Práce na Novém Mexiku pro American Truck Simulator zdárně pokračují a vývojáři začínají postupně odhalovat více informací z vývoje. Důležitou součástí herní ekonomiky jsou oblasti reprezentující místní průmysl. Vývojáři se zaměřují zejména na jejich věrohodné zpracování a přizpůsobení okolí, k čemuž využívají skutečných předloh.
Těžební oblasti jsou pokryté štěrkem či pískem a nachází se na nich množství nakladačů, dopravníků a dalších těžkých strojů.
Typickým přepravním systémem v USA jsou překladové stanice, kde se kombinuje železniční a silniční doprava. Celé návěsy se zde překládají na vlak, což snižuje jak náklady na palivo, tak emise.
V případě potravinářského průmyslu se vývojáři rozhodli oddělit nakládací a vykládací oblasti, což vyžadují i předpisy pro přepravu potravin dle skutečných předloh. Zadní křídlo se využívá pro příjem surovin a přední část pro vývoz hotových produktů.
Zrovna ted jsem zase zacal jezdit ATS, protoze me uz ETS2 nejak omrzelo a je to zase uplne jina jizda nez v ETS2. Prijde mi, ze ATS je tezsi nez ETS2, uz jen nektere vykladky maji co do sebe.
A co se tyce prumyslu v Mexiku, tak uz ted to vypada paradne. To mi mozna krasne vyjde, ted budu jezdit ATS a do te doby nez zase projedu celou mapu, tak mezi tim vyjde Mexiko, no parada.
Ja som bol v tom, že Nové Mexiko už sa „pečie“ v trúbe, že ho vypustia onedlho… 🙂
Nevadí, počkám si.
Som rád, že pribudnú ďalšie priemyselné objekty a budu takto pekné spracované.
Neviem sa dočkať toho…
Tady se objevují články jak na páse 😀 Jen doufám, že teď nebude třeba měsíc bez jakéhokoliv článku 😀 Ale velmi se těším na New Mexico! 🙂
Pekné teším sa nato 😉 vidieť, že v tom bude kopec ľudskej aj počítačovej roboty.