Vodní cesty v Euro Truck Simulator 2

Po křížení silnice a železnice tu máme další druh dopravy, tentokrát jde o říční lodní dopravu. Na obrázcích, které vývojáři uvolnili, je okolí umělého vodního kanálu, jeho přemostění, a také zdymadlo. Jestli bude funkční, to není jasné, ale bylo by to určitě zajímavé. Jen doplním, že je to v Belgii.
Vodní hladina je vytvořená pomocí pixel shaderů, takže je mnohem kvalitnější než v předchozích hrách (tento způsob renderování vody autoři poprvé použili v 18WoS Extreme Trucker 2). Na druhou stranu, voda není průhledná, a zblízka tak vypadá spíše jako rtuť. Ale uznávám, že ETS 2 nebude hra, kde by na tom nějak moc záleželo, a navíc, voda se vším všudy dokáže sežrat dost výpočetního výkonu.
Další drobnost, které jsem si všiml, ale nevím jestli to není jenom problém téhle sady obrázků, je, že se v krajině nevyskytuje žádná střední vegetace. Mám tím na mysli různé keře, nízké stromy atp. Jistě, máme tu živé ploty, pěkně zpracované stromy, ucházející trávu a polní plodiny, ale zkuste se podívat po svém okolí, a uvidíte, že různá středně vysoká vegetace je téměř všude.
Mapa bez ní vypadá ploše a prázdně, přitom by stačilo jen pár kousků. Řekl bych, že tohle by vývojáři měli ještě vzít v úvahu.
Pochválit ale musím zpracování vesnice, která již není jen textura v dáli, ale plnohodnotný 3D model.

Novinka 1 Novinka 2
Novinka 3 Novinka 4
Novinka 5

Zveřejnit odpověď