Archiv shoutboxu

6 745 komentářů

  1. Já vím,že lidi jsou chopný v tom vidět cokoliv ale není to ten Lonestar.Ano připravujou ho,v únoru byla i ukázka,a já jako obdivovatel US Trucks byl chtěl aby tam to vozítko už bylo ale musím čekat.Co vím,tak když mělo přijít Volvo do hry,tak ho ukázali přímo při jízdě a bylo to vcelku viditelný,ale tohle určitě není Lonestar.Ano při zvětšení to vyvolává ruzný spekulace ale těmto blbostem já nehovím

  2. „Trucker 35“ co to zase plácáš?Nepochopím tu tvoji „posedlost“ na MP.To je u takové hry naprostá blbost.Jezdil jsem MP,sice jen ten neoficiální ale jezdil.Plést si hru s demoličním derby,narážet tam na blbce který mají snahu tě nabrat,chovat se tam jako prase,vulgárně se tam vyjadřovar,pokud je chat to by tě bavilo?Mě teda ne.A pokud by SCS chtělo nějaký to MP udělat tak by se to od toho neoficiálního moc nelišilo.Není tam totiž co měnit.
    Jaká stálá verze hry?Co je tohle za blábol.SCS hru aktualizuje co je na tom špatnýho.Navíc SCS ve svý dobrotě udělali možnost si hru pomocí modu „vylepšit“ ale nikde není psáno,že to tak muselo bejt.

    1. Hellforce

      1) ty by si byl správcem hry a mohl kdykoliv toho člověka ze hry vyhodit či mu zakázat přístup tobě do hry

      2) ETS v sobe nemá možnost hrát z někým po síty ani nenabízí z let 2012 dělat dispečera svým řidičům a potkávat je na cestách tak na co ti pak je najímáni řidičů + jim kupovat auta a návěsy když to nemá žádnou logiku ( pokud si člověk neumí vydělat prachy sám )

      3) já v MP v jiných hrách chat nepoužívám já si jdu hru užit a ne kecat

      4) ano máš pravdu neoficiálním MP se najde dost debilu proto ho nehraji a ani nepodporuji

      1. hellforce :

        tak věř že ne každý je zvedávej na nějakou aktualizaci já hrají na verzi 1.34 a kdybych mohl tak bych zůstal u verze 1.32 proto říkám že pokud chce scs aktualizovat pořad hru tak ad to dávají bud do dlc a nebo ad vydávají nějaký patch který by se dal stáhnout volně a kdo by chtěl novou aktualizaci tak by si člověk stáhnout novy patch a ne aby scs lidem na steamu ty aktualizace vnucovalo UŽ CHÁPEŠ ?

            1. Ty verze jsou naopak pro hráče, co používají mody a chtějí zůstat na jedné verzi, protože novější verze je znekompatibilní. „For incompatible mods“ znamená volně „kvůli nekompatibilním modům/pro nekompatibilní mody“ a ne že to nepodporuje mody. Maže se vždy ta nejstarší verze, takže pokud si např. teď vybereš 1.32, tak na ní můžeš zůstat ještě dalších zhruba 9 budoucích aktualizací, než ti ji smažou.

  3. „Mohal“ přesně .Některý si fakt vymejšlej ……to se až člověk divý.Já beru hru takovou jaká je a každé přidání funkcí do hry vítám ale nevymejšlým si.SCS ví co dělá a ví co jde do hry vložit.
    Ted mě docela na…lo,že odstranily nesmyslně nerovnosti na silnici,to je krok zpět,aspon u mě,ale je to jen takový malý minus.Nemám moc silnej stroj,ve městěch se mi to klepe jako sulc ale zase se v nich moc nezdržuju.Ale není to furt.Na podzim mám v plánu „přestavbu“ pc ale uvidím.Málo života.Ty „statický“ postavy to moc neoživují.Když se vjede třeba do Las Vegas tak to je fakt město po chemický útoku,nikde nikdo.
    Co se týká toho hraní tak já to mám přesně obráceně než ty.Jezdím dost,když mám čas a chut tak 3-5 tisíc mil za den.

  4. To jsem rád, že mě nic takového netrápí.
    Zahraji si tak 1-2x za týden, relax jízdu, okolo 30-60 minut a jsem v pohodě. 🙂
    PC to jakž takž ještě zvládá ve fullHD a to mi zatím taky stačí.
    Je zajímavé číst, co by tam (ve hře) kdo chtěl, všechno mít.
    Mě by zaujalo víc „života“ v okolí trasy než všelijaké jiné managerské nastavení.
    Ale je dobré vidět, jaký je o hru zájem. 🙂

  5. „Milan Černý“ nevím co tím myslíš ale mě se po asi posledním „pači“ stává to,že když jedu přes WOTR tak mám náklad a musím skončit.Po nějaký době hru zapnu abych to dojel a tahač je resetovanej,tedy to co popisuješ.Asi je to chyba,protože to dříve nedělalo.U normálních nákladů to jede bez problémů ale je to jen u externích.

  6. „Své“ tahače na cestách osobně potkávat nepotřebuji. Ono i v reálu, když se jede štreka několik tisíc km, jestli má řidič hodně velké štěstí, tak potká sotva jednoho. Samozřejmě jiné je to v sídelním městě… Ale s čím souhlasím, tak to je propracovanější manager společnosti, dispečer a ekonomika, a to vše s nastavením obtížnosti. Na to nový engine nepotřebují.

  7. Nároky na procesor by si nezvedli buď vůbec a nebo jen minimálně. To by muselo být vypočítávání fyziky na jiné úrovni než je teď (např.: Project CARS 2, Asseto Corsa, letecké simulátory atp). Otázkou je i jak by to bylo řešeno. Objevil by se ten tahač jen v momentě kdy by byl v hráčově oblasti, jinak jen tečka na mapě? Konstantní vykreslení a možnost přepnutí kamery na něj je téměř nesmysl z důvodu neustálého načtení mapy okolo něj a to mluvím jen o jednom tahači. U více by v podstatě musela být načtená komplet celá mapa. Ale co je zásadnější problém je a už jsem to zde zmiňoval několikrát, tak je engine hry, samotné jádro na kterém ta hra běží. Ten engine je starý minimálně 10let a na takové funkce nebyl stavěný, což bylo tuším minimálně několikrát i naznačeno i SCS. Stejně jako vystupování z taháčů atp.

    1. jasně chápu ale tak vystupování s tahačů i jiné hovadiny co si někteří hráči vymysli to by byt ve hře fakt nemuselo uznávám že my udělalo radost vlastnění návěsu i kabely i některé okrsky na mapě jsou krasné ale to je tak asi všechno co bych řekl že je tak ok .

      teď těm tahačům spíše svým řidičům a potkávaní je na cestách ? napadlo někoho to třeba udělat na způsob tahačů co potkáváš ve hře jako AI ? proč by to nemělo jít když jiné tahače jako AI na cestách potkáváš a žádný problém stým nikdo nemá tak proč to neudělat na takoví způsob ? jen by jezdily do firem , na lodě a vlaky

      1) najdeš svému řidiči zakázku třeba do stejného města kam jedeš i ty a hned by se objevil tahač z tvým řidičem kterým bys mohl jed ve dvojici jen by nad tím tahačem bylo jméno toho řidiče takhle by to mohlo fungovat i doprovodním autem ? jak myslíš že jsou naprogramováni doprovodná vozidla ty jen kopíruji tvoji jízdu nic složitého ani těžkého v tom není si toho občas všimni že když přibrzdíš tak první auto začne brzdit také a ne aby jelo dal ? stačí jen sledovat

      2) věc nemusíš na nikoho přepínat kameru stačí když otevřeš mapu a uvidíš ho na mapě kde se zrovna pohybuje a když ho dojedeš tak ho uvidíš před sebou jako jiná AI auta

      3) když mluvíš o kamerách tak bych také uvítal i kameru na návěs z obou stran na kola abys vyděl krasně zatáčející soupravu do zatáček atd

      1. Problém s ťahačmi zamestnancov je, že musíš generovať a sledovať celú cestu konkrétneho zamestnanca a to sú výpočty naviac. Zatiaľ čo keď ty vidíš kamióny na cestách, sú len náhodne generované a keď ti zmiznú z dohľadu, prestanú existovať. Chápeš už ten rozdiel? Preto hovorím, že by stúpla procesorová náročnosť a minimálne požiadavky pre hru by nemuseli byť splnené. Otázkou je, či v engine sa dá len tak ľahko zrobiť, že sledovanie objektu zamestnanca by mala na starostí nejaká metóda v C++, ktorá by generovala abstraktnú cestu zamestnanca, ale pokiaľ by sa zamestnanec so svojou vlastnou abstraktnou cestou dostal do zorného poľa hráča, tak by sa zmaterializoval a videli by sme kolegu. Ak by nám zmizol z dohľadu, opäť by sa stal len objekt definovaný nejakými číselnými atribútmi ako pozícia vo svete a pod… Otázkou je, či takéto riešenie umožňuje ich engine a čo všetko by museli prepísať, aby to fungovalo. Nie je to také easy, ako sa zdá a kto nikdy neprogramoval, tak to nikdy nepochopí.

        1. dobra tak mi vysvětli proč ti vidíš problém v tomhle ale že mohli normálně naprogramovat doprovodná vozidla v dlc speciál transportech . tak netvrď že by nešlo na tento způsob udělat i ty tahače pač doprovodné vozidlo ti z oči nezmizí nebo mi chceš tvrdit že ano ? u těch tahačů by to mohlo fungovat stejně jen rychlostní limit by byl +- do 90 km kdyby jste jeli do stejného města a věř mi že když si vybírám zakázku tak těch stejných měst je tam fakt dost že občas lituji že ta hra není oficiálně v MP 🙁 pač ten neofiko mp od poláku opravdu nepodporují !

        2. Reknu ti jak by to mohlo byt reseno – Ridic AA dostane zakazku z bodu A do bodu B. Hra vygeneruje jeho trasu s prumernou rychlosti, tim padem bude vedet kde asi by mel byt v tu a tu dobu. V momente kdy budes krizovat jeho trasu, tak hra koukne kde by mel byt a jestli ho ma zobrazit nebo ne. Ver mi nic moc slozity vypocet. Problem by nastaval az v momente kdy by tech tahacu bylo mnohem vic, v radu desitek. Tam pak asi ano, ale porad by to jeste nebyl takovy killer procesoru. Opravdu zabijakem procesoru by bylo kdyby to melo pocitat neco na zpusob pCARS 2, kde to pocita teplotu pneu, palivo, sklon pneu, teplotu drahy, teplotu motoru, tlaky atd a to nejen u hrace ale i u AIcek v realnem case.Oproti tomu je tenhle navrhovany zpusob vypoctu „sranda“. A neboj se o programovani neco vim, jeste aby ne kdyz jsem delal stredni skolu s timhle zamerenim. Nicmene jak uz tady nejakou dobu opakuji zasadnim a hlavnim problemem je moznost naroubovat to na ten engine. To je prvni a nejvetsi prekazka. pak je to otazka optimalizace a toho jestli tam dam nejaky limit na pocet vypocitavanych tahacu atd, coz by se zase dalo resit posuvnikem kde by si clovek nastavil miru pocitanych tahacu od 0 do XX.

          1. Len pripomeniem minimálne požiadavky:
            OS: Windows 7 64-bit
            Procesor: Dual core CPU 2.4 GHz
            Paměť: 4 GB RAM
            Grafická karta: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
            Pevný disk: 3 GB volného místa

            Dvojjadrový dual sa zdá byť „v pohode“, ale už teraz má hra kopec výpočtov, nedávno pridali i realistické výpočty káblov či nehôd. Krok po kroku sa proste zvyšujú požiadavky a proste raz treba upgradovať minimálne požiadavky, inak sa nikam nedostaneme.
            No výpočty si predstavujem niekde v strede jednoduchého výpočtu a pCARS2. Nejaké náhodné javy, havárie, zmena trasy by mali byť implementované, ale zas kompletné dianie na ceste, uhyby voči susedným autám, to určite nie, to by už uplne bolo mimo minimálnych požiadaviek. Taktiež by som rád, aby AI sama vedela zaparkovať náklad v prípade, že budem čakať na zamestnanca niekde na výkladke. Pokrok AI vo svete je veľký, tak SCS by mohla na inteligentnejšie riedenie niečo špeciálnejšie vymyslieť 🙂

            1. Ono by to samozrejme vymyslet tak jak pises slo. Kdyz pominu engine jako takovy, tak tyhle vypocty se daji udelat, ale to uz by nebylo minimalni posunuti min pozadavku, ale skokove nekam k blizkosti AAA her a to si polozme ruku na srdce ETS2/ATS neni. Hlavne je si treba uvedomit, ze takove skokove zvyseni pozadavku by byl i problem ve smyslu toho ze by to jednak zasahlo mnohem vetsi procento hracu ktere by jsi defacto odrizl. Druhak kazdy tu hru kupoval s nejakyma specifikacema a ze ma na nejakou dobu pohodu a co hrat, takze opet by to vyvolalo takovou mensi ci vetsi vlnu nevole a to si jako vyvojar a zaroven i vydavatel nechces risknout. To uz by bylo mnohem lepsi veskery vyvoj na hre jako takove stopnout (ne mapova dlc) a zacit tvorit bud novy engine nebo udelat vetsi evoluci soucasneho ve kterem se bude s temahle funkcema pocitat.

              1. Tim koncem jsem chtel proste rict at radsi vydaji ETS3/ATS2, nez takovehle utnuti „z niceho nic“ kdyz jsi ty pozadavky splnoval. No a pak si lidi reknou bud ze to chteji hrat a koupit si to a tim padem i upgradovat sve PC a nebo si reknou naopak ze holt ten upgrade delat nechteji/nemuzou ale zaroven budou vedet ze porad maji tu svoji oblibenou hru v podobe ETS2/ATS ktera jim na tom jejich PC slape.

                1. Raymy23

                  no kdyby vydali ETS 3 tak už bych do toho zahrnul rovnou MP a celou mapu EU pač mapa hry je základ – pak by mohli vydávat jen dlc a s toho žit a ne aby ti každou chvíli vnucovali na steamu aktualizace plno lidi na ně opravdu zvědavi nejsou . ano chtějí dat aktualizace tak ad je dává ji bud do dlc a nebo ad na steamu přibude kolonka zakázat aktualizace pak ad se člověk nediví že si radši stáhne creklou verzi hry a ono to ma své vyhodí

                  1) stala verze hry

                  2) stále ma člověk své oblíbene modifikace

                  3 ) když ho nějaká aktualizace bude zajímat tak si ji stáhne ( když ma creklou hru jako zálohu kuli oblíbene verzi hry )

            2. Eduard Boldižár (astronom)

              nevím kde si sebral ti to Minimální požadavky to je možná doporučená a nebo přímo pro ATS ? já hraji ETS na Minimální požadavky z 32 bit a žádný problém stým nemam .

              Minimální požadavky:
              Doporučené požadavky: CPU: Dual core CPU 2.4 GHz
              RAM: 4 GB RAM GPU: GeForce GTS 450-class (Intel HD 4000)
              GPU:GeForce GTX 760-class (2 GB)
              DX:DirectX 9.0c
              OS:Windows 7
              Store: 2.0 GB free hard disk space
              ODD: DVD-ROM drive

  8. ahoj takže přejdu rovnou k věci co bych uvítal do ETS aby hra nebyla tak nuda a tohle by o hodně zpestřilo hru a plno hráčů by to asi i po těšilo takže milé SCS byl bych rád a par dalších hráčů aby do hry přibyla možnost dělat svým zaměstnancům dispečera abys mě jim mohli plánovat zakázky potkávat je i na cestách jezdit společně i do stejných firem a třeba by mohli nám dělat i doprovod při do pravé nadrozměrných nakladu a doprovodná vozidla bych přidal ke všem těžkým nakládum nad 30 tun když nechystáte udělat oficiální mp i z ai dopravou aspoň pro 4 hráče

    a prosím něž li začne te někdo kritizovat tak se nejdříve nad celou věci zamyslete jestli vás baví vice jízda z místa A do bodu B a honit jen KM nebo mít tu možnost a užit si vice zabaví děla nim dispečera + mít i doprovodná vozidla na větší dálky kolik z vás tady převážně vozí těžké náklady a občas si řekl že by se mu ten doprovod opravdu hodil při cestách v okreskách

    1. Táto požiadavka už bola x krát spomenutá a dokonca bola podobným spôsobom implementovaná v 18 Wheels of Steel: American Long. Problém je, že pridanie takejto fičury zožerie mnoho procesorového výkonu a je potrebné to urobiť tak, aby to spustil aj hráč pri minimálnych požiadavkách. Ak sme dostali kupovanie vlastných návesov, tak určite časom prídu aj zamestnanci na cestách. Otázkou je, že kedy. Buď hráči budú naďalej zlepšovať svoje compy a tak môžu vývojári implementovať náročnejšie výpočty alebo nájdu najoptimálnejší spôsob, ktorý nezaťaží procesor. Podobne to napr. urobili s problémom DLC na DLC, kedy vymysleli kupovanie garáži online. Takže určite premýšľajú, ako čo najefektívnejšie pridať sledovanie zamestnancov na cestách a ďalšie s nimi spojené fičury 😉

      1. to to si nemyslím že by byl problém z rovna z výkonem pc to jsou asi jen někoho vymysli . sám hraji ETS na minimálním výkonu pc a moc važný problém ze hrou ani z editorem nemám . nevím co má zámysl kupováni garáži on line když normálnímu člověku stačí max 3 až 5 garáži jeho oblíbeních státech . a když už mluvíš o vlastnění návěsu taky by nebylo za špatně je nechat různě po garážích aby byli vidět že bys jen přijel a zapřáhl si jiní a ne klikat různě po tabulkách a teleportovat se různě po mapě to není ani v reálu aby si se někam teleportoval z tahačem či návěsem . ( myšleno garáže ) a také bych se zamyslel nad tím aby přibila další věc a to vybíraní firem pro kterou bys chtěl jezdit urči tě ve hře nějakou máš ? tak bys sis vybrat tu firmu a mohl si třeba u ni nechávat svoje různé návěsy na různé zakázky záleží čim bys chtěl zrovna jezdit . já osobně bych rad jezdil pro firmu ( pro nukleární elektrárnu co jsou ve hře ale bohužel nemůžu a taky aby přibylo vice zakázek pro plachtové navěsí a ne jen převáženi palet a lešení . proč hru dělat složitější když to jde i jednoduše ale to chce jenom chtít .)

        1. S tým DLC na DLC som myslel, že nie je korektné kupovať nejaké DLC, ktoré potrebuje k svojej funkčností iné DLC. Preto sú online garaže. Len donedávna len málo ľudí verilo, že sa dá niečo s tým urobiť, zvyšok len hejtoval nápady typu, že Rumunsko predsa nemôže byť ďalšie DLC, pretože treba mať DLC Na východ, aby sa prepojila cesta z Rumunska so základnou mapou. No a so zamestnancami to vidím obdobne, hľadajú to najefektívnejšie riešenie. Tak či tak, len čas ukáže, kam sa to uberie 🙂

          1. Tak jasný chápu to dlc jsem to špatně pochopil a zato se omlouvám aby tu nevznikla nějaká hádka 🙂

            a jinak co se týče svých řidičů tak nato bych jedno řešeni měl

            1) když svým řidičům budeš vybírat zakázky třeba i stejné co vezeš ty tak by byli automaticky tahače na výběr co máš v základu když začínáš novou hru taky jezdíš z jiným tahačem . To bych udělal u řidičů + bych jim přiřadil i doprovodné vozidlo když budeš přetahovat něco velkého a širokého tak by ti tvůj řidič mohl dělat doprovod

            2) a když kupuješ tahače tak sním by tví řidiči mohli jezdit když jim nebudeš dávat robotu aby ti vydělali prachy . Ale jak by pro tebe nejezdili tak by jezdili sami na sebe aby si vydělali nějaké prachy a tobě by se třeba nějaká menši suma po měsíci z Kasla pro své řidiče

            3) jen bys jim přiřadit volný tahač co budeš mít na firmě ( rezervo + doprovodné vozidlo ) a k němu by se připojil jen tvůj koupený navěs 🙂

  9. Objevil jsem chybu v ATS už před nějakou dobou. Chtěl jsem to napsat na oficiální fórum SCS Software, ale přestože celkem anglicky umím, je to na mě zbytečně moc složitý.
    Mám už spoustu garáží a hodně najetejch mil a všimnul jsem si, že garáž v Las Vegas mi pořád ukazuje celkovej stav výnosů, jako nulovej. Přitom garáž je plně obsazená, jak řidičema, tak autama. Všichni už maj najeto tisíce mil a jejich zisky jsou vidět jen na konkrétní kartě, konkrétního řidiče, ale celkový výnosy za garáž mi to ukazuje jako nulový. Děje se to jen u týhle konkrétní garáže. Nepoužívám MODy na změnu garáží. Jsem jedinej, komu se to děje???

  10. Koukam, ze na vystave PAXWest v Seattlu bude SCS s Thrustmasterem a vypada to, ze Thrustmaster ma nejaky prekvapko. Docela by se mi libilo, kdyby Thrustmaster do svych produktu pridal volant, radici paku, nebo ovladaci panel pro trucky. Uz delsi dobu pokukuji po nastavbe radici paky pro truck (ATS) od CSIO, ale nejak nemam odvahu si to objednat. Nekteri lide tvrdi, ze CSIO vybere penize a pak vubec nereaguje na e-maily ohledne dodavek.

    1. Nato ani nemisli to je fake….. Ale tu mas poliaka co robi a pribali ti aj par cukrikov https://www.ebay.co.uk/sch/befereture/m.html?item=273294215452&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562
      A ak mas logitech tak hned kupuj aj https://www.ebay.co.uk/itm/ALMAR-SKRS-Opor-do-kierownic-Logitech-G25-G27-G29/273914410719?hash=item3fc69236df:g:BQoAAOSwteFb8s-5 lebo potom je to s tou nadstavbou take ze fuknes do paky a zaradi sa ti.

  11. Noo vykon GPU bych do toho moc netahal, na oboji v pohode staci i moje aktualni RX460 2gb. Na procesor a ramky je ta hra taky nenarocna. Co ji ale opravdu limitovalo bylo DX9. Pak je otazka nakolik by museli zasahovat do samotneho enginu hry a to neni zadna sranda. Strucne tim chci rict ze omezenim nebyly PC hracu, protoze PC v doporucenych pozadavcich je dneska otazka +- max 10 tisic. Pak taky nastava problem kdyz si tam clovek nahaze mody s totalne neoptimalizovanyma modelama, to uz pak samozrejme jde pres hranici pozadavku hry, ale to uz neni vina SCS.

    1. Mám pocit, že tomu moc nechápeš 🙂 nové počasie, ročné obdobia, tvoji zamestnanci na cestách a kopec iných fičúr zvýšia minimálne požiadavky aspoň neoficiálne. Samozrejme že sa to budú pokúšať udržať aj na minimálnych požiadavkách, ale 30 FPS na minimálnom rozlíšení asi nikomu moc nebude voňať 🙂 preto čím lepšie compy majú užívatelia, tým sú vývojári ochotnejší ísť do lepších fičúr. Už sa neraz stalo, napr. minule, že prestali podporovať staršie verzie hry, čiže menej ako 1% ak chce hrať módy a pod., tak musia mať novšie verzie hry. Takto to bude i pri prechode na DirectX 11, kedy SCS zamáva 1% papa a podobne dúfam budú jednať aj pri náročnejších implementáciách. Keď tak rozmýšľam, tak i ten prechod na DirectX 11 by mal priniesť zvýšenie minimálnych požiadaviek 🙂

      1. DirectX obecne jsou jen knihovny pro maximalizaci vykonu aplikace s danym hardwarem. Jako takove samy o sobe „pozadavky“ nezvysuji. Kuprikladu DX9 neumelo efektivne vyuzivat vicejadrove procesory. To co ovlivnuje pozadavky je samotny engine hry a to jak je napsany a optimalizovany. Takze muzes mit klidne tisickrat podporu DX11 nebo dokonce DX12, ale pokud budes mit spatny engine, 3d modely atp, tak ti to ve finale nepomuze. Nicmene ano, nove herni funkce pozadavky zvysit mohou, ale je otazka na kolik se bude muset sahat do enginu hry a jestli pak uz nebude lepsi udelat hru novou, ale to uz je na jinou debatu.

          1. Vyvoj musi jit neustale dopredu. SCS se snazi brat ohled i na hrace s pomalejsim hardwarem, ale ti musi mit na pameti, ze na tom hardwaru nebudou hrat do nekonecna. Jednou dojdou sily kazdemu hardwaru a je nutne koupit nove „zelezo“, tak to proste je. Pokud chce nekdo hrat ATS/ETS2 na plne detaily, tak v rozliseni 1920×1080 to dneska neni problem a takovy hardware se da poridit za slusny peniz. Pokud chce nekdo vetsi obrazovku (vic jak 27 palcu), tak by mel myslet na vyssi rozliseni = vykonejsi graficka karta, navic k vykonejsi graficke karte je potreba i rychlejsi procesor, aby s ni dokazal udrzet krok.

              1. Hele ja pouzivam 24″ monitor (1920×1080) s pomerem 16:9, kdyz si ho dam az volantu, tak to bohate staci. Do budoucna bych chtel posunout zazitek z hrani na vyssi uroven, to znamena poridit ultra siroky monitor s pomerem 21:9 a k tomu jeste prikoupit TrackIR. Navic pocitam s tim, ze u monitoru s pomerem 21:9, bude potreba vykonejsi graficka karta, moje GeForce GTX 970 by mozna ATS na plny detaily na monitoru s pomerem 21:9 utahla, ale u jinych her uz bude mit problemy.

                1. Ja mam 32″ 4K a je to krasa nebanujem Grafiku mam ADM RX 580 a celkom to dava aj ked to nieje 4K grafika. U 21,9 daj pozor nie vsetky hry to podporuju. TrackIR odporucam dobra vec mensia nevihoda je mat capicu na hlave a dostupnost ja som objednaval z nemecka

          2. Tuším že se psalo že jde o experimentální podporu DX11. Koukal jsem se a mám DX12.
            V čem tedy spočívá ta experimentální složka když už je to poměrně stará záležitost? Chápal bych kdyby šlo o DX13 jelikož žádná taková asi ještě není ale 11 když už je 12 :-/ A na čem jede hra normálně? Na DX9? A ještě bych se zeptal musím někde ve hře ručně nastavit na svou verzy DX? Tak nějak jsem si myslel že se to samo upravuje z další a další aktualizací 🙂

            1. Engine pro ETS2 je staveny na DX9, nezapominejme ze hra vysla 2012, nejakou dobu se na ni delalo, pocitam tak dva roky. Takze tehdy to byl standart a DX10, potazmo DX11 hry se teprve rozjizdely ve velkych studiich. DX10 byl jen takovy meziskok. Naopak DX12 je „nova“ vec a asi by na to nesel uz uplne naroubovat engine ETS2/ATS. Experimentalni je to protoze je to zatim experiment v ETS2/ATS, jak to pujde na ten engine 🙂 No snad je to alespon trochu srozumitelne.

              PS: Momentalne DX11 nastavis pouze skrze konzoli ve hre, pripadne upravou souboru v dokumentech

      1. To by bylo smrtelný. Jestli to nezvládnou do dvou let, tak to budou mít ATS/ETS2 jak oživlého dinosaura.
        Si myslím, že za dva roky bychom mohli jezdit s brýlemi na VR a nekoukat už do monitoru.
        Aspoň tak odhaduji rychlost vývoje her a dostupnost techologie VR pro běžné uživatele.
        Jde to rychle, kéž by SCS udrželo svůj krok s dobou, to jim přeji.

  12. Ano přesně tak.Bude to ještě od SCS těžká fuška se tam dostat.Je toho ještě docela dost,ale vzhledem k tomu,že blíže k východu jsou ty státy čím dál menší,tak by to zase nemuselo trvat moc dlouho.Samozřejmě je jasný,že to nebude za rok,dva ale myslím si,že do čtyř let se jim podaří to dotáhnout do zdárného konce,pokud bude zájem od lidí.Vše se to odvíjí o zájmu a zatím to vypadá dobře.
    Je to ještě hooooooodně daleko,hodně daleko ale New York,myslím,že to je pro ně výzva,i když je pravda,že je tam více měst (Houston,Atlanta,Washington) který stojí za to,ale přeci jen.Už jsem to tu jednou psal,je škoda,že ty pomatený „ručníkáři“ poslali „dvojčata“ k zemi,to byla pecka to tam mít.

    1. Popularita ATS roste, SCS ma pred sebou jeste velky kus prace a je dobre, ze uz vytvari 3. mapovaci tym. Navic 3. mapovaci tym se muze zaucovat na prestavbe puvodni mapy, nebo pomalu a tise vytvari Texas, zatimco zbyle 2 tymy buduji dalsi staty jako je Utah, Idaho, Colorado, Wyoming, Montana, …. Po vydani Texasu popularita ATS pujde nahoru, protoze cast lidi si Texas preje, navic v Texasu je i sidlo Peterbiltu. Doufam, ze v nasledujicim tydnu dostaneme zase nejaky info ohledne Utahu, zacinam byt nedockavy 😀

  13. „Mohal“ já to zestručním.Líbí se mi vše.Ne ted vážněji.Přesně to co popisuješ.I když těch vlajek je myslím málo,ale je to můj pohled.Líbí se mi ty jejich prodejny aut s těma vlaječkama.Vůbec ta celá atmosféra je taková zvláštní.To jsem u ETS2 neměl.Co mi tam chybí i když to není tak podstatný je cinkání u vjezdu na pumpu.Ale nevím jestli to je použitý jen ve filmech nebo je to i reál.Celkové prostředí je hodně rozmanity,což u ETS2 možný není

    1. Tak jsem se u tvého komentu lekl, že jsi nějak rasově vyhraněný, protože jsem špatně četl, že ti:
      „chybí, …cikáni na vjezdu na pumpu“. Nejdřív mi rychle bleskla myšlenka, kde jsi to v ATS vyděl, ale pak jsem si to znovu a lépe přečetl a oddychl si. 🙂
      I když až bude hotové DLC „Balkán“, tak tam možná budou. 🙂
      Dál bych to už nerozváděl ať se to nezvrtne. Jinak s tebou naprosto souhlasím.

Napsat komentář