Archiv shoutboxu

10 817 comments

  1. Zdravim vas vsechny v dalsim roce 🙂 Doufam, ze jste si vsichni pres Vanoce odpocinuli a prezili je bez ujmy na zdravi. Lonsky rok nebyl pro ATS/ETS2 vubec spatny. Je videt, ze SCS neustale roste. Sice jsme se v lonskem roce nedockali upgradu herniho enginu (ten je sliben pro update 1.50), ale i tak jsme ziskali spoustu jinych veci, jako nove tahace, mapy, vylepsene skyboxy (oblohy), Mesic na nocni obloze, blesky behem bourky, testovaci okruh PACCAR ve Washingtonu, rozsireni DLC Texas, dalsi prestavena mesta v Nemecku, …. Letosni rok by z meho pohledu mohl byt jeste lepsi. Jak uz jsem zminil, letos nas ceka prechod na upraveny engine (to otevre dvere novym moznostem), meli bychom se dockat prestaveneho Svycarska a dalsi faze Kalifornie (na tu se moc tesim), pribudou dalsi tahace a mozna se objevi i nejaka elektrika. Z mapovych expanzi bych mohl zminit stat Nebraska, Arkansas a mozna i Missouri. Pro Evropu to bude Recko a nejspis i severni casti Norska, Svedska a Finska (severni polarni kruh). SCS se bude letos stehovat do novych kancelari, ktere nabidnou dalsi prostor pro rust. Priliv novych pracovniku otevira dvere novym moznostem, urychli stavajici projekty a zastavene projekty (odlozene do supliku) muzou dostat 2. sanci. Diky novym pracovnikum a upravenemu enginu se muze urychlit i priprava portu pro konzole.

      1. Dík za odpověď,ale nemusím mít nainstalován nějaký program v PC,nebo to stačí jen ty brýle?Já jsem si totiž koupil F1 rok 23,ta se dá hrát normálně nebo s VR,když to zkusím dát s VR tak mě to odkazuje na nějakou inicializaci,moc tomu nerozumím a z angličtiny mě to překládá nějakou blbost,tak nevim!Ty jsi také ještě něco takového nezkoušel?Dik předem.

        1. VR bryle bohuzel nemam, cili nemam ani zkusenost s jejich pripojenim k PC. Navic jsi ani nezminil o jake VR bryle se jedna (znacka/model). Pokud hrajes hry pres platformu Steam, tak bych zkusil toto „Pro hraní titulů na virtuální realitě je potřeba program SteamVR, který se dá zdarma stáhnout přímo ze Steamu. Jeho název stačí uvést do vyhledávače Steam pod záložkou Obchod a nainstalovat. Určený je k nastavení headsetu a načítání her, zapne se pokaždé, když spustíte hru s podporou virtuální reality.“

      1. Prijde mi, ze od vydani ATS spoluprace s Peterbiltem tak nejak zamrzla. Mel jsem trochu pochybnosti i o Kenworthu, ale i ten „tise“ spolupracoval s SCS viz. vyrobni zavody v Rentonu v Seattlu v DLC Washington, vydani upraveneho modelu W900 a pridanim vyrocni verze 100 let, a ted doslo i na vyrocni verzi T680 next gen. U ostatnich znacek, jako je Western Star/Freightliner, Mack/Volvo nebo International, je zapal zapojeni do ATS daleko vetsi. Myslim si, ze bychom se mohli v budoucnu dockat i Western Star 4900 jako dalsi klasiky. SCS to moc dobre, ze existuje velka skupina hracu, kteri chteji klasiku. To byl mozna i duvod, proc ukazali Mack Pinnacle ve vanocnim streamu. Sam jsem zvedavy, kolik trucku behem pristiho roku pro ATS vyjde. Muj tip jsou 3-4 trucky 🙂 Ted se jeste vratim ke znacce Peterbilt. Na SCS foru se hodne hovori o uprave modelu 389 na soucasny standard. Zaznelo tam, ze se udajne pracuje i na tuningovem DLC prave pro 389, ale otazkou je, zda SCS provede i upravu modelu 389. V lonskem vanocnim streamu nam SCS ukazalo fotografie, kde byl i model 389X polepeny stitky pro 3D skenovani. Nechci nikomu davat nadeje, ale jsem toho nazoru, ze 389 by upravena byt mohla, protoze je to velice popularni truck. Pak je tu jeste vyrobni zavod v Dentonu ve Forth Worth v Texasu. Tesne pred vydanim DLC Texas streamoval Gamekeepers_cz predvadecku Texasu. Simon, ktery vedl mapovaci tym Texasu, tam psal ruzne zajimavosti z vyvoje. Kdyz doslo na vyrobni zavod Peterbiltu v Dentonu, tak rek, ze ho osobne navstivil, aby si ho mohl nafotit a pridat do ATS. Nakonec se do Prahy vratil s neporizenou. Peterbilt jim nedovolil budovy nafotit, protoze nemeli licenci. Simon rek, ze v budoucnu se to pokusi napravit. Od vydani Texasu uz nejaky cas uplynul a stale v Dentonu nemame vyrobni zavod Peterbiltu, je tam jenom prodejce. V jakem stadiu se spoluprace SCS s Peterbiltem momentalne nachazi vi jenom SCS, Peterbilt a PACCAR. Verim tomu, ze se to aspon trochu zlepsilo, protoze je vyvoji model 579 next gen. Ostatni znacky netreba resit, protoze jak uz jsem psal, tam je spoluprace daleko vyssi. Na zaver se vas zeptam, jake DLC pro ATS nebo ETS2 vám letos udelalo nejvetsi radost? U me to bylo asi DLC Kansas a tuning pack pro Kenworth W900 🙂

        1. Hraju pouze ATS. Evropa me netahne 😀 Zimni mod dle obrazku dela pro ETS2, ale to neznamena, ze casem nemuze prijit i neco pro ATS. Videl jsem zimni mod Grimese, ale tenhle clovek je zkuseny grafik, proto je to taky jina uroven 🙂 Nebylo by na skodu, kdyby se na to podivalo SCS a zkusilo vytvorit neco podobneho. Dokazu si predstavit, ze by si hrac v menu mohl nastavit, zda chce letni nebo zimni rezim (prostredi). Na vanocni eventy by to bylo super 🙂

  2. SCS vydalo dalsi dil SCS On The Road, ktery nebyl zverejneny na SCS foru, ale muzete ho najit treba v novinkach na Steam nebo primo na youtube. Tentokrat se Nemiro podiva do Daimler Truck North America Museum, kde jsou k videni ruzne trucky od znacek Freightliner a Western Star. Nevim, zda to ma cenu zminovat, ale kdyz Nemiro prichazi k trucku Western Star 4900, tak se do zaberu nachomejtne Anthony Pires z Daimler North America (muzete ho znat z fotek z veletrhu, ktere SCS sdili na X – twitteru) a ukaze na truck a rukou udela gesto OK. Mozna to nemusi nic znamenat, ale pokud ano, bylo to super. WS 4900 si rozhodne zaslouzi byt v ATS. Odkaz na video: https://www.youtube.com/watch?v=MT6KHLAv4CY&t=235s Cas, kde Nemiro prichazi k WS 4900 je 3 min. 40 s

  3. Dneska jsem si otevrel Steam DB a mrknul na ATS do sekce DLC. SCS tam pridalo 2 nove polozky (zatim bez nazvu). Jedno z toho bude mapova expanze, ktera by mela vyjit pristi rok, jako 3. v poradi (po Nebrasce a Arkansasu). Druha polozka muze byt dalsi truck nebo i neco jineho 🙂 SCS zamestnalo cloveka jmenem Mark, ktery se drive zivil jako ridic kamionu. Za volantem kamionu najezdil po USA a Kanade x mil. Jeho zkusenosti a postrehy muzou byt prinosem pro ATS. Na SCS foru se nekdo zminil, ze Peterbilt 389 a Kenworth W900 dostaly v updatu 1.49 jina kola v AI provozu. Mark mu na to odpovedel, ze to je jeho zasluha. Mark taky behem streamu pred vydanim DLC Kansas chvalil zpracovani Kansasu. Patrik jako lidr ma byt na co pysny 🙂 Z Patrika behem streamu vypadlo, ze uprava silnic v Las Vegas a stavba obchvatu byla jeho prace a taky prestavel mesto San Francisco pro 3. fazi Kalifornie. Patrika mapovani bavi a jeho specialitou jsou mesta. V DLC Washington pracoval na Seattlu. Behem live streamu rek, ze jeho tym pracuje na dalsim state, ktery nas priblizi k Chicagu. V DLC Kansas jsou videt rozpracovane casti statu Missouri. Sam Pavel uz nekolikrat rek, ze sleduji cestu Route 66. Pristi rok by se melo SCS prestehovat do novych prostoru v Roztyly Plaza, kde budou mit dostatek prostoru pro dalsi rust. Diky tomu by se mohly oprasit i nektere pozastavene projekty napr. autobusy. Upraveny engine obou her vyjde az pristi rok, letos se to nestihlo. Pavel ve streamu rek, ze byl podzim divoky, proto taky SCS vydalo update 1.48.5 a pote nasledoval 1.49. Verim, ze neco malo se dozvime behem vanocniho streamu. Ve streamu taky zaznelo, ze jsou v priprave modularni assety pro nakladky/vykladky. Diky tomu by se mely jednotliva mista vykladek/nakladek priblizit vic k realne predloze a ziskat tak svoji jedinecnost.

  4. Prohlizim si zpetne blogy o prestavbe Kalifornie. Mesto Modesto vypada moc pekne. Dle blogu by se mely v Modestu objevit 2 nove sklady, ktere budou v budoucnu predstaveny. Ve meste Stockton dle obrazku bude i pristaviste, tam by SCS mohlo zabodovat vytvorenim nove spolecnosti (nazvu/loga). Mam radost, ze SCS pridava do Kalifornie chybejici usek silnice US50. Dalsi silnice, ktera nabidne prechod pres pohori Sierra Nevada. Co jsem vysledoval z obrazku, tak prestavba bude zrejme koncit v oblasti Lake Tahoe. Myslim si, ze zbytek bude dostaven az pri prestavbe Carson City a jeho premistenim vic na sever k mestu Reno. Co me trochu zklamalo je panorama mesta Santa Cruz. Dle meho nazoru SCS zvolilo prilis vysoke budovy v centru mesta, ktere narusuji celkove panorama. Pravdou je, ze na obrazcich je napsano „work in progress“, takze do finalni verze se muze jeste dost veci zmenit. Tenhle „drobny“ detail bych opravdu zmenil. Jinak rozlozeni mesta vcetne silnic a pamatek vypada dobre. Predvedeny usek silnice CA1 neboli Pacific Coast Highway – PCH se mi taky moc libil, hlavne ta oblast s tunelem jizne pod Pacifica. Z toho co jsem zatim videl jsem opravdu nadseny 🙂 Jsem hodne zvedavy na finalni vysledek mesta Oakland, San Francisco a San Jose, ale na tenhle blog si jeste musim pockat 😀 Snad SCS neco odhali behem vanocniho streamu. Minuly rok o Kalifornii nepadla jedina zminka, tak doufam, ze letos s necim prijdou 😀

      1. Joshuatree: Já to myslím jinak. Myslím to že když v nastavení hry vypneš omezovače rychlosti na 90 kmh tak potom retardér dále funguje automaticky, to je nesmysl nemá už fungovat po odstranění omezovače rychlosti. Na svém soukromém tahači FH s kterým sem jezdil v Čechách nemám omezovače a automatický retardér mi přestal fungovat musím ho zapnout vždy já sám manuálně, reaguje jen motorová brzda

Zveřejnit odpověď