Průmysl v rozšíření Nové Mexiko pro American Truck Simulator

Práce na Novém Mexiku pro American Truck Simulator zdárně pokračují a vývojáři začínají postupně odhalovat více informací z vývoje. Důležitou součástí herní ekonomiky jsou oblasti reprezentující místní průmysl. Vývojáři se zaměřují zejména na jejich věrohodné zpracování a přizpůsobení okolí, k čemuž využívají skutečných předloh.

Novinka 1 Novinka 2

Těžební oblasti jsou pokryté štěrkem či pískem a nachází se na nich množství nakladačů, dopravníků a dalších těžkých strojů.

Novinka 3 Novinka 4

Typickým přepravním systémem v USA jsou překladové stanice, kde se kombinuje železniční a silniční doprava. Celé návěsy se zde překládají na vlak, což snižuje jak náklady na palivo, tak emise.

Novinka 5 Novinka 6
Novinka 7 Novinka 8

V případě potravinářského průmyslu se vývojáři rozhodli oddělit nakládací a vykládací oblasti, což vyžadují i předpisy pro přepravu potravin dle skutečných předloh. Zadní křídlo se využívá pro příjem surovin a přední část pro vývoz hotových produktů.

4 comments

  1. Zrovna ted jsem zase zacal jezdit ATS, protoze me uz ETS2 nejak omrzelo a je to zase uplne jina jizda nez v ETS2. Prijde mi, ze ATS je tezsi nez ETS2, uz jen nektere vykladky maji co do sebe.
    A co se tyce prumyslu v Mexiku, tak uz ted to vypada paradne. To mi mozna krasne vyjde, ted budu jezdit ATS a do te doby nez zase projedu celou mapu, tak mezi tim vyjde Mexiko, no parada.

Zveřejnit odpověď