Přenést skutečné prostředí do herního světa je vždy náročný proces. Vývojáři při tvorbě mapy naráží na nespočet omezení, ať už praktických či technických, které vznikají zejména kvůli měřítku 1:20. Aby mohli vytvořit věrohodný svět v tomto měřítku, je potřeba využívat mnoha triků a jedním z nich je umísťování výrazných orientačních bodů vedle místní architektury, což mohou být jak přírodní tak umělé objekty.
V dnešní várce screenshotů se tudíž vývojáři zaměřili právě na městské památky, které lze nalézt v nadcházejícím rozšíření Washington pro American Truck Simulator. Mohou se lišit tvarem a velikostí, od menších soch významných postav až po velké mosty po celém státě. Řada z vás určitě tyto památky pozná a může tak určit, která další místa bude rozšíření Washington zahrnovat.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Nezapomeňte se také podívat na Steam stránku, kde si mimo jiné můžete přidat rozšíření Washington do seznamu přání:
Jak že to trvá dlouho do vydání od objevení oznámení na Steamu o dostupnosti ?
1-2 měsíce ? Takže na jaře by jsme mohli už frčet Washingtonem. Ať už je jaro. 🙂
DLC Washington nejspis prijde az s updatem 1.35, ktery dorazi ke konci jara.
To je základ každej mapy, od ktorého sa posudzuje kvalita. Preto dosť kritizujem mapové módy, pretože ten realistický pocit nevedia priniesť ani zďaleka. Len tak ďalej. Inak som moc zvedavý na pamiatky v Utahu, povestné mormónske katedrály sú vychýrené po celom svete 😀
Byl jsem schopny najit kazde misto mimo toho obloukoveho mostu pres dalnici. Pamatky a ruzne krajinne utvary maji pekne zpracovany. Myslim si, ze Washington nabidne daleko vic pamatek nez Oregon.
Tak tak, každý štát či oblasť sa líši, niektoré oblastí majú viac pamiatok ale menej ciest, niektoré zas naopak, iné zas majú kopec diaľníc ako Taliansko a Pobaltie priam ohúri množstvom pamiatok a epických miest. Nuž, robia to podľa reality a nemôžu nudné častí reality vykresliť nejak bohato a senzačne. 🙂