Oživenie ETS2

Úvodní stránka Fóra Euro Truck Simulator 2 Diskuze Oživenie ETS2

  • Toto téma obsahuje celkem 43 odpovědí. Do diskuze (9 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Pišta a poslední změna proběhla před 3 roky a 1 měsícem.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 31 vláken odpovědí
  • Autor
    Příspěvky
    • #1810
      Miroslav
      Účastník

      No tak takto, keďže ETS2 hrám už nejaké tie hodiny a plus k tomu je na svete aj ATS si myslím že by trebalo ETS2 nejako oživiť resp. privieť blišie k realnosti čo by určite nemal nik za zlé.
      Nasledovné body sú čisto môj pohľad na vec/veci ktoré by sa do ETS2 hodili a nemyslím že by stáli veľa času a hlavne penazí.

      1.) Večšia a častéjšia kontrola rýchlosti na cestách
      2.) AI doprava by používala diaľkové svetlá a to nielen v podobe upozornenia
      3.) Udeľovanie pokút za nezapnuté denné svietenie
      4.) Viac prekážok na cestách (práca na ceste a podobne)
      5.) A iné ktoré Vás len napadnú 🙂

      Píšem to sem lebo si myslím že by to bol od SCSsoft správny krok (samozréjme po dokončení Francúska atď.)
      + lebo ja nemám kontakt na SCS čiže by sa to k ním ani nemalo šancu ako dostať.
      🙂

    • #1811
      morrelo
      Správce

      Heh, myslím, že vývojáři vědí, jak hru oživit, ale to by se museli rozkrájet. Na oficiálním fóru mají už více než 100 stránek návrhů (http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=5&t=202336), přičemž v prvním příspěvku máš shrnutí všech návrhů.

    • #1812
      Miroslav
      Účastník

      No sakra tak to nič 😀

    • #2452
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Pro Morrela a Skippra 🙂 – Předem díky za odpovědi

      Opotřebení tahačů

      Co takhle pouvažovat nad možností,že skoro všechny opravy nelze plně opravit do původního stavu.Což nemyslím vizuálně,ale ekonomicky.Každý tahač vlastní a svých řidičů by se po ujetí určitých kilometrů opravil,ale ne zcela na 100% procent a každá další ujetá vzdálenost by způsobila,že by tahač byl opravitelný na třeba 50 %,což by mělo za následek neekonomický provoz,menší výdělky řidičů a poté úplné selhání k jedinému možnému řešení ho zešrotovat a koupit nový.

      Tato možnost nebyla shlédaná v tomto odkaze (asi) http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=5&t=202336

      Hustota dopravy

      Proč zmizela z nabídky hry? Sice jsem ji zkoušel,ale změna nebyla vidět.

      Agentura

      Z každým novým patchem bylo možno najmout více řidičů,ale k čemu je to dobré,když jich mám maximální počet,ale neobjeveny všechny agentury. Což znamená,když nějakou objevím,je mi to fuk platné.Takže to mělo být uděláno tak,že mám 227 řidičů,což je max a podle počtu agentur( nevím kolik jich je!) třeba 30,by znamenalo každá agentura cca 7 řidičů.Takže pokud jich budu mít 10 budu mít 70 řidičů k dispozici a další musím objevit.

      Cena opravy

      Amerika má za opravu tahače směšné ceny oproti ETS 2.Proč? Měly zůstat ceny jak v ETS 2,pořádné,mastné a tučné 🙂

    • #2482
      Hellforce
      Účastník

      Hustota dopravy?Nevím,že by někdy byla v nabídce hry,a to hraju od začátku.Ale dá se hustota upravit aniž bys musel použít mod,a to stojí za to.

    • #2488
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Takhle,byla tam,netuším v kterých verzích,každopádně jen mě to zajímá.Já nechám dopravu jak je,oficiální,nechci a neumím se v tom štourat,mody už nepoužívám,jen interierové.Dlouho jsem používal mod promods,což byla neoficiálni ale dobrá mapa skandinávie,prozkoumal jsem ji celou a pak vyšla oficiálni a vše přišlo v niveč.Od té doby hraji bez modu a mám svatý klid 🙂

    • #2489
      Hellforce
      Účastník

      Hele,já nejsem též žádný expert,ale na jednom videu říká jeden od SCS,že je možnost upravy hustoty.Není to nic těžkýho.Otevři si v dokumentech ETS2,tam je soubor config.Otevřeš ho v poznámkovém bloku a je tam položka uset g_traffic „1.0“,tam k té jedničce připiš nulu,tedy aby to byla desítka 🙂 🙂 a potvrd a hotovo.Po upravě by to mělo vypadat takto uset g_traffic „10.0“.Jo mimochodem,větší číslo se tam nepíše,vrátí se to zpátky na původní hodnotu.No a pak si spust hru a budeš se divit.Hru nijak nepoškodíš,já to mám taky a Skipper taky.

    • #2490
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Počkat to mám chápat jako,že jste si tam dali o mnoho vice té dopravy?No pokud jo tak u mě to nehrozí,už ted se mi pri hodne aut ten křap pc seká.To by poté bylo nehratelné.

    • #2491
      Hellforce
      Účastník

      Ano.Jezdí více aut jak ve dne a tak i v noci.Ano,je pravda,že při větší hustotě to slabšímu stroji dělá problémy a o tom vím svoje.Ten můj vehikl s tím má též problémy ale mám vše na minimum takže to jde.Ale je to paráda.U ETS2 to bude asi znát v tom sekání,hra je přeci jen větší a je toho tam více.Já nejezdím ETS2,jen ATS a tam to ještě tak znát není ale je dobrý.Třeba v Las Vegas je to hodně znát.Kolony,zácpy dosti dlouhé čekání na semaforech,prostě skoro reál 🙂 🙂

    • #2492
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Tak hustota mě vyhovuje jak je,bych ji klidně i snížil 🙂 .Jestli jsi snižil detaily hry kvůli dopravě tak to je škoda,protože já to mám na střední detaily a je to hezké,ale kámoš má natuněne pc a já myslel že mi oči vypadnou z důlku.To byla nádhera! V ETS 2 jsem zpozoroval sekání hlavně ve skandinávii,protože je detailněji vymodelovaná než základní mapa.Ameriky se zase sekají hlavně při východu a západu slunce a když jsi zrovna ve městě tak je to ještě horší.S tím Las Vegas máš naprostou pravdu,tomuto městu jsem se vyhýbal 🙂

    • #2493
      Hellforce
      Účastník

      Ono hlavně v ATS jsou ty města už propracovanější a slabší stroje s tím mají problémy.Právě že Scandinavia je uř promakaná tak proto se to sekáJá musím jet na minimum,mám slabou grafiku jinak to ani nerozjedu.Stahovat grafiku kvůli dopravě jsem nemusel,protože to už stažený mám.Co se týká tý hustotu,hru to zase oživí,je tam opravdu více aut a to i v noci.Na dlouhých rovinách v ATS se sice dá předjíždět,ale ty americký vozítka nemají takovou akceleraci jako ty evropský.Než se to rozjede,tak už jede naproti auto.Já jsem dříve v ETS2 používal mod na hustotu a měl jsem tam jeden ale to bylo šílený.A zase moc aut stroj to moc nechtěl spapat

    • #2494
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Mě více dopravy štve,sice je to reálnější než oficiálni hustota,ale já radši kdyby silnice byly prázdné.V Amerikách se opravdu nedá moc předjíždět,ale ono tam ani není moc místa,mapa je malá a roviny krátké v Eurach zase předjiždím každou chvílí.Sbíráš achievementy?

    • #2495
      Miroslav
      Účastník

      Kamil ak ťa to štve a chcel by si prázdne cesty tak to funguje presne opačne ako ako pri pridávaní dopravy…. čiže následovne: Consola-> „g_traffic 0“ (bez úvodzoviek) tým pádom sa ti odstráni doprava budeš na celej mape sám… Budeš mať viac FPS nakoľko PC nebude musieť vykresľovať AI
      Nakoľko nie som expert neviem či tieto čísla fungujú aj následovne g_traffic 0.5 a podobne treba otestovať všetko sa dá poladiť
      Ja npr mám vieš dosť starý PC a upravil som si cfg. tak aby som mal vykresľovanie na palubovke totálne čitateľné ale odobral som tiene, svetlá, odlesky,…. a podobne proste to čo ak nie si nejaký človek čo ho zaujíma viac grafika ako hrateľnosť potrebné 🙂 (teraz sa tie cfg. tzv. boosty pohľadať aj na internete) 🙂

    • #2496
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Neštve,jsem spokojený s tím co tam je.S tím mít prázdné silnice byl žert,to už by nebyla reálna simulace.Mě jen zajímá postoj vývojařu,proč tuto možnost z nabídky zrušili.Co se týče grafiky,nemohu si dovolit odebrat jmenované,nebot bych to nepřežil.Před rokem jsem to hrával na slabším pc na minimální detaily a když mám o cosi lepší pc,tak jsem to dal na střední detaily a ta rozdílnost mě uchvátila a proto nemůžu udělat opak.Seká se mi to mírně jen ve městech a to když je tam tak 20 aut na křižovatce.Nejsem typ komu jde o grafiku,zajíma mě hlavně hratelnost.Vyrůstal jsem na hrách kde šlo o hratelnost,ale ted je to děs,sledovat co vycházejí za břečky,kde je sice nadupaná grafika,ale hratelnost pokulháva,obtížnost nízka a doba hraní mizerně krátka.

    • #2497
      Skipper
      Moderátor

      Kamile,

      Opotřebení tahačů
      Vývoj opravdu neovlivníme a není v našich silách s tím cokoliv udělat. Co vývojáři budou vyvíjet a co ne, je zcela na jejich uvážení.

      Hustota dopravy
      Nevím o tom, že by se někdy v nastavení hry dala volit hustota dopravy. Lze to však udělat pomocí výše uvedeného popisu.

      Agentura
      Pokud vím, každá agentura přidává několik řidičů. Agentury byli pro SCS Software globální problém, který se snažili eliminovat s příchodem aktualizací. Každopádně ne v každém městě se agentura nachází, tím pádem nelze generovat nekonečné množství řidičů.

      Cena opravy
      Nedokážu porovnávat. Tahač příliš často neopravuji. Ale nebude to spíše jinou měnou? 😀

    • #2499
      Ripper_cz
      Účastník

      Co se týká cen opravy, tak v ATS je pojištění a člověk platí spoluúčast. Věršinou opravuju když je poškození kolem 10% a mám za to, že cena opravy v ETS2 je kolem 120 000CZK a v ATS kolem 1000 dolarů s 10% spoluúčastí. Takže bez pojištění jsou opravy v ATS daleko dražší.
      Pokud s mýlím, tak mne prosím opravte.

    • #2504
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Ano přesně tak spoluúčast,takže opravy za babku.

    • #3788
      Martin
      Účastník

      Mně by se líbilo, kdyby hra zohlednila skutečnost, zda bouračku zaviníte nebo ne. Včera jsem si tak jel po dálnici a v pravém pruhu stála cisterna. Vypadala nepojízdná. Tak jsem přejel do levého pruhu a ta mrcha se najednou rozjela a vlítla mi do cesty. No, když máte 70 na tacháku a 20 tun za zádama, tak toho moc nenaděláte. Karambol – stálo mě to 400 Eur za opravu a nějaké EXp body dolů.
      Tady by byla moje představa taková, že hra by monitorovala moji jízdu do nějakého logu (to uměl už stařičký Microsoft Train Simulator). V případě kolize by hra vyhodnotila zda jde jen o škrábnutí nárazníků a pokračovala by dál, jakoby se nic nestalo anebo v případě vážnějšího poškození by proběhla animace a následně by oba účastníci kolize stáli někde stranou za přítomnosti policie. Pak by se zobrazil protokol, kde by třeba mohlo být uvedeno: „Policie zjistila, že nejste viníkem nehody, proto škoda bude uhrazena z pojištění viníka a nebudete sankcionován“. Takže by mně nebyla účtována oprava ani odebírány EXp body.
      Hodnocení doručení zakázky by záleželo na splnění podmínek – zpoždění, poškozený náklad ap.
      Fakt jsem nepochopil, proč jsou vlastně odebírány ty EXp body. Principielně je to podle mne nesmysl. Nějaké zkušenosti jsem si přece vyjezdil a kvůli bouračce je nemůžu ztratit. Nebo jo?

    • #3789
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Přečti si druhý příspěvek od Morrela a pochopíš,že nějaké změny můžem jenom chtít. 🙂

      Já myslím,že odebírání xp bodu je v naprostém pořádku.Vztahuje se na tvém hodnocení,takže kdyby jsi ve skutečném světě boural a jezdil pozdě,tak by tě těžko někdo mohl považovat za zkušeného nebo profesionální řidiče.

      • #3790
        Martin
        Účastník

        No, pokud by to bylo nezaviněné…

        • Odpověď byla upravena před 8 roky a 1 měsícem uživatelem Martin.
        • #3792
          Kamil Jet Li
          Účastník

          Ono v nějakém updatu je zohlednena ne tvojí vinou srážka s al,takže nedostaneš pokutu,ale poškození tam většinou je,občas se mi stane,že do mě vrazí a nemám poškození.To bych tak ani neřešil,spíše mě vytáčí stupidita aut,když chcou odbočit do jiného pruhu,daji blinkr a hned se tam cpou a vůbec je nezajímá že ja jsem v tom pruhu dva metry za nimi a vždy do ně nabouram.To se mi stalo už tolikrát že mám chuť napsat vývojářům ať to opraví. Tolikrát vylepšováli al a to bijící do očí nechali bez povšimnutí.

        • #3793
          Hellforce
          Účastník

          Jo tak „íáčka“ jsou bolest obou her.Kolikrát jsem myslel,že to snad ani není možný co tam vyváděj.

    • #3794
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Jo je to komedie,měli by vývojáři na tom zapracovat a ne vytvářet nějaké nové mapy.K čemu mi bude Francie s jadernými elektrarnami když tam budou jaderná al 😀 To nemluvím o daní předností tam kde mají přednost oni,též dobrý cirkus.Jo a chci špinavé tahače 😮

    • #3975
      Pišta
      Účastník

      Já bych zavedl odvod daní v jednotýdenní periodě. Po čase mám na kontě už tolik peněz, že je není kde utratit, a aby to nabylo drsný hned od začátku, tak by se daň začala platit třeba až od 5 úrovně.

    • #3976
      Kamil Jet Li
      Účastník

      To by stejně moc nepomohlo,já mám 80 miliard.

    • #3981
      Hellforce
      Účastník

      Já nevím,ale tohle je o ježdění,to že mi tam přibejvaj prachy mě nijak netrápí.Mám sice v ETS2 něco málo přes půl miliardy ale nikdy mě tohle netrápilo.Spíše mě trápí to,že SCS ještě nepřišlo s nějakým tím „žebříkem? ohledně těch XP bodů.Bylo by to zajímavý kdo kolik má.Myslím,že hra je venku dost dlouho a nemělo by smysl se pokoušet podvádět,i když …………….Navíc co začali s tím WOTRem by to smysl mělo.Ale je to jen taková úvaha.Kdo se chtěl do toho „žebřináku“ zapojit,musel by jezdit jen WOTR

    • #3982
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Peníze jsou nejtěžší vydělat při novém profilu a i tak se to dá obejít pomocí řidičů,pak už jsou peníze irelevantní.A přesně tak,xp se nedají obelstit ale i tak tam chybí nějaká motivace,nad úroveň 25 jsou již také nepodstatné,zbývá už jen ten žebříček k lovení xp.Tak já už jezdím jen pro wotr.

      • #3985
        Hellforce
        Účastník

        Já pokud nejezdím v MP všechno rvu přes WOTR.Podle mě se jim to povedlo,i když některým věcem moc nerozumím.Ze začátku mi vadila rychlost ale člověk si zvykne a ted už mi to tak nepřijde,hlavně v ATS je znát,že cesta je delší časově.

        • #3986
          Ripper_cz
          Účastník

          Musím říct, že právě ta omezená rychlost mi na WoTr zakázkách vadí nejvíc. Né, že bych jezdil jako magor, v ETS většinou 95 a v ATS podle limitů. Ale už ten pocit omezení mi vadí. A teda taky jet 65, když můžu 80. Takže WoTr jen po Kalifornii.

        • #3987
          Hellforce
          Účastník

          Tak každýmu vyhovuje něco jinýho.Nedávno jsem viděl nějakej dokument a tam tvrdí,že je omezená rychlost v každím státě USA.Ale jak už píšu,každýmu vyhovuje něco jinýho.Mě to taky vadilo ale dá se zvyknout.

        • #3988
          Kamil Jet Li
          Účastník

          Omezená rychlost vadí určitě všem,i mě,ale jak jsi napsal,zvykl jsem si a aspon můžu v klidu sledovat krajinu.

        • #3989
          morrelo
          Správce

          Já naopak omezovač vítám. Stejně bez omezovače nejezdím ani normální zakázky. Kdybych chtěl s tahačema závodit, tak hraju GTA a ne ETS2.

    • #3983
      Ripper_cz
      Účastník

      Jen bych podotkl, že i xp se dají obelstít.

      • #3984
        Hellforce
        Účastník

        Všechno se dá obelstít i když tohle a přes WOTR?Ale i to je možný.Ale stále si myslím,že jízda přes WOTR a tabulka bodů XP by byla dobrá.Pamatuju,že něco bylo tehdy ve hře Scania Truck simulator.Ale nevím,jestli to bylo od SCS nebo od někoho jinýho.Vím že se tam tehdy objevoval jeden co psal kdysi ještě na stránkách truckgame,nějakej coloni….přesně si ten nick nepamatuju,ale bylo jich tam více.Já tam nebyl protože jsem neměl v té hře moc odjeto

    • #3990
      Skipper
      Moderátor

      Jak je tady již řečeno. Obelstít XP je úplně to nejmenší.. 😀

    • #3993
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Obelstit ano,nějaký zásah ale přímo někde v souborech hry,já myslel přímo ve hře,tam to určitě nejde,o tom bych věděl.

    • #3994
      Skipper
      Moderátor

      Stačí ti blbý Cheat Engine 😉

      • #3995
        Ripper_cz
        Účastník

        Jj a je to otázka pár chvilek. Ale pořád složitější než dřívejší hry jako GTS a tak, tam stačila editace v poznámkovým bloku.

    • #3996
      Kamil Jet Li
      Účastník

      Zasah do hry nebo cheaty,to bych nemohl,to už bych hru hrát nemusel 😀

    • #4300
      Pišta
      Účastník

      Mě by zase docela sedělo, kdybych si mohl do garáže koupit návěs nebo více různých návěsů a podle vybraného návěsu bych musel vozit náklady (tekutý do cisteren, nadměr na podval apod). Samozřejmě pro větší výběr bych si musel pořídit více garáží jenom kvůli výběru návěsů v různých částech mapy a ne jenom pořizovat garáže, nacpat je tahači.

    • #4337
      diZZy
      Účastník

      Nevím jestli jde v mém případě o oživení hry, spíš o „jednoduchý nápad“ (už jsem jej kdysi psal i na SCS fóru).

      Jedná se mi o přidání pozic na střeše, pro samostatné umístění podtlakových houkaček (popř. samostatných majáčku). Jediné kde je lze v současnosti umístit je na světelnou rampu, což je ve většině případu nejen nelogické, ale také ohavné.
      Vím, že za pomocí módů ap. toho mohu dosáhnout, ale vetšinou hraji MP a tam, jak víme, jsou módy pasé.

    • #4647
      Pišta
      Účastník

      Tak bych se ještě jednou vrátil k té hustotě dopravy. Bylo by dobré, kdyby pánové z SCS v nějaké příští aktualizaci udělali v nastavení položku na hustotu dopravy, ve kterém by bylo třeba rolovací okno s nastavením ve třech polohách: 1) bez dopravy, 2) normální provoz, 3) větší hustota provozu. Myslím si, že by to přivítalo dost hráčů a bylo by to bez používání různým modů. Když už je tam nastavení na pokročilé napojování návěsů nebo simulace vzduchových brzd apod.

      • #4665
        diZZy
        Účastník

        Toto už lze nastavit přes konzoly příkazem „g_traffic #“ (kde # je číslo od 0 [doprava vypnuta] po 1 [max. doprava]).

        • #4666
          Pišta
          Účastník

          diZZy: to já vím, že to jde nastavit přes konzoly, ale já myslel, aby se nemuselo zasahovat do textové části hry, ne každý si na to troufne, aby něco nepovoral.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 31 vláken odpovědí
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.