Jak už bylo naznačováno na sociálních sítích SCS Software, pro American Truck Simulator se připravuje zbrusu nový tahač – International LoneStar.
Přesné datum vydání zatím nebylo oznámeno, ale dá se očekávat v nejbližších dnech. Prozatím nám budou muset stačit tyto screenshoty.
Zdroj:
Sice je to zrůdnost, ale jsem fakt rád že ty tahače přidávají.
Je to o zvyku, mne se drive Lonestar nelibil, ale postupem casu jsem mu prisel na chut. Lonestar je podle me staveny jako retro truck, predni maska s tou bocni linii je typicka pro auta z 40. let. Edice Harley Davidson sla v tomhle jeste trochu dal, vymenili svetla a dali jinou masku. Zde muzes mrknout co tim myslim https://i.ytimg.com/vi/PSr5Dr56VgE/maxresdefault.jpg
Vypada to, ze Lonestar bude ve 3 variantach a to Day Cab, 56″ nebo 73″ High Rise Sleeper a 73″ Sky Rise Sleeper. Interier se dela pouze ve 2 variantach a to Diamond a Diamond with Black Cherry. Slunecni clony budou nejspis 3 (Steel Vocational, Steel Lonestar Exclusive, Painted Aerodynamic). Vzduchove filtry, budou bud zakladni bez svetel a 2 svetelne varianty. Vyfuky by mohly byt ve 3 variantach a to rovny vrsek, zkoseny 45°, nebo zahnuty. Staci kouknout sem https://www.internationaltrucks.com/trucks/lonestar#/Cab
Zdravim,
Budou vyvojari pridavat dalsi tahac pro ETS 2, do vanoc?
Ale no tak, SCS neni dojna krava, aby vydavala jeden tahac za druhym, vytvoreni modelu trva dlouhou dobu a taky se musi ziskat licence na prislusny kamion. Bud rad, ze ETS2 letos dostalo 2 kamiony, casem prijdou i dalsi.
Zdravim,
Ja jsem rad, jenom nevim proc ATS dostava vic tahacu nez ETS 2.
Protože v ATS je celkem 5 Kamionů, zato v ETS2 jich je mnohem více 🙂
Mně teda přijde nabídka 7 značek tahačů v ETS2 proti 4 v ATS větší.
Ale no tak, ptas se co chvilku. Mimochodem v ETS2 je momentalne 17 trucku, v ATS 5 trucku, s Lonestarem jich bude 6. Takze asi tak.
Zdravim,
Ja jsem myslel, ze v ATS je tahacu zhruba tak stejne jako v ETS 2.
Neco z historie ATS. Kdyz ATS v roce 2016 vyslo, tak melo pouze 2 tahace a to Peterbilt 579 a Kenworth T680, kratce po vydani ATS, prisel Kenworth W900 a cca po 6 mesicich vysel Peterbilt 389. Dlouhou dobu se nic nedelo, az teprve minuly rok asi mesic po vydani Oregonu vyslo Volvo VNL a ted po roce ATS dostane International Lonestar.
Zdravim,
Dekuju za odpoved.Tech tahacu v ATS je jich teda dost malo a slaby vyber
akvarista1 – no řekněme to tak, že získat licenci na americký truck je cca dvojnásobně těžké jak na evropský. Myslim, že tenkrát snad byl i článek, že prostě ty firmě nemaj nějak extrémně velkej zájem oto. Ale věřim, že kluci a holky z SCS jsi půjdou dál za svým a postupem času se jim podaří ty firmy překecat. Navíc tu mám teď Lonestar a údajně by mohl přijít i Mack Anthem. Já osobně čekám či spíš doufám, že by se jim mohlo povést ukecat i Wester Star a přidat 5700XE. Holt u ATS musíme být trpělivější, prost holt amíci…
Jaky kamion bude nasledovat, zatim nikdo nevi, existuji pouze dohady. Muze to byt Mack, muze to byt Freigtliner. Vice se snad dozvime kolem Vanoce, jestli SCS opet udela Vanocni zive vysilani.