Zvětšení měřítka mapy v American Truck Simulator je na dobré cestě a nebude trvat dlouho, než si novou mapu budete moci sami projet. Na takovou projížďku se ovšem bude hodit pořádný tahač, a nejlépe nový. Dnes totiž konečně vychází dlouho očekávaný Peterbilt 389 pro American Truck Simulator.
Ve videu si můžete všimnou některých funkcí, které zatím nejsou součástí hry, ale jsou v přípravě pro nadcházející aktualizaci ATS.Nejnovější trendy v konstrukcích kamionů jsou ve znamení zaoblených aerodynamických kabin, Peterbilt 389 si ovšem zachovává tradici skutečné silniční legendy a už po celá desetiletí je se svým „dlouhým nosem“ definicí amerického tahače. Můžete se těšit na klasickou kabinu s hromadou chromu, velkými koly, předními výfuky a krabicovitými tvary.
Jako každý tahač je i Peterbilt 389 zdarma pro všechny majitele American Truck Simulator. Od dnešního dne máte možnost se projet s tímto tahačem, který byl vytvořen s maximální pečlivostí na základě referenčních fotografií, skenů a zvuků pořízených během jarní návštěvy technického centra společnosti PACCAR.
Na závěr tu pro zanícené čtenáře máme ještě malé shrnutí historie tohoto tahače. Peterbilt 389 je nástupcem Peterbiltu 379, který se vyráběl až do roku 2011. Peterbilt 379 naopak v roce 1987 nahradil ikonický Peterbilt 359, který byl prvním širokonosým tahačem Peterbiltu a těšil se obrovské popularitě. A dodnes je zachovávána jeho tradice. Ačkoliv se nové tahače z řady 3×9 dočkaly značných technických vylepšení pod kapotou a nemalého nárůstu výkonu, zevnějšek je naopak takřka stejný už téměř 50 let. Zajímavostí nové 389 je, že má nejdelší nos ze všech Peterbiltů vůbec, přesněji úctyhodných 332,74 cm. Přejeme vám proto hodně štěstí při manévrování s tímto kolosem v ATS, ale věříme, že zkušení řidiči nebudou mít sebemenší problémy.
@Hellforce Jo to je asi fakt. Predstava ATS a tehle vyzev treba prave s Peterbiltem 389 a dlouhym navesem je docela nocni mura 😀
Ja jsem s novym Petrem naprosto spokojeny. Zvuk tahace je paradni a celkove zpracovani interieru je na vynikajici urovni, vsechny ukazatele funguji. A velice dobre se s nim jezdi, urcite lepe jak s Kenem 900.
Jeste natahnuti te mapy a mame zase o zabavu postarano.
To co píšeš ohledně jízdních vlastností PB389 tak to jsem chtěl napsat už minule.Fakt se mi s tím jezdí dobře.Mám podobnej pocit z jízdy jako jsem měl dříve z novýho Dafa v ETS2.Taky se mi s ním velmi dobře jezdilo.Ale moje hlavní vozítko zůstává KW900.U něho mám najeto něco přes 360 tisíc mil,ale s tímhle novým vozítkem taky něco ještě ujedu.
Jo jo je to paradni stroj. Ted uz jen pockat na to natazeni mapy a budu vic hrat ATS. Ted me tam stvou ty kratke vzdalenosti a modovanou mapu nechci, protoze ty co jsem zkousel jsou tak nejak na jedno brdo.
Jak už jsem tu jednou psal,měl jsem nějaké ty mapy jako Coast to coast a nějakou MHA nebo tak nějak a Mexican a nebylo to nic moc.Města stejný,vše okopírovaný.U ATS je to hodně vidět,u ETS2 tam je to něco jinýho.Jsem zvědavej,jestli se SCS vytasí s nějakým tuningem na ty dva krasavce v podobě KW900 a PB389.Nějaký ty světýlka navíc,majáky by určitě bodli a nejenom to
Tak Coas to coast jsem taky zkousel a to bylo vicemene opravdu na jedno brdo a kdyz jsem dojel do Bostonu, New Yorku tak jsem se rozesmal a slo to pryc. MHA je dobra v tom ze pridava par mest, ale hlavne vic silnic a i dalsi firmy. Mexiko jsem mel nekolikrat (Mexicali, Mexuscan a posledne VivaMexicoMap). Nejvic se mi asi libi to posledni a i bych si ho tam nechal, jenze uz to tak necham a pockam si na zvetseni puvodni mapy. Co se tyce tuningu, tak to nejak neresim, protoze vzdycky to zkusim a nejakym zpusobem se vzdycky dostanu stejne na cisty truck, krome toho zakladu co uz tam je. To same u ETS, tam pro zmenu mam jeden styl co se mi libi a tak to mam vzdycky a jedine co menim jsou natery.
Tak já třeba v tom ETS2 mám tu Scanii po tom jejich SCS tuningu upravenou ke „svému obrazu“.Proto doufám,že i v ATS s něčím podobným přijdou.Co se týká map v ATS jsem je měl ze začátku ale vzhledem k tomu,že většinu času ježdění jsem v MP tak nemá cenu si tam nějakou mapu strkat.Jediná mapa která šla bylo to spojení Coast to coast a mexucan.Ale není to ono.
Ja MP nejezdim kvuli noumum co jsem tak koukal na ruzna videa. Kdyby slo udelat MP jen pro sebe a par pratel tak bych o tom uvazoval ale takhle asi ne. A to je vicemene u me ve vsech hrach s tim MP. Jo jo u Scanie jsem taky neco malo pouzil ale jak rikam, na prvni pohled je to obyc verze jen s par dronyma upravama 😉
Tak je pravda,že v MP se najde pár ……. ale to se prostě nedá nic dělat.I v reálu se najde blbec,i když v reálu to dopadá trochu jinak.Kdybych mohl za sebe napsat,tak z devadesátideviti procent jsou aspon v MP ATS lidi,který nemají zájem někoho nabrat,bohužel jedno procento blbců se vždy najde.Možná bych to procento ještě rozpůlil.Není to tak hrozný jako v ETS2.
Co se týká toho tuningu u Scanie,jestli chceš mrkni sem na tohle,snad to otevřeš. http://jyxo.info/uploads/69/696bb079e35b681be868b566c47af7e66c424f29.jpg
noo pekne 😉 tady je zase moje:
http://jyxo.info/uploads/B7/b70cf12cd0af47266d205b0b2f7dc60efe234934.png
Jinak v noci jsem poprve hral Scania Truck Driving Simulator a ty nebezpecne jizdy tam me teda neskutecne nadchly. Skoda ze podobne cesty, cesticky, nakladky, vykladky nejsou i v ETS 2 a nebo ATS. Nerikam ze by to melo byt stejne ale alespon podobne, jako treba prujezd uzkyma vesnickama, pristavem kontejneru, nebo ty horske cesty… Hmm to by byla krasa 🙂
Jo ten Scania TDS jsem taky kdysi jezdil.Tak je fakt,že podobný věci mohli vrazit aspon do ETS2,v ATS nevím.
Na zkoušku sem otestoval Peterbilt 389, dorý interier pohled do zrcátek je lepší než u Kenw. mínus: zvuk motoru, chybí znázornění šipky blinkru motorová brzda jinak pěkný model
Co furt máte s těmi chybějícími blinkry..pošteluj si volant,jsou hned nad sloupkem volantu.
No neřekl bych,že minus je zvuk motoru.Pokud je takový v reálu tak je i tady.Je to novejší verze vozítka takže spíše SCS dali přednost modernějšímu zvuku.Ano možná to chtělo trochu upravit,ale jako minus bych to neviděl.Jde o zvyk.Taky jsem tomu ze začátku moc nefandil ale postupem je ten zvuk dobrý.Nemůžeš porovnávat zvuk motoru u KW900 a Peterbilt 389,jsou to každá jiná značka.Spíše jde o vzhled a ten je stejný jako reál.
Šipka samozřejmě normálně ukazuje, zvuk motoru je jednoduše rozdílný od ostatních, ale myslím si, že poměrně věrný originálu a co se týče motorové brzdy, tak ten zvuk je snad úplně přesný, tak jak ho znám já. Ale každý má jiný vkus a samozřejmě se každému líbí něco jiného, tak to ostatně má být 🙂
Jo a u ETS zas lidi mrmlali že všechny tahače zní stejně. Lidi si budou vždy stěžovat.
Je otázka,co bylo tím mínusem zvuk motoru míněno. Zvuk je prostě takový,jako u reálného trucku. Mně se naopak velmi líbí. Není tak „uřvaný“ jako u Kenworthu W900. Jak psal RadekCZ chybí kontrolka motorovky,mně daleko víc chybí kontrolka retardéru. Používám jej při brždění a někdy se holt stane,že jej zapomenu vypnout a pak se při rozjezdu divím,že mi to nechce jet 🙂 Ale je docela možné,že v reálném trucku tyto kontrolky ani nejsou.
Paráda, velmi potěšující zprávy! Na Peterbilt 389 jsem se moc těšil, takže jsem jej musel okamžitě koupit. Musím říct, že se mi s ním zatím jezdí skvěle. 🙂 Potěšily i informace ohledně vývoje natažení mapy. Děkuji za překlad 🙂
Tak podle těch poměrně zasvěcených zpráv,který se tu od nich poslední dobou objevují to vypadá,že by to mohlo bejt dost brzo.Vůbec bych se nedivil,kdyby vyšly obě věci (Francie,“natažení“) najednou.Mě by to nevadilo,každej at si vybere
Zatím můžu říct že Pete má použitelnější zrcátka než Ken a taky výfuky nevadí ve výhledu.
Jo,myslím,že se vozítko povedlo.S tím „zobákem“ mám problémy hlavně když je nějaký horizont,tam nevím kam to mám nasměrovat.Ještě to „natažení“ mapy a bude to dobrý.
Jo mašina pěkná. Těším se až bude hotová mapa a začnu znovu jezdit.