SCS Software se na svém blogu rozepsali o důvodech proč jsou silnice v jejich hrách širší než by měly, a zároveň zveřejnili náhledy nových prafabů (bloky ze kterých se sestavuje mapa, hlavně tedy silnice).
Když bych to měl shrnout, tak důvodem je, že většina hráčů by se do pruhů nevešla. Přiznejme si, většina lidí řídí pomocí klávesnice – nemají volant, gamepad nebo joystick, a řízení myší jim nevyhovuje. A hra musí být přístupná pro maximální možné množství lidí aby byla komerčně úspěšná. Lidi kteří neustále navrhují zúžení pruhů v ETS 2 si tohle buďto neuvědomují, nebo si nechtějí připustit že na jejich názor není 90% hráčů vůbec zvědavých. Viděl jsem i návrhy na přepínání šířky pruhů v nastavení hry – to je také naprosto nereálné, tentokrát ale technicky, v podstatě by to vyžadovalo aby ve hře byly dvě různé mapy.
Ale zpět k prefabům – v ETS 2 budou pochopitelně nové bloky, jejich náhledy SCS zveřejnili na Facebookovém profilu hry ETS 2 (zde). My vám je samozřejmě přinášíme lokálně.