Albuquerque tvoří jeden z klíčových silničních uzlů v připravovaném rozšíření Nové Mexiko pro American Truck Simulator. Určitě není překvapením, že právě tomuto městu věnovali vývojáři zvlášť velké úsilí.
Ve středu tohoto města je tzv. Big I, rozsáhlá několikaúrovňová dálniční křižovatka, která byla pro mapové designéry skutečnou výzvou. Výška této stavby v kombinaci s plochou krajinou neumožňuje vývojářům použít žádné triky s omezenou dohledností, takže zobrazit dostatek detailů ve scéně při zachování stabilní snímkové frekvence bylo opravdu obtížné.
Mě tak napadlo, jestly je problém s licencemi nových tahačů otázkou peněz tak ať SCS pomocí kickstarter vybírá finance které potom investují do licencí. Myslím si že spousta znás by určitě ráda přispěla.
JirkaHammer@ Je to možné ale není to ta hlavní věc ta hlavní věc je právě domluvit se s tou firmou, najít tam někoho s kým se to dá řešit ostatně jak se psalo i v tom dotazníku tady na vývojáře ohledně nových tahačů jak to s nima vypadá
Tohle mě posledně taky napadlo… Že kdyby to bylo otázka peněz, tak bych taky něco přihodil, kdyby kluci z SCS nahodili nějakej kickstarter… 🙂
Amíci moc nechtějí dávat licence vývojářům v Evropě no, ale to Volvo by jí mohlo dát to jsou Evropané, a když do ets2 pustili Volva 2009 i 2012 tak proč by do ats nepustili 780tku přece nejsou to samé co Renault
Už aby to vyšlo 🙂 btw: v ATS se asi nového tahače jentak nedočkáme což… Alespoň to Volvo by mohlo pustit licencu na to VNL…