Testovací update 1.31 pro American Truck Simulator

Začíná veřejné testování aktualizace 1.31, která přináší hned několik vylepšení v různých oblastech hry. V Kalifornii přibyla velmi scénická silnice SR 120 protínající Yosemitský národní park, kde vás zároveň čeká nový typ pokuty, pokud do oblasti vjedete s návěsem. Krátká silnice přibyla také v Novém Mexiku, spojuje tamní dálnici I-40 se silnicí US 60 poblíž města Clovis.

Novinka 1

Další novinkou jsou násypné návěsy dostupné hned ve 3 variantách – single, double a RM double. Vývojáři se rovněž zaměřili na nástroje pro modery, zejména editor doznal značných vylepšení, s čímž ovšem přišlo také ukončení podpory starších mapových modifikací. Čeká nás také dlouho žádané vyhledávání nákladů a podrobnější filtrování zakázek, což bude přidáno během testování. Výpis dalších změn, oprav a úprav naleznete níže.

Kompletní výpis změn

Hlavní novinky:
  • Přidány propojovací kabely mezi tahače a návěsy.
  • Vylepšeno vykreslování zrcátek (zorné pole závislé na pozici hlavy, správné zakřivení zrcátek).
  • Přidána nová silnice protínající Yosemite (SR 120).
  • Přidány násypné návěsy (ve 3 variantách).
Menší změny:
  • Přidáno filtrování zakázek a vyhledávání nákladů (bude přidáno později).
  • Parkovací brzda je nyní automaticky aktivní při spawnutí tahače (lze změnit příkazem g_park_brake_init).
  • Změněn formát pojmenování screenshotů na základě data a času.
  • Zvýšena přesnost informací o jízdě (na palubním počítači).
  • Opraveno zamykání měniče točivého momentu.
  • Opraveno poškození tahačů z prodejen a v rychlých zakázkách.
  • Opraveno rozlišování poškození návěsu.
  • Opravena interpolace HDR.
Novinka 2 Novinka 3
Informace pro modery:
  • Přidány nové štětce do mapového editoru.
  • Ukončena podpora starých map (formát před 4.38, kvůli štětcům).
  • Přidány mirror_data.
  • Přidána možnost registrovat samotný návěs nebo ne.
  • Přidána upravitelná délka posunu.
  • Smazány tahače pro prodejce tahačů, hra nyní čte všechny jednotky v dané složce.
  • Odděleno řízené kolo od modelu kola.
  • Ukončena podpora starých atributů.

Testovací update 1.31 pro American Truck Simulator si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru. Během veřejného testování se používá oddělený World of Trucks web, kde se po skončení testování veškerá nahraná data smažou.

25 comments

  1. Ja jsem si zase vsimnul, ze mi dost spadly FPS, skoro nad 30 FPS mi to ani nejde vice a to jsem do ted s tim nemel problem, jen obcas ve velkych mest. Doufam, ze to je tim, ze to je zatim beta.
    A moc se mi nelibi nove zrcadleni ve zpetnych, pri odbocovani s doublem neni v nich absolutne nic videt, me se zda, jako kdyby zobrazovala velice blizky pohled.

  2. Vsimnul jsem si i dalsich zmen. Nektere dopravni znacky maji drevene nohy, misto zeleznych, dalnicni krizovatka ve Flagstaff (I-17 s I-40) a ve Phoenixu (I-17 s I-10) byly prestaveny, odbocka nad Eurekou (US 101 s CA 299) byla taktez prestavena a prijde mi, ze na kritovatce v Sacramentu (I-5 s I-80) byl pridan jizdni pruh. Nad Redding pribyl novy sjezd na US 97, ktera bude soucasti Oregonu, diky tomu zname dalsi 2 mesta v Oregonu (Klamath Falls a Bend). Skoda ze SCS neudelo retusi celyho useku I-5 od Redding po Hornbrook, ta promena krajiny kolem sjezdu na US 97 je hodne znat. Ocekaval jsem kompletne predelany dalnicni znaceni, tak jak ho zname z Noveho Mexika, aspon ze tenhle nedostatek momentalne resi mod od Natvandera. Potesil me novy usek US 84 v Novem Mexiku a Tioga Pass vypada fakt pekne. Oregon bude stat za to, fakt se tesim! Na zaver jedno mensi porovnani, puvodne jsem si myslel, ze ta krajina je z Oregonu, nakonec to je nova cast severni Kalifornie https://imgur.com/a/dCAbq

    1. Dneska jsem si ten nový úsek projel,myslím tím Yosemite a nestačil se divit.Naprostá paráda.Ano je to nový a každá nová věc je pěkná ale tohle aspon u mě splnuje parametry vysoké kvality.Pohled do údolí je to nejlepší co jsem zatím viděl.Musel jsem zastavit a kochat.Ostatně i úsek mezi Farmingtonem a Ratonem je prostě skvěle udělaný a pokud bude a to bude udělaný ve stejný kvalitě Oregon tak není co řešit.Nějaký Beyond the Baltic Sea se u mě nechytá

      1. Hele s tim kochanim v Yosemitskym parku jsem to mel podobne 😀 Co se tyce ETS2, tak DLC Skandinavie, Francie, Italie i Beyond the Baltic Sea vypadaji velice dobre, ale neni to muj salek kavy. USA je USA, vzdycky jsem obdivoval americky trucky, auta ,,muscle car“, krajinu, dalnicni krizovatky, …. Jinak s kvalitou Noveho Mexika jsem naprosto spokojeny, libi se mi jeho promenlivost. V Oregonu mozna bude vyhoda v lesnatych a kopcovitych oblasti, tim by mohly klesnout naroky na grafickou kartu a taky se tim mozna eliminuje problem s nacitanim krajiny. V Novem Mexiku si obcas vsimnu, jak se prede mnou v dalce nacitaji kopce. Posledni dobou me hodne zajima, jak si SCS poradi s metropoli Portlandu, urcite nejsem jediny clovek, ktery si preje aby se v Portlandu objevila hustsi dalnicni sit, tim myslim i nejaky ten obchvat (bypass), ale na druhou stranu chapu, ze se SCS snazi brat ohled na lidi se slabsim PC.

          1. Kazdym rokem mala cast hracu upgraduje PC, nebo poridi novejsi, diky tomu SCS muze malinko zvysit naroky na hru a taky hru neustale optimalizuji, coz je dalsi plus. Jelikoz je Portland a jeho predmesti daleko vetsi nez Albuquerque, tak si myslim, ze SCS udela jenom hlavni tah I-5 skrz Portland a odbocku na I-84. Podobne tomu bylo i ve Phoenixu, kde je I-17 ukoncena volnym pokracovanim AZ 85. Ve skutecnosti I-17 konci pod letistem v I-10. Mimochodem, pred prichodem updatu 1.6 jsem pracoval na jizni casti I-17 ve Phoenixu a i kdyz jsem sel hodne do detailu, tak mi hra behala plynule. Prichod updatu mi neco narusil a cela uprava sla do kopru, coz me hodne mrzelo. Prace s editorem me i docela bavila 🙂

  3. Ono jde i o to, uvědomit si, kolik nad jednotlivými věcmi strávili vývojáři času. Nemáme ani potuchy, čím vším si museli projít.
    Musíme být trpěliví a čekat, ne vše dokáží vytvořit ze dne na den. Přijde víc věcí, ale až časem. Já bych taky chtěl třeba ST pro ATS, ale protože mám představu, co muselo dát vývojářům práce vytvořit ST pro ETS2, jsem rád, že si dávají na čas a že neuspěchají vydání.
    Buďme rádi, že jim to trvá déle, alespoň máme záruku, zvlášť u SCS, že vše bude opravdu super a že se VYPLATÍ čekat.

    1. No k tomu bych dodal snad jen to ze prave treba ty kabely, ze to nic neni… Prece co muze byt tezkeho na kabelech… Jenze ono je treba to nejak vymodelovat, udelat k tomu odpovidajci fyziku, aby se napriklad dejme tomu ty kabely pri zataceni doprava nenatahly az absurdne doleva vlivem odstredive sily (tim myslim ze by to vypadalo jakoby tam byl nejaky neviditelny pandulak co by je tahal k sobe a byly uplne mimo naves s tahacem). To same plati o jejich „treseni“ se pri prejezdech nerovnosti aby neskakali dva metry vysoko atp… Pak je tu uprava navesu a tahacu aby se to spojovalo spravne ve vsech moznych variantach… No abych to zakoncil – to co z venci vypada strasne jednoduse ve skutecnosti tak jednoduche neni. Porad se upravuje a ohyba samotny engine hry a jakykoliv zasah do nej muze s prominutim rozes.at neco jineho nebo klidne komplet celej engine 😉

    1. Keď si prečítaš originál článok, tak sa dozvieš o tom, že sú v strede technologickej zmene, ktorá zefektivni mapovanie a ďalšie procesy. Myslím, že stále prebiehajúca optimalizácia je prospešnejšia ako nejaké káble alebo iné fičúry, pretože budú mapperi robiť rýchlejšie a kvalitnejšie mapy a rovnako to dovolí mnoho iných fičúr v budúcností než len tie, ktoré sa dajú robiť v aktuálnom systéme 😉

Zveřejnit odpověď