezny jev, dnesnich „velkych karet“, proto treba nVidia (nevim jak je to u AMD) dava ke grafikam podperu, aby se zamezilo jejich prohnuti. Celkove si myslim, ze na moji grafice doslo ke zkratu bud vlivem prohnuti karty nebo se nekde uvolnil nejaky pajeny spoj. Na netu jsem dokonce vycetl, ze dnesni cin nema tak dobre vlastnosti, jako ten s olovem (udajne ho EU zakazala), ktery je pruznejsi a neni tak nachylny k popraskani. V tydnu jsem objednal novy zdroj od Seasonicu, nechtel jsem riskovat. Stary zdroj byl sice kvalitni, ale mohl mit od zkratu skraloup a uz mel i svoje leta. Ted budu muset sehnat novou grafiku a do budoucna budu resit novejsi zakladni desku a procesor. Co se tyce grafiky, tak to vidim na GeForce RTX 3070 nebo 4060 Ti. Oboji rada Gaming od MSI. Musim projit nejake recenze a hodnoceni obou karet.

    1. Před lety jsem měl podobný problém. Jen s tím rozdílem, že pc se sice zapnulo ale jenom zapnulo. Nic víc. Černo. Jen se ozvalo pipani. A jelikož moje pc kola nemá, 😃 tak couvání jsem zavrhl. Očmucháváni jsem vynechal😃🤩, nikde stejně nic nebylo cejtit. Podle počtu pipnuti jsem zjistil, že zdechla grafická karta. Nejsem žádnej expert a tak jsem to hodil kámošovi do krámu ať s tím něco provede. A fakt to byla grafika. Ale to bylo někdy před pěti lety, od té doby těch strojů …… 😉

    1. Tenhle mod (viz. odkaz niz) je addon pro model Kenworth K100E od overfloater.
      https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=314117
      V dalsim odkazu najdes opet addon urceny pro model Peterbilt 3xx (muj odhad 359/379) z dilny HFG Project 3XX.
      https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=279294
      Neni to tak dlouho, co se na SCS foru objevil novy projekt, ktery upravuje WS 49x na dump truck.
      Tvurce modu zatim projekt nevydal, ale urcite na nej mrkni.
      https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=322416
      Pamatuji, ze byl mod i na Volvo VNL 2014, ale ten uz bude nejspis pohrbeny.

  6. Od Oklahomy som dostal čo som čakal tak skôr dojmy z 1,48. Zvuk odfuknutia je super, len mi príde, že sa objavuje strašne náhodne. To poklepávanie, alebo čo to je je vcelku otravné a hlavne neviem čo to je 😀 AI je stále blbá ako bota. Šmíkanie gúm(zvuk) je dobré vylepšenie. A zdá sa mi, že upravili Hellforcovo obľúbené trúbenie, trúbia len keď do nich vrazím:o)

      1. To klepání je reálný. Myslel jsem ze začátku, že je to nějakej vejmysl ale po shlédnutí několika videí od lidí zabývající se truck spottingem tak to je slyšet. Není to hlasitý ale je. Akorát jsem to slyšel u těch klasických tahačů (KW, PB) u těch nových, nevím. No vidíš a mě zase to klepání otravný nepřipadá, ještě bych ho trochu zesílil. Původně to bylo hlasitý 😄. A „íáčka“ na červenou? Hm, to se objevuje už delší dobu. Já už je ani neřeším. A to debilní troubeni? Zrovna včera si zatroubily a rovnou dva, idioti. Neni to často, ale a to mě vytáčí. Fakt která hlava pomazaná tuhle kravinu vymyslela.

        1. Tak jsem letmo „prolitnul“ konfiguraci KW9OO, fuj to se nedá 😃. Vzhledem k tomu, že mám „uchylku“ na světýlka tak to vypadá dobře. Ale budu u toho sedět asi dlouho, než dám něco dohromady. Tam si vybere každej. A ty vejfuky, ty jsou taky krásný. Tak na PB389 ano ten si taky o to vysloveně říká, ale u toho Eaglu, no nevím. Ten si nějak neumím představit s nějaká vecma.

            1. To je celkem jednoduchý. Zatímco modder se defacto ničím nemusí omezovat, prostě udělá co chce, tak SCS je omezeno licencí a tím co jim ta konkrétní značka dovolí a co ne. Je to jako se vším. SCS se musí řídit licencema, aby to šlapalo dobře na PC s minimálníma požadavkama atd a modder není omezen ničím. Nemusí ho zajímat například počet polygonů modelu, jestli to poběží na minimální požadavky, nemusí řešit licence atp. Zkrátka má volnou ruku narozdíl od SCS.

  7. Něco se škaredě nepovedlo. Udělal jsem asi něco co jsem neměl. Dal jsem udělat od geforce optimální nastavení hry a to byla asi chyba. Roztahly obraz, do zelena no paráda. Navíc i po spuštění hry grafika hučí, což nikdy nedělalo. Dal jsem vše pryč, jak grafiku i Steam a nainstaloval vše zpět. No jak se říká každý dobrý skutek nezůstane bez odezvy. Vše jsem nainstnul, zkopíroval složku s hrou a je hotovo. A to doslova. Hra nereaguje na starou složku takže jsem přišel asi o vše a po pravdě, už nemám náladu to jet znova. Navíc grafika hučí stejně. Nevím co to je. Asi končím s ATS.

    1. Ajaj, no co k tomu říct… Takhle to dopadá když člověk dělá hokus pokus a o dané věci nic moc neví, pak se něco pokazí a řeší to dalšíma hokus pokusama. Přitom ta náprava mohla být naprosto snadná a sice, že stačilo mít zazálohované max 3 configy, spíše jen jeden hlavní. Protože pokud se nic neměnilo, tak GeForce Experience nemění nic jiného než právě ten config v hlavní složce v dokumentech hry. Takhle si odinstaloval vše a teď se bude těžko hledat co ti chybí, nebo nechybí ať u grafiky, tak u steamu, tak u hry. Prostě si tu množinu co je špatně z max 3 souborů znásobil na XY možností…

        1. Hellforce, keď budeš nabudúce robiť pokusy, ta stačí vymazať súbor config.cfg z priečinku v dokumentoch, hra si potom vytvorí nový z defaultnými nastaveniami grafiky:) Inak s tým profilom ak si mal zapnutý steam cloud by malo stačiť vytvoriť nový profil z iným názvom a po reštarte steamu by sa mali objaviť aj tie staré, ale bohužiaľ ak si už vytvoril profil z rovnakým menom tak ho už prepísalo:(

    1. Diky za odkaz Raymy23, tyhle rozhovory s Pavlem jsou vzdycky super 🙂 Prve jsem psal obsahlou zpravu, ale pak jsem si rek, ze to radeji smazu 😀 SCS se do budoucna opet prestehuje, protoze neustale rostou, to otevira dvere dalsim novym moznostem. Mozna nas ceka upgrade enginu hry do konce roku (umyslne jsem napsal „mozna“). Tuning pack pro W900 u ktereho se kluci z SCS urvali ze retezu je dle slov Pavla „vyblazneny“ 😀 Na horizontu je i nove pocasi vcetne skyboxu. Verim, ze s vylepsenim enginu hry prijde i spineni trucku a tim se konecne zprovozni mycky, kterych uz mame v novych expanzich relativne dost 🙂
      Zitra nam vychazi DLC Oklahoma a tuning pack pro W900 bude brzo nasledovat. Jsem spokojeny! 🙂

      1. 1) Upgrade enginu je potřeba jako sůl a vlastně asi už počkám na něj s dalším hraním. Hlavně ať se zlepší to vykreslování, přesněji ta vzdálenost, antialiasing a využití CPU,GPU. Jinak s vizuálem jako takovým asi problém nemám. Věřím že nejpozději na přelomu roku by to mohlo být.

        2) Na ten tuning jsem teda zvědavej co vše a jak půjde měnit. Aby to nebylo tak, že bude plácnu jeden typ vlaječky a jen se mění textura, ale snad ne a opravdu tam bude hodně dílů. Bylo by super třeba v MP potkávat pokaždé jiný KW W900 🙂

        3) K vylepšení skyboxu, špinění. Asi to ani moc nepotřebuju, ale vadit mi to určitě nebude 🙂 Mě zaujalo, že by se snad v dohledné době roku, dvou mohlo rýsovat třeba přidání autobusů nebo obecně jiných typů vozů. Třeba v ETS2 ty rozeseté zástávky busu po tom volají vyloženě. Ale bral bych klidně i skříňové kamiony jak v ETS2, tak v ATS. Snad chápete co myslím, takové ty s pevnou nástavbou co se využívají hlavně lokálně pro distribuci zboží. Špatné by nebyli ani auta tipu Transit, Sprinter pro jakýsi úplný začátek „kariéry“.

        4) No a ještě zmiňoval ty konzole a tam už by se to už opravdu snad mělo začít někam posouvat když už mají tolik lidí a jsou v kontaktu s MS i Sony, měli by dostat devkity atp.

        1. Já ohledně toho (motoru) 😃 😄, tak to se mě moc netýká a ani mě to nebere, protože to nerozjedu. A pokud ano bude to sražený hodně moc takže to ani nepoznám, bohužel. Stroj je asi tři roky starej ale funí u toho jak…. ☹️. Co se týká toho KW, tak bohužel mám podobný názor o těch „drobnostech“ . Ale rád pletu. To špinění a podobně je mi to vcelku jedno. Ještě jednu drobnost a pro dost mě zásadní. Co jsem z jednoho úseku rozhovoru vydedukoval tak do konce roku by mělo bejt ještě nějaké vozítko či vozítka. Tohle mě zajímá více než nějaký změny enginu. Holt kazdyho bere neco jinyho. Tak a teď ještě vydržet pár hodin a jde se na Oklahomu😄😃😀

          1. To Hellforce: Muj PC ma minimalne 6-7 let. Jako grafiku dosud pouzivam starou GeForce 970 GTX. Na FHD hrani ATS je „dostacujici“. Diky predelanemu enginu se konecne zacne vyuzivat vice jader procesoru. Ted obe hry umi tezit pouze vykon z jednoho jadra procesoru. Kdo ma nizsi vykon jednoho jadra na vicejadrovem procesoru, tak je to pro nej minus, ale po uprave enginu na vicejadro se vykon rozlozi mezi dalsi dosud nevyuzivana jadra.Navic dneska uz temer kazdy PC ma v sobe vicejadrovy procesor. Dalsi vyhodou bude implementace grafickeho vyhlazovani/antialiasingu, ktery tam dosud neni nebo je, ale resi se formou skalovani obrazu o 200,300 nebo 400%. To znamena, ze grafika musi vynalozit daleko vice vykonu, protoze musi provest upscaling – coz je prepocitani obrazu z mensiho meritka/rozliseni napr. HD na vetsi meritko napr. FHD a nasledne cely obraz zase zmensi na puvodni meritko/rozliseni. Pro predstavu si muzes dat na stul jeden list papiru A4 jako zakladni meritko/rozliseni. Prilozenim druheho papiru A4 dostanes vyslednou velikost A3 (oba papiry) to je zvetsene meritko/rozliseni a to pak zase zmensis odebranin jednoho listu A4 na A4 – zakladni meritko/rozliseni. Tenhle proces je o dost narocnejsi na vykon grafiky, nez vyhlazovani. Mam takovy pocit, ze Pavel dokonce zminil GeFerce 1060 jako zakladni ekvivalent pro hrani obou her po uprave enginu. GeForce 1060 se prodavala nekde kolem 2016. Upravy enginu bych se u tebe vubec nebal. Pokud SCS dobre odvede praci vcetne optimalizace, tak u tebe by to melo zlepsit plynulost hrani.

        2. Raymy23: Vykreslování atd mě přijde okey je třeba i myslet na to že dost lidí nemá doma mašiny za 100 000 aby jim to pak utáhlo tu hru připravily by se tím o hodně hráčů. Nový engine taky doufám že bude protože moc rád bych ve hře uvítal sníh led jako ve SnowRunner vše co Pavel uvedl v rozhovoru je fajn ale nadále zapomínají na klasické NÁKLADÁKY 🙁 to je věc co mi ve hrách jejich moc chybí náklaďák + vlečka to je to co si přeji do hry a ne nějaké grafické úpravy za tu grafiku by se hry nemuseli stydět ani kdyby vyšli právě teď tak nevím co furt by chtěl každý upravovat, pravý hráč řeší obsah hry, možnosti hratelnosti co lze ve hře dělat, a hratelnost samotnou, grafiku řeší až jako poslední kdo to má opačně tak pro mě je nehráč

          1. To Paulie: Pavel neco nastinil, ale dokud neco nerekne on sam nebo nekdo jiny z SCS, tak nevime na cem pracuji. Hodne veci mohou mit v supliku nebo jsou ve fazi konceptu, ale protoze nemaji dostatek lidi, tak je nechaly stranou a vrati se k tomu v budoucnu. SCS hodne veci pridava postupne. Implementovali do hry FMOD a s nim prislo i stahovani oken. Nove zvuky do hry pridavaji neustale. S prichodem prepracovaneho enginu prijdou dalsi nove moznosti, a stridani rocniho obdobi muze byt jednou z nich. Klasicke nakladaky jsou dost zadane, ale momentalne se SCS zameruje na soucasnost. Kazdopadne dobrou zpravou je, ze oddeleni 3D modelaru pracujicich na kamionech vede clovek, ktery kamiony zboznuje. Predchozi lidr nebyl takovy fanda. Tuhle informaci nekdo sdilel na SCS foru po jednom zivym prenosu. Treba casem, az tym 3D modelaru bude mit hotove vsechny soucasne kamiony, tak treba nejaky starsi truck vytvori. Problem je, ze ke starsim kamionum nejsou k dispozici CAD podklady a pri tvorbe 3D modelu budou muset vychazet z laseroveho skenovani a z detailnich fotek, popripade i nejakych planu na papiru. Mozna tohle je i jeden z duvodu, proc se do toho nehrnou.

          2. Paulie: Já teda rozhodně nemám PC za 100 000. Mám ho za cca 25 000 a to prosim pěkně jsem zvládnul s tím že jsem v invalidním důchodu 3.stupně a důchod jako takový mám nízkej. Je to o prioritách a o tom dokázat si našetřit. Ale k tomu vykreslování – nikdo přece neříká, že mají zvednout minimální konfiguraci, ale dát možnost jít s nastavením dál co se týče vzdalenosti vykreslování, přepínání LOD modelů atp. Jako sorry, ale na 4K TV je dost rušivé když ti pomalu před nosem doskakují objekty, přeskakují modely AI provozu atp. To prostě vytrhává z ponoření. To je prostě technický stav a jestli si četl pořádně, tak jsem psal, že s grafikou jako takovou jsem v pohodě. Mimochodem podle tebe nejsem tedy hráč jo? Zajímavé protože jsem jasně psal, že bych tam chtěl další možnosti vozidel a naopak sem řekl, že špinění a skyboxy asi moc nepotřebuju a špinění defacto není nic jiného než jen grafická věc…

          3. Mám slušné PC a aj tak tá hra trochu trhá pri väčšom množstve objektov a nie je to prehnaným nastavením, ale vekom enginu, tento problém mám u viacerých starých hrách, jednoducho miesto featúr grafickej karty/procesoru používa hrubú silu. Nikto tu nenadáva na vzhľad hry, ta vyzerá super, teda ak nerátame staré časti ETS2, tie vyzerajú vážne prastaro 🙂

        3. To Raymy23: K tomu tuning packu W900 🙂 Vcera jsem kvuli tomu procital SCS forum a typek, ktery se stoural v souborech hry potvrdil, ze tech dilu je mraky. Navysenim poctu zamestnancu se oteviraji dvere novym moznostem. Muzou si dovolit rozpracovat vic kamionu, privesu nebo se muzou pustit do projektu, ktere jim lezi v supliku, protoze na to nebyl cas a dostatek lidi, atd…. K tomu 4. bodu. Uz vim, kdo je tim clovekem, ktery prevzal vedeni pripravy portu pro konzole. Pavel totiz rek, ze to je byvaly senior maper a neni to tak dlouho, co vysel blog o prestavbe Kalifornie, kde nam byl predstaven soucasny tym maperu pro prestavbu Kalifornie. Jako prvni byl zminen lidr „Janek“. Uplne jako posledni byl zninem Jakub Mrazik, ktery byl puvodnim lidrem a prenechal svoje misto Jankovi. Bohuzel v clanku nebylo zmineno, jakou praci Jakub tedka zastava, zda odesel z SCS, atd…. Ted vim, ze to je on, kdo vede upravu obou her na konzole.

Zveřejnit odpověď