Vývojáři pokračují v nastaveném tempu a dnes rovnou začíná testování nové aktualizace 1.38 pro American Truck Simulator na Steamu. Změn se opět událo opravdu mnoho, každopádně nezapomeňte, že se stále jedná o vývojovou verzi, takže pravděpodobně budete často narážet na různé chyby a vydání finální verze nás čeká až za několik týdnů.
Podrobnější informace připravujeme.
Kompletní výpis změn
Mapa:- Přepracováno město Las Vegas (dálniční obchvat I-515/I-11, celé město předěláno na šablonový silniční systém).
- Přidána silnice US 191.
- Přidána silnice UT 56, vylepšena malá část silnice US 93 kolem usedlosti Panaca.
- Přidáno odpočívadlo na silnici CA 111.
- Přepracováno město El Centro.
- Přidaná nová firma v utažském městě Logan (Plaster & Sons).
- Přepracovány všechny čerpací stanice na odpočívadlech tak, aby více odpovídaly skutečnosti – reálnější rozměry a způsob, jakým fungují.
- Přepracováno městečko Shiprock v Novém Mexiku společné s částí silnice US 491.
- Mnoho různých oprav v mapě.
- Vylepšena automatická převodovka (body řazení, adaptivní režimy).
- Přidána nová ambulance a hasičský vůz pro Las Vegas.
- Vizuální vylepšení – přidáno procedurální generování ambientní okluze (SSAO).
- Přepracována aplikace Route Advisor.
- Přidán předpokládaný čas příjezdu pro následující kontrolní bod do mapy i aplikace Route Advisor.
- Přidána přednastavení pro Tobii Eye Tracking.
- Přepracováno vybírání barev (přidány RGB, HSV a HEX vstupy, přidány uživatelské předvolby).
- Aktualizován FMOD na verzi 2.01.01.
- Opraven zvuk retardéru při vypnutém motoru.
- Odstraněn převodový zvuk pro AI vlaky a elektrická vozidla.
Testovací update 1.38 pro American Truck Simulator si můžete jako vždy stáhnout z betaverzí Steamu pod názvem „public_beta“. Veškeré chyby, na které případně narazíte, pak hlaste do specifického vlákna na oficiálním fóru nebo na našem fóru.
Zdroj:
Tak nevím, jestli je to chyba jenom u mě, ale když jedu ve Vegas po té silnici 15 od severu k jihu, je tam ten velký oblouk s řeckým písmenem omega a cabaret du luna, tak jedna jeho noha teď končí přímo na silnici a je přes dva pruhy (auta jí projedou, přede mnou zmizí).
Protože je tam rovinka, tak si to tam jedu a koukám okolo po Vegas, jak je povedené a najednou je přede mnou ta kamenná noha oblouku uprostřed silnice 😀 . Takhle rychle jsem už dlouho nezabrzdil.
To se pak kochejte krásama okolí. 🙂
Jestli je to u všech, tak to asi brzy opraví, protože to je chyba jako …(pětipatrový dům na silnici) 😉
Nemohu posoudit, nezaregistroval jsem nic takovyho. Ale do nebo přes Las Vegas jsem se zatím moc nedostal. A je fakt, že jsem ani nezaznamenal nějaký chyby tedy až na to, že vozítka občas levituji ale je tam delší dobu. Jo a ještě na skokovy změny oblohy. Ale to zase nevím, jestli je to jen u mě nebo u kazdyho 😆☹️😥
Ty skokovky změny oblohy mi to dělá taky. Jinak já nedávno projel zvednutý zvedací most vzduchem. Byl to ten největší na dálnici mezi Oregonem a Washingtonem. Závory byly nahoře, na semaforu oranžová a najednou jsem jel vzduchem 😁
Není to chyba u tebe.Ted jsem do něj též málem „narazil“
Tak jsem si zajel do Vegas, projíždím si ty předělané části, blíží se večer a čekám až se začnou rozsvěcet všechna ta světla lamp, hotelů, billboardů, obchodů, … Pěkná podívaná. 🙂
Jen mi teď nefunguje mod New_Route_Advisor_v1.3_by_XEBEKzs. Zamrzly v něm data. 🙁
Já mám ve Vegas garáž, takže jsem tam byl hned😉 Jinak Vegas v reálu mě hrozně chytlo. Je to takovej kýč, až je to pěkný🙂
Tak jsem si málem vykoukal oči, abych zjistil, jaký je rozdíl mezi těmi obrázky s SSAO.
Asi už špatně vidím. A ony to jsou tmavší stíny. No pro jistotu jsem zagooglil a je to tak. 🙂
https://help.graphisoft.com/AC/23/CZE/index.htm#t=_AC23_Help%2F132_CineRenderDetailed%2F132_CineRenderDetailed-10.htm
Jinak teda, pěknej balík změn. Jdu ho otestovat.
Já tady vidím další krok k Idahu☺️
To tommejto: Jestli mluvis o pridanych castech Idaha, tak tech je ve hre hodne, ale co jsem koukal, tak se ve hre objevila i velka cast Colorada. Udelal jsem nejaky snimky, pokud se nekdo chce podivat, tak ma moznost zde: https://imgur.com/a/yS2f9Su
Ja osobne nehrám opet betu, Novinky si chcem vychutnať až keď bude finálna verzia, ale musím povedať ze je pekný posun v hre. A johnyprosnb tie obrazky z Colorada su užasne. Myslim ze na tento štat nebudeme dlho cakat 🙂
To Candis: Co se tyce Colorada, tak si myslim, ze jeho vydani bude listopad, nebo prosinec.
To Johnyprosnb: Myslel jsem to tak, že až vydají update 1.38, bude snad už i Idaho 🙂
To tommejto: Pocitam s tim, ze Idaho bude vydanou kratce po finalni verzi updatu 1.38. Muj odhad je kolem pulky cervence.
Konecne update meho gusta! Nove silnice jsou vypadaji hezky, navic obe silnice maji smysl. Mozna by v budoucnu ze silnice UT56 mohla byt odbacka i do St. George v podobe silnice UT18. Rozsireni severni casti v Utahu v oblasti Loganu je dobry tah a dost to usnadni dopravu nakladu do mesta Logan ze statu jako je Idaho a Montana. Las Vegas jako mesto tedka vypada opravdu dobre, jedinou vytku mam k horam okolo mesta, SCS pouzilo kopce ze zakladni hry, ktere maji textury s nizkou kvalitou. Osobne jsem spokojeny za tento update 🙂