Ve včerejším (12. 11. 2011) díle herního magazínu České televize Game Page jste mohli, mimo jiné, vidět i krátký rozhovor s ředitelem (CEO) SCS Software, Pavlem Šeborem. Rozhovor se týkal, jak jinak, připravovaného Euro Truck Simulator 2. Sice v něm nebyly řečeny žádné vyloženě nové informace, ale i tak vám přinášíme krátké shrnutí, o čem se mluvilo. A jen taková poznámka na okraj, rozhovor s panem Šeborem dělal nám již známý Jirka Štalmach (viz).
Takže, co jsme se z rozhovoru dozvěděli? Obligátní věci jako že ETS 2 bude větší a lepší než předchůdce, ale to už víme dlouho. Jsou potvrzeny tři česká města (určitě Praha, Brno, třetí se uvidí), vývojáři mají již na 100% přislíbeny tři licence na značky kamionů (podle nás půjde nejspíš o Scanii a MAN, třetí těžko soudit), s ostatními výrobci se stále jedná. A když už jsme u tahačů, je jisté, že ve hře bude sedm značek – Scania, Mercedes, Volvo, Renault, MAN, DAF, Iveco (názvy berte jen orientačně, viz licence). Byl zmíněn i multiplayer, respektive to, že nebude, a proč nebude (přesně ty důvody, které už dlouhou dobu zmiňujeme, a které musí být zřejmé každému soudnému člověku). Dále padla zmínka o jízdním modelu/fyzice (vývojáři se snaží udělat co možná nejlepší simulaci, ale tak, aby byla hra přístupná všem) a systému opotřebení (snaží se něco na ten způsob implementovat, ale nic určitého nebylo řečeno). Naťuknuty byly věci jako automyčka (nebude) nebo možnost píchnout (nebude, minimálně ne v ETS 2, možná časem). Novinka je, že na některých úsecích silnic se bude platit (mýto), to vidíme jako velké plus a příklon k realismu. A nakonec přišly na řadu i budoucí plány, tam byla zmíněna snaha proniknout do oboru seriózních simulátorů a trenažérů (o tom už možná ale také víte z našeho dřívějšího rozhovoru).
Musíme také poděkovat našemu čtenáři s přezdívkou semir123, který nás na rozhovor upozornil.
Celý pořad včetně reportáže (ta začíná na 10:30) můžete zhlédnout zde:
>>> Game Page 12. 11. 2011 <<<