Paralelní zakázky aneb představení konceptu World of Trucks zakázek

Blíží se veřejné testování updatu 1.22, a proto je správný čas detailněji ukázat jednu z jeho největších novinek – World of Trucks zakázky.

Jakmile spustíte novou verzi hry, zjistíte, že hlavní menu prošlo malou změnou. Přepracován byl panel s informacemi o zakázce – s přidáním World of Truck zakázek je potřeba informovat hráče jak o těchto online zakázkách, tak o běžných zakázkách, na které jste zvyklí doposud. Ve skutečnosti tak můžete pracovat na obou zakázkách souběžně. Nový typ zakázek probíhá opravdu online – hra pravidelně komunikuje se servery a poskytuje informace o aktuálním stavu a poloze vozidla. Připojení k internetu ale ovšem není vždy zcela stabilní nebo si hráč chce odpočinout, a tak je zde i možnost online zakázku přerušit a mezitím třeba doručit klasickou offline zakázku.

Novinka 1 Novinka 2

S online zakázkami (které jsou zároveň prvním krokem k podstatně komplexnějším funkcím) museli vývojáři čelit zcela nové výzvě, a sice konceptu herního času. Doposud se používal zrychlený herní čas, se kterým herní denní cyklus trvá zhruba 72 minut reálného času. Ten ve hře zůstává i nadále, pro online zakázky ale bylo potřeba vytvořit nové hodiny, které vývojáři nazvali „WOTR čas“ (zkráceně „W.T.“).

Novinka 3

WOTR čas je založen na reálném koordinovaném světovém čase (UTC). Slouží k synchronizaci veškerých dat pro World of Trucks funkce – zakázky, interakce mezi hráči a budoucí online aktivity. Všechny World of Trucks zakázky tak bude nutné splnit podle reálného času. Během testování bude čas na doručení zakázky omezen pouze na několik hodin, aby se serverový systém vyzkoušel za vysoké zátěže. Jakmile vývojáři zajistí stabilitu serverů i pod vysokou zátěží, budou postupně zvyšovat přesnost sledování a také rozšíří škálu lhůt pro doručení zakázek.

Novinka 4

Zveřejnit odpověď