Seattle je největší město ve státě Washington a na celém severozápadě USA. V roce 2016 se stalo nejrychleji rostoucím velkoměstem USA a spolu se svými 3,5 miliony obyvateli je sídlem největších amerických společností.
Vytvořit takto komplexní město jako je Seattle, se svými ikonickými mrakodrapy, slavnými památkami a sportovním stadionem, není pro mapaře vůbec jednoduchý úkol. Základem je pečlivé plánovaní a rozhodnutí o odpovídajícím rozsahu vzhledem k měřítku mapy, poté už je to neustálý boj mezi kvalitou a optimalizací. Navzdory těmto výzvám se vývojářům podařilo vytvořit realistickou podobou Seattlu a jeho orientačních bodů.
Díky mnoha firmám nebudete mít v Seattlu nouzi ani o zakázky. Značná část námořní a letecké přepravy vede právě sem, takže na vás čeká neustále vysoká poptávka po distribuci nákladu přes západní pobřeží a dále.
Nezapomeňte se také podívat na Steam stránku, kde si mimo jiné můžete přidat rozšíření Washington do seznamu přání:
Kdy? Kdy? Kdy už se dočkáme?
Kdy? Až to bude hotový.
Nejprve se musi doladit update 1.35, ktery je porad v open beta. Muj odhad vydani je do 16.6..
Kvalita zpracovani je velice dobra, vsimnul jsem si, ze v Seattlu budou nasazeny dopravni ukazetele, ktere ridi rychlost dopravy, tuhle vychytavku bych uvital i v Portlandu, pac tam to myslim taky maji, aspon na Marquam Bridge jsem si toho vsimnul. Tesim se i na Spokane, je to druhe nejvetsi mesto ve Washingtonu a podel dalnice jsou zajimave budovy, jako jsou kostely, nemocnice, podel tece i reka, ….
No damy a panove z SCS, klobouk dolu. Myslim si, ze muzeme byt hrdi na to, jake mame sikovne lidi.
A rekl bych, ze ATS i ETS2 snad nikdy nebudou mit konkurenta v podobe jine hry. I co se tyce simulatoru vseobecne, tak snad neznam zaden, o ktery by se takto vyvojari starali, a to jeste takovou dlouhou dobu.